مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد!

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامه‌های قبلی خود درباره پروژه آرا (Project Ara) را لغو کرده است. البته در ساعت‌های اولیه نقل این خبر گوگل واکنشی به آن نشان نداد اما کمی بعد یکی از سخنگویان این شرکت در پاسخ یکی از خبرنگاران تایید کرد که این پروژه متوقف شده است.

گوگل پروژه ساخت گوشی ماژولارش را متوقف کرد 

 

پروژه آرا مربوط به ساخت یک گوشی هوشمند ماژولار بود که بتوان بسیاری از قطعات آن را جدا کرد بدون آنکه گوشی خاموش شود. پیشتر گفته شده بود که این گوشی‌ها بدنه‌ای دارند که تمام قابلیت‌های اصلی یک گوشی هوشمند را در خودش جای داده است. قرار بود شش اسلات روی این بدنه قرار بگیرد که بتوان روی آن ماژول‌های مختلفی قرار داد.

براساس آنچه سخنگوی گوگل اعلام کرده می‌دانیم گوگل این پروژه را متوقف کرده اما نمی‌دانیم دقیقا به چه دلیلی چون او از هر اظهارنظر بیشتری خودداری کرده است. البته گوگل پیش از این هم برخی پروژه‌ها را متوقف کرده و بعد به اشکال دیگر آن‌ها را ادامه داده بود بنابراین نمی‌توان کاملا مطمئن بود که دیگری خبری از پروژه آرا نشود.

گرچه گوشی‌های ماژولار پتانسیل‌ها بسیاری دارند اما چند نمونه‌ای که در سال‌های اخیر در روند ساخت و تولید قرار گرفته‌اند چندان از نظر تجاری موفقیت‌آمیز نبوده‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامههای قبلی خود درباره پروژه آرا (Project Ara) را لغو کرده است.3 سپتامبر 2016 ... گوشی، گوگل، ماژولار تعویق دوباره پروژه آراتوسط گوگلیک نقل از که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامه های ...3 سپتامبر 2016 ... یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامه های قبلی خود درباره پروژه آرا Project Ara را لغو کرده است.یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامههای قبلی خود درباره پروژه آرا (Project Ara) را لغو کرده است. امتیاز خبر: 96 از ...پروژهی بلند پروازانهی آرا (Ara) شرکت گوگل به عنوان یک گوشی هوشمند ماژولار مفهومی در بخش ATAP شرکت گوگل متولد شده است. گزارشی از خبرگذاری رویترز منتشر ...4 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – اسماعیل دلخموش: یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامههای قبلی خود درباره پروژه ...یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامههای قبلی خود درباره پروژه آرا (Project Ara) را لغو کرده است. امتیاز خبر: 96 از ...یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامههای قبلی خود درباره پروژه آرا (Project Ara) را لغو کرده است.3 سپتامبر 2016 ... یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامههای قبلی خود درباره پروژه آرا (Project Ara) را لغو کرده است.لغو تولید گوشی های هوشمند پروژه ara توسط گوگل تایید شد ... پروژه گوشی هوشمند ماژولار موسوم به ara شرکت گوگل متوقف شد ... پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد!


کلماتی برای این موضوع

پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد



لینک منبع :پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد!

پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../پروژه-گوشی-ماژولار-گوگل-منحل-شد‎Cached3 سپتامبر 2016 ... یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامه‌های قبلی خود درباره پروژه آرا (Project Ara) را لغو کرده است. پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد - onvansho onvansho.ir/result/پروژه-گوشی-ماژولار-گوگل-منحل-شد.html تبدیل شد گوگل با پروژه‌ Ara برای اولین بار ایده گوشی ماژولار را مطرح . از تلفن ماژولار گوگل چه می‌دانید پروژه‌ی تلفن‌های هوشمند ماژولار Ara عنوان گوشی پروژه‌ی Ara ... پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد! - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../گوگل-پروژه-ساخت-گوشی-ماژولارش-را-متوقف-کرد Rating: 18% - 507 reviews 3 سپتامبر 2016 ... یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامه‌های قبلی خود درباره پروژه آرا (Project Ara) را لغو کرده است. پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد! - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24651829 3 سپتامبر 2016 ... پرونده پروژه آرا بسته شد؛ گوشی های ماژولار گوگل متولد نمی شوند .... ماژولار بودن با گوشی های موتورولا ملموس تر از ال جی جی 5 است؛ اما باز هم با آن ... پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد! - ماتاک تاپ - مجله خبرهای داغ takotook.ml/mag/پروژه-گوشی-ماژولار-گوگل-منحل-شد/ 3 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – اسماعیل دلخموش: یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامه‌های قبلی خود درباره پروژه ... پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد! - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/پروژه_گوشی_ماژولار_گوگل_منحل_شد!‎Cachedدانلود آرا : گوشی ماژولار گوگل - مگ تک · دانلود Project ... پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد! ... دانلود نمونه فیلم برداری دوربین گوشی گوگل پیکسل -GOOGLE PIXEL. پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد! - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/پروژه-گوشی-ماژولار-گوگل-منحل-شد.html 3 سپتامبر 2016 ... گوشی، گوگل، ماژولار تعویق دوباره پروژه آراتوسط گوگلیک نقل از که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامه های ... پروژه گوشی ماژولار گوگل منحل شد! - بهترین های روز ایران www.bestofday.ir/reader/text/201704231932284187 ad_1 مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: یک گزارش که دیروز از طرف خبرگزاری رویترز منتشر شد حاکی از این بود که گوگل برنامه‌های پیشین خود درباره پروژه. پروژه گوشی هوشمند ماژولار موسوم به ara شرکت گوگل متوقف شد - بازدید ... https://buzdid.ir/.../پروژه-گوشی-هوشمند-ماژولار-موسوم-به-ara-شرکت-گوگل-متوقف-شد?... پروژه ی بلند پروازانه ی آرا (ara) شرکت گوگل به عنوان یک گوشی هوشمند ماژولار مفهومی در بخش atap شرکت گوگل متولد شده است. گزارشی از خبرگذاری رویترز منتشر ... پروژه گوشی هوشمند ماژولار موسوم به Ara شرکت گوگل متوقف شد - زومیت www.zoomit.ir/.../9/.../project-ara-googles-modular-smartphone-dead/‎Cached2 سپتامبر 2016 ... پروژه‌ی بلند پروازانه‌ی آرا (Ara) شرکت گوگل به عنوان یک گوشی هوشمند ماژولار مفهومی در بخش ATAP شرکت گوگل متولد شده است. گزارشی از ...