مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد

[ad_1]

همبرگرهای مک‌دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است. در این مطلب طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد را آموزش خواهیم داد.تهیه همبرگر خانگی یکی از سالم‌ترین و لذت‌بخش‌ ترین فست‌فودها در منزل است. برای این منظور کافی است به چند نکته توجه کنید.

طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد

طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالدهمبرگرهای مک‌دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است. در این مطلب طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد را آموزش خواهیم داد.تهیه همبرگر خانگی یکی از سالم‌ترین و لذت‌بخش‌ ترین فست‌فودها در منزل است. برای این منظور کافی است به چند نکته توجه کنید.
نکته قابل توجه برای تهیه همبرگر خانگی این است که زمان ترکیب مواد از مخلوط کردن هر یک از مواد لازم برای تهیه همبرگر به طور جداگانه خودداری کنید و تنها زمانی که کلیه مواد را به گوشت اضافه کردید مواد را به آرامی با یکدیگر مخلوط نمایید.
همچنین اگر به دنبال یک همبرگر رژیمی هستید، می‌توانید زرده تخم مرغ و آرد سوخاری را از دستور حذف کنید و یا به مقدار کمتری استفاده نمایید.
برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است پس از ترکیب مواد و قالب زدن مواد را به مدت یک ساعت در یخچال استراحت دهید، سپس برای سرخ کردن آن اقدام نمایید. لایه‌های همبرگر را بوسیله نایلون و یا کاغذ‌روغنی از هم جدا کنید.

مواد لازم:


گوشت چرخ‌شده500 گرم
پیاز قرمز 1/4 پیمانه
زرده تخم مرغ 2 عدد
آرد سوخاری 1/4 تا 1/2 پیمانه
سس کچاپ 1 قاشق غذاخوری
سس خردل 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه :


ابتدا 2 عدد زرده تخم مرغ را به گوشت اضافه کنید. گوشت مورد استفاده در این دستور گوشت گوساله بدون چربی می‌باشد.
پیاز را نگینی ریز خرد کنید و به گوشت اضافه کنید.سس کچاپ را بیفزایید.یک قاشق غذاخوری سس خردل را اضافه کنید. در صورت تمایل از مقداری پودر سیر نیز استفاده نمایید.
در این مرحله آرد سوخاری را بسته به ذائقه خود بین 1/4 تا 1/2 به مخلوط اضافه کنید. از مخلوط کردن تک تک مواد بپرهیزید.نمک و فلفل را به مقدار لازم بسته به ذائقه خود اضافه کنید.کلیه مواد را با یکدیگر به آرامی ترکیب کنید.
پس از آماده سازی مواد گوشتی، مواد را به 6 تا 8 قسمت مساوی تقسیم نمایید و به کمک رینگ و یا درب شیشه قالب بزنید. توجه داشته باشید اگر از درب ظروف برای قالب زدن استفاده می‌کنید می‌بایست کف آن را با کیسه پلاستیکی بپوشانید تا هنگام خارج کردن مواد، شکل ظاهری آن از بین نرود. همچنین توصیه می‌شود وسط گوشت را خالی کنید تا زمان سرخ کردن به طور یکنواخت سرخ شوند.
در این مرحله بهتر است گوشت‌های قالب زده را به مدت یک ساعت درون یخچال استراحت دهید و سپس اقدام به سرخ کردن آن نمایید.

 

مجله آشپزی مثبت

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالدطرزتهیههمبرگرخانگیبهروشطرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد ابتدا عدد زرده تخم مرغ را به گوشت اضافه کنیدطرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک دونالد آکاهمبرگرهای مک دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است در این مطلب طرز طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد محبوب ها …همبرگرهای مک‌دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است در این مطلب طرز طرز درست کردن همبرگر خانگی به سبک مک‌ دونالدطرزدرستکردن مک‌دونالدطرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالدهمبرگر خانگی به روش مک‌دونالد آموزش درست کردن همبرگر خانگی تهیه همبرگر مک دونالد …آشپزیانواع ساندویچطرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد ابتدا عدد زرده تخم مرغ را به گوشت اضافه کنیدروش درست کردن همبرگر مک دونالد انواع ساندویچآشپزیانواع ساندویچافراد بسیاری عاشق همبرگر مک دونالد مک دونالد را به آن خانگی طرز تهیه طرز تهیه بهترین همبرگر طرزتهیهبهترینهمبرگربهترین روش تهیه همبرگر طرز طرز تهیه همبرگر مک دونالد طرز تهیه همبرگر خانگی به آموزش آشپزی طرز تهیه همبرگر مک دونالد طرز تهیه همبرگر مک دونالد طرز تهیه همبرگر مخصوص مک دونالد را به آن اضافه طرز تهیه همبرگر مک دونالد طرز تهیه همبرگر مک دونالد طرز تهیه باز هم مقداری ادویه مخصوص مک دونالد را به آن همبرگر مخصوص طرز تهیه همبرگر مخصوص و عالی … این دستور به جرات من چند دفعه از همین روش برای طرز تهیه همبرگر انواع ساندویچ آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی ساندویچ مرغ کبابی با خردل طرز تهیه مافین کوکتل غذای مایکروفری کالزونه قارچ و سوسیس طرز تهیه خورش ماست اصفهانی کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر زایمان مخفیانه دختر ساله در حمام عگس این دختر نوجوان که باردار بوده و حاملگیش را از همه پنهان کرده بود به صورت مخفیانه و در نوسازی و تزئین قاب موبایل و تبلت کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تالاب می باشد آشنایی با لباس‌ های اصیل زنان ایرانی تصاویر تن‌پوش زنان ایران زمین از دیرباز تن‌پوشی فاخر و اصیل به حساب می‌آمد لباس‌هایی با طرح‌ها



لینک منبع :طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد

طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد | ستاره setare.com/fa/news/.../طرز-تهیه-همبرگر-خانگی-به-روش-مک‌دونالد‎Cached Similar12 جولای 2015 ... همبرگرهای مک‌دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است. در این مطلب طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد را آموزش خواهیم داد. طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-همبرگر-خانگی-به-روش-مک‌دونالد‎Cached10 دسامبر 2016 ... در این مطلب طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد را آموزش خواهیم داد.تهیه همبرگر خانگی یکی از سالم‌ترین و لذت‌بخش‌ ترین فست‌فودها در منزل است. طرز تهیه همبرگر مک دونالد با روش اصلی - آموزش آشپزی آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201713021453597634.html‎Cachedدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه همبرگر مک دونالد با روش اصلی ... در این مرحله از طرز تهیه همبرگر خانگی مک دونالد سس کچاپ را به مواد همبرگر اضافه ... طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک دونالد - انواع ساندویچ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20164141135225377.html‎Cached14 آوریل 2016 ... همبرگرهای مک دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است. در این مطلب طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک دونالد را آموزش خواهیم داد. طرز تهیه همبرگر مک دونالد www.yadbegir.com/main/cook/makdonald.htm‎Cached Similarیک غذای لذیذ خوش مزه و سرشار از انرژی با طرز تهیه کاملا آسان و سریع. ... افراد بسیاری عاشق همبرگر مک دونالد هستند بد نیست بدانید دیگر فرمول آماده کردن و طبخ ... گوشت گوساله را به 10 توپ مساوی تقسیم کنید و آنها را روی کاغذ روغنی بخوابانید . همبرگر بیگ مک (مک دونالد) / رسانه تصویری وی گذر - آپارات ► 6:57www.aparat.com/v/6Cil0/همبرگر_بیگ_مک_%28مک_دونالد%29_%2F_رسانه_تصویری_وی Nov 7, 2015 - 7 min هارد پیزا وابسته به رسانه تصویری وی گذر هَمبـِرگِر گونه ای ساندویچ است ... گوشت همبرگر بیشتر گوشت گاو است و ممکن است بصورت کبابی درست شود یا سرخ شود ... خوشمزه ترین برگر با ترکیباتی مفصل!! همبرگری که یک بار تست ... plus.ir/.../خوشمزه-ترین-برگر-با-ترکیباتی-مفصل-همبرگری-که-یک-بار-تست-کنید-معتادش-می-شوید-طرز-تهیه-همبرگر-انگلیسی‎Cachedهمبرگری که یک بار تست کنید، معتادش می شوید؛ طرز تهیه همبرگر انگلیسی. ۰۶ / ۰۲ / ۱۳۹۵ ... wتماشای ویدئو. اثرات خوشمزه رفع تحریم ها؛ مک دونالد به ایران می آید. ۴۵. آموزش تهیه همبرگر مک‌ دونالد - آشپزو ashpazo.ir/news/90629‎Cachedهمبرگرهای مک‌دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است. در این مطلب طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد را آموزش خواهیم داد. تهیه همبرگر خانگی یکی ... طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد | مجله اینترنتی برتر یاب downlodyab.ir/tag/طرز-تهیه-همبرگر-خانگی-به-روش-مک‌دونال/‎Cachedبایگانی برچسب: طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد. همبرگر خانگی · انواع پخت غذاهای بین المللی · برتر یاب. توضیحات بیشتر » ... ویدیو: دستور پخت همبرگر مک دونالد در خانه - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../ویدیو-دستور-پخت-همبرگر-مک-دونالد-در-خانه‎Cached4 فوریه 2017 ... ویدیوی آموزش فرمول همبرگر و سس خاص مک دونالد را با زیرنویس فارسی در «تابناک» ببینید و مک دونالد خانگی درست کنید. کد خبر: ۶۶۳۵۷۹.