مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مایکروسافت به جنگ گوگل و آمازون می‌رود

[ad_1]

گوگل با دیدن آمازون همین چند ماه پیش دستگاه Google Home را راهی بازار کرد. کورتانای مایکروسافت هم می‌تواند چنین کارهایی انجام دهد و به همین دلیل مایکروسافت دستگاهی معرفی کرده که در حال حاضر «پروژه اوو» (Project Evo)‌ نام دارد.

به گزارش صبحانه، در حال حاضر دستیار هوشمند «کورتانا» (Cortana) به کامپیوترهای ویندوز ۱۰، گوشی‌های موبایل و ایکس‌باکس وان محدود شده است. از طرف دیگر شرکت آمازون با بلندگوی هوشمند «اکو» (Echo) و دستیار صوتی «الکسا» (Alexa) کاری کرده که کاربران بتوانند کارهای مختلفی انجام دهند. الکسا به خوبی می‌تواند به سوال کاربران پاسخ دهد و کارهایی که از او خواسته می‌شود را انجام ‌دهد.

گوگل با دیدن آمازون همین چند ماه پیش دستگاه Google Home را راهی بازار کرد. کورتانای مایکروسافت هم می‌تواند چنین کارهایی انجام دهد و به همین دلیل مایکروسافت دستگاهی معرفی کرده که در حال حاضر «پروژه اوو» (Project Evo)‌ نام دارد. دستگاهی که می‌خواهد به رقیب اکو شرکت آمازون و Google Home شرکت گوگل تبدیل شود.



مایکروسافت پروژه اوو را با همکاری شرکت اینتل می‌سازد و می‌خواهد از کورتانا به عنوان دستیار هوشمندی استفاده کند که در این دستگاه قرار می‌گیرد. این دستگاه توانایی تشخیص صدای کاربران و افرادی که با کورتانا صحبت می‌کنند را دارد. سیستم کار کردن با آن هم دقیقا مانند اکو و Google Home خواهد بود.

پروژه اوو به جدیدترین تکنولوژی‌های امنیتی هم مجهز شده تا هکر‌ها نتوانند به آن نفوذ پیدا کنند و کنترل خانه‌ی افراد را به‌دست بگیرند.

مایکروسافت چند وقت پیش یک نام تجاری جدید به اسم HomeHub ثبت کرده بود و به نظر می‌رسد که پروژه اوو به همین اسم ارتباط دارد. هنوز اطلاعات بیشتری در دست نیست؛ اما گفته شده که تا چند ماه آینده خبرهای بیشتری از پروژه اوو منتشر می‌شود.

دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چرا فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل با …فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل گردهم آمده‌اند تا سازمانی موسوم به بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …در روزهای گذشته اخباری در مورد ساخت اسمارت فون جدیدی توسط هواوی به گوش می رسید و گفته به این پنج دلیل از گوگل استفاده نکنید شبکهاگر به مشکل یا سوالی برخورد کنید و هیچ فردی در نزدیکی شما قرار نداشته باشد، بدون شک به مغز گوگل چگونه کار می‌کند؟خیز مدیرعامل جدید گوگل به سوی بازآفرینی همه ابزارهای دیجیتالپول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس چگونه می‌توان دستگاه‌های شنود را کشف کرد؟ عصر حاضر را عصر ارتباطات نام‌گذاری کرده‌اند ولی حقیقت آن است تمامی امور پرورش یافته الف از گفتن این جملات به فرزندتان بپرهیزیدنظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر اینترنت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداینترنتاگرچه بسیاری از کاربردها و رهنمودهایی که اینترنت را ممکن ساخت به مدت تقریباً دو دهه جستجوگر هوشمند خبر نیوزامامویام اتوماتیک پژو تیپ جک دنده ای سمند جک چرا فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل با هم متحد فیس‌بوک، آمازون، مایکروسافت، آی‌بی‌ام و گوگل گردهم آمده‌اند تا سازمانی موسوم به بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ در روزهای گذشته اخباری در مورد ساخت اسمارت فون جدیدی توسط هواوی به گوش می رسید و گفته می شد به این پنج دلیل از گوگل استفاده نکنید شبکه اگر به مشکل یا سوالی برخورد کنید و هیچ فردی در نزدیکی شما قرار نداشته باشد، بدون شک به سراغ مغز گوگل چگونه کار می‌کند؟ خیز مدیرعامل جدید گوگل به سوی بازآفرینی همه ابزارهای دیجیتال مطالب جالب نوشته شده توسط تیم فناوری اوایل اسفند ماه شرکت اپل بالاخره به ماه ها گمانه زنی پایان داد و پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس‌های اینترنت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اینترنت اینترنت یک شبکه جهانی توزیع شده‌است که شبکه‌های خودمختار به انتخاب خود به آن پیوسته‌اند و چگونه می‌توان دستگاه‌های شنود را کشف کرد؟ عصر حاضر را عصر ارتباطات نام‌گذاری کرده‌اند ولی حقیقت آن است تمامی امور پرورش یافته دست الف از گفتن این جملات به فرزندتان بپرهیزید نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر



لینک منبع :مایکروسافت به جنگ گوگل و آمازون می‌رود

مایکروسافت به جنگ گوگل و آمازون می‌رود - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مایکروسافت-جنگ-گوگل-و-آمازون/‎Cached10 دسامبر 2016 ... گوگل با دیدن آمازون همین چند ماه پیش دستگاه Google Home را راهی بازار کرد. کورتانای مایکروسافت هم می‌تواند چنین کارهایی انجام دهد و به همین دلیل ... مایکروسافت به جنگ گوگل و آمازون می‌رود - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../مایکروسافت-به-جنگ-گوگل-و-آمازون-می‌رود/ 25 آوریل 2017 ... مایکروسافت به جنگ گوگل و آمازون می‌رود. مجید نوردوست: در حال حاضر دستیار هوشمند «کورتانا» (Cortana) به کامپیوترهای ویندوز ۱۰، گوشی‌های ... مایکروسافت به جنگ گوگل و آمازون می‌رود - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../مایکروسافت-به-جنگ-گوگل-و-آمازون-می‌رود/5000248 گوگل با دیدن آمازون همین چند ماه پیش دستگاه Google Home را راهی بازار کرد. کورتانای مایکروسافت هم می‌تواند چنین کارهایی انجام دهد و به همین دلیل ... جنگ مایکروسافت با گوگل و آمازون - بهترینها https://www.behtarynha.ir/fa/news/.../جنگ-مایکروسافت-با-گوگل-و-آمازون 11 دسامبر 2016 ... جنگ مایکروسافت با گوگل و آمازون. در حال حاضر دستیار هوشمند «کورتانا» (Cortana) به کامپیوترهای ویندوز ۱۰، گوشی‌های موبایل و ایکس‌باکس وان ... جنگ بین گوگل، مایکروسافت و آمازون - راه پرداخت way2pay.ir/62949‎Cached25 فوریه 2017 ... جنگ بین گوگل، مایکروسافت و آمازون هر سه این شرکت‌ها، پوشش دهی جهانی ... اجازه می‌دهد برنامه‌ها را روی فضای ابری عمومی سرویس‌های وب آمازون (AWS) به ... دولت بهار:خدمات جدید آمازون برای رقابت با مایکروسافت و گوگل www.dolatebahar.com/telex-368302.html‎Cached27 فوریه 2017 ... دولت بهار: شرکت آمازون در تلاش برای ارائه خدمات جدید ایمیل، ذخیره سازی ... این شرکت با استفاده از آن قصد دارد به جنگ Google Hangouts یا Microsoft ... اسپیکر هوشمند مایکروسافت سال آینده برای رقابت با آمازون اکو وارد ... digiro.ir/microsofts-amazon-echo-competitor-will-launch-next-year/ 14 دسامبر 2016 ... با وجود این که انتظار می‌رود در آینده شاهد اسپیکرهایی با برند سرفیس و یا ... دارد تا با تکیه بر شرکای تجاری خود به جنگ با گوگل و آمازون برود. سامسونگ به جنگ گوگل و آمازون می‌رود - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/390518/سامسونگ-به-جنگ-گوگل-و-آمازون-می‌رود 19 ژوئن 2016 ... سامسونگ با خرید Joyent به جنگ گوگل و آمازون می‌رود ... اکنون سرویس‌های Amazon Web Services، Microsoft Azure و Google Cloud Platform به عنوان ... آمازون و مایکروسافت به جنگ ترامپ می‌روند - هفته نامه عصر ارتباط www.asreertebat.com/english/متن-خبر-270 1 فوریه 2017 ... آمازون و مایکروسافت به جنگ ترامپ می‌روند ... اگر چه مدیران دهها شرکت فناوری دیگر مانند فیس بوک، تسلا و گوگل علیه ترامپ و سیاست ضدمهاجرتی وی ... مایکروسافت با پروژه Evo به جنگ با اسپیکر اکو آمازون میرود! www.kanoon.ir/.../مایکروسافت-با-پروژه-Evo-به-جنگ-با-اسپیکر-اکو-آمازون-میرود‎Cached10 دسامبر 2016 ... اکوی آمازون یک اسپیکر هوشمند است که به دستیار دیجیتالی الکسای آمازون مجهز شده و ... مایکروسافت با پروژه Evo به جنگ با اسپیکر اکو آمازون میرود! ... با دستگاه هایی همچون اسپیکر اکوی آمازون و گوگل هوم تولید و روانه بازار خواهد شد.