مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جهانی فراگیر و برابر برای همه

[ad_1]

جهانی فراگیر و برابر برای همه

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - خبر > ۱۳ آذرماه، روز جهانی معلولان است. شعار سال ۹۵ این روز این است: «آینده‌ای که ما می‌خواهیم؛ جهانی فراگیر و برابر برای همه».

به گزارش هفته‌نامه‌ی دوچرخه و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ی کل سلامت شهرداری تهران، برنامه‌های متنوعی در این روز برگزار  می‌شود.

طبق این گزارش، گردهمایی اعضای کانون‌های معلولان و اجرای برنامه‌های متنوع در سراهای محلات، خانه‌های سلامت مدرسه‌ها و مجتمع‌های نگه‌داری از افراد با نیازهای ویژه از فعالیت‌های این روز به‌شمار می‌آید.

هم‌چنین در این روز در سطح منطقه‌های شهر، از خانواده‌هایی که دارای فرزندی با نیازهای خاص و نخبه هستند تقدیر می‌شود. قرار است مدیران شهری مناطق از منزل‌ها و مدرسه‌هایی دیدن کنند که افراد دارای معلولیت در آن‌جا به‌سر می‌برند.

برگزاری تورهای تفریحی‌زیارتی و آموزشی، برپایی پایگاه‌های ارائه‌ی مشاوره و خدمات سلامت به افراد توان‌یاب، برپایی نمایشگاه‌های دستاوردها و توانمندی‌های افراد با نیازهای خاص  و تهیه‌ی اقلام آموزشی مناسب برای آنان نیز، در شمار فعالیت‌های این روز است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ثبت نام فراگیر پیام نور بر اساس آخرین اطلاعیه دانشگاه پیام نور ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری …آنچه در برجام به نتیجه رسید برای همه خوب و در عین حال آموزنده است ایسنا ایسنا آنچه در جهانی شدن و هویت‌های قومی در پارادایم مطالعات فرهنگیفهرست منابع احمدی ، حمید قومیت و قوم گرایی در ایران افسانه و واقعیت ، تهران نگرش راهبردی به پدیده جهانی شدن فرهنگ و پیامدهای …فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نگرش راهبردی به پدیده جهانی شدن فرهنگ و پیامدهای آن نقش سازمان های بین المللی در تامین صلح جهانی مجمع جهانی درباره ما مجمع جهانی صلح اسلامی، سازمانی غیردولتی و نخبه محور است که با درک مسئولیت الف واکنش‌های جهانی به جایزه فرهادی و شهاب …واکنش‌های جهانی به جایزه فرهادی و شهاب حسینی سینمای ایران احیا شدجهانی‌شدن ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…منابع ۱ زیرک، معصومه ،تحلیل پیامدها و دستاوردهای تجاری جهانی شدن، منطقه گرایی و استخدام نیوزاستخدام بانک آگهی استخدام، کاریابی و اشتغال جذب نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط …اخبار مرتبط سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی بهترین چراغ راه برای دولت و زمینه شکوفایی بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، …بیتوته پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون ثبت نام فراگیر پیام نور بر اساس آخرین اطلاعیه دانشگاه پیام نور ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سوم تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان آنچه در برجام به نتیجه رسید برای همه خوب و در عین حال آموزنده است ایسنا ایسنا آنچه در برجام جهانی شدن و هویت‌های قومی در پارادایم مطالعات فرهنگی فهرست منابع احمدی ، حمید قومیت و قوم گرایی در ایران افسانه و واقعیت ، تهران ،نشر نی نگرش راهبردی به پدیده جهانی شدن فرهنگ و پیامدهای آن مرکز فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نگرش راهبردی به پدیده جهانی شدن فرهنگ و پیامدهای آن نویسنده حسن جهانی‌شدن ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد منابع ۱ زیرک، معصومه ،«تحلیل پیامدها و دستاوردهای تجاری جهانی شدن، منطقه گرایی و الحاق الف واکنش‌های جهانی به جایزه فرهادی و شهاب حسینی سینمای واکنش‌های جهانی به جایزه فرهادی و شهاب حسینی سینمای ایران احیا شد نقش سازمان های بین المللی در تامین صلح جهانی مجمع جهانی صلح درباره ما مجمع جهانی صلح اسلامی، سازمانی غیردولتی و نخبه محور است که با درک مسئولیت خود در استخدام نیوز استخدام بانک آگهی استخدام، کاریابی و اشتغال جذب نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» توسط رهبر انقلاب اقتصاد اخبار مرتبط سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی بهترین چراغ راه برای دولت و زمینه شکوفایی بیشتر بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد بیتوته پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی



لینک منبع :جهانی فراگیر و برابر برای همه

جهانی فراگیر و برابر برای همه - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/354379/Children/sociocultural 8 دسامبر 2016 ... خبر > ۱۳ آذرماه، روز جهانی معلولان است. شعار سال ۹۵ این روز این است: «آینده‌ای که ما می‌خواهیم؛ جهانی فراگیر و برابر برای همه». جهانی فراگیر و برابر برای همه - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran-society/جهانی-فراگیر-و-برابر-برای-همه/.../6113878/ 8 دسامبر 2016 ... خبر > ۱۳ آذرماه، روز جهانی معلولان است. شعار سال ۹۵ این روز این است: «آینده ای که ما می خواهیم؛ جهانی فراگیر و برابر برای همه»./ به گزارش هفته نامه ی ... تحقق جامعه ای فراگیر و برابر، نیازمند مشارکت مسئولان و مردم است www.bornanews.ir/.../489051-تحقق-جامعه-ای-فراگیر-برابر-نیازمند-مشارکت-مسئولان-مردم-است 3 دسامبر 2016 ... محمدکرم محمدی، با اشاره به شعار "آینده که ما می خواهیم، جهانی فراگیر و برابر برای همه" که برای روز جهانی معلولان در سال جاری در نظر گرفته شده است ... فراخوان دبیرکل سازمان ملل برای مشارکت کامل و برابر معلولان در جهانی ... www.isna.ir/.../فراخوان-دبیرکل-سازمان-ملل-برای-مشارکت-کامل-و-برابر-معلولان-در‎Cached3 دسامبر 2016 ... اجازه دهید با هم برای مشارکت کامل و برابر افراد دارای معلولیت در جهانی فراگیر و پایدار تلاش کنیم که بشریت را با همه گوناگونی آن دربر می‌گیرد». «آینده ای که ما می خواهیم جهانی است فراگیر و برابر برای همه» - سما sama.tehran.ir/-اخبار/مشاهده-جزئیات-خبر/ArticleId/.../1395-9-15‎Cached5 دسامبر 2016 ... به گزارش «تهران سما» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، جمال بافرانی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: یکی از رویکردهای مدیریت ... آینده ای که ما می خواهیم جهانی است فراگیر و برابر برای همه www.aryanews.com/.../«آینده-ای-که-ما-می-خواهیم-جهانی-است-فراگیر-و-برابر-برای-همه» 5 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 21 از اجرای ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی متناسب با ایام هفته معلولان (13تا19آذر ماه)در سطح این منطقه خبر داد. [PDF] ﺑﺮای ﻫﻤﻪ ، ﺑﺮاﺑﺮ و ﻓﺮاﮔﯿﺮ و ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻣﺎدام اﻟﻌﻤﺮ ﺑﺎ ﮐﯿﻔ edupsy.scu.ac.ir/_lifelearning/.../WriteBuffer_20170308_150842.pdf 8 مارس 2017 ... ﭘﯿﺸﮕﻔﺘﺎر. رﻫﺒﺮان ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻋﻀﻮ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﻠﻞ ﻣﺘﺤﺪ، در ﺳﭙﺘﺎﻣﺒﺮ. 2015. در اﺟﻼس ﻋﺎﻟﯽ. رﺗﺒﮥ اﯾﻦ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺷﺪﻧﺪ ﺗﺎ اﻫﺪاف دﺳﺘﻮر. ﮐﺎر ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺗﻮﺳﻌﮥ ﭘﺎﯾﺪار. 2030. را ﮐﻪ ﻧﺘﯿﺠﮥ ﯾﮏ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ... [PDF] تحقق جامعه ای برابر نیازمند مشارکت مسئولان و مردم است https://www.ostan-th.ir/ExportPDF/News/37558‎Cachedﺗﺤﻘﻖ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪ ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ ﻣﺴﺌﻮﻻﻥ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺳﺖ. ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﭘﯿﺸﻮﺍ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺷﻌﺎﺭ "ﺁﯾﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﻣﺎ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ، ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮ ﻭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ" ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ. ﻣﻌﻠﻮﻻﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ﺟﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ... فراخوان دبیرکل سازمان ملل متحد برای مشارکت کامل و برابر افراد دارای ... www.unic-ir.org/index.php?...برابر...جهانی-فراگیر...‎Cached3 دسامبر 2016 ... ... مشارکت کامل و برابر افراد دارای معلولیت در جهانی فراگیر و پایدار شد. ... صلح، بهروزی، کرامت، و فرصت برای همه رویسیاره ای سالم، را آغاز کردند. «آینده ای که ما می خواهیم جهانی است فراگیر و برابر برای همه» www.ghatreh.com/news/.../آینده-خواهیم-جهانی-است-فراگیر-برابر-برای-همه 5 دسامبر 2016 ... شهردار منطقه 21 از اجرای ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی متناسب با ایام هفته معلولان (13تا19آذر ماه)در سطح اÛ.