مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک داروی خانگی برای پیشگیری از سرطان

[ad_1]
بامداد – معجون ضدسرطان
هریستو مرمرسکی (Hristo Mermerski) یک دانشمند روسی است که یک درمان خانگی برای مقابله و پیشگیری از سرطان ارائه داده است. البته این دارو باعث تقویت و درمان کل بدن می شود و سرطان را به عقب می راند. در این مطلب طرز تهیه این داروی ساده را ارائه می دهیم.
این داروی خانگی عروق را تمیز می کند، درمان کننده قلب است و دستگاه ایمنی بدن را تقویت می کند.

hee856

پیشگیری از سرطان با داروهای خانگی

این دارو همچنین در تمیزی و پاکسازی کبد و کلیه ها نیز نقش دارد.
افرادی که این دارو را مصرف می کنند از مشکلات مربوط به حافظه، سکته قلبی و انواع سرطان ها دور می مانند.
این دارو همچنین در تمیزی و پاکسازی کبد و کلیه ها نیز نقش دارد. افرادی که این دارو را مصرف می کنند از مشکلات مربوط به حافظه، سکته قلبی و انواع سرطان ها دور می مانند.

برای تهیه این داروی خانگی به ترکیبات ساده ای مانند لیموترش تازه (۱۵ عدد)، سیر تازه (۱۲ حبه)، عسل طبیعی (یک کیلوگرم)، جوانه گندم (۴۰۰ گرم) و گردوی تازه (۴۰۰ گرم) نیاز دارید.
اگر جوانه گندم ندارید می توانید گندم را در یک کاسه شیشه ای ریخته و آب اضافه کنید. بگذارید یک شب بماند. بعد از ۱۲ ساعت گندم ها را آب کش کنید و بشویید. گندم ها را در یک کاسه قرار دهید و اجازه دهید ۲۴ ساعت بماند. بعد از این مدت گندم ها جوانه می زنند.

 hee856-1

ترکیب سیر]عسل,جوانه گندم، لیموترش و گردو برای پیشگیری از سرطان مفید است

سیر را پوست بگیرید و گردوها را آماده کنید. ۵ عدد لیموترش ارگانیک را با پوست له کنید. جوانه گندم را به آن اضافه کنید. آب لیموترش های باقیمانده را گرفته و به ترکیب اضافه کنید. بقیه مواد به غیر از عسل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا یک ترکیب یکدست حاصل شود.
در نهایت عسل را افزوده و هم بزنید و مواد به دست آمده را داخل یخچال قرار دهید. این دارو باید به مدت ۳ روز داخل یخچال بماند.
روش استفاده از داروی ضدسرطان خانگی
بعد از سه روز دارو آماده مصرف می شود. نیم ساعت قبل از صبحانه، ناهار و شام ۱ تا ۲ قاشق از این دارو را مصرف کنید.
اگر برای پیشگیری یا درمان سرطان از این داروی خانگی استفاده می کنید می توانید هر ۲ ساعت یکبار ۱ تا ۲ قاشق از آن مصرف کنید.
به گفته دکتر مرمرسکی (Mermerski) مصرف این دارو باعث طولانی شدن عمر، سلامت بدن و درمان سرطان شده و بدن را جوان و پرانرژی نگاه می دارد. چون تمام ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی های سالم را دارا می باشد. این دانشمند روسی معتقد است که داروی پیشنهادی اش باعث تقویت اعضای بدن و غدد می شود و بدن را سالم می کند و هیچ سرطانی نمی تواند در بدن سالم دوام بیاورد.

 

منبع:tebyan.net

نوشته یک داروی خانگی برای پیشگیری از سرطان اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خوراکی های سرشار از اسید فولیک برای پیشگیری از سرطان …خوراکی های سرشار از اسید فولیک برای پیشگیری از سرطان و نقص های مادرزادیبرای پیشگیری از عود بیماری روماتیسم، چه کارهایی …بیماری روماتیسم پیشگیری از عود بیماری روماتیسم روماتیسمعلائم روماتیسمدرمان درمان تبخال با نسخه های خانگی و طبیعی، تبخال، تب …در این پست از سایت آکاایران برای شما اطلاعاتی درباره روش درمان تبخال را آماده کرده نعناع، گیاهی با خواص فراواننعناع گیاهی با صدها خاصیت دارویی قابل ملاحظه است که در کشورهای گوناگون مانند هند دلیل خوب برای اینکه بیش از پیش سیب بخوریدسیب برای قلبتان مفید است سیب سرشار از پتاسیم است و سدیم کمی دارد، برای همین با فشار راه های پیشگیری از عفونت روده ای چیست؟انواع انگل عفونت روده ای مسمومیت های غذایی علائم عفونت روده ایپیشگیری از عفونت روده بررسی انواع اسهال و راه های شیوع و پیشگیری سایت …اسهال چیست؟ اسهال عبارت است از افزایش در تعداد دفعات دفع مدفوع یا کاهش قوام مدفوع ماده غذایی ضد سرطان پروستاتگوجه فرنگی لیکوپن موجود در آن برای پروستات مفید است گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن است و کامل ترین مرجع در مورد بیماری بواسیر و علائم و …پزشکی و سلامتدرمان خانگی و علائم بواسیر و راه درمان ان بواسیربواسیر چیستبواسیر درمانبواسیر کتاب کودک، دبستان و پیش دبستانسایت جدید کتاب کودک با نشانی راه اندازی شد والدین و مربیان گرامی برای خوراکی های سرشار از اسید فولیک برای پیشگیری از سرطان و نقص خوراکی های سرشار از اسید فولیک برای پیشگیری از سرطان و نقص های مادرزادی برای پیشگیری از عود بیماری روماتیسم، چه کارهایی می توان انجام بیماری روماتیسم پیشگیری از عود بیماری روماتیسم روماتیسمعلائم روماتیسمدرمان روماتیسم درمان تبخال با نسخه های خانگی و طبیعی، تبخال، تب خال، علت در این پست از سایت آکاایران برای شما اطلاعاتی درباره روش درمان تبخال را آماده کرده ایم نعناع، گیاهی با خواص فراوان نعناع گیاهی با صدها خاصیت دارویی قابل ملاحظه است که در کشورهای گوناگون مانند هند دلیل خوب برای اینکه بیش از پیش سیب بخورید سیب برای قلبتان مفید است سیب سرشار از پتاسیم است و سدیم کمی دارد، برای همین با فشار خون بالا راه های پیشگیری از عفونت روده ای چیست؟ انواع انگل عفونت روده ای مسمومیت های غذایی علائم عفونت روده ایپیشگیری از عفونت روده ای بررسی انواع اسهال و راه های شیوع و پیشگیری سایت پزشکان بدون مرز اسهال چیست؟ اسهال عبارت است از افزایش در تعداد دفعات دفع مدفوع یا کاهش قوام مدفوع بیشتر چند تا نکته خوب از طب سنتی برای زایمان طبیعی راحت تر صفحه پیشگیری از زردی نوزاد بعضی از بانوان به دلیل نگرانی از ایجاد زردی در نوزادشان، در ماه‌های ماده غذایی ضد سرطان پروستات گوجه فرنگی لیکوپن موجود در آن برای پروستات مفید است گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن است و برای



لینک منبع :یک داروی خانگی برای پیشگیری از سرطان

پیشگیری از سرطان با یک داروی خانگی + روش تهیه - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../keep4-body-healthy.html‎Cachedهریستو مرمرسکی (Hristo Mermerski) یک دانشمند روسی است که یک درمان خانگی برای مقابله و پیشگیری از سرطان ارائه داده است. البته این دارو باعث تقویت و درمان کل ... طرز تهیه یک داروی خانگی پیشگیری از سرطان - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/.../home-remedy-prevention-cancer/‎Cachedداروی خانگی پیشگیری از سرطان باعث تقویت و درمان کل بدن می شود و سرطان را به عقب می راند. در این مطلب طرز تهیه این داروی ساده را ارائه می دهیم. راههای درمان و پیشگیری از سرطان حنجره • گوناگون • همراه با علم - سایت ... https://baelm.net/راههای-درمان-و-پیشگیری-از-سرطان-حنجره/‎Cachedحنجره راه عبوری کوتاه شبیه یک مثلث است که درست زیرحلق و در ناحیه گردن قرار گرفته است . حلق لوله ای تو خالی بطول 5 اینچ است که از پشت بینی شروع شده و به ... پیشگیری از سرطان با یک داروی خانگی +روش تهیه - 598 | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29504839 11 دسامبر 2016 ... هریستو مرمرسکی (Hristo Mermerski) یک دانشمند روسی است که یک درمان خانگی برای مقابله و پیشگیری از سرطان ارائه داده است. البته این دارو باعث ... هشت راهکار طبیعی برای جلوگیری از سرطان سینه - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/saratan01.html‎Cached Similar۲- یک رژیم غذایی پیشگیری از سرطان را دنبال کنید. برای جلوگیری از بروز این بیماری مصرف ریزمغذی‌های گیاهی را با خوردن مقادیر زیادی از میوه‌ها، سبزی‌ها، غلات ... طب سنتی چین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/طب_سنتی_چین‎Cached Similarاین روش همیشه در یک ساختار علمی فعالیت نمی‌کند ولی بعضی از فعالان این روش‌ها تلاش‌هایی نموده‌اند که آنها را در ... بسیاری از داروهای چینی ادعای درمان سرطان را نمی‌کنند. ناگفته‌هایی از تاثیر طب گیاهی بر سرطان - ایسنا www.isna.ir/news/.../ناگفته-هایی-از-تاثیر-طب-گیاهی-بر-سرطان‎Cached4 فوریه 2014 ... داروهای گیاهی طی قرن‌ها در درمان انواع مختلف بیماری‌ها کاربرد داشته‌اند و ... عنوان یک شیوه درمانی مکمل یا جایگزین برای معالجه سرطان نیز کاربرد دارند. William Li: ویلیام لی: آیا با غذا خوردن می توان سرطان را گرسنگی داد ... ► 20:02https://www.ted.com/talks/william_li/transcript?language=fa May 17, 2010 - 20 min در واقع بدن انسان پر از رگهای خونی است، حدود شصت هزار مایل در یک انسان بالغ معمولی .... در واقع وقتی ما درمان ضد رگ زایی را به بیماران سرطانی می دهیم ... 6 گیاهی که شما را در پیشگیری از سرطان بیمه می کنند www.yjc.ir/.../6-گیاهی-که-شما-را-در-پیشگیری-از-سرطان-بیمه-می-کنند‎Cached Similar9 دسامبر 2014 ... در تعریف بیماری سرطان می توان گفت که در این بیماری، سلول ها در یک عضو و ... تحقیقات متعدد نشان می دهد برخی از گیاهان در درمان سرطان موثر است. درمان سرطان مثانه با یک داروی فوق العاده - نمناک namnak.com/درمان-سرطان-مثانه.p9957‎Cachedدرمان سرطان مثانه با دارویی خارق العاده یکی از جدیدترین دستاوردهای دنیای علم پزشکی است که با استتار کردن سیستم ایمنی بدن به طور خاصی عمل می کند و نتیجه می ...