مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل بهترین‌ اپلیکیشن‌های سال 2016 را معرفی کرد

[ad_1]

اپل برترین‌های اَپ استور در سال 2016 را معرفی کرد.

امروز اپل مجموعه‌ای از بهترین‌ محصولات دیجیتالی عرضه‌شده در اَپ استور را معرفی کرد. همانند گذشته؛ امسال نیز شاهد لیستی از برجسته‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار‌ها و بازی‌های ارائه‌شده توسط سازندگان Third-Party برای آیفون، آیپد، اپل واچ و اپل تی‌وی هستیم.

اپلیکیشن ویرایشگر تصاویر؛ پریزما توانست عنوان برترین نرم‌افزار آیفون در سال ۲۰۱۶ را به خود اختصاص دهد و اَپ Sketchbook Motion نیز توانست در صدر بهترین اپلیکیشن‌های عرضه‌شده برای آیپد قرار گیرد.

بازی چندنفره و استراتژیک Clash of Royal و عنوان ماجراجویی Severed به ترتیب لقب بهترین بازی‌های آیفون و آیپد را به خود اختصاص دادند.

پیشنهاد می‌کنیم ادامه فهرست برترین‌های اپل در سال ۲۰۱۶ را مشاهده کنید.

آیفون

  • اپلیکیشن سال: Prisma
  • دومین اپلیکیشن منتخب: MSQRD
  • بازی سال: Clash of Royal
  • دومین بازی منتخب: Reigns

آیپد

  • اپلیکیشن سال: Sketchbook Motion
  • دومین اپلیکیشن منتخب: Bear
  • بازی سال: Severed
  • دومین بازی منتخب: Chameleon Run

اپل واچ

  • اپلیکیشن سال: MySwimPro
  • بازی سال: Field Day

اپل تی‌وی

  • اپلیکیشن سال: Twitter
  • بازی سال: Riptide GP:Renegade

مطابق هرسال، این لیست از میان انبوهی از نرم‌افزارها و بازی‌های رایگان و پولی انتخاب شده است. شما می‌توانید برای دیدن سایر برندگان این فستیوال به سایت اپل مراجعه کنید.

نظر شما در خصوص بهترین‌های اپل در سال ۲۰۱۶ چیست؟ 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی و دانلود اپلیکیشن های ایرانی و فارسی برای …یکی دیگر از اپلیکیشن های فارسی اپ استور که توسط آقای مهدی خضری تولید و عرضه شده، نام با بهترین بازی های سال آشنا شویدبا بهترین بازی های سال آشنا شوید به دور از جدل کنسول های نسل هشتم به خصوص پلی استیشن بهترین گوشی های هوشمند تکراشرکت هاسامسونگبهترین گوشی های گوشی های فوق العاده ی در راه هستند و برخی از آنها کاملا ارزش آن ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی …بهترینگوشیهاییکه۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد ۹۱ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا ۱۰ عدد از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی سال گجت ……در این مقاله قصد داریم تا دستگاه از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی را معرفی کنیمدیجیاتو – زندگی با تکنولوژی گزارش جدید از وضعیت ابزارهای پوشیدنی، مدیر عامل اپل را به پاسخ واداشتآموزش هک نرم افزارهای اپل آیفون آیپاد آیپد آیا تا به حال شده هنگامی که به کامپیوترتان دسترسی ندارید، بخواهید یکی از اپلیکیشن های اپل واچ بایگانی اپل اپسسایت دانلود آیفون آیپد …بهترین بازی‎ها برای و بهترین اپلیکیشن‎ها برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاسدنیای فناوری زومیتجعبه گشایی زومیت از گوشی می میکس شیائومی با صفحه نمایش بدون حاشیه هایلایت ۱۳۵ از لیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون …لیست قیمتلیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون و پلاس، آیفون و پلاس، اپل با بهترین بازی های سال آشنا شوید با بهترین بازی های سال آشنا شوید به دور از جدل کنسول های نسل هشتم به خصوص پلی استیشن و بهترین گوشی های هوشمند تکرا شرکت ها سامسونگ بهترین گوشی های گوشی های فوق العاده ی در راه هستند و برخی از آنها کاملا ارزش آن را ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد بهترینگوشیهاییکه ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد ۹۱ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا صالحی ۱۰ عدد از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی سال گجت نیوز در این مقاله قصد داریم تا دستگاه از بهترین لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی را معرفی کنیم دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی گزارش جدید از وضعیت ابزارهای پوشیدنی، مدیر عامل اپل را به پاسخ واداشت آموزش هک نرم افزارهای اپل آیفون آیپاد آیپد آیا تا به حال شده هنگامی که به کامپیوترتان دسترسی ندارید، بخواهید یکی از اپلیکیشن های موجود اپل واچ بایگانی اپل اپسسایت دانلود آیفون آیپد مک اخبار و بهترین بازی‎ها برای و بهترین اپلیکیشن‎ها برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دنیای فناوری زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ اپل مشکلات گرافیکی مک بوک پرو با آپدیت جدید مک او اس برطرف می‌شود لیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون و لیست قیمت سلام به همه دوستان عزیز و گرامی با سلام و عرض ادب از این پس سعی داریم قیمت محصولات اپل را هم ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل



لینک منبع :اپل بهترین‌ اپلیکیشن‌های سال 2016 را معرفی کرد

اپل بهترین‌ اپلیکیشن‌های سال 2016 را معرفی کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/8/.../apple-unveils-best-of-apps-of-2016/‎Cached9 دسامبر 2016 ... اپل برترین‌های اَپ استور در سال 2016 را معرفی کرد. اپلیکیشن پریزما و Sketchbook Motion به ترتیب به عنوان بهترین نرم‌افزار سال برای آیفون و ... اپل بهترین‌ اپلیکیشن‌های سال 2016 را معرفی کرد www.asreertebat.com/.../اپل-بهترین‌-اپلیکیشن‌های-سال-2016-را-معرفی-کرد‎Cached9 دسامبر 2016 ... امروز اپل مجموعه‌ای از بهترین‌ محصولات دیجیتالی عرضه‌شده در اَپ استور را معرفی کرد. همانند گذشته؛ امسال نیز شاهد لیستی از برجسته‌ترین و ... اپل بهترین‌ اپلیکیشن‌های سال 2016 را معرفی کرد | روزنامه کسب و کار kasbokarnews.ir/fa/.../اپل-بهترین‌-اپلیکیشن‌های-سال-2016-را-معرفی-کرد-/ 9 دسامبر 2016 ... امروز اپل مجموعه‌ای از بهترین‌ محصولات دیجیتالی عرضه‌شده در اَپ استور را معرفی کرد. همانند گذشته؛ امسال نیز شاهد لیستی از برجسته‌ترین و ... معرفی برترین اپلیکیشن های سال 2016 اپ استور از سوی اپل - جی اس ام www.gsm.ir/.../معرفی-برترین-اپلیکیشن-های-سال-2016-اپ-استور-از-سوی-اپل/‎Cached8 دسامبر 2016 ... در ادامه لیست 10 اپلیکیشن برتر سال 2016 که توسط اپل معرفی‌شده‌اند را بررسی خواهیم کرد. این اپلیکیشن ها در زمینه‌های مختلف کاری خود ... اپل برترین اپلیکیشن و بازی های سال 2016 را معرفی کرد - دیجی رو digiro.ir/apple-unveils-best-of-2016/‎Cached7 دسامبر 2016 ... امروز اپل برترین‌های سال 2016 اپ استور را معرفی کرد؛ بهترین بازی‌ها، ... در سال جاری Prisma توانست عنوان برترین اپلیکیشن سال 2016 آیفون را ... اپل بهترین‌ اپلیکیشن‌ های سال 2016 را معرفی کرد - لینکدونی سافت 98 linkdoni.soft98.ir/link-4415.html 9 دسامبر 2016 ... اپل بهترین‌ اپلیکیشن‌های سال 2016 را معرفی کرد ... امروز اپل مجموعه‌ای از بهترین‌ محصولات دیجیتالی عرضه‌شده در اَپ استور را معرفی کرد. اپل بهترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد khabarooz.com/post/26076 اپل برترین‌های اَپ استور در سال 2016 را معرفی کرد. امروز اپل مجموعه‌ای از بهترین‌ محصولات دیجیتالی عرضه‌شده در اَپ استور را معرفی کرد. همانند گذشته؛ امسال نیز شاهد ... برترین اپلیکیشن‌های اپل با بهترین طراحی در سال 2016 | فارنت farnet.ir/.../here-are-the-winners-of-the-2016-apple-design-awards/‎Cached18 ژوئن 2016 ... اپل در مراسم WWDC 2016 طبق رسم همیشگی خود اپلیکیشن‌های برتر iOS را معرفی کرد، ملاک‌های اپل در انتخاب اپلیکیشن‌ برتر را می‌توان کارآیی،‌ ... بهترین اپلیکیشن های اپل در سال 2016 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../بهترین-اپلیکیشن-های-اپل-در-سال-2016‎Cached8 دسامبر 2016 ... بهترین اپلیکیشن های اپل در سال 2016: پریزما و کلش رویال برندگان ... جذب کرد و درحال حاضر به طور مستمر در حال معرفی فیلترهای هنری جدید است. معرفی برترین اپلیکیشن های سال 2016 اپ استور از سوی اپل - جی اس ام khabarfarsi.com/u/29372159 8 دسامبر 2016 ... اپل بهترین اپلیکیشن های سال 2016 را معرفی کرد. در صدر بهترین اپلیکیشن های عرضه شده برای آیپد قرار گیرد. بازی چندنفره و استراتژیک ...