مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، یک منبع معتبر در تایوان مدعی شده است که فعلا خبری از بدنه‌ شیشه‌ای یا سیستم شارژ بی‌سیم در آیفون‌های جدید اپل نخواهد بود و تنها تفاوت ظاهری آیفون‌های امسال، اضافه شدن یک رنگ قرمز به رنگ‌های فعلی آیفون ۷ است.

به گفته برخی کارشناسان بازار، از نظر سخت‌افزاری، پیش‌بینی می‌شود که اپل از چیپ‌ست جدید A11 در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ استفاده کند. فعلا مورد موثقی مبنی بر استفاده از بدنه‌ شیشه‌ای یا سیستم شارژ بی‌سیم در دسترس نیست. واقعا نمی‌دانیم اینکه اپل بخواهد چهار سال پشت سر هم، طراحی ظاهری گوشی‌های‌اش را تغییر ندهد، چه بازخوردی از مخاطبان این شرکت خواهد داشت. خیلی از طرفداران این شرکت به سمت آیفون ۷ نرفتند تا آیفون ۸ را امسال تهیه کنند.

روند فروش آیفون‌ها چند وقتی است که رو به کاهش است و اپل مطمئنا می‌داند که باید چیز جدیدی رو کند. اطلاعاتی که پیش از این از سوی وب‌سایت Macotakara درز کرده بودند، درست از آب درآمده‌اند و ممکن است این شایعه هم درست باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

۱۳ مورد از رایج ترین مشکلات گزارش شده از آیفون ۶ و آیفون …رایجترینمشکلاتگزارشمشکل شماره یک نمایشگر قرمز می شود تعدادی از دارندگان گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس از قیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران قیمتآیفونقیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران چقدر خواهد بود ۰ ارسال شده توسط سهیل بالینی ۱۹ خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیال جی یکی از برندهای کره ای است که در صنایع مختلف فعالیت می کند امروز واقعیت از این پایگاه خبری تحلیلی اخباربانکپیش بینی گروه های مهم بازار سرمایه در شروع هفته اخبار بانک وضعیت گروه های مهم بازار آموزش ساخت ایمیل در و جی میل در …درقسمت پایین صحفه سمت راست رویه دکمه کلیک کنید در قسمت نام در قسمت اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه شنیدن صدا در سر، طبیعی است شنیدن صدا در سر آیا شنیدن صدا در سر در طبیعی است شنیدن صدا در سر نشانه چیست بیماری عصبی نحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای نصب برنامه و بک آپ … گوناگون آموزش نحوه سینک کردن گوشی آیفون به آیتونز برای نصب برنامه و بک آپ از کامپیوتر لیلا رجبی عِرق ملی ندارد و برای پول و شهرت به ایران آمد عکس حضور لیلا رجبی در ایران تیمور غیاثی درباره بازگشتش به فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپد آیپاد توسط آیتونز آموزشجامعریستورو آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپد آیپاد به آخرین نسخه از آی او اس توسط نرم افزار آیتونز



لینک منبع :منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است

منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../منتظر-آیفون-۸-نباشید؛-آیفون-۷S-قرمز-در-راه-است‎Cached10 دسامبر 2016 ... تصویر منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است. به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، یک منبع معتبر در تایوان مدعی شده است که فعلا ... Images for منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1142324‎Cached9 دسامبر 2016 ... خبرها حاکی از آن هستند که ظاهرا امسال هم با آیفون هایی با ظاهر تکراری طرف هستیم، ظاهرا آیفون های سال ۲۰۱۷ قرار است iPhone 7s و iPhone 7s Plus ... منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است - روز پلاس roozplus.com/fa/news/.../منتظر-آیفون-۸-نباشید-آیفون-۷s-قرمز-در-راه-است 9 دسامبر 2016 ... منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است. خبرها حاکی از آن هستند که ظاهرا امسال هم با آیفون‌هایی با ظاهر تکراری طرف هستیم، ظاهرا آیفون‌های سال ... منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است - کلیک | نبض ... click.ir/1395/09/.../iphone-7s-red-will-be-publish-instead-of-iphone-8/‎Cachedخیلی از طرفداران این شرکت به سمت آیفون ۷ نرفتند تا آیفون ۸ را امسال تهیه کنند. روند فروش آیفون‌ها چند وقتی است که رو به کاهش است و اپل مطمئنا می‌داند که باید چیز ... منتظر آیفون ۸ نباشید؛ آیفون ۷S قرمز در راه است - روز پلاس | دمادم https://damadam.ir/.../منتظر-آیفون-۸-نباشید-آیفون-۷S-قرمز-در-راه-است/4852644 خبرها حاکی از آن هستند که ظاهرا امسال هم با آیفون هایی با ظاهر تکراری طرف هستیم، ظاهرا آیفون های سال ۲۰۱۷ قرار است iPhone 7s و iPhone 7s Plus باشند و از نظر ظاهری، ... منتظر آیفون 8 نباشید / آیفون 7S قرمز در راه است - اخبار بانک | دمادم https://damadam.ir/.../منتظر-آیفون...نباشید-آیفون...قرمز-در-راه-است/4821096 منتظر آیفون ۸ نباشید / آیفون ۷S قرمز در راه است ... های جدید اپل نخواهد بود و تنها تفاوت ظاهری آیفون‌های امسال، اضافه شدن یک رنگ قرمز به رنگ‌های فعلی آیفون ۷ است. منتظر آیفون 8 نباشید؛ آیفون 7S قرمز در راه است - میزان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29389599 9 دسامبر 2016 ... منتظر آیفون 8 نباشید؛ آیفون 7S قرمز در راه است. خبرگزاری میزان- خبرها حاکی از آن هستند که ظاهرا امسال هم با آیفون هایی با ظاهر تکراری طرف هستیم، ... منتظر آیفون 8 نباشید / آیفون 7S قرمز در راه است - بتانیوز betanews.ir/.../منتظر-آیفون-8-نباشید-آیفون-7s-قرمز-در-راه-است/‎Cached9 دسامبر 2016 ... خبرها حاکی از آن هستند که ظاهرا امسال هم با آیفون هایی با ظاهر تکراری طرف هستیم ظاهرا آیفون های سال 2017 قرار است iphone 7s و iphone 7s plus ... منتظر آیفون 8 نباشید / آیفون 7S قرمز در راه است- جستجوگر اخبار تی ... football.tnews.ir/news/F4B575661833 9 دسامبر 2016 ... خبرها حاکی از آن هستند که ظاهرا امسال هم با آیفون‌هایی با ظاهر تکراری طرف هستیم، ظاهرا آیفون‌های سال 2017 قرار است iPhone 7s و iPhone 7s Plus ...