مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرتاب ماهواره مخابراتی ارتش آمریکا به فضا

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسپیس نیوز، نیروی هوایی آمریکا توانست در ساعت 18:53 چهارشنبه به وقت محلی (3 بامداد پنجشنبه به وقت تهران) ماهوارهWGS-8  را که یک ماهواره مخابراتی باند پهن است، از پایگاه هوایی کیپ کاناورال فلوریدا به فضا پرتاب کند.

جدا شدن ماهواره از بدنه موشک حامل آن حدودا 45 دقیقه بعد از پرتاب انجام شده است. سوخت این موشک از نوع هیدروژن مایع بوده و از نوع چهار موتوره است.

با توجه به حساسیت کار این ماهواره‌ها معمولا جزئیات زیادی از برنامه آنها منتشر نمی‌شود اما شنیده‌ها حاکی از آن است که تمام مراحل طبق برنامه انجام شده است.

براساس اعلام مسئولان، این ماهواره اوایل سال 2017 کار خود را آغاز خواهد کرد ‌.

این ماهواره که توسط شرکت بوئینگ تولیده شده هشتمین ماهواره‌ ارتباطی است که ارتش آمریکا از سال 2007 به فضا فرستاده است و پهنای باند آن نسبت به نمونه‌های قبلی 45 درصد بیشتر شده است.

قرار است تا سال 2019 دو ماهواره دیگر از این مدل به فضا پرتاب شود.

عمر این ماهواره‌ها 14 سال است و بنا بر گفته ژنرال وین مونتیس فرمانده تیپ 45 فضایی نیروی هوایی آمریکا، از آنها برای ارتباط امن و مطمئن بین هواپیماهای نظامی آمریکا و متحدانش استفاده خواهد شد.

وی افزود: تولید این ماهواره‌ها این اطمینان را به ما می‌دهد که در صنعت فضایی پیشروترین هستیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فوری یکی از فرماندهان ارتش ملی در هرات ترور شدیکی از فرماندهان ارتش ملی در شهرک جبرییل هرات ترور شد تلویزیون استقلال اعلام کرد جالبترین های هفتگانه المپیک ریو عکس هه زی از چین پس از کسب مقام دوم در شیرجه زنان و پایین آمدن از سکو با درخواست ازدواج از سازمان فضایی ایران سازمان فضایی ایران کارگاه بین المللیاستفاده از فناوری فضایی در پایش ایران مقتدر گالری عکس و تصاویردر بخش‌هایی از گزارش شفاف آمده است شباهت سنتینل به معنای دیده‌بان و لقب اختصاص داده پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن انجام پروژه های مهندسی هوافضا و مکانیک برترین …رادار روزنه مصنوعی به همراه سامانه های جستجو و شناسایی الکترواپتیک و فروسرخ که بدو علم علوم فضایی و هوانوردیرونمایی از سلاح سال آمریکا دیلی میل ایالات متحده از سلاح خارق العاده قرن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از دیروز تا امروزتردیدی نیست که شأن و شایستگی‌های مردم ایران به عنوان پایه گذار یکی از قدیمی‌ترین خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریقاسمی برنامه جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد واکنش افتخاری به ترجمه کل ریدینگ های زبان انگلیسی چهارم دبیرستانترجمه کل ریدینگ های کتاب زبان انگلیسی سال چهارم دبیرستان درس اول چرا ورزش‌ مهم‌ است‌ فوری یکی از فرماندهان ارتش ملی در هرات ترور شد یکی از فرماندهان ارتش ملی در شهرک جبرییل هرات ترور شد تلویزیون استقلال اعلام کرد فرمانده جالبترین های هفتگانه المپیک ریو عکس هه زی از چین پس از کسب مقام دوم در شیرجه زنان و پایین آمدن از سکو با درخواست ازدواج از سوی موشکی و نظامی بسم الله الرحمن الرحیم رزمایش سنگین ولایت ۹۰ نیروی دریایی ارتش ج ا ا به جرات می توان گفت که سازمان فضایی ایران سازمان فضایی ایران کارگاه بین المللیاستفاده از فناوری فضایی در پایش خشکسالی ایران مقتدر گالری عکس و تصاویر در بخش‌هایی از گزارش شفاف آمده است شباهت سنتینل به معنای دیده‌بان و لقب اختصاص داده شده انجام پروژه های مهندسی هوافضا و مکانیک برترین پهپاد های رادار روزنه مصنوعی به همراه سامانه های جستجو و شناسایی الکترواپتیک و فروسرخ که بر روی بدو علم علوم فضایی و هوانوردی رونمایی از سلاح سال آمریکا دیلی میل ایالات متحده از سلاح خارق العاده قرن رونمایی کرد پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از دیروز تا امروز تردیدی نیست که شأن و شایستگی‌های مردم ایران به عنوان پایه گذار یکی از قدیمی‌ترین تمدن های ادامه مطلب صفحات پوسته زمین به نرمی حرکت می کنند اما بعضی وقتها نیز به هم می چسبند و ایجاد فشار می کنند



لینک منبع :پرتاب ماهواره مخابراتی ارتش آمریکا به فضا

پرتاب ماهواره مخابراتی ارتش آمریکا به فضا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../پرتاب-ماهواره-مخابراتی-ارتش-آمریکا-به-فضا 8 دسامبر 2016 ... نیروی هوایی آمریکا بامداد امروز(پنجشنبه) یک ماهواره مخابراتی باند پهن را با موفقیت به فضا فرستاد. Images for پرتاب ماهواره مخابراتی ارتش آمریکا به فضا پرتاب ماهواره مخابراتی ارتش آمریکا به فضا - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../پرتاب-ماهواره-مخابراتی-ارتش-آمریکا-به-فضا‎Cached8 دسامبر 2016 ... نیروی هوایی آمریکا بامداد امروز(پنجشنبه) یک ماهواره مخابراتی باند پهن را با موفقیت به فضا فرستاد. ماهواره‌های نظامی آمریکا آسیب‌پذیرند - espash.ir espash.ir/news/2044/-ماهوارههای-نظامی-آمریکا-آسیبپذیرند‎Cached23 مه 2017 ... سیستم‌های مخابراتی ماهواره‌های نظامی آمریکا با بحران مواجهند و از طرف ... دفاع آمریکا در چکیده این گزارش هشدار می دهد سیستم های مخابراتی ماهواره ... از تسریع تحویل سیستم های مخابراتی جدید و مقاوم شده به ارتش است. ... هستند تا آمریکا را همزمان با ترویج خلع سلاح فضایی به چالش بکشانند. ... پرتاب موفق راکت Antares ماهواره امید - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ماهواره_امید‎Cached Similarمنابع ارتش آمریکا خاطرنشان کردند که این پرتاب باعث نگرانی است اما تعادل قدرت را در ... اولین ماهواره سینا ۱ است که توسط روسیه در سال ۲۰۰۵ ساخته و برای ایران به فضا ... نوع ماهواره: مخابراتی; ابعاد کلی سازه در حالت بسته:۳۸ در ۳۸ در ۳۸ سانتیمتر ... موشک دلتای ۴ حامل ماهواره مخابراتی ارتش آمریکا به فضا پرتاب شد old.isa.ir/page=NewsDetails&newsId=508 8 دسامبر 2009 ... پس از نگرانی‌هایی که در رابطه با احتمال به تعویق انداختن پرتاب ماهواره مخابراتی ارتش آمریکا وجود داشت، این ماهواره سرانجام شنبه ١۴ آذر ١٣٨٨(۵ دسامبر ... پرتاب ماهواره به فضا بدون موشک توسط ALASKA Concept - آپارات ► 2:31www.aparat.com/v/ED39S/پرتاب_ماهواره_به_فضا_بدون_موشک_توسط_ALASKA_Concept Feb 10, 2015 - 3 min Elshan پرتاب ماهواره به فضا بدون موشک توسط ALASKA Concept پرتاب ماهواره , ALASKA Concept , ارتش آمریکا , , Elshan. ماهواره ارتباطی آمریکا به فضا پرتاب شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../ماهواره-ارتباطی-آمریکا-به-فضا-پرتاب-شد‎Cached10 آگوست 2013 ... ارتش آمریکا در حال حاضر به دنبال یک یا چند شریک برای تامین هزینه ... پرتاب روز چهارشنبه سه ماه پس از دستیابی ماهواره پنجم WGS به مدار بوده است. هند ماهواره‌ مخابراتی به فضا پرتاب کرد - ایسکانیوز www.iscanews.ir/news/765166‎Cached7 مه 2017 ... هند ماهواره‌ای را به فضا پرتاب کرده که به افغانستان و کشورهای جنوب آسیا خدمات ... ارتش آمریکا ساخت فضاپیمای بعدی خود را به بوئینگ سپرد. پرتاب ماهواره مخابراتی آمریکایی توسط راکت روسی پروتون-ام ... airandspace.ir/6040/پرتاب-ماهواره-مخابراتی-آمریکایی-توسط/‎Cached13 ژوئن 2017 ... راکت فضایی روسی پروتون-ام ماهواره مخابراتی آمریکایی اکواستار-۲۱ را در مدار زمین تزریق کرد. این ماموریت از پایگاه فضایی بایکانور قزاقزستان ...