مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لزوم بسط نگاه ملی به گردشگری

[ad_1]
تین‌نیوز| جانشین پلیس پیشگیری ناجا امنیت را شرط اساسی توسعه صنعت گردشگری در کشور برشمرد و گفت: «با تلاش نیروی انتظامی و یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی این پیش‌نیاز به شایستگی تامین شده است.»
 
سردار مهدی معصوم‌بیگی در مراسم آغاز به‌ کار دومین کارگاه ‌آموزشی یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به پشتوانه غنی میراث فرهنگی کشور و وجود 32 هزار مکان تاریخی ثبت‌شده در این حوزه، بر مسوولیت سنگین یگان حفاظت میراث فرهنگی تاکید و اظهار کرد: «این یگان دارای دو ماموریت محوری و اساسی از جمله مراقبت و محافظت از آثار ثبت شده فرهنگی و ملی و تامین نظم و امنیت گردشگران و بازدیدکنندگان از این آثار است.»

معصوم‌بیگی در ادامه به تشریح آسیب‌ها و چالش‌های پیش‌رو در مقوله گردشگری پرداخت و خاطرنشان کرد: «یکی از مهم‌ترین این ‌آسیب‌ها داشتن نگاه بخشی به گردشگری است که باید تبدیل به نگاه ملی شود و در نتیجه ‌آن مشارکت همگانی در پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه تقویت شود.» او همچنین به تشکیل اداره مشارکت‌های مردمی در یگان حفاظت میراث فرهنگی اشاره و تاکید کرد: «این کار گام بلندی در جلب مشارکت مردمی به شمار می‌رود و باید به همین روش در شهروندان حساسیت ایجاد و برایشان روشن کرد که این میراث برای فرزندان آنها است.»

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی نیز در این مراسم بیان کرد: «یکی از اهداف اصلی دولت، توسعه صنعت گردشگری و توریسم است و کشور ما با داشتن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بسیار،‌ می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی در این حوزه دست پیدا کند.» سردار امیر رحمت‌اللهی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری تاثیر بسیاری بر توسعه فرهنگی و اقتصادی و همچنین اشتغال‌زایی و ورود ارز به کشوردارد، تاکید کرد: «شرط اساسی توسعه پایدار در صنعت گردشگری، امنیت است و حتی کوچکترین بزه‌دیدگی احساس امنیت را مختل می‌کند.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دنیای سفر و گردشگرینشست مشورتی برنامه راهبردی ملی در گردشگری پایدار ایران برگزار شد نشست مشورتی سه روزه اخبار گردشگری نشست مشورتی برنامه راهبردی ملی در گردشگری پایدار ایران برگزار شد نشست مشورتی سه روزه جریان روشنفکری در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادجریانروشنفکریدرروشنفکران نسل اول دوران مشروطه در زمان حکومت دودمان قاجار و به ویژه در پی شکست ایران همایش های مدیریت همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار هااولین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه تا بهمن ماه فیزیوتراپی به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دکتر فرشاد اخوتیان دبیر علمی این سمینار روز سه شنبه در به مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران …رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی خاورمیانه چرا و چگونه به وجود آمد؟به گزارش فارس، چکیده نوشتار حاضر به بررسی ماهیت شکل گیری اصطلاح خاورمیانه و غرب محور مرتضی امینی رفتار شناسی و عملکرد خط نفوذ در …مراکز تصمیم سازی به عنوان مرکز تولید فکر و مراکز تصمیم‎گیری به عنوان توزیع تفکر و مسعود رجوی به درک واصل شدفیلمرجویبهدرکواصلشدفیلمبا ۳۲ ویژگی فوق‌العاده تلگرام در به‌روزرسانی جدید آشنا شوید غرب به دلیل ناکارآمدی همه چیز درباره حقوق بشر حقوق بشر چیست؟ چه زمانی معاهدات آن به تصویب رسید؟ چه کسی حقوق بشر را تشخیص می دهد؟ اخبار گردشگری نشست مشورتی برنامه راهبردی ملی در گردشگری پایدار ایران برگزار شد نشست مشورتی سه روزه دنیای سفر و گردشگری نشست مشورتی برنامه راهبردی ملی در گردشگری پایدار ایران برگزار شد نشست مشورتی سه روزه جریان روشنفکری در ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد جریانروشنفکری روشنفکران نسل اول دوران مشروطه در زمان حکومت دودمان قاجار و به ویژه در پی شکست ایران از عدالت و وظایف دولت دینی به لحاظ روش‌شناختی، به دو صورت می‌توان به حل مسئله مذکور در عنوان مقاله نزدیک شد؛ در وهله همایش های مدیریت همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها اولین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه تا بهمن ماه به مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران ،شیراز رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی، هتل مرتضی امینی رفتار شناسی و عملکرد خط نفوذ در مجلس ششم مراکز تصمیم سازی به عنوان مرکز تولید فکر و مراکز تصمیم‎گیری به عنوان توزیع تفکر و تبارشناسی مخالفان «مرگ بر آمریکا» در ایران پایگاه اطلاع تبارشناسی خیلی خوشوقتم که می‌بینم ملت ایران مصمم به حفظ استقلال سیاسی و تمامیت ارضی کشور خود است و دانشگاه ازاد نوراباد ممسنی عمرانمعماری ریچارد راجرز ریچارد راجرز، معمار ۷۳ ساله مستقر در لندن، از سوی بنیاد هایت، به عنوان برنده مسعود رجوی به درک واصل شدفیلم بهدرکواصلشدفیلم با ۳۲ ویژگی فوق‌العاده تلگرام در به‌روزرسانی جدید آشنا شوید غرب به دلیل ناکارآمدی تعویض کارت ملی به هوشمند ارسال کد ملی به ایرانسل انتقال وجه ملی به ملی انتقال وجه از ملی به ملت ارسال کد ملی به همراه اول انتقال ملی به ملی مهلت تعویض کارت ملی به



لینک منبع :لزوم بسط نگاه ملی به گردشگری

لزوم بسط نگاه ملی به گردشگری - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1082473‎Cached10 دسامبر 2016 ... به گزارش «ایرنا»، سردار مهدی معصوم‌بیگی در مراسم آغاز به‌ کار دومین کارگاه ‌آموزشی یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ... لزوم بسط نگاه ملی به گردشگری - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8991‎Cached10 دسامبر 2016 ... شرط اساسی #توسعه پایدار در صنعت #گردشگری، #امنیت است و حتی کوچک ترین بزه دیدگی احساس امنیت را مختل می کند. روزنامه دنیای اقتصاد95/9/20: خبر - Magiran www.magiran.com/npview.asp?ID=3477933 10 دسامبر 2016 ... نیکفر با اشاره به اینکه تخصیص مناسب بودجه ای برای سازمان میراث فرهنگی در نظر گرفته نشده و این مهم در حالی ... لزوم بسط نگاه ملی به گردشگری گردشگری - آخرین اخبار ایران و جهان | اخبار حوادث - اخبار سیاسی www.indexnews.ir/اخبار-گردشگری‎Cachedترسیم آینده جدید گردشگری ایران و قرقیزستان با لغو روادید ... ترامپ مانع ورود هواپیماهای بوئینگ و ایرباس به ایران می شود ... لزوم بسط نگاه ملی به گردشگری. همدلی و همزبانی متولیان گردشگری با مردم در یک نمایشگاه تخصصی www.arezoo-safar.ir/detail/news/1950 26 سپتامبر 2015 ... ... ساعتی در کنارهم از صنعت گردشگری، ضرورت توجه بیشتر به آن و لزوم حمایت ... در یک نگاه کلی می توان، ارائه راهکارهای موثر و مفید به مردم و علاقه مندان به ... چند لایه نمایشگاه « تخصصی مشارکت ملی گردشگری» را به خود اختصاصی داده اند. ... حوزه فرصت ارزشمندی برای بسط و گسترش تعاملات گردشگری و فرهنگی و ... سامانه اطلاع رسانی خدمات گردشگری ایران www.irantoptravel.com/News.aspx رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران بر لزوم برندسازی محصولات صنایع دستی و .... لزوم افزایش باجه های اطلاع رسانی گردشگری ..... لزوم بسط نگاه ملی به گردشگری. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری > گردشگری > معاونت ... ichto.ir/گردشگری/معاونت-در-یک-نگاه‎Cachedبرنامه ریزی به منظور شناخت بازارهای هدف و بررسی روش ها و مکانیسم های ارتقاء منابع درآمد سازمان از ... لزوم توجه به ظرفیت استان‌ها در تدوین سیاست راهبردی گردشگری. مراسم اختتامیه نشست مشورتی برنامه راهبردی ملی در گردشگری ایران ... https://magito.ir/.../مراسم-اختتامیه-نشست-مشورتی-برنامه-راهبردی-ملی-در-گ 10 دسامبر 2016 ... نشست مشورتی سه روزه «برنامه راهبردی ملی در رابطه با #گردشگری پایدار #ایران» با برگزاری مراسم اختتامیه به ... لزوم بسط نگاه ملی به گردشگری ... ایرنا - فعالیت های گردشگری گیلان باید به سطح بین المللی ارتقا یابد www.irna.ir/fa/News/81494755/‎Cached5 فوریه 2015 ... ... بر لزوم ارتقاء سطح فعالیت های گردشگری استان از ملی به بین المللی ... و گردشگری گیلان اضافه کرد: بسط نگاه تخصصی به گردشگری یکی از ... همدلی و همزبانی متولیان گردشگری با مردم در یک نمایشگاه تخصصی www.mehrbal.com/detail/news/1950 26 سپتامبر 2015 ... ... ساعتی در کنارهم از صنعت گردشگری، ضرورت توجه بیشتر به آن و لزوم حمایت ... در یک نگاه کلی می توان، ارائه راهکارهای موثر و مفید به مردم و علاقه مندان به ... چند لایه نمایشگاه « تخصصی مشارکت ملی گردشگری» را به خود اختصاصی داده اند. ... حوزه فرصت ارزشمندی برای بسط و گسترش تعاملات گردشگری و فرهنگی و ...