مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان

[ad_1]

ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان

ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان 

برای اتاق خواب کودکان می توانیم بهترین ایده ها را عملی کنیم تا دکوراسیون عالی و زیبا داشته باشیم.دکوراسیون اتاق کودک تاثیر زیادی در روحیه او دارد. زمانی که قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک‌تان را دارید، نیازی نیست حتما سراغ بروشورهای شرکت‌های بزرگ بروید و زیر و بم اتاق فرزند دلبندتان را تغییر دهید،

 

کافی است کمی خلاقیت به خرج داده و به سادگی و با جزیی‌ترین وسایل خالق طرح‌های دکوراتیو و بامزه برای اتاق کودک‌تان باشید. اگر به دنبال یکی از این ایده‌های خلاقانه هستید با این مطلب همراه باشید.ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکانوسایل مورد نیاز

پارچه سفید
پنبه
نخ بی‌رنگ
نخ‌های رنگی
مقوا
قیچی
مداد

 

1. در مرحله اول طرح یک تکه ابر را روی مقوا بکشید و دور آن را ببرید. حالا از این مقوا به عنوان شابلون استفاده کنید. پارچه را تا کنید و مقوا را روی پارچه قرار دهید و با مداد طرح ابر را روی پارچه بکشید و با کمک قیچی ببرید.
ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان2. حالا شما دو تکه ابر پارچه‌ای دارید. روی تکه اول همانند تصویر با مداد شکل چشم‌ها را بکشید و با نخ مشکی روی آن را کوک بزنید تا چشم‌های آویز شما نمایان شود.
ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان3. در این مرحله با نخ آبی دو تکه ابر را با کوک ساده به هم بدوزید. توجه داشته باشید قسمت کوچکی را باز نگه دارید و داخل ابر را با پنبه پر کنید و دوباره با کوک‌های ساده آن را بدوزید. حالا ابر شما آماده است.
ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان4. برای ساخت منگوله‌های رنگی همانند تصویر نخ‌ها را چندین بار به دور دست خود بپیچید و با یک نخ هم‌رنگ یک طرف آن را ببندید و طرف دیگر را قیچی کنید. 
ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان5. پس از ساخت منگوله‌ها آنها را از نخ‌های بی‌رنگ به سلیقه خود به‌وسیله سوزن رد کنید و به قسمت پایین ابر بدوزید.
ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان6. حالا آویز اتاق کودک شما آماده است!

ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان

 

مجله منزل

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان دخترمدل دکوراسیون اتاق خواب کودکان دختر طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون ایده هایی زیبا برای جا گلدانیتزیین گلدان برای تزیین گلدان و زیبا سازی فضاهای باز و یا حیاط منزل همیشه لازم نیست که ایده های زیبا و ناب تزیینات روی میز پذیراییایده های زیبا و ناب تزیینات روی میز پذیرایی تزیینات زیبا با گل های رنگارنگ تزیینات ایده های جالب دکوراسیون، ایده های ارزان دکوراسیون …ایده های جالب دکوراسیونایده های جالب برای دکوراسیون داخلیایده های جالب برای مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک چیست؟انتخاب رنگ اتاق خواب کودک کار آسانی نیست البته انتخاب رنگ استانداردها و اصول مشخصی دکوراسیون اتاق خواب پدر و مادر یا اتاق مسترپرشین …دکوراسیون اتاق خواب پدر و مادر یا اتاق مستردکوراسیون اتاق خواب زن و شوهرنصب آینه در دکوراسیون دکوراسیوندکوراسیون منزلدکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون محل کارمدل پردهدکوراسیون ایده و خلاقیت خلاقیت در دکوراسیون منزلایده های بسیار جالبی که در تزئین و دکور اتاق خواب پسرها می توان بکار بردبرای دیدن این طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان دختر مدل دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان دختر مدل دکوراسیون اتاق خواب کودکان دختر طراحی ایده هایی زیبا برای جا گلدانی تزیین گلدان برای تزیین گلدان و زیبا سازی فضاهای باز و یا حیاط منزل همیشه لازم نیست که از نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج نقاشی ایده های زیبا و ناب تزیینات روی میز پذیرایی ایده های زیبا و ناب تزیینات روی میز پذیرایی تزیینات زیبا با گل های رنگارنگ تزیینات زیبا ایده های جالب دکوراسیون، ایده های ارزان دکوراسیون دکوراسیون ایده های جالب دکوراسیونایده های جالب برای دکوراسیون داخلیایده های جالب برای دکوراسیون مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک چیست؟ انتخاب رنگ اتاق خواب کودک کار آسانی نیست البته انتخاب رنگ استانداردها و اصول مشخصی دارد دکوراسیون اتاق خواب پدر و مادر یا اتاق مسترپرشین پرشیا دکوراسیون اتاق خواب پدر و مادر یا اتاق مستردکوراسیون اتاق خواب زن و شوهرنصب آینه در بالای ایده و خلاقیت خلاقیت در دکوراسیون منزل ایده های بسیار جالبی که در تزئین و دکور اتاق خواب پسرها می توان بکار بردبرای دیدن این ایده ها



لینک منبع :ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان

Images for ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان - پارس ناز www.parsnaz.com/ایده-زیبا-شدن-اتاق-خواب-کودکان.html‎Cachedایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان ،آموزش دکوراسیون اتاق کودک،طراحی دست ساز اتاق کودک،بهترین چیدمان و طراحی اتاق کودک،طراحی اتاق خواب کودک زیبا. ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان - آکا - آکاایران www.akairan.com/khanehdari/.../news201742923331516791.html‎Cached29 آوریل 2017 ... ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان ،آموزش دکوراسیون اتاق کودک،طراحی دست ساز اتاق کودک،بهترین چیدمان و طراحی اتاق کودک،طراحی اتاق خواب ... ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان | پرشین سورنا www.persiansurena.com/ایده-برای-زیبا-شدن-اتاق-خواب-کودکان/‎Cached10 دسامبر 2016 ... "پایگاه اینترنتی روبات سورنا": ایده برای زیبا شدن اتاق خواب کودکان برای اتاق خواب کودکان می توانیم بهترین ایده ها را عملی کنیم تا دکوراسیون ... 7 ایده عالی برای چیدن و مرتب کردن اتاق کودک - ستاوین setavin.com/520-7-ایده-عالی-برای-چیدن-و-مرتب-کردن-اتاق-کودک‎Cachedدراینجا چند نمونه زیبای دیگر از اتاق کودکان، که سازماندهی لباسها و لوازم درآنها به خوبی صورت گرفته است، را جمع آوری ... عکس - ایده هایی جهت اتاق خواب مشترک کودکان ... 35 ایده زیبا برای اتاق خواب دخترانه با رنگ صورتی - نمناک namnak.com/ایده-زیبا-برای-اتاق-خواب-دخترانه.p22511‎Cachedنمناک دنیای مددکوراسیون منزل 35 ایده زیبا برای اتاق خواب دخترانه با رنگ صورتی ... سبک های هالیود رجنسی ممکن است از اتاق خواب یک کودک اندکی دور شده باشد سیاه و ... ایده هایی خلاقانه در چیدمان اتاق کودک - نمناک namnak.com/چیدمان-اتاق-کودک-.p45330‎Cachedاتاق کودک و اتاق خواب کودک با این 7 ترفند خلاق می شوند و ایده هایی خلاقانه در ... بر آنکه کودکان با آنها بازی می کنند، می توان برای چیدمان و زیباتر شدن در اتاق نیز از ... ایده های بسیارزیبا وابتکاری برای دکوراسیون اتاق کودک +عکس persianv.com/.../ایده-های-بسیارزیبا-وابتکاری-برای-دکور.html‎Cached4 آگوست 2013 ... پرشین وی: تصاویر زیر چند مدل بسیار زیبا و ابتکاری برای دکوراسیون اتاق خواب کودک است که می تواند ایده های بسیار جالبی باشد: تهیه و ... 100 ایده جالب برای اتاق خواب پسر - آپارات ► 9:27www.aparat.com/v/LxSEl/100_ایده_جالب_برای_اتاق_خواب_پسر Aug 6, 2016 - 9 min پویانو دکوراسیون داخلی پویانو 100 ایده جالب برای اتاق خواب پسر اتاق خواب پسر, اتاق خواب,دکوراسیون اتاق خواب , پویانو. دکوراسیون داخلی اتاق کودک و سیمونی نوزاد koochooloosalam.blogfa.com/‎Cached Similarبا نزدیک شدن به ورود نوزاد به خانواده تزیین سایل سیسمونی با استفاده از بهترین ایده ها مورد توجه قرار می ... ایده های بسیار ابتکاری و زیبا برای دکوراسیون اتاق کودک ... گالری تصاویر پرده اتاق خواب در طرح ها و رنگ های زیبا شنبه پنجم دی ۱۳۹۴ 11:49.