مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: احتمالا با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی مجهز است، طی چند ماه گذشته بسیار خبرساز شده و قابلیت هایش ما را به تعجب وا داشته.

 

 تریلر وهمناکی که توسط هوش مصنوعی IBM ساخته شده

حالا یک بار دیگر، این هوش مصنوعی دست به کاری زده که در نوع خود نه کم نظیر، بلکه بی نظیر است. اوایل این هفته، کمپانی 20th Century Fox که به عنوان یکی از شرکت های بزرگ سازنده فیلم های سینمایی شناخته می شود، وظیفه ساخت تریلر برای فیلم جدیدش، Morgan را به این کامپیوتر سپرد.

مورگان فیلمی است در ژانر درام علمی-تخیلی با محوریت یک هوش مصنوعی خطرناک و جالب است که حالا یک هوش مصنوعی قرار است تریلر چنین فیلمی را بسازد.

برای آماده سازی واتسون، پژوهشگران شرکت IBM به این کامپیوتر بیش از 100 تریلر فیلم ترسناک را نشان دادند که به بخش ها و لحظه های کوتاه تقسیم شده بود. سپس کامپیوتر با تحلیل صدا، تصویر و ترکیب آن ها ایده ای از ساخت تریلر به دست آورد.

در نهایت، واتسون پس از تماشای مورگان، 10 صحنه را برگزید و مجموعا 6 دقیقه ویدیو از آن بیرون کشید تا تریلر را بسازد. در حالی که ممکن است خروجی ادیتورهای ویدیو موثرتر و جذاب تر باشد اما هوش مصنوعی IBM موفق شد این تریلر را در کمتر از یک روز بسازد در حالی که ساخت تریلر به شکل عادی بین 10 تا 30 روز به طول می انجامد.

نتیجه بسیار عالی و البته فوق العاده وهمناک به نظر می رسد. در ادامه می توانید ویدیو را مشاهده کنید.

 

 

مدر صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

تریلر وهمناکی که توسط هوش مصنوعی IBM ساخته شده 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی. احتمالا با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش مصنوعی فوق العاده ...3 سپتامبر 2016 ... اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی. منبع: برترین ها. احتمالا با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش ...احتمالا با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی مجهز است، طی چند ماه گذشته بسیا.احتمالا با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی مجهز است، طی چند ماه گذشته بسیار خبرساز ...... با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی مجهز است، طی چند ماه گذشته بسیار خبرساز شده و...... با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش... ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری کشاورزنیوز: اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی · منبع این خبر، ...احتمالا با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی مجهز است، طی چند ماه گذشته بسیار خبرساز ...9 ا کتبر 2016 ... به گزارش عصر پایش ، آی بی ام واتسون یک ابررایانه است قبلاً خبرهایی درباره توصیف محتویات عکسها و سنجش وضعیت احساسی توسط هوش مصنوعی ...8 ا کتبر 2016 ... اولین تریلر ساخته شده توسط هوش مصنوعی. 174 ... کلید۲۳: یک کلیک تامقصد باسرویس هوشمنددرخواست خودرو،اسنپ. برنامه تصویری اینترن.یک هوش مصنوعی یاد گرفته که اخبار را بخواند و با دقت بی سابقهای به سوالات مربوط به خبرها پاسخ دهد.ساخت هوش مصنوعی که بتواند از ذخیرهی اطلاعات بشر یادگیری ...


کلماتی برای این موضوع

انتشار جزئیات و تصاویر جدید – مرسی دانلود…تصویریتریلر بازی♥تریلر در انتها مطلب♥ شرکت کونامی به‌ صورت رسمی ویژگی‌های جدید بازی را اخبار و راهنمای قدم به قدم بازی هابازی توسط کمپانی مشهور عرضه شده و کار ساخت آن را استودیو ربات ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادرباتجستارهای وابسته رباتیک بازوهای مکانیکی ربات زیرآبی انجمن تخصصی رباتیک هوش مصنوعیقدم زدن یک زن کاملا عریان در خیابان های اصفهان عکساواخر هفته پیش ساعت شب در خیابان معراج اصفهان چند تن از اراذل و اوباش پس از تجاوز به بدو علمبدو علم بدو علم با بروز شکست در جنگ کبیر میهنیاوایل حمله آلمان به شوروی و شکست پی بازگشت پادشاه نقد و بررسی بازی عصربازی …بررسی هم طعم پیشرفت می‌دهد و هم طعم بازگشت به ریشه‌ها ظاهراً سر کونامی برای برنامه پورتال پرشین ویپوشاک پاییزه برای خانمها و آقایان یک استایل فوق العاده متفاوت برای شما زن مطلقه در دانلود بازی پی اس برای کامپیوتر سرگرمیبازیویژگی های بازی هوش مصنوعی خود را با رفتار های شما سازگار می کند و تشخیص دستور تهیه پیده گوشت غذای مخصوص ترکیه ایدستور تهیه پیده گوشت غذای مخصوص ترکیه ای ؛ طرز تهیه پیده گوشت غذای مخصوص ترکیه ایدانلود بازی برای کامپیوتر…بازی ورزشی نسخه کرک شده و معتبر اضافه شد… کونامی با بازی قول این را داده که عملکردی



لینک منبع :اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی

اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../اولین-تریلر-ساخت-یک-هوش-مصنوعی‎Cached3 سپتامبر 2016 ... اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی. احتمالا با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. این ابرکامپیوتر که به هوش مصنوعی فوق العاده ... اولین تریلر ساخته شده توسط هوش مصنوعی - آپارات ► 3:28www.aparat.com/v/O7Z8h/اولین_تریلر_ساخته_شده_توسط_هوش_مصنوعی Oct 8, 2016 - 3 min اولین تریلر ساخته شده توسط هوش مصنوعی. 1,195 ... شنبه و یکشنبه میتونی یک فیلم رایگان با فیلیمو ببینی! ضربه مغزی. این فیلم ... اولین تریلر ساخته شده توسط هوش مصنوعی توسط آی بی ام واتسون ... ► 3:28https://www.youtube.com/watch?v=MBZAwC_19DI Oct 8, 2016 - 3 min - Uploaded by mfta.ir لینک: http://mfta.ir/?p=17567 در حال حاضر آی بی ام واتسون توانست موفقیت جدیدی را کسب کند این ابررایانه نحوه ساختن تریلر فیلم با استفاده ... تماشا کنید: ساخت تریلر فیلم Morgan توسط ابررایانه واتسون با ... https://www.zoomit.ir/.../bm-watson-creates-ai-made-movie-trailer/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... واتسون را باید اولین ابررایانه و ماشین مبتنی بر هوش مصنوعی خواند که موفق شده ... برای آماده سازی و آموزش ساخت تریلر از یک فیلم، متخصصان این ... اولین تریلر ساخته شده توسط هوش مصنوعی توسط آی بی ام واتسون - مفتا mfta.ir/science.../ibm-watson-creates-the-first-ai-made-movie-trailer‎Cached9 ا کتبر 2016 ... آی بی ام واتسون یک ابررایانه است قبلاً خبرهایی درباره توصیف محتویات عکس‌ها و سنجش وضعیت احساسی توسط هوش مصنوعی با دقت تشخیص ... اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24651453 3 سپتامبر 2016 ... اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی. وب سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: احتمالا با ابر کامپیوتر شرکت IBM با نام واتسون آشنایی دارید. هرلحظه، اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/اولین-تریلر-ساخت-یک-هوش-مصنوعی حالا یک بار دیگر، این هوش مصنوعی دست به کاری زده که در نوع خود نه کم نظیر، بلکه ... سازنده فیلم های سینمایی شناخته می شود، وظیفه ساخت تریلر برای فیلم جدیدش، ... اولین تریلر ساخت یک هوش مصنوعی - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/اولین_تریلر_ساخت_یک_هوش_مصنوعی‎Cachedدانلود با موشا آشنا شوید، اولین فیلی که از پای مصنوعی استفاده دانلود مجله علمی ایران: یکی از مزایای پیشرفت تکنولوژی ساخت اعضای مصنوعی برای حیواناتی است ... اولین تریلر ساخته شده توسط هوش مصنوعی | عصر پایش اطلاعات www.asrepayesh.com/content/463‎Cached9 ا کتبر 2016 ... به گزارش عصر پایش ، آی بی ام واتسون یک ابررایانه است قبلاً خبرهایی درباره توصیف محتویات عکس‌ها و سنجش وضعیت احساسی توسط هوش مصنوعی ... واتسون تریلر جذابی از فیلم ترسناک مورگان را ساخت! | شبکه www.shabakeh-mag.com/artificial-intelligence/4573‎Cached13 سپتامبر 2016 ... اما برای اولین بار تریلر فیلم سینمایی و ترسناک مورگان توسط یک سامانه ... واتسون سامانه هوش مصنوعی آی‌بی‌ام موفق به ساخت تریلری شده است که به ...