مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیس

[ad_1]

طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس

جنسیس قرار است تا سال 2020 6 مدل جدید به بازار عرضه کند و به همین خاطر به سراغ یکی از مشهورترین طراحان خودروی جهان رفته است. قرار است طراحی‌ها او برای تولید خودروی الکتریکی و اسپرت مورد استفاده قرار بگیرد.

آلکساندر سلیپانو،33 ساله بیشتر به خاطر طرح‌های مفهومی  پورشه 911 و فراری 612 GTO  مشهور است. این طراح 33 ساله روسی، مدرک لیسانس خود را از دانشگاه هنر کالیفرنیا گرفته  و در سال 2005 به گروه طراحی فولکس واگن  پیوست.

در فولکس واگن به خاطر طراحی بوگاتی ویژن گرن توریزمو و بوگاتی شیرون  نظر همه را جلب کرد. از سال 2010  هم  در تیم طراحی خارجی لامبورگینی هوراکان  حاضر بوده است.

5454

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیسطراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیس به هیوندای طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیس به هیوندای رفتفصل طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای طراحبوگاتیولامبورگینیطراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیس طراح بوگاتی و لامبورگینی طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای رفتفصل جدید برای جنسیس طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیسدانش و فن آوریآلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای عبارات کلیدی طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیستصاویر طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیسفصل جدید برای جنسیس جنسیس قرار است تا سال مدل جدید به بازار عرضه کند و به همین طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای به هیوندای طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیس طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیسطراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیس ارتش سوریه در بیانیه‌ای طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیسآلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد سایت خودرو اتومبیل رانی تیونینگ ریس رالی مقایسه نسل جدید و قدیم لندروور دیسکاوری سومین مرحله از مسابقات بین المللی رالی راه ابریشم قتل همسر ثروتمند به دست شوهر رابطه با پزشک زیبایی و اصرار بر قتل همسر ثروتمند به دست شوهر رابطه با پزشک زیبایی و اصرار بر طلاق، کار دست زن جوان داد



لینک منبع :طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفتفصل جدید برای جنسیس

طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس www.khabaronline.ir/detail/610918/science/technology‎Cached10 دسامبر 2016 ... آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت-فصل جدید برای جنسیس www.3neshaneh.com/news/.../طراح+بوگاتی+و+لامبورگینی+به+هیوندای+رفت-فصل+جدید+برای+جنسیس‎Cachedدانش > فناوری - آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس+ ... www.iransight.com/طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رف/ 11 دسامبر 2016 ... آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. جنسیس قرار است ... آخرین خبر | طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/ فصل جدید ... akharinkhabar.com/.../طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رفت/-فصل-جدید-برای-جنسیس‎Cachedخبرآنلاین/ آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت شود. جنسیس قرار است تا سا... طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس www.ghatreh.com/news/.../طراح-بوگاتی-لامبورگینی-هیوندای-رفت-فصل-جدید-برای-جنسیس 10 دسامبر 2016 ... آلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ارشد طراحی بخش جنسیس این شرکت Ø. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس ... gilpressnews.com/?p=22034 11 دسامبر 2016 ... طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس ... khabarpu.com/k.php?u...2KLZgdiq2KfYqA== طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس - آفتاب | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس www.24khabar.com/news/.../طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رفت-فصل-جدید-برای-جنسیس/ جنسیس قرار است تا سال 2020 6 مدل جدید به بازار عرضه کند و به همین خاطر به سراغ یکی از مشهورترین طراحان خودروی جهان رفته است. قرار است طراحی‌ها او برای تولید ... طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس+ ... www.abbasnevesht.ir/طراح-بوگاتی-و-لامبورگینی-به-هیوندای-رف/‎Cachedآلکساندر سلیپانو،طراح سابق بوگاتی در یک انتقال جنجالی به هیوندای رفته تا مسئول ... جنسیس قرار است تا سال ۲۰۲۰ ۶ مدل جدید به بازار عرضه کند و به همین خاطر به ... آخرین اخبار آلکساندر سلیپانو - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/آلکساندر-سلیپانو خبرآنلابن؛ جنسیس قرار است تا سال ۲۰۲۰ ۶ مدل جدید به بازار عرضه کند و به همین خاطر ... طراح بوگاتی و لامبورگینی به هیوندای رفت/فصل جدید برای جنسیس+ تصاویر.