مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت

[ad_1]

گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد.

به گزارش صبحانه،گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد. در شایعات گفته شده که این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده است. همچنین گفته شده که این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 540‌ را در خودش قرار داده، استفاده می‌کند.
 
اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت
در ادامه‌ی شایعات گفته شده که گوشی HTC 11‌ از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد و مدلی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت تا کاربران فضای بیشتری برای ذخیره‌ی اطلاعات در اختیار داشته باشند. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند به دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی دارد.

به نظر می‌رسد که شرکت HTC برای محصول جدید خودش از یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که گفته شده به تکنولوژی شارژ سریع ۴٫۰ شرکت کوالکام هم مجهز است. این تکنولوژی ۲۰ درصد سریع‌تر از شارژ سریع ۳٫۰ باتری گوشی را شارژ می‌کند. به احتمال زیاد اندروید ۷٫۰ و رابط کاربری Sense 8‌ روی HTC 11 نصب شده و در بهار سال آینده هم راهی بازار خواهد شد.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع مباحث و مشکلات مربوط به نصب و اجرای برنامه های …سلام یه مشکل اساسی دارم اونم اینکه تازه یه گوشی خریدم توی کارت هر چی میریزم مهندسی پلیمر توجهاین مطلب همیشه به عنوان اولین متن نمایش داده میشود ومطالب جدید بعد از آن قرار آموزش آپدیت گلکسی اس به اندروید کیت کت …مقالاتگوناگونآموزشسلام همان طور که میدونید اندروید کیت کت برای گلکسی اس ۳ ارائه نخواهد شد به جز گلکسی اس دانلود بازی مورتال کمبت ایکس … یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار برای پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران …تلفنهمراهوتبلتکاربران محترم بروزرسانی، امروز ساعت الی بعد از ظهر میتوانید سوالات خود را راجع به بررسی مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، …آموزشخانه آموزش بررسی ۵ مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، ، ، و جایزه ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع مباحث و مشکلات مربوط به نصب و اجرای برنامه های اندروید آرشیو خواهش می کنم برای این مشکل من جوابی بدید من گوشی دارم و نیاز شدیدی به نصب دارم مهندسی پلیمر مهندسی پلیمر ،مقالات مهندسی پلیمر؛پلاستیک ؛ الاستومر ،آزمایشگاه شیمی سنتیک ؛ آزمایشگاه پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و تلفنهمراهوتبلت کاربران محترم بروزرسانی، امروز ساعت الی بعد از ظهر میتوانید سوالات خود را راجع به آموزش آپدیت گلکسی اس به اندروید کیت کت آی تی رادار … گوناگون آموزش همان طور که مطلع هستید سامسونگ دیگر قرار نیست برای گلکسی اس ۳ آپدیتی را ارائه کند و اندروید فناوری اطلاعات و ارتباطات ’ ’ دانلود بازی مورتال کمبت ایکس اندروید یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار برای



لینک منبع :اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت

اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../اولین-مشخصات-سخت-افزاری-htc-11-لو-رفت‎Cached10 دسامبر 2016 ... گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد. در شایعات گفته شده که این تلفن همراه ... اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../اولین-مشخصات-سخت-افزاری-htc-11-لو-رفت/‎Cached10 دسامبر 2016 ... گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد و مشخص شده این گوشی صفحه نمایش 5.5 ... اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت | Hendevaneh.com hendevaneh.com/اولین-مشخصات-سخت-افزاری-htc-11-لو-رفت/ به گزارش آی تابناک:گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد. در شایعات گفته شده که این تلفن ... اولین مشخصات سخت افزاری htc 11 لو رفت - onvansho onvansho.ir/result/اولین-مشخصات-سخت-افزاری-htc-11-لو-رفت.html اولین مشخصات سخت افزاری htc 11 رفت گوشی htc 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات . تکنولوژی 1 افزاری گوشی lg v30 رفت نشده اولین اطلاعات سخت افزاری ... اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../اولین-مشخصات-سخت-افزاری-HTC-11-لو-رفت/4978774 به گزارش صبحانه،گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد. در شایعات گفته شده که این تلفن همراه ... اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../اولین-مشخصات-سخت-افزاری-HTC-11-لو-رفت/ 10 دسامبر 2016 ... مجید نوردوستن: گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد. در شایعات گفته شده که ... اولین اطلاعات از گوشی HTC 11 لو رفت - وبلاگ گیفت کارت باز blog.giftcardbaz.com/اولین-اطلاعات-از-گوشی-htc-11-لو-رفت/‎Cached7 فوریه 2017 ... خانه / موبایل و تبلت / اولین اطلاعات از گوشی HTC 11 لو رفت ... این تصویر به برخی از مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند اشاره می‌کند. اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت - بازار خبر news-bazar.com/news/.../--اولین-مشخصات-سخت-افزاری-HTC-11-لو-رفت- 10 دسامبر 2016 ... گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد. در شایعات گفته شده که این تلفن همراه ... اولین مشخصات سخت افزاری htc 11 لو رفت | ایسکا | خبروان khabarone.ir/news/5211798/اولین-مشخصات-سخت-افزاری-htc-11-لو-رفت 10 دسامبر 2016 ... گوشی htc 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون درز کرد. مشخصات سخت افزاری گوشی HTC 11 فاش شد - تک بوک | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29486880 10 دسامبر 2016 ... اولین مشخصات سخت افزاری HTC 11 لو رفت ...: گوشی HTC 11 رسما معرفی نشده؛ اما امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری این گوشی به بیرون ...