مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش های خطرناک برای کاهش وزن و لاغری

[ad_1]

روش های خطرناک برای کاهش وزن و لاغری

روش های خطرناک برای کاهش وزن و لاغری 

برای لاغر شدن نباید سراغ هر راهی رفت،چون ممکن است در اثر اختلال در تغذیه و فشار ها بدن طاقت نیاورده و بیمار شوید. بسیاری از راهنمایی‌هایی که برای کاهش وزن ارائه می‌شود، در واقع کاهش وزن را دشوارتر می‌کند. شکی نیست که کم کردن وزن کار آسانی نیست اما با به کار بستن این راهنمایی‌ها کار را سخت ‌تر خواهید کرد. با خواندن این مطلب به اشتباهات خود پی ببرید و تغییرات لازم را ایجاد کنید.

 

در کاهش وزن تان مراقب این اشتباهات باشید

مصرف نکردن چربی برای کاهش وزن 

همه چربی‌ها مانند هم نیست. برخی از آن‌ها باعث افزایش دور کمرو انسداد رگ ها می‌شود، در حالی‌ که برخی از انواع آن باعث لاغری می‌شود؛ البته به شرطی که با عادت سالم غذا خوردن و ورزش منظم همراه باشد. ترکیب چربی‌ها مانند ماهی، آووکادو، مغز میوه ، تخمه و روغن نباتی برای سلامتی مفید است.

 

پرهیز از خوردن اسنک سالم برای کاهش وزن 

اگر منظور از اسنک چیپس، شکلات و بیسکویت است که بدون شک باید از مصرف آن پرهیز کنید؛ اما اسنک سالم که مانع گرسنگی می ‌شود، در کاهش وزن موثر است. بین وعده‌های غذایی به خوردن میان وعده‌ای مانند مقدار کمی ماست، یک‌ مشت مغز یا میوه‌های خشک رو بیاورید تا علاوه بر ایجاد سیری، روند سوخت ‌و ساز بدن نیز تسریع شود.

 

افزایش مصرف پروتئین برای کاهش وزن 

بدن ما انسان‌ها طوری ساخته  شده است که با سه نوع ریز مغذی به شکل کربوهیدرات، چربی و پروتئین می تواند نیازهای خود را تامین کند. تمرکز کردن روی یکی از مواد مغذی نه‌ تنها به‌ سلامتی شما لطمه می‌زند بلکه کمکی به کم کردن وزن نخواهد کرد. تمرکز در خوردن پروتئین، مانع از مصرف کافی کربوهیدرات‌های پیچیده، فیبر و آنتی‌ اکسیدان می‌شود.

 

حذف کربوهیدرات برای کاهش وزن 

همانند چربی‌ها، همه کربوهیدرات‌ها شکل هم نیست. یکی از راه های کاهش وزن موفق انتخاب دقیق منبع کربوهیدراتی است؛ منابعی مانند میوه، سبزی‌ و غلات سبوس‌دار. درحالی ‌که کربوهیدرات‌ها ازمواد غذایی تهیه‌ شده با آرد تصفیه‌ شده در صورت مصرف بالا، باعث افزایش وزن خواهد شد.

 

کمتر خوردن برای کاهش وزن 

بارها و بارها متخصصان تغذیه درباره رژیم‌های نادرست هشدار داده اند زیرا نتیجه ای به دنبال ندارد. با محروم کردن بدن از کالری ومواد مغذی دیگر، روند سوخت ‌و ساز بدن متوقف می‌شود. این امر نیز کاهش وزن را سخت خواهد کرد.

 

ورزش با شکم خالی برای کاهش وزن 

ورزش، دو، شنا و  دوچرخه ‌سواری با شکم خالی باعث از دست دادن عضلات می‌شود. از دست دادن عضلات نیز برای کسی که می‌خواهد وزن کم کند گزینه خوبی نیست. زیرا علاوه بر ایجاد افتادگی باعث می‌شود روند سوخت ‌وساز بدن درست عمل نکند. پس قبل از آن‌ یک میوه یا غذای مفید و انرژی‌ زا بخورید.

 

امتناع از خوردن گوشت قرمز برای کاهش وزن 

گوشت قرمز در صورت مصرف زیاد، برای اندام ها و قلب مضر است زیرا حاوی چربی اشباع ‌شده است؛ اما در صورت مصرف متعادل ، آهن و پروتئین با کیفیت لازم برای سوخت ‌وساز بدن و حفظ عضله، تأمین می‌شود. مصرف گوشت قرمز را به هفته‌ای چند پرس بدون چربی محدود کنید.

 

منبع : khorasannews.com

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن بدون گرسنگیروش کاهش وزنروش کاهش وزن سریعروش کاهش وزنروش کاهش وزن با رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما لاغری سریع روش ساده لاغری، روش های لاغری سریع، …بهترین رژیم غذایی برای لاغری سریع نکته پیاده روی برای لاغری سریعتر کاهش وزن و لاغری چگونه وزن خود را کاهش دهیم – تناسب اندام – عوامل موثر …چگونه وزن خود را کاهش دهیم قبل از این که شروع به لاغر شدن کنید لازم است به چند نکته مهم رژِیم کانادایی برنامه رژِیم لاغری و کاهش وزن روزه رژِیم لاغری و کاهش وزن روزه با این رژیم کاهش وزن کیلوگرم و کاهش سایز سانتیمتر برای روزه برای کاهش وزن در یک نگاه دکتر بهمن …در این فصل یک برنامه روزه از رژیمهای غذایی سلامتی و تناسب اندام برای کاهش وزن ارائه روش های سفت و خوش فرم کردن سینه ها نازوبکاهش و یا بخصوص افزایش بیش از پوند حدود ۵۲ کیلوگرم در وزن شما موجب تغییر سایز سینه بهترین روش برای سوزاندن چربی پهلوها و شکممجری مراسم اسکار انتخاب شد روش های درمان و کاهش درد فوری میگرن تاثیر شستن ظروف و رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافهبهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنیدکلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن بدون گرسنگیروش کاهش وزنروش کاهش وزن سریعروش کاهش وزنروش کاهش وزن با تردمیلروش رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را لاغری سریع روش ساده لاغری، روش های لاغری سریع، سریع لاغر بهترین رژیم غذایی برای لاغری سریع نکته پیاده روی برای لاغری سریعتر کاهش وزن و لاغری سریع چگونه وزن خود را کاهش دهیم – تناسب اندام – عوامل موثر در چگونه وزن خود را کاهش دهیم قبل از این که شروع به لاغر شدن کنید لازم است به چند نکته مهم توجه رژِیم کانادایی برنامه رژِیم لاغری و کاهش وزن روزه رژِیم لاغری و کاهش وزن روزه با این رژیم کاهش وزن کیلوگرم و کاهش سایز سانتیمتر خواهید برای روزه برای کاهش وزن در یک نگاه دکتر بهمن محمدی در این فصل یک برنامه روزه از رژیمهای غذایی سلامتی و تناسب اندام برای کاهش وزن ارائه شده است روش های سفت و خوش فرم کردن سینه ها نازوب کاهش و یا بخصوص افزایش بیش از پوند حدود ۵۲ کیلوگرم در وزن شما موجب تغییر سایز سینه های بهترین روش برای سوزاندن چربی پهلوها و شکم مجری مراسم اسکار انتخاب شد روش های درمان و کاهش درد فوری میگرن تاثیر شستن ظروف و کاهش رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه بهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنید کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را é é é



لینک منبع :روش های خطرناک برای کاهش وزن و لاغری

5 روش خطرناک برای لاغر شدن - بیتوته www.beytoote.com/sport/.../dangerous2-method1-atrophy.html‎Cached Similarکاهش وزن روشهای خطرناک لاغر شدن روشهای خطرناک کاهش وزن لاغر شدن روشهای نادرست لاغر شدن,کمربند لاغری,عوارض کمربند لاغری,بالن معده,جراحی لاغری,عوارض جراحی ... روش های خطرناک لاغری و کاهش وزن - تالاب www.talab.org/health/.../روش-های-خطرناک-لاغری-کاهش-وزن.html‎Cachedروش های خطرناک لاغری و کاهش وزن اگر تصمیم دارید لاغر شوید و وزن کم کنید این روش ها را امنتحان نکنید که خطرناک است لاغری و کاهش وزن ب. روش های خطرناک برای کاهش وزن و لاغری - آکا www.akairan.com/health/rijim.../news201752523153866422.html‎Cached25 مه 2017 ... روش های خطرناک برای کاهش وزن و لاغری برای لاغر شدن نباید سراغ هر راهی رفت،چون ممکن است در اثر اختلال در تغذیه و فشار ها بدن طاقت نیاورده و بیمار. روش های خطرناک برای کاهش وزن و لاغری - پارس ناز www.parsnaz.com/روش-های-خطرناک-کاهش-وزن-لاغری.html‎Cachedروش های خطرناک برای کاهش وزن و لاغری برای لاغر شدن نباید سراغ هر راهی رفت،چون ممکن است در اثر اختلال در تغذیه و فشار ها بدن طاقت نیاورده و بیمار. روش های خطرناک برای لاغری - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/120876/dangerous-methods-weight-loss/‎Cachedروش های خطرناک برای لاغری - هیچ عمل جراحی بی‌عارضه نیست، بخصوص جراحی روی بافت ... در واقع در میان روشهای لاغری، عوارض جراحی برای کاهش وزن از همه بیشتر است. روش های خطرناک کاهش وزن - دکتر کرمانی https://kermany.com/روش-های-خطرناک-کاهش-وزنl/‎Cachedکاهش وزن و رژیم غذایی، مقالات 13 دی 1391 تعداد بازدید :172. روش های خطرناک کاهش وزن ... مردم صبور نیستند و می خواهند یک مسیرسریع را برای کاهش وزن پیدا کنند که معمولأ خطرناک است. ... این ادعاهای قرص های لاغری را باور نکنید رژیم لاغری دکتر کرمانی ... کاهش وزن با 5 روش وحشتناک و خطرناک!! - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/.../361376-بدترین-روشهای-کاهش-وزن/‎Cached2 جولای 2017 ... روشهای بسیاری برای کاهش وزن وجود دارد. ... باعث می شود فکر کنیم بی حرکت ایستادن روی یک پاور پلیت در حال لرزش می تواند (یکی از راه های لاغری) ... روش های خطرناک کاهش وزن - پارسی طب fa.parsiteb.com/روش-های-خطرناک-کاهش-وزن/‎Cachedهمه ما می دانیم برای کم کردن چند کیلوگرم باید از مسیری وارد شویم که به صورت آهسته ومرحله به مرحله از وزن خود کاسته و سلامتی خود را حفظ کنیم، اما اکثر مردم صبور ... چهار روش خطرناک ولی مرسوم برای کاهش وزن و لاغری - کمیاب kamyab.ir/.../four-dangerous-conventional-methods-weight-loss-slimming/‎Cached8 فوریه 2017 ... روش های کاهش وزن, روش های لاغری, عوارض رژیم, عوارض کاهش وزن, عوارض لاغری, کاهش وزن, کم کردن وزن, لاغری. دوازده روش ساده برای کاهش وزن و لاغری !! - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_10712.html‎Cached Similarچندش آورترین روش های درمانی در دنیا (عکس) · 10 ابزار برتر ... دوازده روش ساده برای کاهش وزن و لاغری !! ... TITLE بهترین و جدیدترین تبلت های اقتصادی در دیجی‌کالا.