مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سس قرمز با رب گوجه فرنگی

[ad_1]

سس قرمز یکی از انواع سس‌های پایه برای تهیه پیتزاست. در اینجا طرز تهیه سس قرمز با رب گوجه فرنگی برای تهیه پیتزا را به شما آموزش خواهیم داد.

سس، نوعی چاشنی غلیظ است که برای طعم و مزه‌دادن به انواع غذاها از آن استفاده می‌شود. کلمه "سس" یک واژه فرانسوی است که ریشه لاتین دارد. دنیای سس‌ها دنیایی متفاوت و متنوع است و می‌توان انواع سس‌های مختلف و متنوع را با اندکی کم یا زیادکردن مواد اولیه تهی کرد. 

قبلا در سایت ستاره شما را با طرز تهیه انواع سس‌ها از جمله سس لازانیا، سس پیتزا، سس سفید، سس قارچ، سس تارتار، سس کچاپ و ... آشنا کرده‌ایم که هر یک از این سس‌ها مورد استفاده متفاوتی دارند. این بار اما قصد داریم طرز تهیه سس قرمز خوشمزه را به شما آموزش دهیم که با استفاده از رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود و بسیار خوش عطر و طعم بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد گیاه‌خوار نیز می‌باشد.

با این آموزش همراه باشید.

سس قرمز خانگی، طرز تهیه سس قرمز، سس قرمز با رب، سس قرمز برای ماکارونی، سس قرمز برای پیتزا

مواد لازم برای تهیه سس قرمز برای ماکارونی و پیتزا:

رب گوجه فرنگی150 گرم
آب گرم1 پیمانه
روغن زیتون1/3 پیمانه
پودر اوریگانو یا آویشن1 ق غذاخوری
پودر سیر1 ق چای‌خوری
شکر دانه ریز1 ق چای‌خوری
نمک و فلفل از هر کدام نصف ف چای‌خوری

طرز تهیه سس قرمز برای ماکارونی و پیتزا:

  1. برای تهیه سس قرمز با رب گوجه فرنگی کافی است تمام مواد را داهل یک کاسه بزرگ بریزید.
  2. مواد را حدود 2-3 دقیقه با هم‌زن دستی به خوبی مخلوط کنید تا جایی که به شکل یک‌دستی دربیایند.
  3. مواد را داخل یک بطری شیشه‌ای بریزید و بین 2 ساعت تا 12 ساعت آن را کنار بگذارید تا طعم مواد باهم ترکیب شوند. 
  4. حالا در صورتی‌که می‌خواهید از این سس قرمز به عنوان سس پایه روی خمیر پیتزا استفاده کنید، ابتدا آن را خوب هم بزنید و بعد با استفاده از یک قاشق، روی خمیر پیتزا بریزید و مواد پیتزا را روی این سس قرار دهید.

سس قرمز به روش‌های بسیار متفاوتی تهیه می‌شود و شاید بتوان این روش را یکی از ساده‌ترین و بی دردسر‌ترین راه‌ها دانست زیرا شما کافی است مواد اولیه را باهم ترکیب کنید و کار اصلی یعنی پخت سس، داخل فر و همراه با خمیر پیتزا و سایر مواد روی پیتزا انجام می‌شود. امیدواریم از این آموزش ساده نهایت استفاده را ببرید و بتوانید یک سس قرمز قابل قبول در منزل تهیه کنید و از آن لذت ببرید. نوش جان.

ترجمه: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع سس آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و …طرز تهیه یک سس شکلاتی خوشمزه طرز تهیه سس سیب در فر طرز تهیه دیپ پیاز فرانسوی خانگیطرز تهیه رب خانگی به روایت تصویرطرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش طرز تهیه خوراک مرغ با رب انارطرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرطرز تهیه‌ی نوع سس برای گوشت‌های کبابیدر این مطلب شما را با مواد اولیه و طرز تهیه‌ی سس برای گوشت‌های کبابی آشنا می‌کنیم طرز تهیه غذا با سویا طرز تهیه غذا با سویا اطلاعات بیشتر میخواستم سوال کنم چه غذا هایی رو میشه با سویا تهیه طرز تهیه رب انار آشپزی و خانه داریطرز تهیه رب انار مواد لازم وسایل مورد نیاز صافی پارچه ای یا سیمی خانه ریز گوشت کوبتهیه رب انار خانگی به دو روش یاد بگیر دات کامآشنایی با طرز تهیه رب انار به دو روش از انارهای شکسته، قرمز رنگ و آبدار استفاده کنیدخوراک گوشت و لوبیا طرز تهیه خوراک گوشت و لوبیا قرمز خوراک گوشت و لوبیا طرز تهیه لوبیا را از شب قبل خیس کنید و تا روز بعد چند بار اب ان را طرز تهیه مربا ، ترشی، شربتطرز تهیه ترشیانواع مرباانواع ترشیمربای هویجترشی لیتهآشپزیاشپزی مرباترشیجاتطرز انواع سس آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان طرز تهیه یک سس شکلاتی خوشمزه طرز تهیه سس سیب در فر طرز تهیه دیپ پیاز فرانسوی خانگی طرز تهیه رب خانگی به روایت تصویر طرز تهیه رب خانگی به روایت تصویر طرز تهیه خوراک مرغ با رب انار طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش کرن فلکس انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر طرز تهیه‌ی نوع سس برای گوشت‌های کبابی در این مطلب شما را با مواد اولیه و طرز تهیه‌ی سس برای گوشت‌های کبابی آشنا می‌کنیم با ما طرز تهیه غذا با سویا طرز تهیه غذا با سویا اطلاعات بیشتر میخواستم سوال کنم چه غذا هایی رو میشه با سویا تهیه کرد؟ طرز تهیه رب انار آشپزی و خانه داری طرز تهیه رب انار مواد لازم وسایل مورد نیاز صافی پارچه ای یا سیمی خانه ریز گوشت کوب تهیه رب انار خانگی به دو روش یاد بگیر دات کام آشنایی با طرز تهیه رب انار به دو روش از انارهای شکسته، قرمز رنگ و آبدار استفاده کنید غلظت و خوراک گوشت و لوبیا طرز تهیه خوراک گوشت و لوبیا قرمز ایران کوک خوراک گوشت و لوبیا طرز تهیه لوبیا را از شب قبل خیس کنید و تا روز بعد چند بار اب ان را تعویض طرز تهیه گوشت ترش ، یکی ازغذاهای محلی استان گیلان گوشت ترش گیلان ، طرز تهیه گوشت ترش گیلان ، مواد لازم گوشت ترش گیلان ، گوشت ترش گیلان خوشمزه سوپ جو با رب گوجه فرنگی



لینک منبع :طرز تهیه سس قرمز با رب گوجه فرنگی

طرز تهیه سس قرمز با رب گوجه فرنگی | ستاره setare.com/fa/news/.../طرز-تهیه-سس-قرمز-با-رب-گوجه-فرنگی‎Cached9 دسامبر 2016 ... سس قرمز یکی از انواع سس‌های پایه برای تهیه پیتزاست. در اینجا طرز تهیه سس قرمز با رب گوجه فرنگی برای تهیه پیتزا را به شما آموزش خواهیم داد. طرز تهیه سس گوجه فرنگی در 5 دقیقه - نمناک namnak.com/سس-گوجه-فرنگی.p15953‎Cachedسس گوجه فرنگی و دستور تهیه سس گوجه فرنگی و تهیه سریع سس گوجه فرنگی و آموزش ... سپس رب گوجه فرنگی و آرد و نمک و فلفل را در آن می ریزیم و تفت می دهیم. طرز تهیه سس گوجه فرنگی - مامی سایت mamisite.com/forum/t980.html‎Cached Similarمن برای تهیه سس گوجه اینکارو انجام میدم...البته با رب گوجه دو قاشق رب را در کمی روغن تفت می دم سپس یک استکان سرکه ( ترجیها سرکه داخل ترشی ... طرز تهیه سس گوجه فرنگی یا کچاپ در منزل - پرنیان | آموزش آشپزی https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-سس-گوجه-فرنگی-یا-کچاپ-در-منزل/‎Cachedتهیه سس قرمز با استفاده از رب ، چاشنی و ادویه در منزل به راحتی انجام می گیرد و نیاز به ابزار خاص یا مواد کمیاب ندارد . برای تهیه سس گوجه فرنگی خانگی بهتر است از ... طرز تهیه سس گوجه فرنگی - انواع سس - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/sos1/5745.html‎Cached Similarکره را داغ کرده ، رب گوجه فرنگی و آرد و نمک و فلفل در آن ریخته ، هم بزنید تا کمی سرخ شود ... طرز تهیه سس گوجه ‌فرنگی خانگی با قارچ , طرز تهیه سس کچاپ با رب گوجه ... طرز تهیه سس قرمز خانگی یک سس گوجه فرنگی خانگی خوشمزه - آپارات ► 4:13www.aparat.com/v/WdQBX/طرز_تهیه_سس_قرمز_خانگی_یک_سس_گوجه_فرنگی_خانگی Oct 5, 2016 - 4 min آشپزی فودآکادمی طرز تهیه سس قرمز خانگی صددرصد طبیعی و ارگانیک می باشد, ... در کنار هر نوع غذایی نوشیجان کنید مخصوصاً با غذا ایتالیایی مثل ... دستورالعمل تهیه سس گوجه فرنگی خانگی | چی و چه www.chioche.com/tomato-sauce/‎Cachedشما برای تهیه این سس یا رب احتیاج به ده کیلو گوجه فرنگی دارید. ... با حذف مواد موجود در سس می توانید دقیقا به همین روش رب گوجه فرنگی را تهیه کنید. ... نصف قاشق چای خوری فلفل قرمز خرد شده (۱ قاشق چای خوری اضافه چنانچه طعم تند را می پسندید) ... طرز تهیه رب گوجه فرنگی طرز تهیه سس کچاب خانگی طرز تهیه سس گوجه فرنگی تند ... سس کچاپ خانگی | سس ها - 101recipe 101recipe.com/سس-کچاپ-خانگی/‎Cached Similar25 آوریل 2013 ... مواد لازم برای حدود یک پیمانه سس قرمز خانگی: گوجه ... روش تهیه: 1- گوجه فرنگی ها رو از پایین، طبق عکس، به شکل + برش بزنید. _MG_0319. طرز تهیه سس قرمز و رب فلفل تُند • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-سس-قرمز-و-رب-فلفل/‎Cachedآموزش تهیه کامل سس فلفل قرمز تند و خوشمزه و همچنین رب فلفل رو قرار دادیم که در تهیه خیلی از غذا ها کاربر داره و طعم عالی داره. توصیه میکنم حتما ... طرز تهیه رب گوجه فرنگی خانگی مرحله به مرحله ... حال با مخلوط کن دستی فلفل ها را به حالت پوره درآورید. طرز تهیه سس قرمز با رب گوجه فرنگی – منشور www.manshur.com/طرز-تهیه-سس-قرمز-با-رب-گوجه-فرنگی/‎Cached3 مارس 2017 ... این بار قصد داریم طرز تهیه سس قرمز خوشمزه را به شما آموزش دهیم که با استفاده از رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود و بسیار خوش عطر و طعم بوده و یکی از ...