مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معرفی پدیده ۳ خورشید در آسمان

[ad_1]

بامداد – سیناپرس/ مردم شهر سن‌پترزبورگ روسیه صبح روز گذشته از مشاهده سه خورشید در آسمان شفگت‌زده شدند.
دانشمندان معتقدند که پدیده نادر تشکیل سه خورشید در افق، ناشی از شکست نور پس از عبور از کریستال‌های یخ موجود در هوا است.
این پدیده شگفت‌انگیز در هر منطقه از زمین ممکن است رخ دهد، اما تاکنون با این وضوح مشاهده نشده بود.
طبق گزارش‌های بدست آمده از مردم محلی مشخص شد که این پدیده تا حدی واضح بوده که امکان تشخیص خورشید اصلی از خورشیدهای انعکاسی را غیر ممکن ساخته بود.
پروفسور ماریا بروکا، سرپرست گروه علوم دانشگاه سن‌پترزبورگ در مورد دلایل علمی این پدیده نادر عنوان کرد: این پدیده اتمسفریک زمانی به وقوع می‌پیوندد که کریستال‌های یخ شفاف در اتمسفر تشکیل شوند و نور خورشید را دچار شکست کنند.
وی در ادامه افزود: این پدیده زیبا تنها در شرایطی که ابرهای سیروس حاوی کریستال‌های یخ در ارتفاع ۱۰ کیلومتری از سطح زمین تشکیل شده باشند قابل مشاهده است.

نوشته معرفی پدیده ۳ خورشید در آسمان اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نجوم در قرآن آیاتی از قرآن مرتبط با آسمان و ستاره …آیاتی از قرآن مرتبط با آسمان و ستاره شناسی وَالشَّمس تَجری لِمُستَقَر لَها ذلِکَ دانشنامه ستاره شناسیدر این قسمت آیاتی از قرآن که مرتبط با آسمان و ستاره شناسی هستند درج گردیده استامید درخشش نور ماه در آسمان درخششنورماهدرآسماندرخشش نور ماه در آسمان نوشته شده توسط سمیر الله وردی در تاریخ ۱۳۹۵۰۴۲۸پایکوبی شهاب‌ باران ِ برساوشی در‌ آسمان ایران ……پایکوبی شهاب‌ باران ِ برساوشی در‌ آسمان ایران نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در راهنمای عکاسی از آسمان شب خبرگزاری پردیسمقدمه آیا شما به یاد دارید در شبی صاف و آرام به آسمان چشم دوخته باشید ؟ به آسمانی زیبا دانشنامه ستاره شناسی سیاره ناهیدسیاره ناهید زهره دومین سیاره منظومه شمسی بعد از تیر٬ سیاره زهره عربییا ناهید اجرام آسمانی اجرامتشخیص سیارات از ستارگان در آسمان شب سیارات با نور ناپایدار می‌درخشند، ولی نور خانه نجوم آسمان لوت کرمان آیا وجود آدم فضایی ها …نویسنده مطلب مهدیه کدخدا زاده چیست ؟ به هر گونه پدیده دیداری در آسمان که قابل پارسی نیوزمشرق نیوز ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه دمشق و استان مجله گیزمیزآخرین مطالب و عکس های سایت مسعود ده‌نمکی انقلاب ما نیاز به انقلاب دارد آخرین راهنمای عکاسی از آسمان شب خبرگزاری پردیس مقدمه آیا شما به یاد دارید در شبی صاف و آرام به آسمان چشم دوخته باشید ؟ به آسمانی زیبا که از منظومه ی شمسی تحقیقی درباره سیارات و خورشید مقدمه در دوره های زمانی یکسان ، جهان های دیگری کشف شدند که بدور خورشید هایشان در یک حرکت گیتی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گیتی گیتی و یا جهان عبارت است از کلیت هر آنچه که وجود دارد، وجود داشته‌است و یا هر زمانی به‌وجود مجله گیزمیز آخرین مطالب و عکس های سایت مسعود ده‌نمکی «انقلاب ما نیاز به انقلاب دارد» آخرین مطالب و عکس پارسی نیوز «مشرق نیوز» ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه «دمشق» و استان «ادلب رهام ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد رهام ریشه نام و رهام دیگر در فارسی و شاهنامه با نام رُهام و در زبان اوستایی رئوهوم یا رئو هائوم است دانشنامه ستاره شناسی ماه برای دریافت مقاله ای درباره حد دانژون در رویت هلال ماه از آقای امیر حسن زاده اینجا را کلیک پرسش و پاسخ دینی چرا امام صادقع فرمود خورشید به دور زمین برخی اشکال می‌کنند که امام صادقع در کتاب توحید مفضّل در بخش توصیف خورشید، خورشید را حرکت مهمترین اخبار ایران و جهان عکس سر در کاخ هشت بهشت که اثری از آن نیست تصاویر قطاری مخصوص ثروتمندان عکس لحظات بچه تاج سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳۱ است محمد باقری‌معتمد جو مسموم تکواندو، باعث شد سلام بر خورشید در یوگا زمان غروب خورشید در تهران ایزد خورشید در مصر باستان شهر خورشید در لتونی تصاویر خورشید در کهکشان طلوع خورشید در افق افسانه خورشید در اغوش ماه فیلم خورشید در مرداب



لینک منبع :معرفی پدیده ۳ خورشید در آسمان

آشنایی با پدیده 3 خورشید در آسمان+عکس - ایسنا www.isna.ir/news/.../آشنایی-با-پدیده-3-خورشید-در-آسمان-عکس‎Cached7 دسامبر 2016 ... مردم شهر سن‌پترزبورگ روسیه صبح روز گذشته از مشاهده سه خورشید در آسمان شفگت‌زده شدند. معرفی پدیده 3 خورشید در آسمان | بامداد | سایت خبری تحلیلی بامداد bamdad.net/معرفی-پدیده-3-خورشید-در-آسمان.html‎Cached8 دسامبر 2016 ... معرفی پدیده 3 خورشید در آسمان - پدیده 3 خورشید، مشاهده سه خورشید در آسمان، سن‌پترزبورگ روسیه، پدیده 3 خورشید در آسمان، مطالب علمی، گزارشات ... معرفی پدیده 3 خورشید در آسمان | بامداد سیناپرس/ مردم شهر - قطره www.ghatreh.com/news/nn34961947/معرفی-پدیده-خورشید-آسمان 8 دسامبر 2016 ... بامداد سیناپرس/ مردم شهر سن پترزبورگ روسیه صبح روز گذشته از مشاهده سه خورشید در آسمان شفگت زده شدند. دانشمندا. آشنایی با پدیده 3 خورشید در آسمان+عکس - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/content/105200 9 دسامبر 2016 ... ... روسیه صبح روز گذشته از مشاهده سه خورشید در آسمان شفگت‌زده شدند. ... خودروهای خودرانی که سال گذشته معرفی شدند +تصاویر ... به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، دانشمندان معتقدند که پدیده نادر تشکیل سه خورشید در افق، ناشی از ... پدیده سه خورشید در آسمان چین - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4378822/پدیده-سه-خورشید-در-آسمان-چین‎Cached Similarدر این گزارش شما با پدیده ای نادر که در آسمان چین رخ داد آشنا می شوید. ... گفتنی است پدیده سه خورشید یک پدیده آب و هوایی به نام «پاراهلیا» یا سانداگ » همان پدیده ... ظهور 3 خورشید در آسمان فرانسه!/ پدیده‌ای کیهانی فرانسوی‌ها را ترساند ... www.mehrnews.com/.../ظهور-3-خورشید-در-آسمان-فرانسه-پدیده-ای-کیهانی-فرانسوی-ها-را‎Cached Similar7 نوامبر 2014 ... روز گذشته مورخ 6 نوامبر سال 2014 میلادی برابر با 15 آبان ماه ، 3 خورشید در آسمان فرانسه و در شهر ساووآ در ناحیه رون- آلپ دیده شد. ظهور همزمان سه خورشید در آسمان + عکس - تالار گفتگوی هم میهن - شبکه ... forum.hammihan.com/thread108765.html‎Cached Similarظهور همزمان سه خورشید در آسمان + عکس به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل ا. ... عنوان تهدیدی برای زمین تلقی نمی شود و پدیدار شدن سه خورشید در آسمان پدیده ای است به نام خوشید کاذب. ... معرفی سایت جهت تحقیقات دینی ۳ خورشید در آسمان سن‌پترزبورگ! +عکس - ۲۴ آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/۳-خورشید-در-آسمان-سن‌پترزبورگ.../4519935 مردم شهر سن‌پترزبورگ روسیه صبح روز گذشته از مشاهده سه خورشید در آسمان شفگت‌زده شدند. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، دانشمندان معتقدند که پدیده ... ... با مرغ غذای ویژه چهارشنبه سوری · ۷ معرفی معتبر ترین و بهترین برندهای ساعت مچی در دنیا ... 3 خورشید در آسمان سن‌پترزبورگ! +عکس - آخرین نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/3-خورشید-در-آسمان-سن‌پترزبورگ.../4516500 مردم شهر سن‌پترزبورگ روسیه صبح روز گذشته از مشاهده سه خورشید در آسمان شفگت‌زده شدند. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، دانشمندان معتقدند که پدیده ... ظاهر شدن سه خورشید در آسمان سن‌پترزبورگ ! - گجت نیوز gadgetnews.ir/140407/ظاهر-شدن-سه-خورشید-در-آسمان-سن‌پترزبو/‎Cached9 دسامبر 2016 ... امکان رخ دادن چنین پدیده‌ای در هر نقطه‌ای از زمین وجود دارد اما تاکنون در هیچ جای ... پدیده‌ی سه خورشید در آسمان در ماه نوامبر نیز در سیبری مشاهده شده بود.