مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند

[ad_1]

 

کد مطلب: 422181

شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند

بخش دانش و فناوری الف،18 آذر95

دیوان عالی آمریکا با رد محکومیت 399 میلیون دلاری سامسونگ در دادگاهی دیگر جنجال خبری گسترده ای را در این کشور به راه انداخته است.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۳

 خبرگزاری فارس به نقل از دنورپست، اپل با طرح شکایت کلانی از سامسونگ، این شرکت را به استفاده بدون اجازه از اختراعات ثبت شده خود متهم کرده و خواستار دریافت غرامتی سنگین از آن شده بود.

این شکایت به پیروزی اولیه اپل در دادگاه تجدیدنظر در واشنگتن منجر شده بود و پس از آن سامسونگ تلاش فراوانی کرد تا رقم غرامت پرداختی را کاهش دهد.

در این میان گوگل، فیس بوک و اچ پی از دیوان عالی آمریکا خواستند تا میزان جریمه سامسونگ را کاهش دهد و هشدار دادند صدور چنین حکم سنگینی بر علیه سامسونگ نتایج بد و فاجعه باری برای دیگر شرکت های فناوری در پی خواهد داشت. زیرا رویه ای ایجاد خواهد کرد که به دیگر موسسات هم امکان می دهد با استفاده از قوانین مربوط به ثبت اختراع بتوانند برای سازندگان محصولاتی مانند گوشی های هوشمند مشکلاتی ایجاد کنند یا آنها را تحت تعقیب قرار دهند.

این اولین بار از سال 1885 به این سو است که دادستانی آمریکا در مورد پرونده ای که مربوط به طراحی یک محصول است ورود کرده و حکم صادر می کند. البته بعید به نظر می رسد که اپل در برابر این نتیجه سکوت کرده و برای محکومیت مجدد سامسونگ با طرح شکایات جدید تلاش نکند.

 

کلمات کلیدی : اربعین حسینی+ سامسونگ+اپل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف شکایت ارتش از حسن عباسیفرمانده نیروی زمینی ارتش از حسن عباسی خواسته است که از ارتش عذر خواهی کند به گزارش الف قیمت انواع خودرو وارداتی کمتر از میلیون …خودرو اوپل آسترا هاچ بک توربو در بازار میلیون تومان به فروش می رسد روزنامه دنیای اقتصاددنیای اقتصاد روز گذشته، در جریان بررسی لایحه قانون بانک مرکزی، هیات دولت، واحد پول میهن اگهیپرتال درج آگهیهای رایگان در اینترنت …میهن آگهیوب سایت ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی اگهی های متنی، ارسال با پیامک و عکس الف شکایت ارتش از حسن عباسی فرمانده نیروی زمینی ارتش از حسن عباسی خواسته است که از ارتش عذر خواهی کند به گزارش فرارو الف قیمت انواع خودرو وارداتی کمتر از میلیون تومان سوناتا بدون پاناروما نیمه فول وارداتی میلیون تومان به فروش می رسد



لینک منبع :شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند

شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند www.farsnews.com/13950917000118‎Cached7 دسامبر 2016 ... دیوان عالی آمریکا با رد محکومیت 399 میلیون دلاری سامسونگ در دادگاهی دیگر جنجال خبری گسترده ای را در این کشور به راه انداخته است. شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../شکایت-399-میلیون-دلاری-اپل-از-سامسونگ-بی-نتیجه-ماند 7 دسامبر 2016 ... دیوان عالی آمریکا با رد محکومیت 399 میلیون دلاری سامسونگ در دادگاهی دیگر ... گروه فناوری: اپل با طرح شکایت کلانی از سامسونگ، این شرکت را به ... شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند | خبر 5 khabar5.com/News/1394191/b دیوان عالی آمریکا با رد محکومیت 399 میلیون دلاری سامسونگ در دادگاهی دیگر جنجال خبری گسترده ای را در این کشور به راه انداخته است. شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند - دانلود فیلم www.mevia.ir/.../شکایت_399_میلیون_دلاری_اپل_از_سامسونگ_بی_نتیجه_ماند‎Cachedدانلود ساختمان جدید سامسونگ در دره سیلیکون دانلود در حالی که دفتر جدید اپل شبیه به یک بشقاب پرنده می ماند، دفتر جدید سامسونگ "سیلیکون ولی" به شکل یک ... شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند - oso osotechno.com/rss/207cb49c-ad36-4132-9436-0c0248da69f6‎Cached7 دسامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اپل با طرح شکایت کلانی از سامسونگ، این شرکت را به استفاده بدون اجازه از اختراعات ثبت شده خود ... دادگاه استیناف پرداخت ۱۲۰ میلیون دلار سامسونگ به اپل را تایید مجدد ... onvansho.ir/.../دادگاه-استیناف-پرداخت-۱۲۰-میلیون-دلار-سامسونگ-به-اپل-را-تایید-مجدد-کرد-آکا.html دادگاه استیناف آمریکا 119 6 میلیون دلار جریمه پرداختی از سوی سامسونگ به اپل را تأیید . هیوندای ... الف شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند. شکایت اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند | بازارنیوز | خبروان khabarone.ir/news/5169529/شکایت-اپل-از-سامسونگ-بی-نتیجه-ماند 7 دسامبر 2016 ... شکایت اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند بازار نیوز - دیوان عالی آمریکا با رد محکومیت 399 میلیون دلاری سامسونگ در دادگاهی دیگر جنجال خبری گسترده ... اپل باید به سامسونگ جریمه 400 میلیون دلاری بدهد - تک بوک | خبر ... khabarfarsi.com/u/29328245 7 دسامبر 2016 ... تشکیل اتحادیه جهانی واقعیت مجازی بدون حضور اپل و مایکروسافت ...، اچ تی سی، ... شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند. اپل با ... غرامت 11.6 میلیون دلاری سامسونگ به هوآوی - خبرلند khabarland.com/news/.../غرامت-11-6-میلیون-دلاری-سامسونگ-به-هوآوی‎Cached26 آوریل 2017 ... غرامت 11.6 میلیون دلاری سامسونگ به هوآوی. ... سامسونگ نیز در ادامه‌ی این دعواهای حقوقی، شکایتی مشابه به خاطر نقض حقوق مالکیت معنوی علیه هواوی مطرح کرده است. غرامت 11.6 ... شکایت399میلیون‌دلاری اپل ازسامسونگ بی‌نتیجه ماند ... شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند www.airvideo.ir/.../شکایت_399_میلیون_دلاری_اپل_از_سامسونگ_بی_نتیجه_ماند‎Cachedدانلود یک ماشین ۱ میلیون دلاری رایگان در v حق نشر رعایت شده. شکایت 399 میلیون دلاری اپل از سامسونگ بی نتیجه ماند. دانلود ساختمان جدید سامسونگ در دره سیلیکون.