مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انجام اولین آزمایش هواپیمای فضایی

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت Virgin Galactic چند روز پیش هواپیمای فضایی SpaceShipTwo را برای اولین‌بار آزمایش کرد. این هواپیمای فضایی پرواز بدون استفاده از موتور را روی بیابان موهاوی تجربه کرد. این هواپیمای فضایی در ابتدا به وسیله‌ی یک هواپیمای مادر با نام WhiteKnightTwo به پرواز درآمد و سپس در آسمان رها شد و ۱۰ دقیقه هم پرواز کرد و سرانجام فرود آمد.

 

 آزمایش هواپیمایی که انسان‌ را به سفرهای فضایی می‌برد

این پرواز پس از دو سال از اولین پرواز آزمایشی SpaceShipTwo انجام می‌شود. اولین پرواز با مشکل مواجه شد و حتی خلبان هم کشته شد. حالا در مدل جدید تغییرات زیادی صورت گرفته تا بتواند پرواز موفقیت آمیزی داشته باشد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این پنجمین‌باری است که هواپیمای WhiteKnightTwo و هواپیمای فضایی SpaceShipTwo با هم پرواز می‌کنند؛ اما اولین‌بار است که محصول شرکت Virgin Galactic از هواپیمای مادر جدا می‌شود و پرواز موفقیت آمیزی انجام می‌دهد.

قبل از این پرواز آزمایشی ریچارد برانسون رییس شرکت Virgin Galactic اعلام کرده بود که امیدوار است در چند ماه آینده پروازهای بیشتری از این هواپیمای فضایی ببیند. بعد از پرواز هم سخنگوی این شرکت گفته که خلبان‌ها اطلاعات خوبی به دست آوردند و با توجه به موفقیت آن‌ها می‌توانید آزمایش‌های بیشتری قبل از رفتن به مرحله‌ی بعدی انجام دهیم.

هواپیمای فضایی SpaceShipTwo قصد دارد برای اولین‌بار سفرهای تفریحی به فضا داشته باشد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از پرواز این هواپیما را مشاهده کنید:

 

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 آزمایش هواپیمایی که انسان‌ را به سفرهای فضایی می‌برد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هواپیما ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادهواپیمابرخی از اولین پروازهای ثبت شده در طول تاریخ که توسط گلایدر انجام شده‌است به شاعر و اولین پایگاه تخصصی انجام پروژه های نرم افزار متلبانجام پروژه با نرم افزار متلب دانلود پروژه های انجام شده با نرم افزار متلب تدریس معرفی کامل هواپیمای هواپیمای در رده ی هواپیماهای با اندازه ی متوسط قرار می گیرداین هواپیما توسط الفبای تفسیر آزمایش خونالفبایتفسیراگر چه امروزه آزمایشهای بسیار دقیقی وجود دارند که می توانند مقدار میکروسکوپی انجمن مجازی روانشناسی ایران آزمایشهای روانشناسی …به نام خدا روانی حرکتی دقت مسیر هدف آزمایش مطالعه دقت در ترسیم یک خط فضایی با یک آیا اختیار، توهم است؟ بیگ بنگ شما از ازل قرار بوده که خواندن این مقاله را شروع کنید از لحاظ تئوری، از لحظۀ انجام پروژه های مهندسی هوافضا و مکانیک برترین …با نگاه به این پهپاد اولین نکته ای که هر بیننده ای را جذب می کند بحث شکل خاص در جلوی این کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در عجیب ترین روش اعدام در سوئدعجیب ترین اعدام سوئد برای چای مالیات تعیین کرد و مصرف قهوه را ممنوع نمود، اما این امر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی هواپیما ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد هواپیما برخی از اولین پروازهای ثبت شده در طول تاریخ که توسط گلایدر انجام شده‌است به شاعر و مخترع اولین پایگاه تخصصی انجام پروژه های نرم افزار متلب انجام پروژه با نرم افزار متلب دانلود پروژه های انجام شده با نرم افزار متلب تدریس خصوصی دروس انجمن مجازی روانشناسی ایران آزمایشهای روانشناسی تجربی به نام خدا روانی حرکتی دقت مسیر هدف آزمایش مطالعه دقت در ترسیم یک خط فضایی با یک حرکت آزاد معرفی کامل هواپیمای هواپیمای در رده ی هواپیماهای با اندازه ی متوسط قرار می گیرداین هواپیما توسط شرکت الفبای تفسیر آزمایش خون اگر چه امروزه آزمایشهای بسیار دقیقی وجود دارند که می توانند مقدار میکروسکوپی جزییترین انجام پروژه های مهندسی هوافضا و مکانیک برترین پهپاد های با نگاه به این پهپاد اولین نکته ای که هر بیننده ای را جذب می کند بحث شکل خاص در جلوی این پهپاد آیا اختیار، توهم است؟ علاوه بر این، اسکن مغزهایی که توسط جان دیلان هاینس، عصب‌شناسی در برلین، در سال ۲۰۰۷ انجام کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت بدو علم علوم فضایی و هوانوردی نیروی هوایی کویت یا القوات الجویة الکویتیة از سال شروع به فعالیت کرده است و عجیب ترین روش اعدام در سوئد عجیب ترین اعدام سوئد برای چای مالیات تعیین کرد و مصرف قهوه را ممنوع نمود، اما این امر از رشد



لینک منبع :انجام اولین آزمایش هواپیمای فضایی

انجام اولین آزمایش هواپیمای فضایی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../انجام-اولین-آزمایش-هواپیمای-فضایی‎Cached8 دسامبر 2016 ... شرکت Virgin Galactic چند روز پیش هواپیمای فضایی SpaceShipTwo را برای اولین‌بار آزمایش کرد. این هواپیمای فضایی در ابتدا به وسیله‌ی یک ... انجام اولین آزمایش هواپیمای فضایی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/789579/انجام-اولین-آزمایش-هواپیمای-فضایی/ 8 دسامبر 2016 ... این پرواز پس از دو سال از اولین پرواز آزمایشی SpaceShipTwo انجام می‌شود. ... هواپیمای فضایی SpaceShipTwo قصد دارد برای اولین‌بار سفرهای ... انجام اولین آزمایش هواپیمای فضایی - اخبار علمی - آکاایران www.akairan.com/elmi/scientific.../news201612817414181999.html 8 دسامبر 2016 ... شرکت Virgin Galactic چند روز پیش هواپیمای فضایی SpaceShipTwo را برای اولین بار آزمایش کرد. این هواپیمای فضایی در ابتدا به وسیله ی یک ... آزمایش هواپیمایی که انسان‌ها را به سفرهای فضایی می‌برد - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/آزمایش-هواپیمای-فضایی/‎Cached8 دسامبر 2016 ... شرکت Virgin Galactic چند روز پیش هواپیمای فضایی SpaceShipTwo ... این پرواز پس از دو سال از اولین پرواز آزمایشی SpaceShipTwo انجام می‌شود. هواپیمای فضایی SpaceShipTwo دومین پرواز آزمایشی خود را انجام داد https://techshot.ir/air-and-space/103797 24 دسامبر 2016 ... هواپیمای فضایی جدید Virgin Galactic تقریباً دو هفته پیش اولین تست پرواز بدون موتور VSS Unity را انجام داد و اطلاعات بسیار مفیدی درباره ... بوئینگ ایکس-۳۷ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بوئینگ_ایکس-۳۷‎Cached Similarبوئینگ ایکس-۳۷ یک فضاپیما-هواپیمای بدون سرنشین ساخت شرکت بوئینگ ... در ۷ آوریل ۲۰۰۶ انجام شد و در ۲۲ آوریل -- ۳ دسامبر ۲۰۱۰ اولین پروازهای فضایی اش را انجام داد. ... بوئینگ ایکس-۴۰ برای آزمایش مانورهایی که فضاپیماهای بوئینگ ایکس-۳۷ ... نیل آرمسترانگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/نیل_آرمسترانگ‎Cached Similarنیل آرمسترانگ نخستین انسانی بود که کره زمین را از فضا مشاهده کرد. .... او در ماه ژوئن، اولین فرود جت خود را با یک یواس‌اس اسکس انجام داد و همان هفته، از دانشجوی سال دوم ... او در اولین روز خود در ادواردز، وظیفهٔ آزمایش یک هواپیمای بمب افکن را بر عهده داشت. انجام اولین آزمایش هواپیمای فضایی - مجله اینترنتی بروزترین berouztarin.ir/30275/انجام-اولین-آزمایش-هواپیمای-فضایی/ 10 دسامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: شرکت Virgin Galactic چند روز پیش هواپیمای فضایی SpaceShipTwo را برای اولین‌بار آزمایش کرد. این هواپیمای ... اولین پرتاب آزمایشی اوریون، سفینه آینده انسان - BBC Persian www.bbc.com/.../141205_em_nasa_orion_space_capsule_launches‎Cached5 دسامبر 2014 ... ناسا امروز جمعه (پنجم دسامبر) پرتاب آزمایشی مدل بدون سرنشین سفینه اوریون را با پرتاب یک موشک دلتا از پایگاه فضایی کیپ کاناورال انجام داد. هواپیمای فضایی SpaceShipTwo دومین پرواز آزمایشی خود را انجام داد ► 4:46https://www.vidanama.com/26601/هواپیمای-فضایی-SpaceShipTwo-دومین-پرواز-آزمایشی-خود-را-انجام-داد Dec 26, 2016 - 5 min هواپیمای فضایی SpaceShipTwo دومین پرواز آزمایشی خود را انجام داد ... یک هواپیمای فضایی تجاری سرنشین دار است و قرار است ...