مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد

[ad_1]

آمازون نیز جزو کمپانی‌هایی است که دستیار صوتی هوشمند بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند اکو معرفی کرده است، اما استفاده از الکسا یا همان دستیار صوتی هوشمند آمازون تنها برای خریداران اکو امکان پذیر بود، حال آنکه این کمپانی نسخه‌ تحت وب الکسا را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده است.

 به گزارش مشرق، آمازون با عرضه‌ بلندگوی هوشمند اکو نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، اما لزوم خرید بلندگوی اکو که برای علاقمندان به این محصول در خارج از خاک آمریکا ممکن نیست، باعث شده بود تا بسیاری از علاقمندان نتوانند از این دستیار صوتی هوشمند در خارج از آمریکا استفاده کنند، از این‌رو آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را که در قالب بلندگوی اکو تحت یک نسخه‌ وب در اختیار علاقمندان قرار داده است.

با استفاده از این ابزار می‌توان بدون نیاز به ابزار دیگری و تنها از طریق مرورگر از دستیار صوتی هوشمند الکسا استفاده کرد.
 
برای استفاده از دستیار صوتی هوشمند الکسا کافی است تا به echosim.io دسترسی داشته و تمام سوالاتی را که در نظر دارید، از این دستیار صوتی هوشمند بپرسید. یکی از مواردی که در این دستیار صوتی هوشمند وجود نداشته، اما در اکو می‌توان از آن استفاده کرد، آمادگی همیشه‌ی اکو برای شنیدن دستورات کاربر است، حال آنکه در اپلیکیشن تحت وب باید کلید مربوطه را فشرد و سپس دستور مورد نظر را بصورت صوتی ادا کرد.
 
هدف اصلی آمازون از ارائه‌‌ی این اپلیکیشن تحت وب، به نمایش گذاشتن قابلیت‌های این ابزار به توسعه‌دهندگان بین المللی است تا از این طریق بتوانند توانایی دستیار صوتی هوشمند آمازون را درک کرده و از آن استفاده کنند. آمازون ایده‌ی اصلی ارائه‌ی چنین سرویسی را در جریان نشست‌های هکاتون که طی آن برنامه‌نویسان، طراحان و توسعه‌دهندگان گرد هم می‌آیند، به دست آورده است.

منبع: زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 مه 2016 ... آمازون نیز جزو کمپانیهایی است که دستیار صوتی هوشمند بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند اکو معرفی کرده است، اما استفاده از الکسا یا همان ...30 مه 2016 ... به گزارش مشرق، آمازون با عرضه بلندگوی هوشمند اکو نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، اما لزوم خرید بلندگوی اکو که برای علاقمندان به این ...به گزارش مشرق، آمازون با عرضه بلندگوی هوشمند اکو نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، اما لزوم خرید بلندگوی اکو که برای علاقمندان به این محصول در خارج از خاک ...30 مه 2016 ... آمازون نیز جزو کمپانیهایی است که دستیار صوتی هوشمند بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند اکو معرفی کرده است، اما استفاده از الکسا یا همان ...وبسایت مشرق: بیشتر بخش جنگل های آمازون در خاک برزیل با 60% و پرو با 13% مساحت کلی جای دارد. جنگل آمازون نامزد قرار گرفتن در فهرست عجایب هفتگانه جدید بود ...2016-05-30 مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد آمازون نیز جزو کمپانیهایی است که دستیار ...2 جولای 2016 ... بر اساس گفته های خود آمازون، اکنون امکان خرید میلیون ها محصول مختلف، تنها با استفاده از فرامین ... آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد.آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد ... به گزارش مشرق، آمازون با عرضه بلندگوی هوشمند اکو نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، اما لزوم خرید ...24 ژوئن 2015 ... صبح چهارشنبه سوم تیر ماه 1394 خبر رونمایی از دستیار صوتی آمازون برای ... 14 ساعت پیش آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد.18 ا کتبر 2016 ... اسپیکرهای Hurricane شرکت SoundHound به بازار عرضه میشوند. ... بیفتد اما حالا پس از دو سال واقعا توانسته جایگاه قدرتمندی به دست آورد. از زمان معرفی اولیه آمازون اکو، الکسا (دستیار صوتی هوشمند آمازون که در این دستگاه استفاده ...


کلماتی برای این موضوع

آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به آورد



لینک منبع :آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد

آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را در قالب اپلیکیشن تحت وب ... www.zoomit.ir/2016/5/29/.../amazon-echosim-alexa-simulator/‎Cached29 مه 2016 ... آمازون دستیار صوتی هوشمند خود را که پیش از این تنها از طریق بلندگوی هوشمند اکو در ... برای استفاده از دستیار صوتی هوشمند الکسا کافی است تا به ... آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../آمازون-دستیار-صوتی-هوشمند-الکسا-را-به-Web-آورد 30 مه 2016 ... آمازون نیز جزو کمپانی‌هایی است که دستیار صوتی هوشمند بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند اکو معرفی کرده است، اما استفاده از الکسا یا همان ... برچسب ها - دستیار صوتی هوشمند - مشرق www.mashreghnews.ir/fa/tag/1/دستیار%20صوتی%20هوشمند آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد. آمازون نیز جزو کمپانی هایی است که دستیار صوتی هوشمند... بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند اکو معرفی کرده. آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد - نگار آنلاین www.negaronline.com/.../آمازون-دستیار-صوتی-هوشمند-الکسا-را-به-Web-آورد آمازون نیز جزو کمپانی‌هایی است که دستیار صوتی هوشمند بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند اکو معرفی کرده است، اما استفاده از الکسا یا همان دستیار صوتی ... دستیار صوتی Alexa – دیجیاتو https://digiato.com/label/دستیار-صوتی-alexa/‎Cachedهواوی دستیار صوتی هوشمند Alexa را به Mate 9 می آورد ... اگر نمی خواهید که برای دسترسی به امکانات دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا، 180 دلار را برای خرید ... آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به web آورد - دانلود فیلم www.mevia.ir/.../آمازون_دستیار_صوتی_هوشمند_الکسا_را_به_web_آورد‎Cachedآمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به web آورد. Error loading player: No playable sources found. دانلود تجربه استفاده از اسپیکر هوشمند آمازون Echo آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد - مشرق نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/19389963 30 مه 2016 ... آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد. آمازون نیز جزو کمپانی هایی است که دستیار صوتی هوشمند بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند ... آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را به Web آورد بعد از ظهر دوشنبه 10 ... khabarche.ir/خبر/.../آمازون-دستیار-صوتی-هوشمند-الکسا-را-به-Web-آورد 30 مه 2016 ... آمازون نیز جزو کمپانی‌هایی است که دستیار صوتی هوشمند بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند اکو معرفی کرده است، اما استفاده از الکسا یا همان ... هواوی دستیار صوتی آمازون الکسا را به میت ۹ می‌آورد | فارنت farnet.ir/.../huawei-is-definitely-bringing-amazons-alexa-to-the-mate-9/‎Cached5 ژانویه 2017 ... هواوی قصد دارد در قالب به‌روزرسانی نرم‌افزاری ویژه‌ای، الکسا، دستیار هوشمند صوتی آمازون را به میت 9 اضافه کند. هواوی دستیار صوتی هوشمند Alexa را به Mate 9 می آورد — وبلاگ ... - خـانه i-sel.ir/blog/هواوی-دستیار-صوتی-هوشمند-alexa-را-به-mate-9-می-آور/ ۲) هواوی دستیار صوتی الکسا آمازون را به میت ۹ می آورد - تکنومون ... آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را در قالب اپلیکیشن Huawei Alexa برای گوشی هوشمند ..... . com/archive/13-internet/1249-استیون-هاوکنیگ-به-عکاسی-نجومی-روی-می- آورد.html .