مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش فارسی کردن اعداد در ورد 2013

[ad_1]

فارسی کردن اعداد در (word): مشکلی که خیلی از کاربران با اون مواجه می‌شن؛ انگلیسی بودن اعداد در متن های فارسی است. فارسی کردن اعداد در ورد.

آموزش فارسی کردن اعداد در ورد 2013

فارسی کردن اعداد در ورد

نرم‌افزار Word به‌ طور پیش‌فرض هنگام تایپ اعداد در میان جملات فارسی، آن‌ها را بصورت انگلیسی نمایش می‌دهد. از آنجا که اعداد انگلیسی در میان یک متن فارسی خوشایند نیست و آن‌را نازیبا می‌کند، می‌توان نرم‌افزار ورد را به شیو‌ه‌ای تنظیم کرد که اعداد میان کلمات فارسی به درستی و به همان زبان فارسی نمایش داده شوند. در ادامه مطلب شیوه فارسی کردن اعداد در Word را گام‌به‌گام به‌ همراه تصویر فرا خواهید گرفت. این آموزش علاوه‌بر ورد برای سایر نرم‌افزارهای مجموعه آفیس مایکروسافت نیز انجام‌پذیر است.

ابتدا وارد منوی فایل در بالای پنجره نرم‌افزار Word شوید. (گوشه سمت چپ).

برای دیدن هریک از تصاویر در اندازه بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.

فارسی سازی اعداد در ورد

در صفحۀ باز شده و درون ستون آبی رنگ روی گزینه Options کلیک کنید.

عددهای فارسی در Word

بعداز کلیک روی Options پنجره زیر را مشاهده خواهید کرد:

در ورد عددهای پارسی نوشتن

درون این پنجره و در ستونی که در سمت چپ آن قرار دارد، روی Advanced کلیک کنید.

آموزش فارسی کردن اعداد در ورد - فارسی کردن اعداد در ورد

بعداز انتخاب Advanced به کمک Scrollbar صفحه را کمی به سمت پایین بپیمایید تا گزینه Numeral را مشاهده کنید.

تنظیم نمایش اعداد فارسی

در صورتیکه مایلید نرم‌افزار ورد اعداد بین متن‌هایفارسیرا بطور خودکار فارسی نمایش دهد و اعداد بین متون انگلیسی را خودکار انگلیسی نشان دهد، گزینه Context را انتخاب کنید. در صورتیکه می‌خواهید تماماعدادبدون توجه به متنی که درون آن‌ها قرار گرفته‌اند فارسی نمایش داده شوند، گزینه Hindi را انتخاب نمایید.

persian number office

و در نهایت نتیجه کار به این صورت خواهد بود:

فارسی کردن عددها در آفیس

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فارسی کردن اعداد در نمودارهای اکسل و ورد مطالب کمیاب در …آموزش اکسلبر خلاف نرم‌افزار ، اعداد موجود در نمودارهای نرم افزار اکسل را نمی‌توان با انتخاب آموزش ساخت فهرست در ورد وب سایت آموزشی آفیسآموزشساختفهرستدروردآموزش ساخت فهرست در ورد اگر در حال تهیه مقاله، کتاب، آماده کردن گزارش کنترل پروژه آموزش نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها قسمت اول در ادامه آموزش قبلی با عنوان آموزش تصویری مایکروسافت ورد برای نوشتن پایان نامه آموزش نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها قسمت دوم نکته وارد کردن شماره صفحات در و تغییر زبان آنها به فارسی یکی از دیگر نکات مهم در کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در آموزش حل مشکل تایپ فارسی در ویندوز ۸پس از نصب ویندوز ۸ یکی از مشکلاتی که حتماً با آن روبرو شده اید ، مشکل تایپ فارسی بوده استدرج اعداد فارسی و انگلیسی در یک متن تجربه‌هادرجاعدادفارسیوایکی از مشکلات اکثر کاربرهای ورد این است که با درج اعداد فارسی و انگلیسی در یک متن به جلوگیری از بهم ریختن نوشته فارسی انگلیسی در …آموزشمایکروسافت وردچطور اعداد را در به صورت فارسی نمایش دهیم؟ چگونه در یک سند ، دو نوع شماره …این آموزش مربوط است به موضوع آموزش واژه پرداز مایکروسافت که توسط در تاریخ آموزش جمع و تفریق در اکسلآموزش جمع و تفریق در اکسل یکی از نرم افزار های آفیس که برای جدول و فرمول نویسی مورد فارسی کردن اعداد در نمودارهای اکسل و ورد مطالب کمیاب در … آموزش اکسل بر خلاف نرم‌افزار ، اعداد موجود در نمودارهای نرم افزار اکسل را نمی‌توان با انتخاب فونت آموزش ساخت فهرست در ورد وب سایت آموزشی آفیس آموزشساخت آموزش ساخت فهرست در ورد اگر در حال تهیه مقاله، کتاب، آماده کردن گزارش کنترل پروژه یا فروش کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و آموزش نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها قسمت اول وبلاگ نکته تنظیمات راست چین و چپ چین و کردن در قبل از شروع به نوشتن پایان نامه، ابتدا آموزش نگارش پایان نامه از ابتدا تا انتها قسمت دوم وبلاگ نکته وارد کردن شماره صفحات در و تغییر زبان آنها به فارسی یکی از دیگر نکات مهم در پایان درج اعداد فارسی و انگلیسی در یک متن تجربه‌ها درجاعدادفارسی یکی از مشکلات اکثر کاربرهای ورد این است که با درج اعداد فارسی و انگلیسی در یک متن به صورت هم جلوگیری از بهم ریختن نوشته فارسی انگلیسی در … مایکروسافت ورد چطور اعداد را در به صورت فارسی نمایش دهیم؟ چگونه در یک سند ، دو نوع شماره گذاری برای این آموزش مربوط است به موضوع آموزش واژه پرداز مایکروسافت که توسط در تاریخ آموزش جمع و تفریق در اکسل آموزش جمع و تفریق در اکسل یکی از نرم افزار های آفیس که برای جدول و فرمول نویسی مورد استفاده مشکلات خود را در کوتاه ترین باتوجه به اینکه بسیاری از دوستان درخواست آموزش نصب برنامه و بازی از روی فایل های ایمیج با روش فارسی کردن اعداد در ورد فارسی کردن اعداد در پاور پوینت نحوه فارسی کردن اعداد در وورد فارسی کردن اعداد در فارسی کردن اعداد در ورد روش فارسی کردن اعداد در فارسی کردن اعداد در اکسل طریقه فارسی کردن اعداد در ورد é é é



لینک منبع :آموزش فارسی کردن اعداد در ورد 2013

آموزش فارسی کردن اعداد در ورد 2013 - آراد دانلود www.araddownload.com/فارسی-کردن-اعداد-ورد/‎Cached Similar8 ا کتبر 2014 ... در ادامه مطلب شیوه فارسی کردن اعداد در Word را گام‌به‌گام به‌ همراه تصویر فرا خواهید گرفت. این آموزش علاوه‌بر ورد برای سایر نرم‌افزارهای مجموعه آفیس ... فارسی کردن اعداد Word 2013 - آپارات www.aparat.com/v/xIUZ6/فارسی_کردن_اعداد_Word_2013‎Cached29 سپتامبر 2016 ... مایکروسافت نیوز در برنامه word پس از اولین بار نصب به صورت خودکار زبان اعداد انگلیسی حالا شما هر زبانی را انتخاب کنید باز هم انگلیسی است ... آموزش تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در اسناد ورد 2013 - دیجیتال آرت digital-art.ir/تبدیل-اعداد-انگلیسی-به-فارسی-در-ورد/‎Cached Similar13 فوریه 2014 ... آموزش تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در اسناد ورد 2013-کاور ... شما عزیزان را با نحوه فارسی کردن اعداد انگلیسی درج شده در متون سند ورد آشنا نماییم. فارسی کردن اعداد در Microsoft Word 2013 - سیم جیم www.simjim.ir/فارسی-کردن-اعداد-در-microsoft-word-2013/‎Cached23 آوریل 2016 ... فارسی کردن اعداد در Microsoft Word 2013 ... بتونید نرم افزار Word رو طوری تنظیم کنید که این مشکل پیش نیاد با این آموزش CGE همراه باشید. آموزش تنظیمات فارسی در Word 2013 | ساب سان مجله آموزشی فناوری ... subsun.ir/آموزش-تنظیمات-فارسی-در-word-2013‎Cached9 ژانویه 2016 ... آموزش تنظیمات فارسی در Word 2013 ... اضافه کردن زبان فارسی به ورد 2013 ... برای اینکه شماره صفحات و اعداد داخل متون، فارسی نمایش داده شوند ... آموزش فارسی کردن اعداد در ورد 2013 | ستاره setare.com/fa/news/5787/آموزش-فارسی-کردن-اعداد-در-ورد-2013‎Cached10 آگوست 2016 ... فارسی کردن اعداد در (word): مشکلی که خیلی از کاربران با اون مواجه می‌شن؛ انگلیسی بودن اعداد در متن های فارسی است. فارسی کردن اعداد در ورد. نحوه فارسی کردن اعداد در word + آموزش - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5406524/نحوه-فارسی-کردن-اعداد-در-word-آموزش‎Cached6 دسامبر 2015 ... بسیاری از در هنگام کار کردن با نرم افزار word با مشکل تایپ اعداد به زبان ... می شویم که ما در ترفند چگونگی حل این مشکل را به شما آموزش خواهیم داد. فارسی سازی اعداد در word 2013 - کلوب www.cloob.com/timeline/answer_253312_1302467‎Cached Similar5 آوریل 2013 ... فارسی سازی اعداد در word 2013 اطلاعات بیشتر : سلام با اینکه در قسمت option رفتم و numeral=hindi را انتخاب کردم و word را بستم و سیستم را ... آموزش فارسی کردن اعداد در Word - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/2185/‎Cached Similarآموزش فارسی کردن اعداد در Word. نرم افزار ورد به صورت پیش فرض دارای زبان انگلیسی است و شما با نصب زبان فارسی نیز همچنان نمیتوانید از اعداد فارسی استفاده ... حل مشکل تایپ فارسی اعداد در Word 2013 - هشت بیت www.8bits.ir/حل-مشکل-تایپ-فارسی-اعداد-در-محصولات-آفی/‎Cached Similar22 ژوئن 2014 ... حتما تا حالا از Microsoft Word استفاده کردید این نرم افزار برترین نرم افزار ویرایش متون در دنیا است ، اگر از ورژن های جدید آفیس استفاده کرده ...