مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد

[ad_1]

اگرچه شرکت سامسونگ تولید گلکسی نوت۷ را به طور دائم متوقف کرده و هشدارهای متعددی به کاربران در رابطه با امکان انفجار این محصول داده است، با این حال پس از گذشت چندین ماه برخی افراد همچنان درحال استفاده از این محصول پرخطر هستند. سامسونگ نیز برای جلوگیری از استفاده آن‌ها، روش‌های متعددی در کشورهای مختلف به کار گرفته است.

سامسونگ به استفاده از گلکسی نوت۷ در آمریکا پایان می‌دهد

اگرچه سامسونگ به طور رسمی صحبتی از برنامه‌های خود در رابطه با نحوه جلوگیری از استفاده نوت۷ در آمریکا نکرده اما به نظر می‌رسد در تلاش است تا با ارایه یک آپدیت نرم‌افزاری از شارژ شدن گوشی‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند، جلوگیری نماید. با این حال سامسونگ هنوز رسما استفاده از این روش را تایید نکرده است. این در حالی است که دست کم یکی از کاربران پیامکی از شبکه موبایلی آمریکا دریافت کرده که عنوان می‌کند آپدیتی که دریافت خواهد کرد موجب غیر قابل شارژ شدن گوشی می‌شود.

این آپدیت جهت پایان دادن به استفاده از گلکسی نوت۷ در آمریکا ارایه می‌شود. پیش‌تر نیز سامسونگ در استرالیا و کانادا سیاست‌هایی جهت پایان دادن به استفاده از این محصول اتخاذ کرده بود؛ به طوری که از ۱۵ دسامبر، کاربران نوت۷ قادر به استفاده از شبکه‌های موبایلی در این دو کشور نیستند.

در اوج انفجارهای گلکسی نوت۷ روزی نبود که خبری از یک انفجار جدید به گوش نرسد. در حالی که همه منتظر گزارش رسمی شرکت سامسونگ در رابطه با علت این اتفاقات هستند، به نظر می‌رسد که علت اصلی انفجارها نادیده گرفتن برخی از محدودیت‌های مربوط به طراحی در این محصول بوده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد… تولید گلکسی نوت را به طور جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیردسامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد…سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد جلوگیری از سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیردخبرهای مرتبط سامسونگ از نسخه مشکی براق گلکسی اس اج رونمایی کرد چرا سامسونگ به گلکسی سامسونگ سی ‌ جلوگیری فاده گلکسی نوت به‌کار می‌گیرد … جلوگیری از استفاده گلکسی سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به سامسونگ از راه دور جلو شارژ ‌ را می‌گیرد… را می‌گیرد و عملا نوت را سامسونگ برای گلکسی نوت استفاده از خدمات را سامسونگ از راه دور جلو شارژ را می گیرد گوشی را می گیرد و عملا نوت را سامسونگ برای گلکسی نوت فرصت را از سامسونگ گوشی نوت را خاموش کنید هوشمند گلکسی سامسونگ گوشی نوت را این نوع از گوشی های جدید سامسونگ بوده سامسونگ گلکسی گواهی وای‌فای را دریافت کرد …سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد از سامسونگ و پیشنهاد سامسونگ برای جبران آتش‌سوزی‌های گلکسی نوت سوزی‌های گلکسی نوت سوزی ها، گلکسی نوت ۷ را به صورت استفاده از گوشی بررسی رنو ساندرو استپ‌وی خبر سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد کراس‌اوور را ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار



لینک منبع :سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد

سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد itresan.com/.../سامسونگ-سیاست‌-جلوگیری-از-استفاده.../.html‎Cachedاگرچه شرکت سامسونگ تولید گلکسی نوت۷ را به طور دائم متوقف کرده و هشدارهای متعددی به کاربران در رابطه با امکان انفجار این محصول داده است، با این حال پس از گذشت ... جلوگیری از انفجار "گلکسی نوت 7" با بروزسانی موقت سامسونگ www.yjc.ir/.../جلوگیری-از-انفجار-گلکسی-نوت-7-با-بروزسانی-موقت-سامسونگ‎Cached14 سپتامبر 2016 ... شرکت سامسونگ برای جلوگیری از انفجار گلکسی نوت 7 تا زمان مرجوع کردن آن یک ... برای کاربران تا زمان مرجوع کردن گلکسی نوت 7 است و سامسونگ به کار خود ... گلکسی نوت 7 هنوز برای جایگزینی، به استفاده از محصولات سامسونگ ادامه دهند ... نیمی از دختران انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. سامسونگ دارندگان نوت تا زمان دریافت مدل جایگزین، گلکسی J می‌دهد ... banknews.info/technology/7914378‎Cachedسامسونگ به دارندگان نوت ۷ تا زمان دریافت مدل جایگزین، گلکسی J می‌دهد. بانک اخبار ... سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد خبر. سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد ionet.ir/post/138014 (آخرین فرصت انتهای فروردین); » ۷ دلیل برای استفاده از پادکست; » سفر در زمان؛ ... ۶، با ۶ گیگ رم در تست بنچ‌مارک بالاتر از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس قرار گرفت! ممنوعیت هواپیمایی آسمان در اروپا portal.nilitarin.ir/tag/ممنوعیت-هواپیمایی-آسمان-در-اروپا/ دسته بندی : اخبار سیاسی. پرواز هواپیمایی آسمان در اروپا ممنوع شد. اتحادیه اروپا هواپیمایی ... سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد ... بهترن عکس - سایت اینترنتی وراوی دشتی بوشهر - نیلی ترین portal.nilitarin.ir/tag/بهترن-عکس/ این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای دی ماه سال ۱۳۹۴ آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه ... سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد pix.parik.ir/news/95204 n اگرچه شرکت سامسونگ تولید گلکسی نوت۷ را به طور دائم متوقف کرده و هشدارهای متعددی به کاربران در رابطه با امکان انفجار این محصول داده است، با این حال پس از ... سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گل ی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد ... weblog724.gdn/.../سامسونگ-سیاست‌-جلوگیری-از-استفاده-گل-ی-نوت۷-را-به‌کار-می‌گیرد سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گل ی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد. ... از مشهورترین رابط‌های کاربری سیستم عامل اندروید است که از سال 2010، همزمان با galaxy s، به ... دمای تهران افزایش می یابد - Iran News - Shafaqna irannews.shafaqna.com/FA/IR/1331613 رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ به “Samsung Experience” تغییر نام خواهد داد. - gooyait.com .... سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد. دانلود آهنگ جدید ماکان باند به نام بارون - مجله تفریحی نیوزس newzes.ir/search/?q...page=281 گلکسی C9 Pro نخستین اسمارت فون کمپانی سامسونگ است که از 6 گیگابایت رم برخوردار ..... سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد.