مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن!

[ad_1]

چگونه در دوران بازنشستگی دغدغه پول نداشته باشیم؟

برای تحقق بخشیدن به رویای پولدار شدن، ثروتمند شدن، میلیونر یا میلیاردر شدن توصیه می شود خودتان را به این سه استراتژی هوشمند مجهز کنید و آن ها را در همه زمینه های زندگی اقتصادی خود به اجرا درآورید.

3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن - روش کسب ثروت

برای بسیاری از مردم، بزرگترین رویا این است که آن قدر پولدار باشند و آنقدر پس‌انداز داشته باشند تا در دوران بازنشستگی نیازی به کار کردن و دغدغه دوباره پولی نداشته‌باشند. درست است که حرف زدن -به‌خصوص برای کسانی‌که رویای میلیونر یا میلیاردر شدن در سر می‌پرورانند- همیشه آسان‌تر از عمل کردن است، اما فرآیند تبدیل شدن به یک میلیونر/میلیاردر، همه را فراری می‌دهد. با این حال با رعایت سه گام آسان، شما هم می‌توانید یک میلیاردر شوید.

اگر آسایش پس از بازنشستگی برایتان اهمیت دارد می‌توانید با به کارگیری یک استراتژی که برای موفقیت در آن به چیزی جز نظم و التزام به آموخته‌های اولیه مسایل مالی نیاز نیست، آینده مالی خوبی را برای خود ترسیم کنید و سالهای بازنشستگی خود را بدون دغدغه دوندگی برای کسب پول، سپری کنید.

بودجه‌بندی نخستین قدم برای میلیونر شدن، با توانایی پس‌انداز کردن شروع می‌شود. همان‌طور که یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید، برای پول درآوردن، به پول نیاز است. اما اگر به‌خوبی از گردش پولی خود اطلاع نداشته باشید، پس‌انداز کردن هم برایتان بسیار دشوار می‌شود. به‌طور قطع، بزرگ‌ترین مانع و عامل شکستی که بسیاری از مصرف‌کنندگان با آن روبرو هستند، بودجه‌بندی بدون نظم و تدبیر است که در این نوع بودجه‌بندی، هم حساب هزینه‌های آنها به درستی نگه‌داشته نمی‌شود و هم اینکه اهداف تعریف شده آنها براحتی نیمه‌کاره رها می‌شود.

رمز اصلی یک بودجه‌بندی درست، تعیین حدود تعریف شده در گروه‌های هزینه‌ای نظیر هزینه‌های غیرضروری مواد غذایی است که به شما کمک می‌کند تا میزان پیشرفت خود را به‌صورت ماه به ماه، تحت نظر بگیرید و خود را نیازهایتان تطبیق دهید. برای آنهایی که اصالتا آدم‌های ولخرجی هستند یا پیروی از یک بودجه برایشان سخت است، یکی از حقه‌های به‌دردبخور این است که هزینه‌های خود را به عنوان یک طبقه‌بندی (مانند هزینه تفریحات) درنظر بگیرند که هرکدام حساب بانکی مجزای خود را دارند یا اینکه برای هریک از گروه‌های هزینه‌ای خود، یک شیشه مجزا درنظر بگیرند و پولی را داخل آن قرار دهند، درست مانند چندین حساب بانکی؛ درنتیجه اگر دوروز مانده به پایان ماه، پول تفریحاتتان تمام شود، درنتیجه شما بی‌پول می‌شوید. این شیوه به شما یاد می‌دهد که چگونه با حداقل هزینه زندگی کنید و خیلی زودتر از موعد، برای بازنشستگی پس‌انداز کنید.

آموختن نحوه سرمایه‌گذاری دوباره سود سهام استراتژی دوم در واقع، استفاده از بازار سهام به‌عنوان یک تجارت قابل اتکا است که سود سالمی را نیز عایدتان می‌کند. برای افرادی که انتخاب سهام خاص دشوار است یا زمان کافی برای جستجوی سهام شرکت‌های خاص با سوددهی خوب ندارند، صندوق قابل معامله در بورس یا ETF، بهترین گزینه هستند. دربلندمدت، هیچ سرمایه‌گذاری به سهولت سود خرید سهام نمی‌تواند بر تورم چیره شود.

روش پولدار شدن - ثروتمند شدن - میلیاردر شدن - میلیونر شدن

کاهش یا حذف مالیات بر درآمدبه‌ محض اینکه پارامترهایی را تعیین می‌کنید که به شما امکان پس‌انداز‌کردن می‌دهند، و نگاه خود را به سود بلند مدت سهام می‌دوزید، گام مالی در این فرآیند، این است که چگونه از مشوق‌های مالیاتی به‌عنوان ابزاری برای ثروتمند شدن استفاده کنید. یک دیگر از نکات کلیدی که باید به موارد فوق بیافزاییم، اجتناب از سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است. این نوع سرمایه‌گذاری‌ها نه تنها به دلیل اینکه مدام باید بازار را زیر نظر داشته‌باشید، سخت هستند، بلکه به‌دلیل اینکه شما را در معرض مالیات‌های درآمدی قرار می‌دهد، چندان سرمایه‌گذاری سودآوری محسوب نمی‌شوند. درحالی‌که مالیات بر درآمد اینگونه سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت بین صفر درصد تا نهایتا 20 درصد است، نرخ مالیات سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت 10 تا 39.6 درصد است.

منبع: اقتصاد نیوز


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راههای معقول پولدارشدن راز اساسی برای سریع پولدار شدناگر از آن دسته کسانی هستید که برای پولدار شدن و بهبود وضعیت مالی گام های عملی و محکم قوانین ثروتمندی و راز ثروتگذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر، با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون ترس برای آینده راههای معقول پولدارشدننظرات ادامه مطلب اگر از آن دسته کسانی هستید که برای پولدار شدن و بهبود وضعیت مالی چگونه پولدار شویم و پولدار باقی بمانیم؟ حلقه گم … اصل ساده برای پولدار شدن و پولدار ماندن در این نامه اصول علمی و اثبات شده ای را الف چرا ایرانی‌ها از ثروتمند شدن یکدیگر خوششان …چرا ایرانی‌ها از ثروتمند شدن یکدیگر خوششان نمی‌آید؟راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینینه قصد تبلیغ محصول را داریم و نه قصد بزرگنمایی و یا ظاهر سازی بنابراین لطفا بدون عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران اصل گاندی که شما و دنیایتان را متحول میکندمتن های زیبا و خواندنی به قلبت رجوع کن اگر حالت خوبست به باورهایت ایمان بیاور اگر حالت چگونه از طریق بورس ثروتمند شویم؟ کسب ثروت با …شما برای شروع معاملات و سرمایه‌گذاری در بورس نیاز به یک کارگزاری و کدبورسی دارید راههای معقول پولدارشدن راز اساسی برای سریع پولدار شدن اگر از آن دسته کسانی هستید که برای پولدار شدن و بهبود وضعیت مالی گام های عملی و محکم برمی قوانین ثروتمندی و راز ثروت گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر، با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده راههای معقول پولدارشدن نظرات ادامه مطلب اگر از آن دسته کسانی هستید که برای پولدار شدن و بهبود وضعیت مالی گام های چگونه پولدار شویم و پولدار باقی بمانیم؟ حلقه گم شده ی راز اصل ساده برای پولدار شدن و پولدار ماندن در این نامه اصول علمی و اثبات شده ای را درباره کسب الف چرا ایرانی‌ها از ثروتمند شدن یکدیگر خوششان نمی‌آید؟ چرا ایرانی‌ها از ثروتمند شدن یکدیگر خوششان نمی‌آید؟ راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای شاد بودن،راز هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر شب کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینی آموزش بهترین روش های کسب درآمد در منزل آموزش روش های صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های اصل گاندی که شما و دنیایتان را متحول میکند کورش کبیر گاندی سخنان آموزنده جملات زیبا و آموزنده ماهاتما گاندیسخنان ماهاتما گاندی اصل خوابگرد نگاه انتقادی به فرهنگ، هنر و ادبیات نگاه انتقادی به فرهنگ، هنر و ادبیات پرونده‌ی رمان «پایان رابطه»ی گراهام گرین دعا برای پولدار شدن راهی برای پولدار شدن طلسمی برای پولدار شدن



لینک منبع :3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن!

3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن! | ستاره setare.com/fa/news/284/3-اصل-برای-پولدار-و-ثروتمند-شدن‎Cached Similar15 ژوئن 2015 ... برای تحقق بخشیدن به رویای پولدار شدن، ثروتمند شدن، میلیونر یا میلیاردر شدن توصیه می شود خودتان را به این سه استراتژی هوشمند مجهز کنید و آن ها ... Images for 3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن! ۳ اصل ساده برای پولدار شدن و پولدار ماندن - سمینارما www.seminarema.com/wealth/479-get-rich-and-stay-rich.html‎Cached Similar4 فوریه 2015 ... در این مقاله اصول علمی و اثبات شده ای را درباره کسب ثروت به شما خواهم آموخت. اما دقت کنید که این اصول حاصل اکتشافات خود من نبوده است. من فکر نمی ... 3 اصل ساده برای پولدار شدن و پولدار ماندن - گروه موفقیت بخشی www.hoseinbakhshi.com/.../3-اصل-ساده-برای-پولدار-شدن-و-پولدار-ماندن‎Cachedراه های دیگری هم هست اما همیشه یادتان باشد که به دنبال کسب تدریجی پول باشید نه یک شبه ثروتمند شدن. 2- انتظار برای یافتن فرصتی طلائی جهت کسب ثروت، نهایتاً ... 3 اصل برای پولدار شدن و پولدار ماندن - راه های پیشرفت و موفقیت در ... way-success.blogfa.com/tag/3-اصل-برای-پولدار-شدن-و-پولدار-ماندن‎Cached Similarبرای پولدار شدن لازم نیست از خانواده ای پولدار باشید بلکه کافیست راه و روش های آن را ... برچسب‌ها: 6 نکته مهم برای پولدار شدن, راهـــهای جـــذب پــول و ثروت, آسان ترین و ... 3 اصل برای پولدار شدن و پولدار ماندن - راه های پیشرفت و موفقیت در ... way-success.blogfa.com/post/5‎Cached3 اصل برای پولدار شدن و پولدار ماندن. پولدار شدن. سه گام برای کسانی که قصد پولدار شدن دارند . 1. همه انسانها به تدریج میتوانند ثروتمند شوند و ثروتمند بمانند. 3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن! new32biography.rozblog.com/.../3-اصل-برای-پولدار-و-ثروتمند-شدن.html‎Cached28 آگوست 2016 ... 3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن! -آکا برای تحقق بخشیدن به رویای پولدار شدن، ثروتمند شدن، میلیونر یا میلیاردر شدن ... سلامت و رژیم ... 3 اصل ... 3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن! - مجله اینترنتی 2bia.ir/3-اصل-برای-پولدار-و-ثروتمند-شدن.html‎Cached3 اصل برای پولدار و ثروتمند شدن! 3 اصل برای پولدار va ثروتمند شدن! برای بسیاری az مردم، بزرگترین رویا in است ke آن قدر پولدار باشند va آنقدر پس‌انداز داشته ... ثروت سازی :۹ اصل برای پولدار شدن که ثابت شده اند - مجله کسب و کار ... bazdeh.org/ثروت-سازی-و-پولدار-شدن/‎Cached13 جولای 2017 ... در چند سال گذشته همواره به این فکر می‌کردم که برای پولدار شدن و ثروت سازی چه باید کرد. با میلیاردرهای بی‌شماری صحبت کردم، به مشتریانم مشاوره و ... رازهای موفقیت - 13 اصل برای ثروتمند شدن rejalisuccess.blogfa.com/post-73.aspx‎Cached Similarاصول ساده ای که دانشمندان و اقتصاددانان برآن تاکید می کنند 13 اصل است. 1- باید تعریف مشخصی از پولدار شدن داشته باشید. مثلا باید بدانید که چقدر پول می خواهید و ...