مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین روش برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزه

[ad_1]

بهترین روش برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزه

بهترین روش برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزه 

برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزه می توانید دستور زیر را دنبال کنید و بهترین غذا را برای خود بپزید. کوفته در همه جای ایران طبخ می شود. 

 

مواد لازم برای کوفته قلقلی :

 خرده برنج معطر  یک پیمانه
سبزی کوفته سبزی های معطر ریز خرد شده  نصف پیمانه 
تخم مرغ    1 تا 2 عدد
 گوشت چرخ کرده کم چربی به میزان لازم 
پیاز رنده شده یک عدد کوچک
زردچوبه به میزان لازم
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
زعفران به میزان لازم

طرز تهیه کوفته قلقلی :

برنج را خیس کنید بعد یک کم بکوبید. سبزی را ریز خرد کنید به آن اضافه کنید گوشت و بقیه ادویه را هم اضافه کنید زعفران را هم دم کنید و با مواد مخلوط کنید.

 

حسابی ورز بدهید اصلا رمز و راز کوفته به خوب ورز دادن آن است بعد در ظرف جدا پیاز را داغ کنید مقداری رب و زردچوبه تفت بدهید اگر خواستید چند تا آلو اضافه کنید کوفته ها را قلقلی کنید و وقتی آب جوش آمد حرارت را کم کنید و آرام کوفته ها را بگذارید داخل قابلمه و زیر آن را کم کنید حدودا 2 ساعت و نیم زمان می برد تا جابیفتد.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین روش برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزهبهترینروشتهیهکوفتهقلقلیطرز تهیه کوفته قلقلی برنج را خیس کنید بعد یک کم بکوبید سبزی را ریز خرد کنید به آن طرز تهیه کامل کوفته تبریزی خوشمزه با آموزش …آشپزیخورشتمواد لازم برای تهیه کوفته و بعد آبش رو روش کامل کوفته تبریزی خوشمزه با کوفته قلقلی طرز تهیه کوفته قلقلیکوفتهقلقلیکوفته قلقلی ، طرز تهیه کوفته قلقلی بهترین روش برای کاهش طرز تهیه غذای خوشمزه آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی خورش کوفته قلقلیخورشکوفتهقلقلی خورش کوفته قلقلی مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین ۲ روش برای تهیه طرز تهیه کوفته از نوع تبریزی نکات کلیدی و مهم نکته برای تهیه کوفته تغییر در روش سرو تهیه می‌شود که تهیه کوفته قلقلیطرز تهیه ی خورش کوفته‌ قلقلی میکنیم برای استفاده کنین خیلی خوشمزه و تهیه ی خورش کوفته‌ قلقلی مواد آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی انواع کوفته …انواعکوفتهوشامی مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین کوفته قلقلی ۲ روش برای تهیه کوفته خوشمزه سریع آکاایران کوفته خوشمزه سریعروش تهیه کوفته خوشمزه سریعمواد لازم برای شیرینی کوفته قلقلیکوفته قلقلی طرز تهیه کوفته قلقلیکوفتهقلقلی کوفته قلقلی خوشمزه تهیه برای نفر مناسب میباشد کوفته قلقلی ، طرز تهیه کوفته قلقلیطرز تهیه کوفته قلقلی خوشمزه و آبدارطرزتهیهکوفتهقلقلیبرای تهیه کوفته قلقلی طرز تهیه کوفته قلقلی خوشمزه کوفته قلقلی را به دو روش دو روش برای تهیه دسر خوشمزه و مقوی کاچی عکس طرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا خوشمزه و دوست داشتنی عکس طرز تهیه براونی کلاسیک گردویی طرز تهیه کوفته هندی ، تند و خوشمزه کوفته ، طرز تهیه کوفته ، کوفته هندی ، چگونه کوفته هندی درست کنم ، طرز تهیه انواه کوفته روش تهیه‌ی زرشک‌پلو با مرغ و راز خوشمزه‌تر شدن آن روش تهیه‌ی زرشک‌پلو با مرغ و راز خوشمزه‌تر شدن آن دستور تهیه کوفته شیرازی طرز تهیه کوفته ، کوفته شیرازی ، مواد لازم برای تهیه کوفته ، چگونه کوفته درست کنیم ، طرز تهیه کوفته تخم‌مرغی؛ غذایی برای کودکان کوفته تخم‌مرغی؛ غذایی برای کودکان یک پیشنهاد به والدینی که فرزندشان در سن رشد است آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره رنگ شدن آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه بهترین مرغ زعفرانی در فر عکس طرز تهیه شیرینی ماندل بولار ، نوعی شیرینی سوئیسی آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره سیب عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس



لینک منبع :بهترین روش برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزه

طرز تهیه کوفته قلقلی خوشمزه و دوست داشتنی - آرگا arga-mag.com/42204/طرز-تهیه-کوفته-قلقلی‎Cached30 ژانویه 2016 ... طرز تهیه کوفته قلقلی خوشمزه و خوش طعم در منزل به صورت مرحله به مرحله,و بهترین روش طبخ کوفته قلقلی به عنوان پیش غذا و غذای اصلی ب را در این ... کوفته قلقلی | طرز تهیه کوفته قلقلی - نمناک namnak.com/کوفته-قلقلی.p14914‎Cachedکوفته قلقلی و کوفته قلقلی تبریزی و کوفته قلقلی با گوشت چرخ کرده و کوفته قلقلی خوشمزه را در نمناک بخوانید. آموزش کامل طرز تهیه کوفته قلقلی خوشمزه و مجلسی با گوشت چرخ کرده mepatogh.ir/4496/کوفته-قلقلی/‎Cached24 ژوئن 2017 ... آموزش کامل طرز تهیه کوفته قلقلی خوشمزه و مجلسی با گوشت چرخ کرده آموزش آشپزی و دستور تهیه کوفته قلقلی خوشمزه با گوشت مواد لازم برای ... طرز تهیه کوفته قلقلی خوشمزه و آبدار • مجله پزشکی آسان طب asanteb.com/28249/طرز-تهیه-کوفته-قلقلی-خوشمزه-و-آبدار.html‎Cachedکوفته قلقلی ... برای تهیه کوفته قلقلی گوشت را چرخ کنید. سپس با پیاز رنده شده و ادویه خوب مخلوط کنید. بعد از آن آردنخودجی و تخم مرغ را اضافه کنید و حسابی ... بهترین روش برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/بهترین-روش-تهیه-کوفته-قلقلی-خوشمز.html‎Cachedبهترین روش برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزه ،طرز تهیه کوفته قلقلی ایرانی،روش پخت کوفته قلقلی خوش طعم،مواد لازم برای کوفته قلقلی،روش پخت کوفته قلقلی. طرز تهیه کامل کوفته تبریزی خوشمزه با آموزش مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/کوفته-تبریزی-kofta-tabriz/‎Cachedطرز تهیه و آموزش پخت کامل کوفته رو قرار دادم. این کوفته خیلی خوشمزه و عالی میشه و خیلی هم آسونه. با تمام فوت و فن ها و نکات و اینکه چرا کوفته من وا میره؟ 20 دستور تهیه غذا با کوفته‌ قلقلی (1) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../20-دستور-تهیه-غذا-با-کوفته‌-قلقلی-1‎Cachedدر اینجا 20 دستور غذا با کوفته ریزه پیشنهاد داده ایم. حالا مهم نیست این کوفته، گوسفندی یا گاوی است یا مرغ یا شترمرغ؛ مهم این است که یک غذای خوشمزه و متفاوت با ... کوفته قلقلی - چی بپزم chibepazam.ir/کوفته-قلقلی/‎Cached Similarبا تشکر از طاهره خانم که این غذای خوشمزه رو از طریق فرم ارسال غذا برای ما فرستادند. طرز تهیه کوفته ریزه - انواع کوفته - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/kofteh1/12320.html‎Cached Similar17 آوریل 2015 ... انواع کوفته,کوفته ریزه,طرز تهیه کوفته ریزه,روش تهیه کوفته ریزه,طرز ... ریزه خوشمزه,کوفته تبریزی,آموزش پخت کوفته,آموزش درست کردن کوفته. بهترین روش برای تهیه کوفته قلقلی خوشمزه - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/بهترین_روش_برای_تهیه_کوفته_قلقلی_خوشمزه‎Cachedدانلود طرز تهیه ساندویچ کوفته قلقلی خوشمزه - کجارو دانلود در این ویدیو طرز تهیه ی ساندویچ کوفته قلقلی ساده و خوشمزه را ببینید که غذایی سالم و سریع برای نهار یا ...