مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری‌های قلبی

[ad_1]

به گزارش مشرق، بیماری‌های قلبی در گذشته تنها سالمندان را درگیر خود کرده بود ولی در عصر کنونی جوانان نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که محققان تنها علت آن را تغییر شیوه زندگی می‌دانند.

در زیر چندین راهکار برای کاهش بیماری‌های قلبی می‌خوانید که رعایت آنها تضمینی برای سلامتی فرد به شمار می‌آید.

1. ترک سیگار

افرادی که روزانه چندین نخ سیگار می‌کشند، دو برابر بیشتر از کسانی‌که دخانیات مصرف نمی‌کنند در معرض بیماری‌های قلبی قرار دارند.

2. بهبود سطح کلسترول

متعادل نگه داشتن سطح کلسترول و توجه به میزان چربی‌های انباشته شده در بدن تا حد زیادی مانع بیماری‌های قلبی می‌شود و بدن شما را ایمن و سلامت نگه می‌دارد.

3. کنترل فشار خون

افرادی که به فشار خون بالا مبتلا هستند، حدود 50 درصد بیش از دیگران ممکن است به بیماری‌های قلبی و عروقی دچار شوند.

4. پیروی از یک رژیم غذایی سالم

قرار دادن مواد غذایی سالم در برنامه روزانه به شما کمک می‌کند تا حد زیادی از انواع بیماری‌ها، ایمن و سلامت بمانید.

مصرف حداقل شکر، نمک و غذاهای چرب به داشتن قلب سالم کمک می‌کند. برنامه غذایی باید سرشار از غلات، حبوبات، ماهی و سبزیجات باشد.

5. تناسب وزن

نگه داشتن خود در وزن مناسب و از دست دادن آنچه که اضافه است، برای سلامت قلب، متعادل نگه داشتن فشار خون و دیابت لازم است و احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

6. کنترل دیابت

بسیاری از افرادی که دچار حمله‌های قلبی می‌شوند از دیابت رنج می‌برند و بعضی از آنها حتی از ابتلای خود به دیابت مطلع نیستند. بهتر است که با انجام یک تست از دیابت خود اطلاع یابید و در صدد کنترل آن باشید تا از بیماری‌های قلبی در امان بمانید.

7. ورزش و فعالیت‌های بدنی

آنهایی که در طول روز فعالیت ندارند، بیش از دیگران دچار اضافه وزن و فشار خون بالا می‌شوند. برنامه ورزشی روزانه و یا حداقل یک روز درمیان به تناسب اندام و سلامتی قلب شما کمک شایانی می‌کند.

8.مدیریت استرس و خشم

عصبانی شدن پی‌درپی و داشتن استرس در طول روز با توجه به شرایطکاری و زندگی بسیاری از افراد، جزئی جدانشدنی از زندگی است. با حفظ آرامش خود و به حداقل رساندن استرس‌های روزانه به سلامت قلب و بدن خود کمک کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

زندگی سالم در محیطی سالمجام جم آنلاین بسیاری از ما توجهی به وضعیت محیط اطراف خود نداریم در حالی که محیط اطراف توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار عکس کشف بزرگترین تونل داعش در شرق موصلعکسکشفبزرگتریننیروهای مبارزه با تروریسم عراق بزرگترین تونل داعش در شرق موصل را کشف کردندلاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات …علم ورزش چرا خواب در کاهش وزن نقش مهمی دارد؟ علم ورزش آیا تغذیه ی بعد از ورزش برای مجتمع آموزشی امام صادق ع صبح حافظه کوتاه مدت انسان در نیمه های شب در اوج قدرت خود قرار دارد زیرا دمای بدن به غنائم کردهای شیخ مقصود حلب از احرارالشامعکسغنائمکردهایشیخرسانه های نزدیک به شبه نظامیان کرد سوری مقیم محله شیخ مقصود حلب تصاویر جدیدی از غنائم مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان …مشاوره ازدواجکاهش میل جنسیارضا شدنمرکز مشاورهمشاوره روانشناسیروانشناسی مشاوره طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتطب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی بولتن نیوز کاهش نرخ سپرده قانونی تا درصد و عرضه ذخایر در بازار بین بانکی از طریق اعطای خطوط بررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیسخودکشی، عملی است که فرد برای پایان دادن زندگی خود بطور آگاهانه و خودخواسته انجام می دستگاه تصفیه هوای استاندارد بخرید دستگاه تصفیه هوای خانگی می‌تواند تا حدی در حذف آلاینده‌های محیطی تاثیرگذار باشد و حتی زندگی سالم در محیطی سالم جام جم آنلاین بسیاری از ما توجهی به وضعیت محیط اطراف خود نداریم در حالی که محیط اطراف عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایران مرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقتصادی لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات سلامت علم ورزش چرا خواب در کاهش وزن نقش مهمی دارد؟ علم ورزش آیا تغذیه ی بعد از ورزش برای چربی مجتمع آموزشی امام صادق ع صبح حافظه کوتاه مدت انسان در نیمه های شب در اوج قدرت خود قرار دارد زیرا دمای بدن به پایین مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان خانواده هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر شب مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری های خاص بررسی انواع خودکشی خبرگزاری پردیس سلام به همه اونایی که مثل من ناامیدن من کیمیا ۲۵ ساله ام از تهران بیماریم ویتیلیگو …من از ۷ کاردرمانی اوتیسم مشکلات بازی دوستان و همراهان گرامی ، بالاخره فرصتی شد که این وبلاگ را از رکود و رخوت در



لینک منبع :8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری‌های قلبی

8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری‌های قلبی - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950914000762‎Cached9 دسامبر 2016 ... ترک سیگار، رژیم غذایی سالم، ورزش و فعالیت روزانه، کنترل دیابت، فشار خون و تناسب اندام، ابتلا به بیماری‌های قلبی را تا حد قابل توجهی کاهش ... 8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری های قلبی - خبرگزاری فارس ... khabarfarsi.com/u/29408384 9 دسامبر 2016 ... دیابت یکی از این بیماری هاست که باید کنترل شود و درمان آن را جدی گرفت تا از عوارض ناخوشایندش در امان ماند.متاسفانه با تغییر سبک زندگی در ... 8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری های قلبی - منجیل خبر | خبر ... khabarfarsi.com/u/29420528 9 دسامبر 2016 ... 8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری های قلبی ... اگر برنامه روزانه خوبی داشته باشید، عادات روزانه شما ممکن است از جوان ماندن شما جلوگیری کند. 8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری‌های قلبی - خبرگزاری فارس ... www.sarkhat.com/fa/news/142129900/‎Cachedترک سیگار، رژیم غذایی سالم، ورزش و فعالیت روزانه، کنترل دیابت، فشار خون و تناسب اندام، ابتلا به بیماری‌های قلبی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهند. ۸ راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری های قلبی - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/03fc75716439.html‎Cached10 دسامبر 2016 ... ۸ راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری‌های قلبی ... 8.مدیریت استرس و خشم عصبانی شدن پی‌درپی و داشتن استرس در طول روز با توجه به شرایطکاری ... 8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری‌های قلبی - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/134296/‎Cachedوضعیت باغ پرندگان پایتخت مناسب است · بازیگر مشهور هند روی فرش قرمز جشنواره کن · دستگیری عامل هتک حیثیت دختر سمنانی · مقام امنیتی آمریکا: استقلال ... غذاهای با اسید چرب اشباع بالا ریسک ابتلا به بیماری قلبی را افزایش ... www.ghatreh.com/.../غذاهای-اسید-چرب-اشباع-بالا-ریسک-ابتلا-بیماری-قلبی-افزایش 10 دسامبر 2016 ... سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامشیر: شیوع بیماری ایدز در سنین پایین رو به افزایش است · 8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری های قلبی 8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری‌های قلبی - لیمو پاتوق limopatogh.ir/news/92625‎Cachedروش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار ... 8 راهکار مفید برای در امان ماندن از بیماری‌های قلبی. می‌خواهید از شر بیماری‌های قلبی در امان باشید؟ - سایت تفریحی سرگرمی fun8.ir/news/.../می-خواهید-از-شر-بیماری-های-قلبی-در-امان-باشید‎Cached1 جولای 2017 ... محققان می گویند اگر می خواهید از خطر بیماری قلبی دور باشید روزانه ۳۰ دقیقه ورزش کنید. با این راهکارها از امواج مضر تلفن همراه در امان بمانید!|مجله روزنو ruzeno.com/امواج-تلفن-همراه-تشعشعات-تلفن-همراه/‎Cachedبا مواد غذایی قلیایی از چاقی،سرطان و بیماری های قلبی در امان باشید · پزشکی و سلامت ... چند راهکار برای ثابت ماندن آرایش صورت در تابستان · زیبایی .... 8 نکته ضروری برای انتخاب تالار عروسی خوب و مناسب · آموزشی ...