مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکارهای دور ماندن از آلرژی

[ad_1]

متخصص پوست با اشاره به بیماری‌های شایع پوستی در فصل بهار، راه‌های در امان ماندن از این مشکل را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، ندا ادیبی در رابطه با بیماری‌های شایع پوستی در فصل بهار، اظهار داشت: کهیر پوستی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی در فصل بهار به شمار رفته که مصرف مواد غذایی همچون کیوی، هندوانه و توت‌فرنگی سبب بروز و تشدید آن می‌شود.
 
وی افزود: مصرف آجیل و مغزیجات از آنجایی که در فصل بهار به دلیل عید نوروز در میان افراد بیشتر می‌شود، آلرژی‌های پوستی نیز افزایش می‌یابد، چرا که این مواد دارای مواد آلرژی‌زا هستند.
 
متخصص پوست با بیان اینکه تماس با گل و گیاه نیز سبب بروز آلرژی‌های پوست می‌شود، گفت: آلرژی پوستی در کودکان شایع‌تر بوده و والدین باید نسبت به پیشگیری از این موضوع با رژیم غذایی مناسب و دور کردن فرزندان خود از تماس مستقیم با گل و گیاه، اقدام کنند.
 
ادیبی با اشاره به اینکه پیشگیری بهترین درمان آلرژی‌های پوستی به شمار می‌رود، ادامه داد: استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده، مقاومت پوست را بیشتر کرده و سبب پیشگیری از این بیماری می‌شود.
 
وی بیان داشت: اصولاً پزشکان بسته به شدت آلرژی، داروهایی همچون آنتی‌هیستامین و کورتون موضوعی تجویز کرده که البته این درمان در کودکان می‌تواند به صورت خفیف انجام گیرد، البته افراد باید در صورت بروز چنین مشکلاتی، از خوددرمانی جلوگیری کرده و به پزشک متخصص مراجعه کنند.
 
متخصص پوست گفت: شدت تابش خورشید در فصل بهار نسبت به پاییز و زمستان بیشتر بوده واین مسئله می‌تواند پوست افراد را تحت‌تأثیر قرار دهد، لذا توصیه می‌شود افراد از 10 صبح تا 4 بعدازظهر کمتر در فضای آزاد و نور مستقیم خورشید قرار گیرند و در غیر این صورت، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب را هر 4 ساعت یکبار مدنظر قرار دهند.
 
ادیبی خاطرنشان کرد: کهیر آفتابی یک بیماری پوستی بوده که هر چه تابش خورشید بیشتر باشد، شدت این بیماری نیز افزایش می‌یابد، البته این بیماری ارثی نیست و جنبه ژنتیک ندارد و پیشگیری از آن نیز، دور ماندن از نور مستقیم خورشید است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

روش طبیعی برای از بین بردن سیاهی دور چشم روش طبیعی برای از بین بردن سیاهی دور چشم تیرگی زیر چشمرفع حلقه سیاه زیر چشم کاهش درمان خانگی برای سرفه بچه ها درمان خانگی برای سرفه بچه ها هیچ چیز برای والدین ناراحت‌کننده‌تر از شنیدن صدای علت خستگی مفرط ، سستی ،خواب آلودگی و بی …علت خستگی ، سستی و ضعف و خواب آلودگی و بی حوصلگی و راه های غلبه بر خستگی دائم ، علل سینوزیت؛ همه گیری قابل درمانسلام لطفا درباره کیست پستان هم راهکار ارائه بفرمایید متأسفانه یکی از سینه هام پراز دستور العمل های مهم کار در اتاق عمل پرستاران …اتاق عمل آموزش بیمار در خصوص مراقبتهای قبل و بعد از عمل جراحی بیمار عزیز عمل جراحی جهت کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید سرگیجه و علت های مهم آن سرگیجه حالت ناخوشایندی است که فرد احساس می کند خودش به دور اتاق و یا اتاق به دور خودش آنچه باید درمورد نوزادان بدانیم صفحه شیوه ی پاداش دهی این شیوه زمانی کارآمد است که کودک قبل از خوابیدن بی قراری می کند و نگهداری موادغذایی درمنزل نگهداری عسل درمنازل عسل برابر ۴ و به شدت اسیدی است،‌ بنابراین باید از نگه‌داری آن همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …همسرداریهمسرداری موفقهمسرداری در اسلامهمسرداری حضرت فاطمههمسرداری آیینهمسرداری



لینک منبع :راهکارهای دور ماندن از آلرژی

راهکارهای دور ماندن از آلرژی در فصل بهار - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../507244-راهکارهای-دور-ماندن-از-آلرژی-در-فصل-بهار‎Cached24 آوریل 2016 ... متخصص پوست با اشاره به بیماری‌های شایع پوستی در فصل بهار، راه‌های در امان ماندن از این مشکل را تشریح کرد. بیماری‌های شایع پوستی در بهار/ راهکارهای دور ماندن از آلرژی - بیماری ... www.salamatnews.com/.../بیماری‌های-شایع-پوستی-در-بهار-راهکارهای-دور-ماندن-از-آلرژی‎Cached24 آوریل 2016 ... متخصص پوست با اشاره به بیماری‌های شایع پوستی در فصل بهار، راه‌های در امان ماندن از این مشکل را تشریح کرد. بیماری‌های شایع پوستی در بهار/ راهکارهای دور ماندن از آلرژی - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1461481800252212 بیماری‌های شایع پوستی در بهار/ راهکارهای دور ماندن از آلرژی. 10 قانون برای مقابله با آلرژی - بیتوته www.beytoote.com/health/.../rules3-dealing1-allergies.html‎Cachedعلائم آلرژی درمان آلرژی پیشگیری از آلرژی آلرژی نشانهای آلرژیمواد غذایی مضر برای ... به هر نوعی از آلرژی مبتلا باشد، ابتلای یک فرزند از ۳ فرزندش به این بیماری دور از انتظار ... شست وشوی بینی با سرم نمکی به باز ماندن راه های هوایی کمک زیادی می کند، ... راهکارهای دور ماندن از آلرژی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/5984741/راهکارهای-دور-ماندن-از-آلرژی‎Cached24 آوریل 2016 ... متخصص پوست با اشاره به بیماری‌های شایع پوستی در فصل بهار، راه‌های در امان ماندن از این مشکل را تشریح کرد. بیماری های شایع پوستی در بهار/ راهکارهای دور ماندن از آلرژی - قطره www.ghatreh.com/.../بیماری-های-شایع-پوستی-بهار-راهکارهای-دور-ماندن-آلرژی 24 آوریل 2016 ... متخصص پوست با اشاره به بیماری های شایع پوستی در فصل بهار، راه های در امان ماندن از این مشکل را تشریح کرد. - "،نØ. Fars News Agency : بیماری‌های شایع پوستی در بهار/ راهکارهای دور ماندن ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13950205000422‎Cached24 آوریل 2016 ... متخصص پوست در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد بیماری‌های شایع پوستی در بهار/ راهکارهای دور ماندن از آلرژی متخصص پوست با اشاره به بیماری‌های ... چگونه آلرژی را فتیله پیچ کنیم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4368828/چگونه-آلرژی-را-فتیله-پیچ-کنیم‎Cached Similarبه گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بهار همراه با همه آلرژی ها می آید و خلاص شدن از شر آن ها همیشه باید در دستور کار شما قرار بگیرد. تا به حال راه های مختلفی و داروهای ... با رعایت این نکات آلرژی را از خود دور کنید - نمناک namnak.com/آلرژی-را-از-خود-دور-کنید.p13439‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتسلامت خانواده با رعایت این نکات آلرژی را از خود دور کنید ... ابتلا به آلرژی زیاد هم خوشایند نباشد البته این بدان معنا نیست که برای در امان ماندن از ... شایع ترین بیماری های پوستی در بهار/ راهکارهای دور ماندن از آلرژی ... tnews.ir/news/d3e761557445.html‎Cachedمتخصص پوست با اشاره به بیماری های شایع پوستی در فصل بهار، راه های در امان ماندن از این مشکل را تشریح کرد.