مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد

[ad_1]

مرکز تحقیق و توسعه هر خودروسازی، وظیفه تعیین خط مشی آن شرکت را بر عهده دارد. شرکت ولوو به‌تازگی مدیر جدیدی برای رهبری این بخش مهم انتخاب کرده است.

ملحق شدن پیتر مرتنز (Peter Mertens) به مرکز تحقیق و توسعه آئودی به‌منزله یک شکست برای ولوو محسوب می‌شد؛ ولی این خودروساز سوئدی تنها با اظهار تأسف از جدا شدن مدیر لایقش، دست روی دست نگذاشت و دو هفته پس از اعلان جدایی مرتنز، یک نماینده دیگر برای رهبری مرکز تحقیق و توسعه خود انتخاب کرد.

شرکت ولوو به‌جای به‌کارگیری استعداد جدید خارج از مجموعه ولوو در بخش تحقیق و توسعه، یکی از مدیران ارشد داخلی خود را به این سمت ترفیع داده است. اکنون سکان هدایت بخش تحقیق و توسعه شرکت ولوو در دست هنریک گرین (Henrik Green) قرار دارد.

گرین ۴۳ سال سن دارد و از سال ۱۹۹۶ در ولوو مشغول کار است. او قبل از سمت جدیدش، معاون ارشد بخش فروش و خدمات پس از فروش ولوو بوده است. همچنین مدیر برنامه‌ریزی و تحکیم راهبردی زنجیره توان پیشرانه‌های سه و چهار سیلندر خودروهای ولوو از دیگر سمت‌های وی بوده است.

سری ۹۰ خودروهای ولوو به‌تازگی عرضه شده‌اند و ولوو ابتدا اقدام به جایگزینی سری ۴۰ کرده است و سپس به سراغ سری ۶۰ می‌رود که کم‌‌کم دارد پا به سن می‌گذارد. گرین در مرکز تحقیق و توسعه ولوو و ۶۵۰۰ کارمندش، نقش تعیین‌کننده‌ای برای بلندپروازی خودروهای ولوو در میان دیگر خودروها خواهد داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دنیای فناوری صفحه زومیت مشکل جدیدی در باتری آیفون ۶ اس، باعث می‌شود این گوشی قبل از اتمام شارژ خاموش شودآموزش استفاده از بلیط الکترونیکی مترو و اتوبوس …‌ها یکی از جدیدترین روش‌های اتصال و برقراری ارتباط است که بر خلاف بلوتوث و وای‌فای جایگاه ایرانیان در ضریب هوشی مردم جهانجایگاهایرانیاندردر پاسخ به این خانم باید بگم شما که در ایران هستید و با هیچ فرد خارجی برخورد نداشتی قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، …قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، تویوتا، پارس خودرو، سایپا و ایران خودرو تجربهٔ رانندگی با سدان لوکس فرانسوی، رنو …رنورنوتالیسمانبررسیشرکت فرانسوی رنو سال گذشته سدان کاملاً جدید تالیسمان را معرفی نمود این خودرو که از نمونه‌ها و داستان‌های کاهش هزینه نظام تولید به موقع اولین بار در کارخانه تویوتا در سال به وقوع پیوست و عصر خودرو رودررویی وارد‌کنندگان خودرو با وزارت صنعتبا عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز چه لاستیکی بخریم؟ پدال، مجله خودرو و حمل و نقلآموزشچهلاستیکیبخریمبعد از هزاران کیلومتر رانندگی باید از لاستیک‌هایی که حالا فرسوده شده‌اند دل بکنیدبانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ایمنی، بهداشت و محیط زیست … دنیای فناوری صفحه زومیت مشکل جدیدی در باتری آیفون ۶ اس، باعث می‌شود این گوشی قبل از اتمام شارژ خاموش شود آموزش استفاده از بلیط الکترونیکی مترو و اتوبوس به عنوان ‌ها یکی از جدیدترین روش‌های اتصال و برقراری ارتباط است که بر خلاف بلوتوث و وای‌فای با جایگاه ایرانیان در ضریب هوشی مردم جهان جایگاه در پاسخ به این خانم باید بگم شما که در ایران هستید و با هیچ فرد خارجی برخورد نداشتی بهتره قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، تویوتا، پارس قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، تویوتا، پارس خودرو، سایپا و ایران خودرو در تجربهٔ رانندگی با سدان لوکس فرانسوی، رنو تالیسمان پدال رنورنوتالیسمانبررسی شرکت فرانسوی رنو سال گذشته سدان کاملاً جدید تالیسمان را معرفی نمود این خودرو که از طراحی نمونه‌ها و داستان‌های کاهش هزینه نظام تولید به موقع اولین بار در کارخانه تویوتا در سال به وقوع پیوست و از سال چه لاستیکی بخریم؟ پدال، مجله خودرو و حمل و نقل آموزشچهلاستیکیبخریم بعد از هزاران کیلومتر رانندگی باید از لاستیک‌هایی که حالا فرسوده شده‌اند دل بکنید عصر خودرو رودررویی وارد‌کنندگان خودرو با وزارت صنعت با عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین



لینک منبع :ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد

ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد ... www.zoomit.ir/2016/12/9/149410/volvo-new-rd-chief/ 9 دسامبر 2016 ... مرکز تحقیق و توسعه هر خودروسازی وظیفه رهبری خط مشی آن شرکت را بر عهده دارد. شرکت ولوو به تازگی مدیر جدیدی را برای رهبری این بخش مهم انتخاب ... ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد technomon.com/.../ولوو-رئیس-بخش-تحقیق-و-توسعه-خود-را-در-کمتر-از-دو-هفته-معرفی-کرد‎Cached10 دسامبر 2016 ... مرکز تحقیق و توسعه هر خودروسازی وظیفه رهبری خط مشی آن شرکت را بر عهده دارد. شرکت ولوو به تازگی مدیر جدیدی را برای رهبری این بخش مهم انتخاب ... ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد ... kharidmag.ir/1798/ولوو-رئیس-بخش-تحقیق-توسعه-خود-کمتر-هفته/ 10 دسامبر 2016 ... ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد. حمید حاجی زاده ... بهترین تبلت‌ های بازار با قیمت کمتر از ۸۰۰ هزار تومان – دی ۹۵. ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد ... elim.ir/fun/21399/ولوو-رئیس-بخش-تحقیق-و-توسعه-خود-را-در-کم.html ملحق شدن پیتر مرتنز (Peter Mertens) به مرکز تحقیق و توسعه آئودی به‌منزله یک شکست برای ولوو محسوب می‌شد؛ ولی این خودروساز سوئدی تنها با اظهار تأسف از جدا ... ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد ... akhbartop.com/135391/‎Cachedمرکز تحقیق و توسعه هر خودر. ... را عمیق‌تر می‌کند/ آدرس دولت اشتباه است · اوپو R11 Plus با صفحه‌نمایش ۶ اینچی AMOLED و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد ... بلاگ شخصی کوشا اکبری - volvo koosha57.blogfa.com/tag/VOLVO ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد ... شرکت ولوو به‌تازگی مدیر جدیدی برای رهبری این بخش مهم انتخاب کرده است. ملحق شدن پیتر ... ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد ... akhbartop.ir/2016/.../ولوو-رئیس-بخش-تحقیق-و-توسعه-خود-را-در-کم/‎Cached9 دسامبر 2016 ... مرکز تحقیق و توسعه هر خودر. ولوو دوباره بخش تحقیق و وسعت یافتن خود را در کمتر از دو هفته معرفی ... 4min.cf/ولوو-دوباره-بخش-تحقیق-و-وسعت-یافتن-خود-ر/ 10 دسامبر 2016 ... ولوو مجدداً قسمت تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد ... بیرون از مجموعه ولوو در بخش تحقیق و توسعه، یکی از مدیران ارشد داخلی خود را به این ... همچنین رئیس برنامه‌ریزی و تحکیم راهبردی زنجیره قدرت پیشرانه‌های سه و چهار ... ارزان‌ترین بلیت‌های هواپیمای خارجی - دنیای ما donyaema.ir/ارزان‌ترین-بلیت‌های-هواپیمای-خارجی/ 7 ژانویه 2017 ... ... با کف و سقف مشخصی در قیمت بلیت اجازه دارند که بلیت خود را بر طبق . ... ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد ... قهرمان تورینگ در برابر کامیون کشنده ولوو - line today https://today.line.me/.../5e7c97ad6d2b0986f1c8cb57007aa2ab2b6325118523b3c7aba7690...‎Cached25 دسامبر 2016 ... در ابتدا، دو خودروی مسابقه‌ای مذکور برای انجام مسابقه‌ی شتاب در مسیر ... ولوو رئیس بخش تحقیق و توسعه خود را در کمتر از دو هفته معرفی کرد. Zoomit.