مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه خوردن سیر و عسل در 7 روز

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۰

Share/Save/Bookmark

 

خاصیت ضد باکتریایی سیر و عسل از عفونت قارچی و باکتریایی جلوگیری می‌کند.

به گزارش بلاغ، احساس خستگی بیش‌ازحد به گونه ای که انرژی برای انجام دادن کاری نمی‌ماند، می‌تواند نشانه  پایین آمدن سطح انرژی باشد. این امر باعث می‌شود فرد زودبه‌ زود مریض شود. در این مطلب به نقل از هلث نیوز به دو ماده سیر و عسل و خواص معجزه‌گر آن اشاره‌ شده است . کافی است 7 حبه سیر راکمی له کنید و در عسل بخوابانید و هرروز ناشتا یک عدد را مصرف کنید. اما خواص آن چیست؟

*عسل غنی از ویتامین ها و ماده کانی است که کلسترول خون را کنترل می‌کند؛
*عسل سرشار از مواد مغذی متعددی است و از بهترین مواد غذایی برای سوزاندن چربی بدن و کاهش وزن است.
*آلیسین  نوعی آنتی‌اکسیدان قوی موجود در آن رگ‌های خون را شل می‌کند تا فشارخون تنظیم شود.
*خاصیت‌های ضدالتهابی در عسل و سیر نقش مهمی در تسکین درد گلودارد.علاوه بر این به هضم غذا کمک و اسهال را نیز برطرف می‌کند.عسل ارگانیک و سیر سرشار از آنتی‌اکسیدان است. علاوه بر آن خاصیت ضد میکروبی موجود در عسل از بدن در برابر عفونت‌ها محافظت می‌کند.
*خاصیت ضد باکتریایی سیر و عسل از عفونت قارچی و باکتریایی جلوگیری می‌کند.
*ترکیب این دو باهم بهترین ماده سم‌زدا و آنتی اکسیدان به‌حساب می‌آید.
* با دفع سموم از بدن ، سیستم بدن را پاک‌سازی می‌کند.

 

مرجع : روزنامه خراسان

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گیاهان داروئی کامبوجا تماس و درمان رسوب رگها با سیر و لیمو ترش ازبین بردن معجزه در دستان خود شماست ای ال اس ایرانپاسخ امید به یک نامه با استعانت از کسی که اسم اش دوا و یادش شفاست دوست عزیزم، من امید کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در گیاهان دارویی معجزه ، مجهزترین عطاری غرببرای عضویت در کانال طب سنتی گیاهان دارویی معجزه ، کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید عصاره سیر و لیمو ترش؛ راهی برای باز کردن رگهای قلببا سلام سال گذشته با انزیو گرافی مشخص شد که دو رگ در حد و درصد گرفتگی عروق دارم ریزش مو و سفید شدن مو و معرفی یک غذای معجزه دار …معرفی یک غذای معجزه دار برای جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن مو دکتر فیت مهر ۱۶ ۱۳۹۱ ۲۹۴پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت روزخبر پزشکیاخبار سلامتجدیدترین خبرهای پزشکی و سلامت ایران و جهاناخبار پزشکی و سلامت عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانتعریق زیاد بسم الله الرحمن الرحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی اعدایهم خیار معجزه الهی، خواص خیار آکاخیار یکی از میوه های خوشمزه و پرطرفدار که در بیشتر میهمانی ها وجود دارد، عطر و طعم فوق گیاهان داروئی کامبوجا تماس و درمان رسوب رگها با سیر و لیمو ترش ازبین بردن انواع گیاهان دارویی معجزه ، مجهزترین عطاری غرب برای عضویت در کانال طب سنتی گیاهان دارویی معجزه ، کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید معجزه در دستان خود شماست ای ال اس ایران پاسخ امید به یک نامه با استعانت از کسی که اسم اش دوا و یادش شفاست دوست عزیزم، من امید هستم کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان درمان درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در رگ عصاره سیر و لیمو ترش؛ راهی برای باز کردن رگهای قلب با سلام سال گذشته با انزیو گرافی مشخص شد که دو رگ در حد و درصد گرفتگی عروق دارم قرار بود ریزش مو و سفید شدن مو و معرفی یک غذای معجزه دار برای درمان آن دوست عزیز سلام برص همان لک و پیس است که در طب امروز به آن ویتیلیگو می گویند و یکی از دلایل آن پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت روز خبر پزشکیاخبار سلامتجدیدترین خبرهای پزشکی و سلامت ایران و جهاناخبار پزشکی و سلامت روز عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران تعریق زیاد با سلام سال گذشته با انزیو گرافی مشخص شد که دو رگ در حد و درصد گرفتگی عروق دارم قرار بود خیار معجزه الهی، خواص خیار آکا خیارخواص خیارخواص دارویی خیارفواید خیارخاصیت خیارخیار در طب سنتیفواید درمانی خیار مخلوط سیر و عسل سیر و عسل ماسک سیر و عسل



لینک منبع :معجزه خوردن سیر و عسل در 7 روز

معجزه خوردن سیر و عسل در 7 روز - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/.../معجزه-خوردن-سیر-و-عسل-در-7-روز‎Cachedکافی است 7 حبه سیر راکمی له کنید و در عسل بخوابانید و هرروز ناشتا یک عدد را مصرف کنید. اما خواص آن چیست ؟ سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید و اثرات شگفت‌اش را ببینید - مجله ... bazdeh.org/۷-روز-ناشتا-سیر-و-عسل-بخورید-و-تاثیرات-ش/‎Cachedدر این نوشتار توصیه می‌شود معجون سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید تا اثرات شگرف‌اش را ببینید. ... مطلب مرتبط : خواص عسل :۲۱ فایده علمی عسل که معجزه می‌کند ... معجزه خوردن سیر و عسل در 7 روز www.asrkhabar.com/fa/news/.../معجزه-خوردن-سیر-و-عسل-در-7-روز‎Cached6 دسامبر 2016 ... کافی است 7 حبه سیر راکمی له کنید و در عسل بخوابانید و هرروز ناشتا یک عدد را مصرف کنید. اما خواص آن چیست ؟ ۷ روز سیر و عسل بخورید تا سلامتی را در بدن تان مثل معجزه تجربه کنید! netnevesht.ir/۷-روز-سیر-و-عسل/‎Cached3 آگوست 2017 ... خانواده ی پیشه ور همزمان با انقلاب اسلامی و زمانی که شروین تنها ۴ سال داشت ایران را ترک میکنند. پدرش ابراهیم پیشه ور در سیلور اسپرینگ راننده ی ... معجزه خوردن سیر و عسل در 7 روز - بام ایران خبر bameirankhabar.ir/news/166486/معجزه+خوردن+سیر+و+عسل+در+7+روز 6 دسامبر 2016 ... کافی است 7 حبه سیر راکمی له کنید و در عسل بخوابانید و هرروز ناشتا یک عدد را مصرف کنید. اما خواص آن چیست ؟ معجزه خوردن سیر و عسل در 7 روز - پارس مدیا نیوز parsmedia.my/معجزه-خوردن-سیر-عسل-7-روز/ معجزه خوردن سیر و عسل در ۷ روز. سیر و عسل. پارس مدیا نیوز- کافی است ۷ حبه سیر راکمی له کنید و در عسل بخوابانید و هرروز ناشتا یک عدد را مصرف کنید. اما خواص آن ... معجزه خوردن سیر و عسل در 7 روز - عصر خبر | دمادم https://damadam.ir/news/معجزه-خوردن-سیر-و-عسل-در-7-روز/4502785 کافی است 7 حبه سیر راکمی له کنید و در عسل بخوابانید و هرروز ناشتا یک عدد را مصرف کنید. اما خواص آن چیست ؟ احساس خستگی بیش‌ازحد به گونه ای که انرژی ... معجزه خوردن سیر و عسل در 7 روز - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148100298036635‎Cached6 دسامبر 2016 ... کافی است 7 حبه سیر راکمی له کنید و در عسل بخوابانید و هرروز ناشتا یک عدد را مصرف کنید. اما خواص آن چیست ؟ - الودکتر. با خوردن سیر و عسل در 7 روز سلامتی را مثل معجزه در بدنتان تجربه ... samaaknews.com/.../با-خوردن-سیر-و-عسل-در-7-روز-سلامتی-را-مثل-م/‎Cached3 آگوست 2017 ... سیر و عسل؛ ممکن است این ترکیب کمی عجیب به نظر برسد اما این دو با هم یک ماده ایمنی می سازند که اثر تقویتی آن برای بدن قابل توجه است. معجزه مصرف سیر و عسل با شکم خالی در یک هفته - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../معجزه-مصرف-سیر-و-عسل-با-شکم-خالی-در-یک-هفته‎Cached16 مارس 2016 ... تحقیقی نشان داده است که مصرف ترکیب سیر و عسل به طور روزانه به مدت یک ... و از یک قاشق چای‌خوری از آن به مدت 7 روز با شکمی خالی استفاده کنید.