مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اصلاح سبک تغذیه‌ دانش‌آموزان

[ad_1]

مشاور مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی پایگاه‌های تغذیه‌ای دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم از دوران تحصیل، سبک تغذیه‌ای دانش‌آموزان را اصلاح کنیم قطعا در ادامه راه برنامه غذایی صحیحی را دنبال خواهند کرد و از افزایش بیماری‌های غیرواگیر مزمن در جامعه جلوگیری کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، دکتر متقیان در همایش تقدیر از فعالان سلامت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، افزود: هر استان با توجه به نوع فرهنگ و سبک تغذیه‌ای خویش می‌تواند الگوی غذایی برای دانش آموزان برنامه‌ریزی کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان پیشگیری به عنوان عملی موفق که باعث جلوگیری از افسردگی خیلی از خانواده‌ها در آینده می‌شود نیز به درستی صورت گرفته است.
 
متقیان همچنین از اقداماتی که برای پیشگیری و برنامه‌ریزی خوبی که دراین خصوص صورت گرفته تشکر کرد و پویایی بوجود آمده در دانش آموزان را ناشی از این توجه دانست.
 
مشاور مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در این جلسه شعار امسال هفته سلامت را غلبه بر دیابت عنوان کرد و برای تحقق این شعار توجه به الگوی صحیح مصرف غذایی و توجه به میزان قند وشکر موجود در غذا را از مهمترین این برنامه‌ها دانست.
 
متقیان توجه به بوفه دانش آموزان را با اهمیت دانست و از مسئولان خواست تا در خصوص برنامه غذایی این بوفه‌ها مطابق با شعار هفته سلامت و غنی از مواد غذایی سالم برنامه‌ریزی کنند.
 
وی استفاده از الگوی خوب و مناسب در هر استان را از اولویت برنامه‌های بهداشتی برشمرد و گفت: مدارس به این جهت که مکان مناسبی برای تربیت و آموزشهای پایه‌ای است می‌تواند سلامتی و شاخص‌های آن را به خوبی یاد بدهد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 آوريل 2016 ... مشاور مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی پایگاههای تغذیهای دانشآموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: ...25 آوريل 2016 ... مشاور مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی پایگاه های تغذیه ای دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: ...25 آوريل 2016 ... آموزش بیماری سلامت غذایی صبح دوشنبه ششم اردیبهشت ماه 1395 خبر لزوم اصلاح سبک تغذیه دانشآموزان.25 آوريل 2016 ... آموزش بیماری سلامت غذایی صبح دوشنبه ششم اردیبهشت ماه 1395 خبر اصلاح سبک تغذیه دانشآموزان.25 آوريل 2016 ... مشاور مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی پایگاه های تغذیه ای دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: ...23 نوامبر 2015 ... محمد معدندارگفت: مصرف شیر به ویژه در سنین کودکی و نوجوانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود و در سبک زندگی مردم جای گیرد.هدف از مطالعه حاضر تعيين تاثير آموزش بر اصلاح سبک زندگي دانش آموزان دختر ... آموزان داراي اضافه وزن در سنين مقطع ابتدايي مي تواند در اصلاح رفتارهاي تغذيه اي آنان ...راهپیمایی حجاب و عفاف در یزد · واکسن جدید درمان سرطان کشف شد · حرف های تامل برانگیز ماندانا دانشور درباره دلیل جدایی از حمید گودرزی · همسر حمید گودرزی از علت طلاق ...مقدمه: سبک زندگی در سنین نوجوانی نقش اصلی در پیشگیری از پوکی استخوان در ... ی تغذیه و برخی عادات در اکثر دانش آموزان نامناسب بود، آموزش در جهت اصلاح سبک ...لزوم اصلاح سبک تغذیه دانش آموزان-زمان دریافت خبر: دوشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳منبع خبر: ایسنادسته بندی خبر: اجتماعیمشاور مدیرکل سلامت و تندرستی ...


کلماتی برای این موضوع

راههایی برای تقویت املای دانش آموزاناشکالات املائی دانش آموزان که از دیدگاه زبان شناختی بر اثر اشکالات رسم الخطی ، تاثیر آشنایی با اختلالات یادگیری در دانش آموزان و راههای …آشنایی با اختلالات یادگیری در دانش آموزان و راههای درمان آننمونه آئین نامه های انضباطی مدارس مشاور نشریه نمونه ۱ آئین نامه ی انضباطی یکی از مدارس ایرانی خارج از کشور تعهد نامه اخلاقی انضباطیپیشرفت تحصیلی دانش آموزان مددکار اجتماعی …مقدمه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقاطع مختلف رشد جسمی ، روانی و اجتماعی نیازمند پورتال جامع کنگره ها سمینارها و همایشهای دانشگاه …بررسی اضطراب و افسردگی بین دختران دانش آموز دبیرستان شهرستان اندیمشک ، سال همه چیز در مورد میوه خوردن بچه هاپرشین پرشیاسلامت تغذیه و رژیم غذائی تغذیه کودکان همه چیز در مورد میوه خوردن بچه ها سلامتمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ رشته های فنی و حرفه ای راه مشاور بلاگفاشرایط تغییر رشته دانش‌آموزان پایه دهم از شاخه نظری به فنی‌وحرفه‌ای و بالعکس اعلام شدورزش ، تغذیه ، سلامتیشرکت های سیگار از کلماتی مانند سبک یا ملایم استفاده می کنند و پاکت های سیگار را با رنگ میگنا چرا دانش آموزان تقلب می کنند ؟ عکسهمه ما با معنی و مفهوم تقلب آشنا هستیم گر چه تقلب میتواند به مصداقهای زیادی تعمیم داده



لینک منبع :اصلاح سبک تغذیه‌ دانش‌آموزان

لزوم اصلاح سبک تغذیه‌ دانش‌آموزان - ایسنا www.isna.ir/news/.../لزوم-اصلاح-سبک-تغذیه-دانش-آموزان‎Cached25 آوریل 2016 ... مشاور مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی پایگاه‌های تغذیه‌ای دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: ... اصلاح سبک تغذیه‌ دانش‌آموزان - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/563132/اصلاح-سبک-تغذیه-دانش-آموزان 25 آوریل 2016 ... اصلاح سبک تغذیه‌ دانش‌آموزان. مشاور مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی پایگاه‌های تغذیه‌ای ... لزوم اصلاح سبک تغذیه‌ دانش‌آموزان | اتاق خبر www.otaghnews.com/news/336691/لزوم-اصلاح-سبک-تغذیه‌-دانش‌آموزان 25 آوریل 2016 ... لزوم اصلاح سبک تغذیه‌ دانش‌آموزان. هر استان با توجه به نوع فرهنگ و سبک تغذیه‌ای خویش می‌تواند الگوی غذایی برای دانش آموزان برنامه‌ریزی کند. [PDF] بررسی تأثیرآموزش براصلاح سبک زندگی دانش آموزان دختر مقطع ... ijdld.tums.ac.ir/article-1-174-fa.pdf‎Cachedﺳﺒﮏ. ﺻﺤﯿﺢ. زﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ. داﻧﺶ. آﻣﻮزان دارای اﺿ. ﺎﻓﻪ وزن. در ﺳﻨﯿﻦ. ﻣﻘﻄﻊ اﺑﺘﺪاﯾﯽ. ﻣﯽ. ﺗﻮاﻧﺪ در اﺻﻼح. رﻓﺘﺎرﻫﺎی ﺗﻐﺬﯾﻪ. ای آﻧﺎن ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎﺷﺪ . واژﮔﺎن ﮐﻠﯿﺪی. : آﻣﻮزش. ،. ﺳﺒﮏ. زﻧﺪﮔﯽ. ،. دﺧﺘﺮان. داﻧﺶ. آﻣﻮز. ،. اﺿﺎﻓﻪ. بررسی تاثیر آموزش بر اصلاح سبک زندگی دانش آموزان دختر مقطع ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=108979‎Cached Similarهدف از مطالعه حاضر تعیین تاثیر آموزش بر اصلاح سبک زندگی دانش آموزان دختر ... آموزان دارای اضافه وزن در سنین مقطع ابتدایی می تواند در اصلاح رفتارهای تغذیه ای آنان ... اخبار > آموزش تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگی در مدارس شهرستان ... www.yums.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid...‎Cachedآموزش تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگی در مدارس شهرستان بویراحمد با حضور والدین + ... به آموزش والدین و دانش آموزان در خصوص تغذیه سالم و اصلاح سبک زندگی، پرداخت. بررسی سبک زندگی پیشگیری کننده از پوکی استخوان در دانش آموزان ... nmj.umsha.ac.ir/browse.php?a_id=1136&sid=1&slc_lang...‎Cached Similarنتیجه نهایی: با توجه به این که سبک زندگی در زمینه ی تغذیه و برخی عادات در اکثر دانش آموزان نامناسب بود، آموزش در جهت اصلاح سبک زندگی در سطح مدارس وجامعه و ... لزوم اصلاح سبک تغذیه‌ دانش‌آموزان - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran...اصلاح-سبک-تغذیه-دانش-آموزان/.../5694500/‎Cached24 آوریل 2016 ... مشاور مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی پایگاه های تغذیه ای دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: ... لزوم اصلاح سبک تغذیه دانش آموزان | مشاور مدیرکل سلامت و - قطره www.ghatreh.com/news/nn31365400/لزوم-اصلاح-سبک-تغذیه-دانش-آموزان 25 آوریل 2016 ... مشاور مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به برنامه این وزارتخانه برای ساماندهی پایگاه های تغذیه ای دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: ... [PDF] 1391 اﺛﺮ آﻣﻮزش ﺑﺮ ﺗﻐﻴﻴﺮ رﻓﺘﺎر ﺗﻐﺬﻳﻪ ای ﻣﺮاﺟﻌﻴﻦ ﺑﻪ ﻛﻠﻴﻨﻴ journals.sbmu.ac.ir/en-ch/article/viewFile/8359/6618‎Cachedﻏﻠﻂ و ارﺗﻘﺎء ﺳﺒﻚ زﻧﺪﮔﻲ و ﺗﻐﺬﻳﻪ ﺳﺎﻟﻢ در ﺑﻴﻦ ﻣﺮاﺟﻌﻴﻦ ﺑﻪ ﻣﺮﻛﺰ ﺗﻨﺪرﺳﺘﻲ ﺳﺮدار ﺟﻨﮕﻞ در ﺳﺎل. 1391. اﻧﺠﺎم ﺷﺪ. ... ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻧﺸﺎن داد ﻛﻪ آﻣﻮزش و ﻣﺸﺎوره ﺗﻐﺬﻳﻪ در ﺑﻬﺒﻮد رﻓﺘﺎر ﺗﻐﺬﻳﻪ ای و اﺻﻼح رﻓﺘﺎرﻫﺎی ﻏﻠﻂ ﺗﻐﺬﻳﻪ ای ﻣﺆﺛﺮ ﻣـﻲ. ﺑﺎﺷﺪ. واژﮔﺎن ﻛﻠﻴﺪی: .... ﺗﻐﺬﻳﻪ در ﺗﻐﻴﻴﺮ رﻓﺘﺎر ﺗﻐﺬﻳﻪ ای در داﻧـﺶ آﻣـﻮزان و واﻟـﺪﻳﻦ. آﻧﻬﺎ ﺗﺄﺛﻴﺮ دارد (. 14. ) ...