مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد

[ad_1]

هواوی به تازگی معرفی یک گوشی جدید با حاشیه‌های بسیار کم را در ۲۶ آذرماه تائید کرده است. حال شاهد فاش شدن تصویر این گوشی نیز هستیم.

گوشی جدید هواوی که تحت برند آنر و نام آنر مجیک معرفی خواهد شد، حاشیه‌های بسیار کمی خواهد داشت. این گوشی که معرفی آن در تاریخ ۲۶ آذر توسط هواوی تایید شده است، به نظر می‌رسد دارای سخت‌افزار قدرتمندی نیز خواهد بود.

شایعات خبر از این می‌دهند که آنر مجیک مانند شیائومی می‌ میکس یک گوشی مفهومی خواهد بود، به این معنی که هواوی آن را در تعداد زیاد تولید نخواهد کرد. با این حال با توجه به اینکه آنر برندی جهانی است امیدواریم این گوشی در خارج از چین نیز به فروش برسد.

اما امروز شاهد فاش شدن تصویری از این گوشی هستیم که حاشیه‌های بسیار کم آن را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد این گوشی دارای دکمه‌ی فیزیکی هوم است که این دکمه با حسگر اثر انگشت نیز یکپارچه شده است.

همچنین آنر مجیک دارای دو لبه‌ی خمیده است و دکمه‌ی پاور آن در لبه‌ی سمت راست گوشی و دکمه‌های تنظیم صدا در لبه‌ی سمت چپ آن خواهند بود.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار گوشی در دست نیست؛ اما انتظار داریم با توجه به طراحی خاص، از سخت‌افزاری قدرتمند در آن استفاده شود که البته احتمالا قیمت بالایی نیز با خود به همراه خواهد آورد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوشی هواوی پی زومیتبررسی گوشی هواوی پی لایت شرکت هواوی برای آن دسته از کاربران که امکان خرید تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند …چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی گوشی هواوی پی زومیت بررسی گوشی هواوی پی لایت شرکت هواوی برای آن دسته از کاربران که امکان خرید ، پرچمدار این تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند زومیت چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی منتشر می



لینک منبع :اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد

اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/9/149408/honor-magic-pic-leaked/‎Cached9 دسامبر 2016 ... اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد ... این گوشی که معرفی آن در تاریخ ۲۶ آذر توسط هواوی تایید شده است، به نظر می‌رسد دارای ... اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد - تکنومون technomon.com/.../اولین-تصویر-از-گوشی-بدون-حاشیه-آنر-مجیک-هواوی-فاش-شد‎Cached9 دسامبر 2016 ... گوشی جدید هواوی که تحت برند آنر و نام آنر مجیک معرفی خواهد شد، حاشیه‌های بسیار کمی خواهد داشت. این گوشی که معرفی آن در تاریخ ۲۶ آذر توسط هواوی ... اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد - SoftGozar ... https://www.softgozar.com/.../اولین-تصویر-از-گوشی-بدون-حاشیه-آنر-مجیک-هواوی-فاش-شد-‎Cachedاولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد. هواوی به تازگی معرفی یک گوشی جدید با حاشیه‌های بسیار کم را در ۲۶ آذرماه تائید کرده است. حال شاهد فاش شدن ... اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد - گلپونه https://golpune.ir/.../اولین-تصویر-از-گوشی-بدون-حاشیه-آنر-مجیک/‎Cachedگوشی جدید هواوی که تحت برند آنر و نام آنر مجیک معرفی خواهد شد، حاشیه‌های بسیار کمی خواهد داشت. این گوشی که معرفی آن در تاریخ ۲۶ آذر توسط هواوی تایید شده است، به ... اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40717‎Cachedاولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد. هواوی به تازگی معرفی یک گوشی جدید با حاشیه‌های بسیار کم را در ۲۶ آذرماه تائید کرده است. حال شاهد فاش شدن ... سایت عنوان | اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد www.onvan.com/352050/اولین-تصویر-از-گوشی-بدون-حاشیه-آنر-مجیک/ اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد. هواوی به تازگی معرفی یک گوشی جدید با حاشیه‌های بسیار کم را در ۲۶ آذرماه تائید کرده است. حال شاهد فاش شدن ... تصویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه honor magic هوآوی فاش شد onvansho.ir/.../تصویر-جدیدی-از-گوشی-بدون-حاشیه-honor-magic-هوآوی-فاش-شد.html هواوی از آنر مجیک با نمایشگر بدون حاشیه برداشت جستجو اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد فاش شدن تصویر این گوشی نیز . اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد - تی نیوز tnews.ir/news/073275661170.html 9 دسامبر 2016 ... گوشی جدید هواوی که تحت برند آنر و نام آنر مجیک معرفی خواهد شد، حاشیه های بسیار کمی خواهد داشت. این گوشی که معرفی آن در تاریخ ۲۶ آذر توسط هواوی ... اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد www.airvideo.ir/.../اولین_تصویر_از_گوشی_بدون_حاشیه_آنر_مجیک_هواوی_فاش_شد‎Cachedدانلود جعبه گشایی زومیت از گوشی بدون حاشیه می میکس شیائومی · دانلود هواوی پی 10 ... اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد. دانلود نگاه نزدیک ... بایگانی‌ها آنر مجیک » پروگرَمینگ https://pgming.com/tag/آنر-مجیک/ اولین تصویر از گوشی بدون حاشیه آنر مجیک هواوی فاش شد ... هواوی به تازگی معرفی یک گوشی جدید با حاشیه‌های بسیار کم را در ۲۶ آذرماه تائید کرده است. حال شاهد فاش ...