مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب

[ad_1]

سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
گروهی از دانشمندان زن برای افزایش مشارکت زنان در دنیای علم به قطب جنوب خواهند رفت.

یک گروه 76 نفره از زنان دانشمند در استرالیا در چارچوب یک برنامه و با هدف افزایش مشارکت زنان در دنیای علوم به قطب جنوب سفر خواهند کرد.

به گزارش بی بی سی٬ دکتر جسیکا ملبورن توماس، کارشناس محیط زیست در قطب جنوب ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص جزئیات این برنامه اظهار داشت: در مسایل علمی باید نقش فعالتری داشته باشیم. این ایده از سوی فابین داتنر کارشناس و کارآفرین ارائه شده و توسعه یافت.

توماس ضمن بیان اینکه به دلایل زیادی رفتن به قطب جنوب برای زنان بسیار دشوار است تصریح کرد: در نتیجه این برنامه زنان دانشمند به بررسی و پژوهش در مورد تغییرات آب و هوایی و اثرات آن در قطب جنوب خواهند پرداخت.

وی همچنین بیان کرده است که زنانی که به قطب جنوب سفر می کنند از بین هزاران نفر از متقاضیان ثبت نام کرده انتخاب شده اند و در خلال سفر در کشتی نیز آموزش خواهند دید.

سفر این زنان دانشمند از شهر اوشوایا واقع در جنوبی‌ترین قسمت استرالیا آغاز و 20 روز به طول خواهد انجامید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوبسفرگروهیازدانشمندانگروهی از دانشمندان زن برای افزایش مشارکت زنان در دنیای علم به قطب جنوب خواهند رفت اخبار فناوری و تکنولوژیسفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب دانشمندان زن استرالیا به عکس کاشف قطب جنوب کاپیتان رولد آموندسن …سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوبانتقاد سازمان ملل از سیاست مهاجرت استرالیاجهانانتقادسازمانمللازسفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب متحد، پس از سفر روزه خود به عکس کاشف قطب جنوب کاپیتان رولد آموندسن … است که به قطب جنوب سفر زن استرالیا به قطب جنوب گروهی از دانشمندان زن اخبار بهترین هنرپیشه زن بهترینهنرپیشهزنسفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب ۱ روز همشهری آنلاین سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب همشهری آنلاین گروهی از مدل تونیک های بسیار شیک مدلتونیکهایبسیارشیکسفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوبجهان سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب در آن زمان بود که شهرت آن به خارج از اطلاعاتی کامل درباره بنزن علم ، دانش و آموزششیمیسفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب حل معمای ژنتیکی میلیون ساله نظریه عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های پنگوئن امپراتور ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد پنگوئنامپراتور پنگوئن‌های امپراتور جانورانی اجتماعی هستند که برای یافتن غذا و شکار به‌صورت هماهنگ کار می دیدنی های کانادا، مناطق گردشگری کانادا در این بخش از سایت آکاایران مطالبی در مورد کشور کانادا را برای شما آماده کرده ایم چین ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد چین چین با نام رسمی جمهوری خلق چین به چینی 中华人民共和国، کشوری است که در شرق قاره آسیا واقع شده استفاده از قدرت ذهن بخش سوم تلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را می پایگاه خبری آزادلو » اخبار گرمی گرمی آزادلو نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع دکتر صاحب‌خبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان تمامی حقوق برای «صاحب‌خبر» محفوظ است اخبار به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند و مسئولیت دانلود انیمیشن جدید دانلود رایگان کارتون دانلود انیمیشن دانلود ثبت نام بازی کاملا رایگان با استراتژیک برتر تراوین جدید بدون نیاز به دانلود و نصب



لینک منبع :سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب

سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/354899 8 دسامبر 2016 ... یک گروه 76 نفره از زنان دانشمند در استرالیا در چارچوب یک برنامه و با هدف افزایش مشارکت زنان در دنیای علوم به قطب جنوب سفر خواهند کرد. به گزارش ... سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب aa.com.tr/.../سفر-گروهی-از-دانشمندان-زن-استرالیا-به-قطب-جنوب/697942‎Cached2 دسامبر 2016 ... گروهی از دانشمندان زن برای افزایش مشارکت زنان در دنیای علم به قطب جنوب خواهند رفت. - خبرگزاری آناتولی. سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب anadoluagency.com/.../سفر-گروهی-از-دانشمندان-زن-استرالیا-به-قطب-جنوب/697942 2 دسامبر 2016 ... گروهی از دانشمندان زن برای افزایش مشارکت زنان در دنیای علم به قطب جنوب خواهند رفت. - خبرگزاری آناتولی. سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/08/1571574‎Cached8 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: گروهی از دانشمندان زن برای افزایش مشارکت زنان در دنیای علم به قطب جنوب خواهند رفت. سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../سفر-گروهی-از-دانشمندان-زن-استرالیا/.../6113959/‎Cachedیک گروه ۷۶ نفره از زنان دانشمند در استرالیا در چارچوب یک برنامه و با هدف افزایش مشارکت زنان در دنیای علوم به به گزارش بی بی سی٬ دکتر جسیکا ملبورن توماس، ... سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب - شبکه اینترنتی ... tnews.ir/news/6f6375654725.html یک گروه 76 نفره از زنان دانشمند در استرالیا در چارچوب یک برنامه و با هدف افزایش مشارکت زنان در دنیای علوم به قطب جنوب سفر خواهند کرد. به گزارش بی بی سی٬ دکتر ... سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب - وسریا wesria.xyz/news/407081 سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به ... سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب - اخبار روز news.davary.com/1395/09/.../سفر-گروهی-از-دانشمندان-زن-استرالیا-به-ق/?... 8 دسامبر 2016 ... یک گروه ۷۶ نفره از زنان دانشمند در استرالیا در چارچوب یک برنامه و با هدف افزایش مشارکت زنان در دنیای علوم به قطب جنوب سفر خواهند کرد. به گزارش ... سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب | اینجا نیوز https://www.injanews.tk/2016/.../سفر-گروهی-از-دانشمندان-زن-استرالیا-به-ق/ گروهی از دانشمندان زن برای افزایش مشارکت زنان در دنیای علم به قطب جنوب خواهند رفت. منبع : تی آر تی فارسی. آرا گولر در رای‌گیری مسابقه ''عکس‌های سال‌'' خبر گزاری آناتولی شرکت ... anadoluajansı.com.tr/fa/فرهنگی-و-هنری/آرا-گولر-در.../498694 30 دسامبر 2015 ... آرا گولر در رده ورزشی نیز به عکس «مسابقه بوکس در استانبول» اسلام یاقوت رای داده، در خصوص ... سفر گروهی از دانشمندان زن استرالیا به قطب جنوب.