مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه دسر توت فرنگی خوش طعم

[ad_1]

آموزش تهیه دسر توت فرنگی خوش طعم

آموزش تهیه دسر توت فرنگی خوش طعم 

دسر توت فرنگی بسیار خوشمزه و رایج می باشد و برای کودکان نیز این دسر بسیار محبوب می باشد. برای شما آموزش آن  را قرار داده ایم. اگر اهل شیرینی‌پزی هستید و قبلا کیک اسفنجی درست کرده‌اید و از آن مقداری باقی‌مانده است، با استفاده از کیک و توت فرنگی و یک سری مواد خوشمزه دیگر یک دسر هیجان‌انگیز آماده کنید، یک دسر خوشمزه و در عین حال بسیار شیک و زیبا. پیشنهاد می کنیم برای مهمانی های مهمی که دارید از این دسر درست کنید

 

مواد لازم

1 تخته کیک اسفنجی (20×30)
بریلوی توت فرنگی به میزان لازم
توت فرنگی تازه به میزان لازم
4 /1 پیمانه سس توت فرنگی (یا شربت غلیظ توت فرنگی)
4 ق‌چ پودر ژلاتین
200 گرم خامه فرم‌گرفته
2 /1 پیمانه پودر قند
8 ق‌س آب سرد
8 /1 ق‌چ وانیل
2 عدد سفیده تخم‌مرغ

 

طرز تهیه:

1. پودر ژلاتین را همراه آب سرد و شربت یا سس توت فرنگی در ظرفی ریخته و مخلوط کنید، ظرف را روی حرارت غیرمستقیم قرار دهید و دائم هم بزنید تا محلول شفاف شود. بعد ظرف را از روی حرارت بردارید.

 

2. سفیده تخم‌مرغ‌ها را به همراه وانیل و پودر قند در ظرفی ریخته و با همزن برقی آنقدر بزنید تا سفیدرنگ و پوک شود.

 

3. خامه فرم گرفته را به ظرف مخلوط سفیده تخم‌مرغ شیرین‌شده اضافه کرده و مخلوط کنید. حالا نوبت اضافه کردن مخلوط ژلاتین ولرم است. آنها را به آرامی مخلوط کنید. حالا لایه میانی دسر آماده است.

 

4. به اندازه مقطع هر ظرف یکبار مصرف تلقی از کیک اسفنجی برش بزنید و در ته هر ظرف یک نفره بگذارید. همه کیک را به این روش در ته ظرف‌ها بگذارید و روی کیک‌ها را با لایه میانی توت فرنگی بپوشانید.

 

5. روی سطح دسر یک تکه توت فرنگی گذاشته و برای لایه آخر روی مواد را با بریلوی‌ توت‌فرنگی بپوشانید. دسر را با توت فرنگی و یک تکه بیسکویت یا شکلات تزیین کرده و به مدت 5 ساعت در یخچال بگذارید تا آماده مصرف شود.

 

یه جور دیگه

– اگر بریلوی توت فرنگی پیدا نکردید می‌توانید از سس توت فرنگی و یا شربت‌های غلیظ توت فرنگی جهت تزیین روی موس‌ها استفاده کنید یا به دلخواه از ژله توت فرنگی غلیظ درست‌شده از قبل استفاده کنید.

 

– می‌توانید این دسر را با دیگر میوه‌های فصل مثل، آناناس، هلو، گیلاس و زردآلو تهیه کنید، اما اگر در دسترس نبودند کمپوت‌ آنها هم انتخاب خوبی است.

 

این دسر را در ظرف بزرگ‌تر برای تعداد نفرات هم می‌توانید آماده کنید.

 

فوت‌وفن

 اگر لایه میانی قبل از ریختن روی برش کیک در ظرف مورد نظر، سفت و غلیظ شد، با قرار دادن آن روی حرارت غیرمستقیم می‌توانید آن را دوباره شل و نرم کنید تا راحت‌تر مورد استفاده قرار گیرد.

 

– بریلو یک جور ماده ژله‌ای آماده است که رنگ آن کاملا شفاف و طعم شیرینی دارد. با کمک آن می‌شود در عرض چند دقیقه سطح خارجی انواع موس، کیک، باواریا و بستنی را براق کرد.

 

– اگر هم عجله دارید می‌‌توانید از کیک‌های اسفنجی ساده آماده در قنادی‌ها و نان فانتزی فروشی‌ها استفاده کنید و آن را به شکل دلخواه (به شکل ظرف یا قالب مخصوص سرو کردن) ببرید.

 

از کجا بخریم؟

– بریلو را در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم قنادی تهیه کنید. سس توت فرنگی و خامه قنادی فرم‌گرفته و ظرف‌های یکبار مصرف دسر را هم از همین فروشگاه‌ها خریداری کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

کلماتی برای این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …طرز تهیه تست فرانسوی با نوتلای خانگی و توت فرنگی عطر خوشِ نانِ پنیر و سیب زمینیطرز تهیه مربای توت فرنگی خوش رنگمربا توت فرنگی پخت مربای توت فرنگی ، کپک مربای توت فرنگی ، طرز تهیه مربای توت فرنگی آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر آشپزی شیرینی و دسراین شیرینی یک دسر بسیار ساده و خوشمزه ی اسپانیایی است که خیلی سریع آماده می شود و سبک انواع شربت و نوشیدنی، آموزش درست کردن نوشیدنی، …طرز تهیه آیس میلک شکلاتیدسر فوق العاده خوشمزه و ساده تابستانی طرز تهیه میلک شیک دانلود کتاب آموزش آشپزی شیرینی کیک دسر …دانلودکتابآموزشکتاب رایگان آموزش آشپزی شیرینی ، کیک ، دسر و مربا در این کتاب می آموزید • آدمک روی آشپزی طرز تهیه دسر توت فرنگی هیجان انگیز و شیک سه رنگ عکس طرز تهیه ماهی شکم پر محبوب و چیز کیک توت فرنگی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره طرز تهیه دسر شکلاتیپرشین پرشیاطرز تهیه دسر شکلاتیمواد لازم برای تهیه دسر شکلاتی و در قابلمه ای متوسط و کمی ضخیم طرز تهیه دسر پاناکوتا وانیلیپاناکوتا یا دسر پاناکوتا به تازگی در ایران بسیار پرطرفدار شده ، ما امروز به طرز تهیه سه روش برای تهیه کشک و بادنجان به همراه رمز و راز …کشک بادمجان طرز تهیه کشک بادمجان کشک و بادمجان رژیمی راز و رمزهای تهیه کشک و آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره آشپزی در این مطلب طرز تهیه پیتزا لقمه ای های کوچک به شکل فرفره را به شما آموزش می دهیم آموزش کامل طرز تهیه کباب کوبیده مرغ نمکستانآشپزیآموزش کامل طرز تهیه کباب کوبیده مرغ برای این پست آموزش طرز تهیه کباب کوبیده مرغ را طرز تهیه کیک شکلاتی با روکش گاناش شکلاتیبرای اینکه نخود فرنگی نرم بشه وچروک نشه بعداز ده دقیقه که جوش زد بلافاصله داخل اب سرد



لینک منبع :آموزش تهیه دسر توت فرنگی خوش طعم

آموزش تهیه دسر توت فرنگی خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-دسر-توت-فرنگی-خوش-طعم.html‎Cachedآموزش تهیه دسر توت فرنگی خوش طعم ،بهترین دستور تهیه دسر توت فرنگی،آموزش درست کردن دسر توت فرنگی،طرز تهیه دسر خوشمزه توت فرنگی عالی و خوش طعم. طرز تهیه دسر توت فرنگی؛ خوشمزه، شیک و هیجان انگیز! - کوکا www.coca.ir/طرز-تهیه-دسر-توت-فرنگی/‎Cachedروش درست کردن دسر توت فرنگی فوق العاده خوش طعم و دوست داشتنی، طرز تهیه دسر توت فرنگی، چگونه دسر توت فرنگی درست کنیم، آموزش انواع پیش غذا، آشپزی. طرز تهیه دسر توت فرنگی خامه ای خوشمزه و آسون • دونفره https://www.2nafare.com/دسر-توت-فرنگی-خامه-ای-strawberry-dessert/‎Cachedهمیشه دسر هایی که توت فرنگی و خامه رو باهم دارن خیلی خوشمزه میشن. طعم کمی ترش توت فرنگی در کنار شیرینی خامه فوق العاده دلچسبش میکنه. در این مطلب یه دسر ... 5 نوع دسر توت فرنگی بسیار خوشمزه (2) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../5-نوع-دسر-توت-فرنگی-بسیار-خوشمزه-2‎Cached Similar10 جولای 2013 ... ... میوه آن را رد کند. پنج دسری که از این میوه خوشمزه، در این مطلب برای شما فراهم کردیم نیز دارای این خصوصیت می باشد. ... نمک • 2.5 پیمانه توت فرنگی تازه خرد شده • ¾ پیمانه خامه هم زده طرز تهیه 1. خمیر پای تهیه ... 230 گرم ماست با طعم لیمو • سه پیمانه توت .... دسر لیوانی توت فرنگی؛ دسر خوش رنگ و لعاب تابستانی. 5 نوع دسر توت فرنگی بسیار خوشمزه (3) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../5-نوع-دسر-توت-فرنگی-بسیار-خوشمزه-3‎Cached Similar23 جولای 2013 ... پنج دسری که از این میوه خوشمزه، در این مطلب برای شما فراهم کردیم نیز ... طرز تهیه 1. در یک کاسه بزرگ، کره، مربای توت فرنگی و بادام خرد شده را با هم ... طرز تهیه دسر توت فرنگی با طعم و مزه بی نظیر - آرگا arga-mag.com/134012/طرز-تهیه-دسر-توت-فرنگی‎Cached5 ژوئن 2017 ... دراین مطلب شما می توانید طرز تهیه دسر توت فرنگی باروش تهیه آسان را مشاهده کنید. ... دسر توت فرنگی از انواع دسرهای خوش طعم و متفاوت است.این دسر ... آموزش تهیه دسر توت فرنگی خوش طعم - خواندنی های مد و لباس modinto.com/p8121/آموزش-تهیه-دسر-توت-فرنگی-خوش-طعم 9 دسامبر 2016 ... آموزش تهیه دسر توت فرنگی خوش طعم ،بهترین دستور تهیه دسر توت فرنگی،آموزش درست کردن دسر توت فرنگی،طرز تهیه دسر خوشمزه توت فرنگی ... آموزش طرز تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه و مجلسی با خامه و تمشک - رزبلاگ saeedmarketing.rozblog.com/.../آموزش-طرز-تهیه-دسر-توت-فرنگی-خوشمزه-و-مجلسی-با-خامه-و-تمشک آموزش طرز تهیه دسر توت فرنگی خوشمزه و مجلسی با خامه و تمشک Rating: 4.7 - 7 votes10 دقیقه…,آموزش طرز ... انواع دسر | ترافل تمشک و توت فرنگی ، ترافل خوش طعم . آموزش طرز تهیه دسر توت فرنگی - روزگار rouzegar.com/cookery/teach-strawberry-dessert‎Cachedآموزش طرز تهیه دسر توت فرنگی دسر , دسر ژله , دسر توت فرنگی , دسر کافی شاپ ... وجود دارد و بعضی اوقات به دلیل خوش طعمی‌، میوه آن را به طور مصنوعی پرورش می‌دهند‌. ... توت فرنگی، میوه ای شبیه توت است ولی کمی درشت تر، رنگش قرمز و طعم آن ترش و ... طرز تهیه کیک توت فرنگی تازه و خانگی ساده و سریع https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-کیک-توت-فرنگی-تازه-و-خانگی-ساده-و-سریع/‎Cachedبا توت فرنگی می توان انواع شربت ، مربا ، دسر و کیک تهیه کرد. این میوه خوش آب و رنگ به خاطر ظاهر و شکل زیبا و دلفریبش برای تزیین کیک و دسر هم بسیار کاربرد ...