مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۹

Share/Save/Bookmark

 

سردردِ شدید تجربه‌ای بسیار تلخ است. اخیرا مشخص شده که کمبود نوعی خاص از ویتامین می‌تواند عامل سردرد و میگرن باشد که البته بدون راه حل نیست.

به گزارش بلاغ، چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟تقریبا تمام کسانی که با میگرن سر و کار دارند می‌دانند که این پدیده چقدر دردناک است. میگرن آن‌قدر دردناک است که شاید آن را برای دشمنانتان هم آرزو نکنید. بنابراین طبیعی است که افراد مبتلا به میگرن به دنبال راه‌حلی برای آن باشند.
 
اخیرا مشخص شده که کمبود ویتامین ب در بدن با افزایش احتمال میگرن در ارتباط است. از این رو، تمام کسانی که با میگرن درگیر هستند باید به دنبال جذب بیشتر ویتامین ب باشند.
 
در پژوهشی که بر روی 52 شخص مبتلا به میگرن انجام شد، نتایجی جالب به دست آمد. شرکت کنندگان این پژوهش به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول مکمل ویتامین و گروه دوم دارونما دریافت کرد. در نهایت مشخص شد که تعداد دفعات گروه اول به نصف کاهش یافت، اما در دفعات ابتلا به میگرنِ گروه دوم هیچ تغییری دیده نشد.
 
میگرن حدودا بر روی 15 درصد مردم تاثیر می‌گذارد که زنان تقریبا دو برابر مردان با میگرن درگیر هستند. تصور همه ما از میگرن فقط سردردهای شدید است، اما میگرن می‌تواند با حالت تهوع، استفراغ، حساسیت به نور و صدا، ایجاد اضطراب و حس سوزش و خارش در دست و پا در ارتباط باشد.

با ویتامین ب به جنگ با میگرن بروید

چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟
کسانی که به طور منظم با میگرن و علائم آن دست و پنجه نرم می‌کنند، باید به فکر اضافه کردن مکمل‌های ویتامینی و اسید فولیک (ویتامین B9) به رژیم غذاییِ خود باشند. اگر این رویه را مدتی ادامه دهید آثار آن را در آینده نزدیک خواهید دید. بنابراین، برای اینکه از شر میگرن و سردردهایتان خلاص شوید باید غذاهایی را میل کنید که سرشار از ویتامین ب باشند.
 
سعی کنید غذاهای زیر را در رژیم غذایی خود جای دهید:

    سبزی‌ها - مانند نخود فرنگی
    میوه‌های تازه و خشک شده
    تخم مرغ
    کلم بروکلی
    مارچوبه
    جگر
    مرغ
    سیب زمینی
    بادام زمینی
    شیر
    ماهی
    برنج

 
 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن همه چیز در باره میگرن سردردسردرد پشت سرسردرد شدیدسردرد خوشه ایسردرد صبحگاهیسردرد میگرنیسردرد در چگونه از شر سینوزیت خلاص شوید؟سینوزیت بیماری شایع و آزاردهنده‌ای است و چه بسا بسیاری از مردم گرفتار آن هستند و خیلی درمان گیاهی برای سردرد پورتال پارسه گرددرمانگیاهیبرایهنگامی که به سردرد فکر می‌کنیم، احساسِ درد شدید و ناراحتی به ذهنمان می‌آید سر درد لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات …تازه ترین پیشنهاد برای لاغری و کاهش وزن چاقی یک بیماری عوارض رژیم های لاغری و غذایی بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …ویتامین از جمله مواد مغذی ضروری برای بدن انسان است تعریق بیش از اندازه روی پیشانی شفاف نیوز خبر فارسیتوییتر فهرستی از پرکاربرد ترین و برترین هشتگ هایی که در سال که در این شبکه اجتماعی روز نو همزمان با تمدید تحریم ها از سوی کنگره،تندروها در ایران از گفته های قبلی خود دفاع می کنندپایگاه خبری تحلیلی گلستان ۲۴پایگاه خبری تحلیلی استان گلستان پیامک تبریک آغاز امامت امام زمانعج بزرگترین سایت چشم پزشکی دکترعلیرضا نادریسایت چشم پزشکی دکترعلیرضا نادری جراح و متخصص چشم پزشکی و فوق تخصص پیوند قرنیه؛دارای علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن همه چیز در باره میگرن و علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن آکاایران یکی از عارضه های شایعی که بیشتر آدمها با آن چگونه از شر سینوزیت خلاص شوید؟ سینوزیت بیماری شایع و آزاردهنده‌ای است و چه بسا بسیاری از مردم گرفتار آن هستند و خیلی از درمان گیاهی برای سردرد پورتال پارسه گرد درمانگیاهی هنگامی که به سردرد فکر می‌کنیم، احساسِ درد شدید و ناراحتی به ذهنمان می‌آید سر درد یکی از خداحافظی تلگرام از ایران عکس تلگرامازایرانعکس داستان حضور ستاره استقلالی‌ها در زندان زن افغانی که از پناهندگی به خلبانی رسید لاغر شدن،لاغری فوری،لاغری موضعی ،لاغر شوید مقالات سلامت تازه ترین پیشنهاد برای لاغری و کاهش وزن چاقی یک بیماری عوارض رژیم های لاغری و غذایی بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها ویتامین از جمله مواد مغذی ضروری برای بدن انسان است تعریق بیش از اندازه روی پیشانی، به ویژه چگونه غلظت خون را درمان کنیم؟ چگونهغلظتخون یک فوق تخصص خون و سرطان گفت برخی افراد تصور می‌کنند غلظت خون را با مصرف قرص آسپرین یا اهدای سایت چشم پزشکی دکترعلیرضا نادری سایت چشم پزشکی دکترعلیرضا نادری جراح و متخصص چشم پزشکی و فوق تخصص پیوند قرنیه؛دارای مدرک علائم کیست تخمدان و چگونگی درمان آن … بیماری‌ها سلام من ٤٦ سالمه و الان مدت چهار ساله که همسرمو از دست دادم تا قبل از فوت همسرم من اصلا



لینک منبع :چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟

چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چگونه-از-شر-میگرن-و-سردرد-خلاص-شویم‎Cached9 دسامبر 2016 ... اخیرا مشخص شده که کمبود نوعی خاص از ویتامین می‌تواند عامل سردرد و میگرن باشد که البته بدون راه حل نیست. چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ - روز نو roozno.com/fa/news/240948/چگونه-از-شر-میگرن-و-سردرد-خلاص-شویم 8 دسامبر 2016 ... تقریبا تمام کسانی که با میگرن سر و کار دارند می‌دانند که این پدیده چقدر دردناک است. میگرن آن‌قدر دردناک است که شاید آن را برای دشمنانتان هم آرزو ... چطور به صورت طبیعی از شر میگرن خلاص شویم | چطور chetor.com/18313-چطور-به-صورت-طبیعی-از-شر-میگرن-خلاص-شویم/‎Cached Rating: 96% - 26 votes آیا تا‌‌ به حال دچار سردرد میگرن شده‌اید؟ اگر بله، پس به خوبی می‌دانید چه سردرد وحشتناکی است، و اگر نه، احتمالا کسی را می‌شناسید که میگرن دارد. از آنجایی که علائم ... چگونه از شر سردرد هایمان خلاص شویم؟ | ingooneh ingooneh.com/چگونه-از-شر-سردرد-هایمان-خلاص-شویم؟‎Cached Similarچگونه از شر سردرد هایمان خلاص شویم؟ ... سردرد های میگرنی به دلایل واکنشهای غذایی، محرک های استرس زا، تغییرات هورمونی، تصادف و در بعضی افراد عوامل ارثی، رخ می ... دولت بهار: چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ www.dolatebahar.com/telex-341123.html تلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ شنبه، 20 آذر 1395 - 02:44 کد خبر: 341123 ... چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-341123.html‎Cached10 دسامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار، تقریبا تمام کسانی که با میگرن سر و کار دارند می‌دانند که این پدیده چقدر دردناک است. میگرن آن‌قدر دردناک است که شاید آن را ... چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ - پایگاه تحلیلی خبری ... tnews.ir/news/8f7575817639.html چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ سردردِ شدید تجربه‌ای بسیار تلخ است. اخیرا مشخص شده که کمبود نوعی خاص از ویتامین می‌تواند عامل سردرد و میگرن باشد که ... چگونه بدون دارو از شرّ سردرد خلاص شویم؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../چگونه-بدون-دارو-از-شرّ-سردرد-خلاص-شویم؟‎Cachedچگونه بدون دارو از شرّ سردرد خلاص شویم؟ درمان دارویی ممکن ... دلایل شایع سردرد عبارت است از استرس، تنش، بی‌قراری، مشکلات سینوس، میگرن، کمبود خواب و کم آبی. اخبار روز - چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ - ستارگان ایران کهن ataher.blogfa.com/post/2530 در پژوهشی که بر روی 52 شخص مبتلا به میگرن انجام شد، نتایجی جالب به دست آمد. شرکت کنندگان این پژوهش به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول مکمل ویتامین و گروه دوم ... همه چیز اینجاست - چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ sadevalikhas.blogfa.com/.../چگونه-از-شر-میگرن-و-سردرد-خلاص-شویم-‎Cached10 دسامبر 2016 ... با ویتامین ب به جنگ با میگرن بروید. چگونه از شر میگرن و سردرد خلاص شویم؟ کسانی که به طور منظم با میگرن و علائم آن دست و پنجه نرم می‌کنند، ...