مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پهنای باند ۲۵ هزار روستا در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است که سهم کردستان از این میزان ۳۳۶ روستا بوده و تا ماه آینده اجرایی خواهد شد.

محمد خسروی، در آیین افتتاح ۲۲ پروژه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کردستان، با اشاره به اینکه اپراتورهایی که پا به عرصه گذاشته‌اند باید درآمد داشته باشند، اظهار کرد: دولت‌ها مکلفند در مناطقی که اقتصادی نیستند، سرمایه گذاری کرده و خدمات ارائه دهند.

وی افزود: بر این اساس برای خدمات عمومی اجباری(USO) اعتباراتی تعیین شده که تا کنون ۱۰۰ روستا را تحت پوشش قرار داده است.

مجری طرح خدمات فناوری اطلاعات در مناطق محروم عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز همه مردم در پی دسترسی به اینترنت هستند، دولت تدبیر و امید اولویت خود را بر افزایش پهنای باند اینترنت متمرکز کرده و آن را به عنوان موتور محرکه توسعه سایر بخش‌ها مورد توجه قرار داده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس افزایش پهنای باند ۲۵ هزار روستا در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است که سهم کردستان از این میزان ۳۳۶ روستا بوده و تا ماه آینده اجرایی خواهد شد.

خسروی با اشاره به اینکه ۸۸۱ روستای کردستان تا پایان دولت به اینترت پرسرعت مجهز می‌شوند، خاطرنشان کرد: قراردادهای لازم برای اجرای این مهم بسته شده و تا پایان دولت اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ میلیارد تومان در زمینه خدمات عمومی اجباری(USO) تا پایان دولت در کردستان هزینه می‌شود که تا کنون ۲۲ میلیارد آن هزینه شده و ۱۸ میلیارد نیز در دست اقدام است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مخابرات از نگاه مطبوعات صفحه اصلی آی سی تی پرس مرکز مخابراتی توسعه می یابد عملیات کابل برگردان با هدف هرآنچه باید درباره شبکه بی سیم و آنتن‌های آن ……فناوری‌های شبکهبیشتر روترها از باند گیگاهرتز برای انتقال اطلاعات استفاده میکنند که در رابط بلوتوث عصر ایران در زندگی اختیار بادها دست ما نیست، ولی اختیار بادبان ها دست ماستکسر مالیات تکلیفی حذف می‌شودمعاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت در اصلاحیه قانون مالیات ها خبرگزاری فارس افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی …گزارش فارس از جزئیات پیش‌نویس برنامه ششم افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی تشکیل وزارت مجله گیزمیزآخرین مطالب و عکس های سایت مسعود ده‌نمکی انقلاب ما نیاز به انقلاب دارد آخرین اینترنت در روستاها های وبمعرفی توسعه‌ی دسترسی شهروندان، بنگاه‌ها و سازمان‌ها به اینترنت پهن باند می‌تواند سیتنا سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطاتوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین همایش ملی ، خبر دادخبرگزاری جمهوری اسلامی متن کامل قانون بودجه به گزارش روز سه شنبه ایرنا، متن کامل قانون بودجه سال کل کشور که از سوی علی لاریجانی مقایسه سرعت و کیفیت اینترنت در بسته های …ما سرعتمون هیچ فرقی نکرده همون بین تا است و خیلی هم باهاش حال می کنم سلام میشه بگید مخابرات از نگاه مطبوعات صفحه اصلی آی سی تی پرس مرکز مخابراتی توسعه می یابد سیتنا مجوز واردات هرآنچه باید درباره شبکه بی سیم و آنتن‌های آن بدانید … فناوری‌های شبکه بیشتر روترها از باند گیگاهرتز برای انتقال اطلاعات استفاده میکنند که در رابط بلوتوث و حتی عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس کسر مالیات تکلیفی حذف می‌شود معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت در اصلاحیه قانون مالیات ها ماده خبرگزاری فارس افزایش گزارش فارس از جزئیات پیش‌نویس برنامه ششم افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی تشکیل وزارت انرژی و اینترنت در روستاها های وب معرفی توسعه‌ی دسترسی شهروندان، بنگاه‌ها و سازمان‌ها به اینترنت پهن باند می‌تواند تولید مجله گیزمیز آخرین مطالب و عکس های سایت مسعود ده‌نمکی «انقلاب ما نیاز به انقلاب دارد» آخرین مطالب و عکس سیتنا سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین همایش ملی ، خبر داد خبرگزاری جمهوری اسلامی متن کامل قانون بودجه به گزارش روز سه شنبه ایرنا، متن کامل قانون بودجه سال کل کشور که از سوی علی لاریجانی رئیس



لینک منبع :افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور

افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور www.bartarinha.ir/fa/news/.../افزایش-پهنای-باند-25-هزار-روستا-در-کشور 9 دسامبر 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پهنای باند ۲۵ هزار روستا در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است که سهم کردستان از این ... خبر ایرانی - افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور newsirani.com/news/.../افزایش-پهنای-باند-25-هزار-روستا-کشور‎Cached9 دسامبر 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پهنای باند ۲۵ هزار روستا در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است که سهم کردستان از این ... بیش از ۲۵ هزار روستا در کشور از اینترنت بهره‌مند می‌شوند - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../بیش-از-25-هزار-روستا-در-کشور-از-اینترنت-بهره-مند-می-شوند‎Cachedبیش از ۲۵ هزار روستا در کشور از اینترنت بهره‌مند می‌شوند ... دنیا بهره‌مند می‌شوند گفت: سال گذشته بیش از 25 هزار روستای کشور در برنامه اینترنت بوده که تا ... وی تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های لازم برای افزایش پهنای باند در لرستان فراهم است و در این ... افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../افزایش-پهنای-باند-25-هزار-روستا-در-کشور/ 9 دسامبر 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پهنای باند ۲۵ هزار روستا در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است که سهم کردستان از این ... افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور | معاون وزیر ارتباطات - قطره www.ghatreh.com/news/nn34973249/افزایش-پهنای-باند-هزار-روستا-کشور 9 دسامبر 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته اس. افزایش پهنای باند ۲۵ هزار روستا در کشور - پایگاه خبری تحلیلی رباط ... robatnews.ir/افزایش-پهنای-باند-25-هزار-روستا-کشور/‎Cached9 دسامبر 2016 ... افزایش پهنای باند ۲۵ هزار روستا در کشور. «دورهمی» امشب ساعت ٢٣ با حضور جمشید گرگین بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن می رود. شناسهٔ خبر: ... افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29413978 9 دسامبر 2016 ... همچنین در سال 93 با پیشرفت شبکه ملی اطلاعات وآماده سازی زیر ساخت های راه اندازی این شبکه، توسعه در پهنای باند وارتقای نسل های تلفن همراه نیز ... افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29410050 9 دسامبر 2016 ... او ادامه داد: در این راستا وزارت ارتباطات تصمیم دارد 25 هزار روستا را به اینترنت پرسرعت مجهز کند؛ اما در این بستر اینترنت پرسرعت چه خدماتی باید ... ازدیاد پهنای باند 25 هزار روستا در کشور - سرزه www.serze.com/ازدیاد-پهنای-باند-هزار-روستا-کشور-2482371/‎Cached10 دسامبر 2016 ... افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور معاون وزیر ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات نقل کرد: ازدیاد پهنای باند ۲۵ هزار روستا در سطح کشور در دستور ... افزایش پهنای باند 25 هزار روستا در کشور | برترینها vista.ir/news/31955324/افزایش-پهنای-باند-25-هزار-روستا-در-کشور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پهنای باند ۲۵ هزار روستا در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است که سهم کردستان از این میزان ۳۳۶ روستا بوده ...