مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید

[ad_1]

 

محققان می گویند؛

مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

 

قهوه

 

قهوه

 

محققان کلینیک مایو آمریکا توصیه می کنند افراد بزرگسال نباید بیش از چهار فنجان قهوه در روز که معادل ۱۰ قوطی نوشابه گازدار یا دو قوطی نوشابه انرژی زاست، مصرف کنند.

به گزارش ستاره ها؛ مصرف قهوه به میزان کافی دارای فوایدی برای سلامت است، از جمله اینکه موجب کاهش ریسک زوال عقل در زنان مسن می شود، از مغز در مقابل اختلالات شناختی حفاظت می کند، به کاهش وزن کمک کرده و سردرد را تسکین می دهد.

هر چهار فنجان قهوه حاوی حدود ۴۰۰ میلیگرم کافئین است. مصرف بیش از این مقدار کافئین عوارض جانبی شدیدی برای سلامت دارد.
عوارض جانبی و مضر مصرف بیش از اندازه کافئین می تواند شامل بروز بیقراری، کج خلقی، معده درد، تپش قلب شدید و عصبانیت، کم خونی و رعشه در ماهیچه ها باشد. همچنین کشیدگی و انقباض ناگهانی چشم ها هم از عوارض مصرف بیش از حد کافئین عنوان شده است.
نتایج تحقیقات و مطالعات نشان می دهد زنان بهتر از مردان مصرف کافئین خود را کنترل می کنند.
محققان هشدار می دهند مصرف بیش از اندازه کافئین باید به تدریج کاهش یابد چراکه کاهش ناگهانی آن نیز می تواند موجب بروز علائمی نظیر سردرد، خستگی و کج خلقی شود.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خواص قهوه ، مضرات قهوه انواع قهوه آکااز توضیحات شما در مورد مصرف قهوه و روش درست کردن آن ممنونمزیست نیوزآنتی بیوتیکی قدرتمند از دل طبیعت پس از ترک مصرف قند چه اتفاقی برای بدن رخ می‌دهد؟کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات اطلاعات دارویی مختصر در مورد داروی استیل …در ایران تفریح کمه، شادی کمه دوستان ناباب داشتم خودم تصمیمات اشتباه گرفتم از روی پایگاه خبری تحلیلی جهان بین روزگار سیاه مردم یک روستا از سود جهانی طلای سیاه؛ وقتی نفت برای مردم میانکوه دردسر می پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی تاتیانا روسپی معتاد به مخدر کروکودیل تمساح …تاتیانا روسپی معتاد به مخدر کروکودیل تمساح عکس تاتیانا زن ۲۹ ساله ای که معتاد یهترین زمان مصرف ویتامینها پایگاه تخصصی …رضا پاسخ در تاریخ اسفند ۱۶ام ۱۳۹۲ ۲۲۳۰ ویتامین این ویتامین رنگ پوست را بهبود می بخشد کاری که پیش از بارداری باید انجام دهیداگر دل خود را به دریا زده اید و می خواهید مادر شوید بسیار عالیست به شما تبریک می گوییمکلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش خواص قهوه ، مضرات قهوه انواع قهوه آکا از توضیحات شما در مورد مصرف قهوه و روش درست کردن آن ممنونم زیست نیوز آنتی بیوتیکی قدرتمند از دل طبیعت پس از ترک مصرف قند چه اتفاقی برای بدن رخ می‌دهد؟ کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان خواص قهوه خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات این اطلاعات دارویی مختصر در مورد داروی استیل سیستئین یا استیل سیستئین شکل دارویی قرص های جوشان میلی گرمی مورد مصرف رقیق پایگاه خبری تحلیلی جهان بین روزگار سیاه مردم یک روستا از سود جهانی طلای سیاه؛ وقتی نفت برای مردم میانکوه دردسر می پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای تاتیانا روسپی معتاد به مخدر کروکودیل تمساح عکس حکیم الرعایا تاتیانا روسپی معتاد به مخدر کروکودیل تمساح عکس تاتیانا زن ۲۹ ساله ای که معتاد تزریقی است یهترین زمان مصرف ویتامینها پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ رضا پاسخ در تاریخ اسفند ۱۶ام ۱۳۹۲ ۲۲۳۰ ویتامین این ویتامین رنگ پوست را بهبود می بخشد کاری که پیش از بارداری باید انجام دهید اگر دل خود را به دریا زده اید و می خواهید مادر شوید بسیار عالیست به شما تبریک می گوییم کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را



لینک منبع :مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید

مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../مضرات-مصرف-بیش-از-اندازه-کافئین-را-بشناسید‎Cached10 دسامبر 2016 ... عوارض جانبی و مضر مصرف بیش از اندازه کافئین می تواند شامل بروز بیقراری، کج خلقی، معده درد، تپش قلب شدید و عصبانیت، کم خونی و رعشه در ... مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../مضرات-مصرف-بیش-از-اندازه-کافئین-را-بشناسید مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید. مصرف قهوه به میزان کافی دارای فوایدی برای سلامت است، از جمله اینکه موجب کاهش ریسک زوال عقل در زنان مسن می شود، ... مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/10/1573024 10 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: محققان کلینیک مایو آمریکا توصیه می‌کنند افراد بزرگسال نباید بیش از چهار فنجان قهوه در روز که معادل ۱۰ قوطی نوشابه گازدار یا دو ... مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - کوکا www.coca.ir/مضرات-مصرف-بیش-کافئین/‎Cachedمصرف زیاد کافئین چه عوارضی دارد ؟ ، از فواید و مضرات مصرف کافئین چه می دانید ؟ ، آشنایی با نشانه های مصرف زیاد کافئین. مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/355008 10 دسامبر 2016 ... عوارض جانبی و مضر مصرف بیش از اندازه کافئین می‌تواند شامل بروز ... همچنین کشیدگی و انقباض ناگهانی چشم‌ها هم از عوارض مصرف بیش از حد ... مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید www.zahedan-tebyan.ir/cms/printit.asp?id=37759 محققان می گویند؛. مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید. محققان کلینیک مایو آمریکا توصیه می کنند افراد بزرگسال نباید بیش از چهار فنجان قهوه در روز که ... تات رام|TatRam - مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید tatram.blogfa.com/post/131 5 مارس 2017 ... تات رام|TatRam - مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - امید و آرامش تات. مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - اقتصاد آنلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/29484098 10 دسامبر 2016 ... مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید. محققان کلینیک مایو آمریکا توصیه می کنند افراد بزرگسال نباید بیش از چهار فنجان قهوه در روز که ... مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../مضرات-مصرف-بیش-از-اندازه-کافئین-را-بشناسید/ 25 آوریل 2017 ... مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید. محققان کلینیک مایو آمریکا توصیه می کنند افراد بزرگسال نباید بیش از چهار فنجان قهوه در روز که ... مضرات مصرف بیش از اندازه کافئین را بشناسید - سایت خبری ... www.khoobankhabar.ir/.../مضرات-مصرف-بیش-از-اندازه-کافئین-را-بشنا/ 10 دسامبر 2016 ... عوارض جانبی و مضر مصرف بیش از اندازه کافئین می تواند شامل بروز بیقراری، کج خلقی، معده درد، تپش قلب شدید و عصبانیت، کم خونی و رعشه در ...