مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند تحول در جستجو در وب

[ad_1]

 

کد مطلب: 422094

پیش بینی مایکروسافت برای سال ۲۰۲۷؛

کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند/ تحول در جستجو در وب

بخش دانش و فناوری الف،18 آذر95

گروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه آینده ارایه کرده اند.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵

 مهر به نقل از ورج، درحالی که همگان منتظر هستند تا با سپری شدن روزهای آتی سال ۲۰۱۶ پایان یافته و سال ۲۰۱۷ آغاز شود گروهی از محققان زن شرکت مایکروسافت که به ایده پردازی در عرصه های مختلف فناوری شهرت دارند پیش بینی هایی درباره آینده فناوری مطرح کرده اند.

این ۱۷ محقق در یک نظرسنجی شرکت کرده و درباره عرصه های مختلف علم و فناوری به اظهارنظر پرداخته اند. آنها از پردازش زبان طبیعی گرفته تا یادگیری ماشینی، نرم افزارهای کشاورزی و واقعیت مجازی نظراتشان را مطرح کرده اند.

مار گونزالو فرانکو از محققان آزمایشگاه ردموند مایکروسافت گفت: معتقدم در آینده نزدیک فناوریهای حسگری پیشرفتهای قابل توجهی خواهد داشت.

در همین حال سوزان دامایز از دانشمندان و مدیران ارشد این آزمایشگاه اظهار کرد: یادگیری عمیق نتایج به دست آمده جستجو در دنیای وب را ارتقا می بخشد. او همچنین معتقد است که شیوه های فعلی جستجو در دنیای اینترنت متحول می شود.

آستا روزوی از دیگر محققان مایکروسافت نیز گفت: تا سال ۲۰۲۷ کشاورزان از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت محصولاتشان استفاده خواهند کرد.

وی در عین حال به این واقعیت اشاره می کند که پدیده هایی همچون خشکسالی، تغییرات جوی و فجایع طبیعی در یک دهه آینده وجود خواهد داشت.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ مایکروسافت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف ایرانی‌های چقدر غذای نذری در محرم توزیع می‌کنند؟ایرانی‌ها معادل ٢‌هزار‌میلیارد تومان غذای نذری در ماه محرم توزیع می‌کنند براساس الف هوش معنوی چیست وچگونه اندازه گیری می شود؟دوست عزیز،در پایان یادداشت پاراگراف یه اشتباه کوچولو صورت گرفته وجود هوش معنوی در خانه پدیده رایان بجنوردگیم‌شات ده مکانیک برتر در بازی های ویدئویی ؛ قسمت اول دردسری تازه برای اپل ؛ فریز عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس فروشگاه اینترنتی مد خودرو اخبار اطلاعات خدماتسرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد یورویی در تولید انسولین لومیر در ایران سرمایه‌گذاری ۷۰ الف ایرانی‌های چقدر غذای نذری در محرم توزیع می‌کنند؟ ایرانی‌ها معادل ٢‌هزار‌میلیارد تومان غذای نذری در ماه محرم توزیع می‌کنند براساس اعلام الف هوش معنوی چیست وچگونه اندازه گیری می شود؟ کیوان با تشکر از نگارنده مطلب اینجانب کتابی در زمینه هوش و انواع آن ترجمه نموده ام که توسظ خانه پدیده رایان بجنورد اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می‌شود آپدیت جدید تلگرام عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های فروشگاه اینترنتی مد خودرو اخبار اطلاعات خدمات آن شب مچ زنم را با دوست صمیمی ام در پشت بام گرفتم عکس آن شب مچ زنم را با دوست صمیمی ام در پشت



لینک منبع :کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند تحول در جستجو در وب

کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند/ تحول در جستجو در وب ... www.mehrnews.com/.../کشاورزان-از-هوش-مصنوعی-استفاده-می-کنند-تحول-در-جستجو-در-وب‎Cached8 دسامبر 2016 ... گروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه آینده ارایه کرده اند. کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند/ تحول در جستجو در وب - باز ... bazkhabar.ir/21832/کشاورزان-از-هوش-مصنوعی-استفاده-می-کنند/ 16 دسامبر 2016 ... آستا روزوی از دیگر محققان مایکروسافت نیز گفت: تا سال ۲۰۲۷ کشاورزان از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت محصولاتشان استفاده خواهند کرد. کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند/ تحول در جستجو در وب www.24khabar.com/.../کشاورزان-از-هوش-مصنوعی-استفاده-می-کنند-تحول-در-جستجو-در-وب/ 8 دسامبر 2016 ... به نقل از ورج، درحالی که همگان منتظر هستند تا با سپری شدن روزهای آتی سال ۲۰۱۶ پایان یافته و سال ۲۰۱۷ آغاز شود گروهی از محققان زن شرکت ... کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند/ تحول در جستجو در وب | مهر ... khabarone.ir/.../کشاورزان-از-هوش-مصنوعی-استفاده-می‌کنند-تحول-در-جستجو-در-وب 8 دسامبر 2016 ... گروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی‌های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه آینده ارایه کرده‌اند. کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند/ تحول در جستجو در وب - هوش ... tnews.ir/news/0dde75626282.html‎Cached8 دسامبر 2016 ... به گزارش هوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از ورج، درحالی که همگان منتظر هستند تا با سپری شدن روزهای آتی سال ۲۰۱۶ پایان یافته و سال ۲۰۱۷ ... کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند تحول در جستجو در وب https://onvansho.ir/.../کشاورزان-از-هوش-مصنوعی-استفاده-می-کنند-تحول-در-جستجو-در-وب.html 17 جولای 2017 ... کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند تحول در جستجو در. به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از ورج درحالی که همگان منتظر هستند تا با سپری ... سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس - دنیای فناوری fava.bandarabbas.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=41&pageid=2375... کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند/ تحول در جستجو در وب کشاورزان از هوش ... شرکتهای فعال در حوزه امنیت اطلاعات بکار گرفته می شوند شرکتهای فعال در حوزه ... کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند تحول در جستجو وب www.rahekhob.ir/.../کشاورزان_از_هوش_مصنوعی_استفاده_می_کنند_تحول_در_جستجو_وب دانلود چگونه برای خود مژه مصنوعی بگذاریم.نحوه چسباندن مژه مصنوعی,آموزش گذاشتن مژه مصنوعی, (فیلم) · دانلود سریال هوش سیاه فصل 1 - قسمت 1 · دانلود سریال هوش سیاه ... تراختور نیوز - دومین ستاره تیم ملی هم مدل شد trakhtornews.com/news?id=847072&title=دومین_ستاره_تیم_ملی... 17 دسامبر 2016 ... ... به عرصه مدلینگ پا گذاشته بود این کار را انجام داد تا از این راه هم کسب در آمد کند. ... کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند/ تحول در جستجو در وب ... Kevin Kelly: چگونه هوش مصنوعی می تواند منجر به دومین انقلاب صنعتی ... ► 13:44https://www.ted.com/talks/kevin_kelly_how_ai_can_bring_on_a_second_industrial_revolution/transcript?language=fa Dec 13, 2016 - 14 min کِلی به بررسی سه روند در هوش مصنوعی می پردازد که به منظور پذیرفتن و هدایت ... کلی می گوید: "محبوب ترین محصول هوش مصنوعی که در ۲۰ سال آتی ساخته ...