مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند

[ad_1]

بدون شک اپ استور یکی از مقاصد همیشگی کاربران iOS بوده که از طریق آن می‌توانند به بازی و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این فروشگاه نرم‌افزاری با توجه به رشد چشمگیری که در سالیان اخیر داشته همواره توانسته درآمدی پایدار را از آن شرکت اپل کند.

فیل شیلر، نایب رییس ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل، به تازگی در حساب توییتر خود از ثبت رکورد جدید فروش اپ استور در نوامبر گذشته خبر داده است. هرچند وی با کمال خوشحالی این خبر را منتشر کرده اما به جزییات این رکورد تازه اشاره‌ای نکرده است. به عبارت دیگر هنوز مشخص نیست که این ادعا مربوط به رکورد بیشترین دانلودهای صورت گرفته است یا منظور از آن میزان سود حاصل از فروش اپلیکیشن‌هاست.

به طور کلی در طی ماه‌های مختلف سال فروش محصولات اپ استور نوسان دارد. اما به‌طور کلی از سال ۲۰۰۸ به بعد، با افزایش چشمگیر کاربران آیفون و آیپد در سراسر دنیا، میزان فروش آن رشد داشته است. به علاوه، استقبال گسترده از اپ استور، فرصت بسیار مناسبی را برای توسعه‌ دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف نیز پدید آورده است. بدین ترتیب آن‌ها قادر خواهند بود تا محصولات خود را به صدها میلیون مشتری از سراسر دنیا عرضه کنند. شرکت اپل در تلاش است تا با ادامه روند کسب سود فراوان از اپ استور، بخش زیادی از درآمد کلی حاصل از فروش محصولات خود را از این طریق بدست آورد.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد محصولات iOS را برای هدیه دادن به دیگران در تعطیلات انتخاب می‌کنند، پیش‌بینی می‌شود این ماه نیز به احتمال زیاد فروش اپ استور بیشتر شود. به‌طور کلی هرچقدر کاربران دستگاه‌های iOS بیشتر شوند، سودی که اپ استور نصیب شرکت اپل می‌کند بیشتر و بیشتر خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استچرا ایرانی‌ها آیفون می‌خرند؟…آیفون‌های اپل را می‌توانید به‌سادگی در دست اقشار مختلف جامعه از کارمند گرفته تا فان وسرگرمیمتن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بازم برف خیلی از سال گذشت حس تو برنگشت یه ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرامتوییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییترقوانین هدف توییتر از ارائه این سرویس اجازه دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی که چرا ایرانی‌ها آیفون می‌خرند؟ آیفون‌های اپل را می‌توانید به‌سادگی در دست اقشار مختلف جامعه از کارمند گرفته تا بازیگر و فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد توییتر قوانین هدف توییتر از ارائه این سرویس اجازه دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از منابع ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام



لینک منبع :اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند

اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../اپ-استور-رکورد-جدیدی-از-فروش-محصولات.../.html‎Cachedفیل شیلر، نایب رییس ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل، به تازگی در حساب توییتر خود از ثبت رکورد جدید فروش اپ استور در نوامبر گذشته خبر داده است. هرچند وی با ... اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند p2r.ir/post/5203.html‎Cachedبدون شک اپ استور یکی از مقاصد همیشگی کاربران iOS بوده که از طریق آن می‌توانند به بازی و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این فروشگاه نرم‌افزاری ... اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند | IR24 | ای ... irnews.tasnim.host/اخبار.../اپ-استور-رکورد-جدیدی-از-فروش-محصولات-خو/ بدون شک اپ استور یکی از مقاصد همیشگی کاربران iOS بوده که از طریق آن می‌توانند به بازی و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این فروشگاه نرم‌افزاری ... اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند - آی‌تی‌رسان ... https://damadam.ir/news/اپ-استور-رکورد-جدیدی-از-فروش-محصولات-خود-به-ثبت-رساند/4761112 بدون شک اپ استور یکی از مقاصد همیشگی کاربران iOS بوده که از طریق آن می‌توانند به بازی و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این فروشگاه ... اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند - بلاگجو donyait.byn.blogjoo.com/post563012.html بدون شک اپ استور یکی از مقاصد همیشگی کاربران iOS بوده که از طریق آن می‌توانند به بازی و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این فروشگاه نرم‌افزاری ... اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند - آی تی رسان khabarfarsi.com/u/29377819/redirect/itresan.com اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند. بدون شک اپ استور یکی از مقاصد همیشگی کاربران iOS بوده که از طریق آن می توانند به بازی و اپلیکیشن ... | اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند www.lastitnews.ir/?aid=14640 مایکروسافت امروز و در رویداد WinHEC 2016، پشتیبانی بهبود یافته رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ از ارتباطات سلولی را معرفی کرد. با این قابلیت جدید، مایکروسافت ... اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند - پنجره panjere.xyz/info/donyait/2746156‎Cachedبدون شک اپ استور یکی از مقاصد همیشگی کاربران ios بوده که از طریق آن می توانند به بازی و اپلیکیشن های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. این فروشگاه نرم افزاری ... اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند - آخرین خبر akharinkhabar.ir/tech/3137425 8 دسامبر 2016 ... فیل شیلر، نایب رییس ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل، به تازگی در حساب توییتر خود از ثبت رکورد جدید فروش اپ استور در نوامبر گذشته خبر داده ... کانال "istore_channel" - انصراف telegchannel.com/channel/istore_channel/5565743073253670217?... آموزش هاى ناب،اپ هاى کاربردى ایدی اینستا: ... قیمت های نجومی آیفون اولیه آکبند در فروشگاه های آنلاین ... اپ استور رکورد جدیدی از فروش محصولات خود به ثبت رساند.