مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه های بهداشتی در هنگام رابطه جنسی

[ad_1]

بامداد – بانوان گرامی با مطالعه این چند توصیه بهداشتی در هنگام رابطه جنسی به سلامت خود و همسرتان کمک کنید.

به گزارش آکاایران: تخلیه مثانه قبل از رابطه جنسی درست است ؟

تا به حال همه می گفتند که قبل از رابطه جنسی ادرار کردن و خالی کردن مثانه احتمال ابتلا به بیماری های عفونی ناحیه تناسلی زنان را کاهش می دهد، اما اخیرا محققین با قطعیت می گویند که کار درست برعکس این کار است.


باور اشتباه

طبق نظر دیوید کوفمان متخصص اورولوژیست، ادرار کردن پیش از رابطه جنسی یکی از بزرگترین اشتباهات رایج زنان است که باعث به وجود آمدن عفونت ناحیه تناسلی آنها می شود. او مدعی است که بلافاصله قبل از رابطه جنسی به هیچ وجه زنان نباید ادرار کنند و یک نه محکم و قاطع به باورهای اشتباهی که تا به حال در این مورد بود می گوید. زیرا در طول رابطه جنسی، باکتری به راحتی از واژن وارد مجاری ادراری می شود. به نظر این متخصص اورولوژی، بهترین کار این است که بلافاصله بعد از رابطه جنسی زنان ادرار کنند تا عفونت با ادرار از ناحیه تناسلی خارج شود.

sad-couple-77

چطور خانم ها از عفونت ناحیه تناسلی ایمن شوند؟

استفاده از دیافراگم برای پیشگیری از بارداری به طور جدی احتمال عفونت را افزایش می دهد، زیرا دیافراگم به مثانه فشار می آورد و در نتیجه مثانه کاملا تخلیه نمی شود . اگر می خواهید از بارداری جلوگیری کنید، روش های دیگر را امتحان کنید.همچنین استفاده از روان کننده یا لوبریکنت و یا کاندوم هایی که لوبریکنت و روان کننده دارند، باعث تحریک بیشتر می شوند که به نوبه خود منجر به عفونت و خارش می شود. به همین دلیل هم پزشکان استفاده از کاندوم های بدون روان کننده را برای جلوگیری از عفونت توصیه می کنند.


نکات مهم دیگر که خانم ها باید رعایت کنند

هیچ وقت بدن را کم آب نگه ندارید. آب زیاد ادرار را زیاد می کند و ادرار عفونت ها را از بین می برد بنابراین سعی کنید زیاد آب بنوشید.

هیچ وقت ادرار را نگه ندارید، به محض اینکه احساس کردید باید دستشویی بروید این کار را بکنید.

مدام ناحیه تناسلی را نشویید.

بوی ناخوشایند واژن

برای اینکه مطمئن شوید بوی ناخوشایند واژن از بین می رود، می توانید از سرکه سیب یا جوش شیرین استفاده کنید. کمی جوش شیرین در وان حمام یا لگن تمیز بزرگ بریزید و با آب ولرم مخلوط کنید، به مدت ۱۵ دقیقه در آب بنشینید. همین کار را با سرکه سیب هم می توانید انجام دهید دیگر به هیچ وجه واژن بوی نامطبوع نمی گیرد.

 

نوشته توصیه های بهداشتی در هنگام رابطه جنسی اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی پزشکان … مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت رابطه جنسی مقعدی ایران اچ‌آی‌ویرابطه مقعدی ارتباط مقعدی بر خلاف تصور عمومی٬ تنها یک رابطه جنسی بین مردان همجنسگرا نیستتوصیه های در مورد لووتیروکسین‌ و مواد تاثیر گذار …دانسته های یک پرستار و مشاوره ی پرستاری مشاوره پرستاری سوالات خود را در بخش نظرات نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی مردان …نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی مرداننکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلیآلت پاسخ به پرسشهای شما درباره رابطه جنسی …آیا این ممکن است که خانمی میل جنسی بیش از حد داشته باشد؟ و اگر پاسخ مثبت است در این اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی …اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی نبود،کاندوم،انواع کاندوم ازدواج آیا رابطه جنسی در دوران بارداری مجاز است؟خونریزی درصورت وجود هرگونه خونریزی بی دلیل از مهبل، رابطه جنسی توصیه نمی شودپاسخ به پرسش های اساسی در رابطه با ایدز و …شما در حال حاضر در صفحه اصلی اخبار علمی پزشکی مشروح اخبار پاسخ به پرسش های اساسی خواسته های جنسی زنان خواسته های جنسی زنان خواسته های جنسی زنان در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی دانستنی های روابط جنسی دختری ساله که چند بار رابطه دانستنی های روابط جنسی دختری ساله که چند بار رابطه جنسی از پشت را روابط جنسی رابطه جنسی مقعدی ایران اچ‌آی‌وی رابطه مقعدی ارتباط مقعدی بر خلاف تصور عمومی٬ تنها یک رابطه جنسی بین مردان همجنسگرا نیست نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی پزشکان ایران مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت پزشکان توصیه های در مورد لووتیروکسین‌ و مواد تاثیر گذار بر میل جنسی دانسته های یک پرستار و مشاوره ی پرستاری مشاوره پرستاری سوالات خود را در بخش نظرات درج نمائید آیا رابطه جنسی در دوران بارداری مجاز است؟ آیا مرد باید از کاندوم استفاده کند؟ قرار گرفتن در معرض بیماری هایی که از طریق رابطه جنسی نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی مردانپرشین پرشیا نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی مرداننکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلیآلت تناسلی پاسخ به پرسشهای شما درباره رابطه جنسی پزشکان ایران آیا این ممکن است که خانمی میل جنسی بیش از حد داشته باشد؟ و اگر پاسخ مثبت است در این مورد چه می اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی نبود اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی نبود،کاندوم،انواع کاندوم ازدواج و دانستنی های روابط جنسی دختری ساله که چند بار رابطه جنسی دانستنی های روابط جنسی دختری ساله که چند بار رابطه جنسی از پشت را روابط جنسی پاسخ به پرسش های اساسی در رابطه با ایدز و سایت پزشکان شما در حال حاضر در صفحه اصلی اخبار علمی پزشکی مشروح اخبار پاسخ به پرسش های اساسی در نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی نکات بهداشتی آلت تناسلی بزرگتر جلوه دادن آلت تناسلیآلت تناسلی مردانه موهای آلت تناسلی



لینک منبع :توصیه های بهداشتی در هنگام رابطه جنسی

توصیه های بهداشتی رابطه زناشویی www.sareh-abdollahi.ir/توصیه-های-بهداشتی-رابطه-زناشویی/‎Cached Similar25 مارس 2015 ... توصیه های بهداشت جنسی قبل از رابطه زناشویی: ... هنگام شامپو کردن و آب کشیدن موها حین استحمام سر خود را بسمت جلو خم کنید تا شامپو با مهبل و ... نکات بهداشتی جهت پیشگیری از بروز عفونت های جنسی ( آمیزشی ) در ... www.pezeshk.us/?p=15725‎Cached Similarبا رعایت برخی نکات بهداشتی میتوانید به میزان زیادی از بروز عفونت های مجاری ادراری و ... 7) حین مقاربت جنسی از لغزنده کننده های (لوبریکیشن) پایه آب (محلول در آب) و غیر معطر ... 18) هنگام شامپو کردن و آب کشیدن موها حین استحمام سر خود را بسمت جلو خم کنید تا ... توصیه غذایی در 3 ماه آخر بارداری ... رابطه جنسی در میانسالان و سالمندان ... چند توصیه بهداشتی که در رابطه جنسی مقعدی بهتر است رعایت کنید www.beytoote.com/wedlock/learn/health3-advice2-follow.html‎Cached Similarخطرات رابطه جنسی مقعدی توصیه های بهداشتی در رابطه جنسی مقعدی رابطه جنسی مقعدی رابطه جنسی واژنی,کاندوم ... هنگام رابطه جنسی مقعدی حتما از کاندوم استفاده کنید. بهداشت جنسی در خانمها - پارسی طب fa.parsiteb.com/بهداشت-جنسی-در-خانمها/‎Cached Similarخانه / دانستنیهای جنسی و زناشویی / بهداشت جنسی در خانمها ... با رعایت برخی نکات بهداشتی میتوانید به میزان زیادی از بروز عفونت های مجاری ادراری و مهبـلی جـلوگـیری بعمل آورید. ... ۱۸) هنگام شامپو کردن و آب کشیدن موها حین استحمام سر خود را بسمت جلو خم کنید تا .... کاهش وزن: توصیه های کاربردی برای عملکرد بهتر رژیم های لاغری. Images for توصیه های بهداشتی در هنگام رابطه جنسی 20 نکته در خصوص بهداشت جنسی که بهتر است بدانید - کلینیک بعد ... drsekhavati.com/.../20-نکته-در-خصوص-بهداشت-جنسی-که-بهتر-است-بد/‎Cached Similar11 دسامبر 2011 ... داشتن رابطه جنسی سبب می شود که شما جذاب تر بنظر برسید. بخواب رفتن بعد از رابطه جنسی هم برای مردان و هم برای زنان طبیعی است. مصرف قرص های ... توصیه های بهداشتی در هنگام رابطه جنسی | سایت خبری تحلیلی بامداد ... bamdad.net/رابطه-جنسی.html‎Cached9 دسامبر 2016 ... توصیه های بهداشتی در هنگام رابطه جنسی. بامداد - بانوان گرامی با مطالعه این چند توصیه بهداشتی در هنگام رابطه جنسی به سلامت خود و همسرتان کمک ... توصیه های بهداشتی به خانم ها در مورد رابطه جنسی سکس - تاپ ناز www.topnaz.com/توصیه-های-بهداشتی-رابطه-جنسی/‎Cached... توجه کنند. توصیه های بهداشتی در مورد رابطه جنسی به خانم ها تخلیه مثانه قبل از رابطه جنسی درس. ... نوشته بعدی هنگام دندان درد چه قرصی بخوریم؟ مجردها - با یک ... توصیه های بهداشتی در رابطه جنسی سالم - مجله پزشکی pezeshkin.ir/توصیه-های-بهداشتی-در-رابطه-جنسی-سالم/‎Cached23 آگوست 2016 ... توصیه های بهداشتی در رابطه جنسی سالم ... گفته می شود که موی زائد به تمیز و گرم نگه داشتن ناحیه تناسلی و احساس راحتی هنگام دخول کمک می کند. بهداشت در مقاربت جنسی - طب سنتی pezeshksonati.com/showcontent.aspx?pageid=508&ArticleID...‎Cachedمقاربت,مقاربت جنسی,آمیزش,سوزاک,سیفلیس,ایدز,نزدیکی,لذت ... هنگام جماع بهتر است در حالت آرامش باشند. 9. ... روابط جنسی آن‌ها دور از چشم و گوش فرزندان انجام شود.