مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند!

[ad_1]

شیائومی را شاید بتوان یک شرکت تماما تنوع طلب نامید، این کمپانی طیف وسیعی از تولیدات را معرفی می‌کند، دایره محصولات این کمپانی به قدری وسیع است که می‌توان وسایلی هم‌چون لامپ و حتی دستگاه تهویه هوا را در لیست این محصولات مشاهده کرد. اگرچه بیش‌تر ما این کمپانی را با اسمارت‌فون‌هایش می‌شناسیم، اما شیائمی در سایر حوزه‌های فناوری از جمله لوازم خانگی و حتی وسایل حمل و نقل نیز فعالیت می‌کند. از جمله آخرین کارهای این کمپانی می‌توان به معرفی یک وسیله نقلیه الکتریکی در تاریخ ۱۲ دسامبر اشاره کرد.

شاید برخی از شما دوچرخه QiCycle را به یاد داشته باشید، این دوچرخه الکتریکی چند ماه پیش معرفی شد و ویژگی‌های بسیار جالبی داشت. تولیدات این کمپانی در این حوزه تحت برند MIJIA انجام می‌پذیرد، اخیرا یک تیزر از این شرکت منتشر شده است که نشان می‌دهد در تاریخ ۱۲ دسامبر یک کنفرانس با محوریت معرفی یک وسیله نقلیه الکتریکی برگزار خواهد شد.

همان‌طور که در پوستر مشخص است، می توانیم یک خط ترمز را در بک‌گراند مشاهده کنیم. این موضوع می‌تواند نشان دهنده این باشد که در کنفرانس یک وسیله نقلیه معرفی خواهد شد اما به درستی نمی‌توان تشخیص داد که این وسیله نقلیه یک دوچرخه الکتریکی است و یا یک خودروی برقی تمام عیار! البته نشانه‌هایی هم‌چون وجود ترمز E-ABS نیز وجود دارد که احتمال خودرو بودن این وسیله نقلیه را افزایش می‌دهد. به هرحال بهتر است تا تاریخ ۱۲ دسامبر و برگزاری این کنفرانس صبر کنیم.

xiaomi-mijia-dec-12-invite


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هر آنچه در مورد باید بدانید زومیتپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های اولترابوک زومیتپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …‌تیمی از محققان دانشگاه واسدا در ژاپن با استفاده از پلیمر انعطاف‌پذیر موفق به… دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های زحل بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان به‌روزرسانی ۱۳۹۵۰۹۱۲



لینک منبع :شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند!

شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند! itresan.com/.../شیائومی-در-تاریخ-۲۲-آذر-از-یک-وسیله.../.html‎Cachedشیائومی را شاید بتوان یک شرکت تماما تنوع طلب نامید، این کمپانی طیف وسیعی از تولیدات را معرفی می‌کند، دایره محصولات این کمپانی به قدری وسیع است که می‌توان ... شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می کند ... tnews.ir/وب-سایت-تخصصی-فناوری-و-اطلاعات/d62875670121.html شیائومی را شاید بتوان یک شرکت تماما تنوع طلب نامید، این کمپانی طیف وسیعی از تولیدات را معرفی می کند، دایره محصولات این کمپانی به قدری وسیع است که می ... شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند! sherkatha.loger.ir/.../شیائومی-در-تاریخ-۲۲-آذر-از-یک-وسیله-نقلیه-الکتریکی-رونمایی-می‌کند‎Cached24 ژانویه 2017 ... شیائومی را شاید بتوان یک شرکت تماما تنوع طلب نامید، این کمپانی طیف وسیعی از تولیدات را معرفی می‌کند، دایره محصولات این کمپانی به قدری . شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند ... wesria.xyz/.../شیائومی-در-تاریخ-۲۲-آذر-از-یک-وسیله-نقلیه-الکتریکی-رونمایی-می‌کند عبارت شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند در بین مطالب، اطلاعات و اخبار صدها وبلاگ و سایت فارسی زبان جستجو شده و نتایج به ... شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند! wesria.xyz/news/411608 شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند! از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده ... شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند ... weblog724.gdn/.../شیائومی-در-تاریخ-۲۲-آذر-از-یک-وسیله-نقلیه-الکتریکی-رونمایی-می‌کند عبارت ' شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند ' در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر ... شیائومی از یک وسیله‌ی نقلیه‌ی الکتریکی رونمایی می‌کند - زومیت https://www.zoomit.ir/.../xiaomi-teases-launch-new-electric-product/‎Cached11 دسامبر 2016 ... شرکت شیائومی در 22 آذر از یک وسیله‌نقلیه الکتریکی رونمایی خواهد کرد. مشخص نیست این وسیله یک ماشین خواهد بود یا یک دوچرخه. شیائومی از یک وسیله‌ی نقلیه‌ی الکتریکی رونمایی می‌کند www.kanoon.ir/.../شیائومی-از-یک-وسیله‌ی-نقلیه‌ی-الکتریکی-رونمایی-می‌کند 12 دسامبر 2016 ... ... جدید شیائومی، این کمپانی روز ۲۲ آذر از یک وسیله‌ی نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند. ... بسته بر پوستر، حاکی از معرفی خودرو یا یک وسیله‌ی نقلیه‌ی الکتریکی است. ... در تصویر منتشرشده می‌توان ویژگی‌های احتمالی این وسیله نقلیه همانند ترمز E -ABS، ... انتشار تصویر رندر گوشی مفهومی هواوی و تاریخ عرضه آن. شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند ionet.ir/post/137967‎Cachedرادیو بادیو قسمت ۰۵۷; » وزیر ارتباطات فیلتر شدن سایت های فینتک را پیگیری می کند; » مشخصات موتو Z2 فورس توسط بنچمارک AnTuTu منتشر شد; » دانلود کنید: ... Xiaomi Archives | صفحه 9 از 9 | IR24 | ای ار 24 ir24.news/tag/xiaomi/page/9/ شیائومی از یک وسیله‌ی نقلیه‌ی الکتریکی رونمایی می‌کند · Zoomit / زومیت ... شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی... دیجیکالا مگ ...