مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود

[ad_1]

مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس اعلام کرد:مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود و عملیات اجرایی این کارخانه در ماه آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «جم اوزنج» روز جمعه در حاشیه همایش معرفی قلم انسولین لومیر در تهران در جمع خبرنگاران افزود: تفاهم نامه ای با سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت برای ساخت این کارخانه صورت گرفته است و انتظار می رود اجرای این پروژه حدود پنج سال به طول انجامد و برای اجرای آن نیز حدود 70 میلیارد یورو و سرمایه گذاری مستقیم خارجی صورت می گیرد.
وی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران با بهره برداری از این واحد مدرن صنعتی به جای وارد کردن داروهای موردنیاز بیماران دیابتی به جمع کشورهای صادرکننده داروهای جدید موردنیاز این بیماران در سطح منطقه تبدیل می شود.
مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس افزود: محصول این کارخانه قلم انسولین لومیر (Levemir)است؛ ضمن اینکه این قلم انسولین در زمان حاضر ایمن ترین قلم موجود در سطح جهان برای بیماران دیابتی است.
اوزنج ادامه داد: از دیگر ویژگی های انسولین لومیر در کنار اثر طولانی آن که موجب کنترل مناسب با یک بار تزریق در روز افراد دیابتی نوع 1 و 2 می شود، می توان به ایمنی بسیار بالای آن نیز اشاره کرد که موجب شده است این انسولین برای استفاده در دوران بارداری، شیردهی و کودکان از 2 سالگی نیز مناسب باشد.
وی تاکید کرد: وزن کمتر قلم انسولین لومیر در مقایسه با انسولین «ان پی اچ» و گلارژین از دیگر ویژگی های این انسولین است که کاهش نگرانی از اثر افزایش وزن ناشی از مصرف انسولین در بیماران را در پی دارد.
وی تاکید کرد: این انسولین قابلیت تاثیرگذاری و درمان سریع تری نسبت به دیگر انسولین ها دارد و پاسخی به نیاز امروزی بیماران دیابتی است.
وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر این انسولین به ایران وارد می شود و 500 فرصت شغلی غیرمستقیم نیز در ایران ایجاد می کند.
اوزنج درباره قیمت این دارو نیز گفت: قیمت گذاری دارو از سوی وزارت بهداشت تعیین می شود ؛ ‌البته شرکت، حمایت جدی از سوی وزارت بهداشت را دارد و اولویت ما این است که این دارو در فهرست بیمه نیز قرار گیرد.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی جدی این است که این دارو با عالی ترین کیفیت مانند برخی کشورهای جهان تولید شود.
اوزنج ادامه داد: براساس آمارها پنج میلیون بیمار دیابتی در ایران وجود دارد و اگر ما بتوانیم نیاز این بیماران دیابتی را تامین کنیم به هدف مان رسیده ایم،‌ البته تلاش می کنیم تا سال 2020 بازار ایران را از تولید این دارو به خودکفایی برسانیم.
مدیرعامل شرکت نوونوردیسک اضافه کرد: اکنون برنامه ای برای صادرات نداریم ولی اگر نیاز بیماران دیابتی را تامین کنیم و به خودکفایی برسیم، مازاد آن صادر خواهیم کرد، البته اکنون شرکت ما با 2 شرکت فرانسوی و آلمانی نیز رقابت می کند.
همایش یک روزه معرفی قلم انسولین لومیر در هتل آزادی تهران برگزار شد.
اجتمام**7268**1776
خبرنگار: مهناز بیرانوند**انتشاردهنده:لیلا خطیب زاده

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

درمورد تولید روی بیشتر بدانیم یاد ها رفتند و ما هم می یاد ها رفتند و ما هم می رویم از یادها خبرنگار مرتضی متین فر یاد ها رفتند و ما هم می • برگزاری نشست سالانه وزرای خارجه چین و ایران در پکن پنجم دسامبر برابر با آذر وانگ عطاری ابـّـا سعی نا برده در این راه بجایی نرسی مزد اگر میطلبی طاعت استاد ببراخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان دانشگاه کالیفرنیا روبات جدیدی ساخته اند که به گفته آنها، چابک ترین روبات با اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت …دانلودمتنکاملمقالاتدردانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهددانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت …دانلودمتنکاملمقالاتدردانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهدماهواره و خانواده چرا در سالیان اخیر ،در کشور ما تعداد کسانی که از برنامه های شبکه ی ماهواره استفاده می گیاه …تقویت موهای مژه، ابرو، ریش و سبیل برس زدن ابروها و مژه ها در رشد آن موثر می باشد‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی طب سنتیطبسنتی مخلوط عسل و گلیسیرین در مقادیر مساوی بهترین درمان خشکی و ترک خوردکی پوست دست و صورت درمورد تولید روی بیشتر بدانیم یاد ها رفتند و ما هم می رویم مقــدمـه فلز روی یکی از مهمترین و پرمصرف ترین فلزهای غیرآهنی و از فلزات سنگین است • برگزاری نشست سالانه وزرای خارجه چین و ایران در پکن پنجم دسامبر برابر با آذر وانگ یی وزیر عطاری ابـّـا سعی نا برده در این راه بجایی نرسی مزد اگر میطلبی طاعت استاد ببر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان دانشگاه کالیفرنیا روبات جدیدی ساخته اند که به گفته آنها، چابک ترین روبات با قابلیت اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانلودمتنکامل دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهد دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانلودمتنکامل دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهد ماهواره و خانواده چرا در سالیان اخیر ،در کشور ما تعداد کسانی که از برنامه های شبکه ی ماهواره استفاده می کنند گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدو تقویت موهای مژه، ابرو، ریش و سبیل برس زدن ابروها و مژه ها در رشد آن موثر می باشد ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی طب سنتی طبسنتی مخلوط عسل و گلیسیرین در مقادیر مساوی بهترین درمان خشکی و ترک خوردکی پوست دست و صورت می باشد



لینک منبع :مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود

ایران، مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه www.eghtesadnews.com/.../155263-ایران-مدرن-ترین-کارخانه-تولید-انسولین-خاورمیانه‎Cached10 دسامبر 2016 ... مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس اعلام کرد:مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود و عملیات اجرایی این کارخانه در ماه آینده ... مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود – موبنا www.mobna.com/.../مدرن-ترین-کارخانه-تولید-انسولین-خاورم.html‎Cached9 دسامبر 2016 ... مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس اعلام کرد:مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود و عملیات اجرایی این کارخانه در ماه آینده ... Images for مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود - ایرنا khabarfarsi.com/u/29400603 9 دسامبر 2016 ... مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود. تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس اعلام کرد:مدرن ترین کارخانه تولید ... مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود - میهن ... https://mihanmag.com/.../مدرن_ترین_کارخانه_تولید_انسولین_خاورمیانه_در_ایران_ساخته_می_شود‎Cached9 دسامبر 2016 ... مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود ... و وزارت بهداشت به ساخت یک گیاه گرفته شده است و انتظار می رود اجرای این پروژه ... بعدی مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود mofidestan.ir/مدرن-ترین-کارخانه-تولید-انسولین-خاورم/ مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس اعلام کرد:مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود و عملیات اجرایی این کارخانه در ماه آینده آغاز خواهد شد. آخرین اخبار تولید انسولین لومیر - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/تولید-انسولین-لومیر‎Cachedتهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس اعلام کرد:مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود و عملیات اجرایی این کارخانه در ماه آینده آغاز ... احداث مدرن ترین کارخانه انسولین خاورمیانه در ایران - عصر ایران www.asriran.com/.../احداث-مدرن-ترین-کارخانه-انسولین-خاورمیانه-در-ایران‎Cached9 دسامبر 2016 ... مدیرعامل شرکت نوونوردیسک پارس اعلام کرد: عملیات اجرایی احداث مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه حداکثر تا ماه آینده در ایران آغاز می شود. اخبار کوتاه داخلی - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‎Cachedمعاون وزیر:فعالیت شبکه‌های خارجی مشروط به رعایت قوانین ایران می‌شود فارس-رئیس رگولاتوری با ... مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود - وسریا wesria.xyz/news/414259 مدرن ترین کارخانه تولید انسولین خاورمیانه در ایران ساخته می شود از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است.