مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احتمال تولید محصولات BMW در ایران!

[ad_1]
پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم

شرکت پرشیاخودرو به عنوان واردکننده و نماینده انحصاری محصولات کمپانی BMW در ایران، خبر از مذاکرات خود با کمپانی BMW، به منظور احداث و راه‌اندازی خط تولید ۴ مدل از محصولات کمپانی BMW در خاک ایران داده است!

در همین رابطه؛ پیام صالحی به عنوان مدیر فروش و بازاریابی پرشیاخودرو گفته است: «در این زمینه در حال مذاکره با شرکت BMW هستیم تا تولید ۴ مدل از خودروهای این کمپانی را در ایران داشته باشیم. مطالعات اولیه و همچنین مطالعات فنی و اقصادی را به شرکت BMW ارائه کرده‌ایم و منتظر نظر نهایی آنها هستیم.»

bmw-logo-05

پرشیاخودرو شانس انتخابش به عنوان نمایندگی رسمی BMW و تولیدکننده محصولات این کمپانی مشهور آلمانی را بسیار بالا دانسته و امیدوار است که با توجه به اقتصادی نبودن تولید برخی از خودروهای BMW در ایران؛ وزارت صنعت و معدن اجازه همکاری و پیش رفت را به آنها بدهد. پرشیاخودرو امیدوار است که در طول ۶ و یا ۱۲ ماه خط تولید و سالن رنگ محصولات BMW را احداث کرده و به بازارهای موجود در منطقه صادرات داشته باشد.

البته پس از برجام، کمپانی‌های زیادی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند و یا تولید‌کنندگان داخلی خبر از تولید محصولات آنها در خاک ایران دادند؛ اما تاکنون تنها کمپانی‌های پژو و رنو موفق به حضور بیشتر در بازار ایران شده‌اند و خبری از کمپانی‌های دیگر نیست! بنابراین و با توجه به حوادث سیاسی اخیر و عملکرد اقتصادی کمپانی‌هایی مانند BMW و تاکید آنها بر روی کیفیت محصولاتشان، انتظار زیادی برای حضور رسمی BMW در بازار ایران نداریم؛ اما با این حساب اقدام پرشیاخودرو و مذاکرات این شرکت با کمپانی BMW را باید قابل احترام دانست؛ ولی با توجه به تولید محصولات BMW توسط کمپانی برلیانس چین؛ احتمال واردات قطعات و مهندسان چینی برای مدیریت خط تولید محصولات BMW در ایران وجود دارد و ایرانی‌ها مثل همیشه خودرویی چینی، اما اروپایی را خریداری خواهند کرد!

پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

احتمال تولید محصولات در ایرانشرکت پرشیاخودرو به عنوان واردکننده و نماینده انحصاری محصولات کمپانی در ایران، خبر احتمال تولید محصولات در ایران مگیتوخودروخودروهای ایرانیشرکت پرشیاخودرو به عنوان واردکننده و نماینده انحصاری محصولات کمپانی در ایران، خبر قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایران صفحه اصلی پورتال صفحه اصلی وب سایت گالری اتومبیل و خودرو موجود در ایران قیمت انواع محصولات جدید ایران خودرو، دنا، محصول جدید ایران خودرو، ماشین محصولات جدید ایران خودرو دیزلمحصولات جدید ایران خودرو در سال محصولات جدید ایران خودرو عصر خودرو کرولا در ایران عصر خودرو شرکت ایرتویا، نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران مدل خودروی کرولا را با شرایط عصر خودرو جدیدترین قیمت‌ محصولات ایران‌خودرو و ساپیا جدیدترین قیمت‌ محصولات ایران‌خودرو و ساپیا عصر خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو و عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس‌های یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در تصاویر محصول جدید سایپا – عکس نیوز سایپا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو و البته قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروساز در ایران عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های خودرو برقی مجموع فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبرید در نوامبر ۲۰۱۶ از ۲۵۰،۰۰۰ دستگاه عبور نمایندگی در ایران نمایندگی رسمی در ایران قیمت در ایران در ایران بی ام و در ایران



لینک منبع :احتمال تولید محصولات BMW در ایران!

احتمال تولید محصولات BMW در ایران! - مگیتو https://magito.ir/.../iran-auto/.../احتمال-تولید-محصولات-BMW-در-ایران‎Cached8 دسامبر 2016 ... شرکت پرشیاخودرو به عنوان واردکننده و نماینده انحصاری محصولات کمپانی BMW در ایران، خبر از مذاکرات خود با کمپانی BMW، به منظور احداث و ... احتمال تولید محصولات BMW در ایران! - چرخان charkhan.com/27682/احتمال-تولید-محصولات-bmw-در-ایران.html‎Cached8 دسامبر 2016 ... شرکت پرشیاخودرو به عنوان واردکننده و نماینده انحصاری محصولات کمپانی BMW در ایران، خبر از مذاکرات خود با کمپانی BMW، به منظور احداث و ... احتمال تولید ۴ مدل "بی‌ام‌و "در ایران - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../احتمال-تولید-4-مدل-بی-ام-و-در-ایران‎Cached7 دسامبر 2016 ... وی زمان اخذ نمایندگی اصلی از شرکت مادر را نزدیک به ٣ الی ٦ ماه آینده عنوان کرد و گفت: بحث تولید برخی از محصولات "بی ام و" در ایران مطرح است که ... شرط تولید BMW در ایران - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1149852‎Cached25 دسامبر 2016 ... اگر بی ام دبلیو در ایران به تولید برسد، می توانیم محصولات تولیدی را ... های مناسبی برای تولید در ایران هستند که احتمال در باز قیمتی 250 تا 320 ... احتمال تولید BMW در ایران | اسکریپت دات کام www.اسکریپت.com/احتمال-تولید-bmw-در-ایران.html‎Cachedاحتمال تولید BMW در ایران. ... ایران) در نشستی خبری در پاسخ به سوالی در خصوص طرح وزارت صنعت برای الزام واردکنندگان خودرو به تولید محصول در کشور گفت: «در ... شرطی که BMW برای تولید در ایران گذاشت! - فردا www.fardanews.com/.../شرطی-که-bmw-برای-تولید-در-ایران-گذاشت‎Cached5 جولای 2017 ... شرطی که BMW برای تولید در ایران گذاشت! ... بازاریابی پرشیاخودرو درباره احتمال تولید این خودرو در ایران به تجارت فردا می گوید: 80 تا 90 ... اگر بی ام دبلیو در ایران به تولید برسد، می توانیم محصولات تولیدی را به کشورهای عربی ... احتمال تولید 4 مدل خودروی داخلی ب ام و - دیجیتال گاراژ digitalgarage.ir/news/1218/احتمال-تولید-4-مدل-خودروی-داخلی-ب-ام-و‎Cached... خودرو با توجه به مطرح بودن موضوعاتی درباره تولید محصولات "بی ام و" بیان کرده ... آذر ماه، مهلت ثبت نمایندگی است اما هنوز شرکت مادری برای ایران ثبت نشده است. احتمال تولید بی ام و در ایران - دنده 6 dande6.com/51516/احتمال-تولید-بی-ام-و-در-ایران.html‎Cached7 دسامبر 2016 ... ... ( نماینده بی ام و در ایران) در یک نشست خبری در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص طرح وزارت صنعت برای الزام واردکنندگان خودرو به تولید محصول در ... محصولات BMW در ایران تولید می شود؟ | tech24 tech24.ir/محصولات-bmw-ایران-تولید-می-شود؟.html 10 دسامبر 2016 ... اما احتمال ساخت محصولات بی ام و توسط پرشیاخودرو همچنان وجود دارد که باید ... برچسب ها : BMW bmw در ایران بی ام و پرشیا خودرو پیام صالح تولید ... احتمال تولید بی ام و در ایران | پایگاه خبری صنعت نویس sanatnevis.com/news/احتمال-تولید-بی-ام-و-در-ایران‎Cached23 مارس 2016 ... احتمال تولید بی ام و در ایران ... مدل‌های تجاری قصد دارد برخی محصولات سواری خود را نیز از طریق ستاره ایران روانه خیابان‌ها کند و به‌تازگی نیز شایعه‌ای ...