مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرانجام آبلیموهای بدون آب‌لیمو چه شد؟

[ad_1]

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به بررسی آبلیموهای موجود در بازار در سال گذشته، از تقلب در 60 درصد این آبلیموها خبر داد و در عین حال گفت: امیدوارم در استانداردهای‌مان اصلاحاتی انجام دهیم که برخی تولید کنندگان بتوانند این آبلیمو غیر طبیعی را به نحوی تولید کنند که دیگر تقلبی شکل نگیرد.

به گزارش مشرق، دکتر رسول دیناروند درباره نتیجه بررسی آبلیموها که در سال گذشته انجام شد، گفت: بررسی آبلیموها انجام شد و نتایج آن به دست آمد. طبق این بررسی‌ها مشخص شد که تنها حدود 40 درصد آبلیموهای موجود در بازار مشکلی نداشتند.

وی با بیان اینکه در عین حال بر اساس این بررسی مشخص شد که 60 درصد از آبلیموهای موجود مشکل داشتند، افزود: البته این مشکل، مشکل ایمنی و سلامت نبوده است. یعنی مانند اشکالات در برخی فرآورده‌های غذایی که مصرف آنها خطرناک بوده و منجر به بیماری می‌شوند، نیست. بلکه عمده آبلیموهایی که رد شدند به علت این بوده که آب لیموی طبیعی نبوده و آن را ساخته بودند.

دیناروند در پاسخ به اینکه آیا در این آبلیموها از آب کاه به جای لیمو استفاده می‌شده؟ اظهار کرد: خیر، موضوع استفاده از آب کاه مطرح نیست، بلکه موضوع، مصرف ترکیباتی از عصاره‌ها و مواد شیمیایی مختلف در تولید آبلیمو است که همه این مواد، به تنهایی قابلیت مصرف دارند، اما وقتی آبلیمویی را به عنوان آبلیموی طبیعی خریداری می‌کنید، درحالیکه این آبلیمو طبیعی نیست، این یک نوع تقلب و کلاه‌برداری محسوب می‌شود و ما با این موضوع مشکل داریم.

وی درباره نحوه برخورد با متقلبین در این حوزه، گفت: در این زمینه هم طبق ضوابطی که داریم، با متخلفین برخورد می‌کنیم. به طوریکه ابتدا پروانه آنها تعلیق می‌شود و به تدریج برخی از آنها به تعزیرات معرفی می شوند. همچنین آنهایی هم که جرم‌شان سبک‌تر است، تعهد می‌دهند که چنین تقلباتی را تکرار نکنند.

رییس سازمان غذا و دارو در عین حال ابراز امیدواری کرد که در استانداردهایمان اصلاحاتی انجام دهیم که برخی تولید کنندگان بتوانند این آبلیموی غیرطبیعی را به نحوی تولید کنند که دیگر تقلبی شکل نگیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


سرانجام آبلیموهای بدون آبلیمو چه شد؟ رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به بررسی آبلیموهای موجود در بازار در سال گذشته، از تقلب در 60 درصد این آبلیموها خبر داد و در عین ...سرانجام بررسی آبلیموهای موجود در بازار چه شد؟ آبلیموهای بدون "آب لیمو". تاریخ انتشار : شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۳. Share/Save/Bookmark. رییس سازمان غذا و ...سرانجام آبلیموهای بدون آب لیمو. رییس سازمان غذا و دارو ... طبق این بررسیها مشخص شد که تنها حدود 40 درصد آبلیموهای موجود در بازار مشکلی نداشتند. وی با بیان اینکه در ...23 آوريل 2016 ... آبلیموهای بدون "آبلیمو"؛ سرانجام بررسی آبلیموهایبازار چهشد؟ ... که در سال گذشته انجام شد، گفت: بررسی آبلیموها انجام شد و نتایج آن به دست آمد.ساعت: 21:31 منتشر شده در مورخ: 1395/02/29 شناسه خبر: 740104 عطرخوش دمنوش به لیمو، کارآفرین گنبدی را برآن داشت تا با راه اندازی کارگاه تکثیر نهال و تولید ...23 آوريل 2016 ... اشمیت: نشست کمیسیون مشترک برجام پربار بود. سرانجام آبلیموهای بدون آبلیمو چه شد؟ ادعای کری: آمریکا سد راه تجارت قانونی با ایران نخواهد شد.سرانجام بررسی آبلیموهای موجود در بازار چه شد؟ آبلیموهای بدون "آ.به گزارش خبرنگار مهر ، دکتر رسول دیناروند در واکنش به برخی اخبار مبنی بر وجود آرسنیک در آب میوه های صنعتی، تاکید کرد: بررسی های ما نشان می دهد که چنین چیزی ...سرانجام آبلیموهای بدون آبلیمو چه شد؟ ... حمید سوریان سرانجام موفق شد سهمیه المپیک ریو را به دست آورد.حمید سوریان با شکست ... نوشیدن آب لیمو ترش را جدی بگیرید.23 آوريل 2016 ... اجتماعی:سرانجام بررسی آبلیموهای بدون آب لیمو در بازار ... آبلیموها در گذشته شد، بررسی انجام و آن دست طبق بررسیها شد تنها 40 آبلیموهای در مشکلی ...


کلماتی برای این موضوع

حرف خودمونی ღ ترافیک عشقی ღحرفخودمونیاز قلب بیمارم می خواهم تا آمدن تو بتپد به دنبال لبخند ناب تو هستم چنین عمرم را می گذرانمپزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی



لینک منبع :سرانجام آبلیموهای بدون آب‌لیمو چه شد؟

سرانجام آبلیموهای بدون آب‌لیمو چه شد؟ www.javanonline.ir/fa/news/779956/سرانجام-آبلیموهای-بدون-آب‌لیمو-چه-شد سرانجام آبلیموهای بدون آب‌لیمو چه شد؟ رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به بررسی آبلیموهای موجود در بازار در سال گذشته، از تقلب در 60 درصد این آبلیموها خبر داد و در عین ... سرانجام بررسی آبلیموهای بدون آب لیمو در بازار - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../سرانجام-بررسی-آبلیموهای-بدون-آب-لیمو-در-بازار 23 آوریل 2016 ... سرانجام بررسی آبلیموهای بدون آب لیمو در بازار ... وی با بیان اینکه در عین حال بر اساس این بررسی مشخص شد که 60 درصد از آبلیموهای موجود مشکل ... سرانجام آبلیموهای بدون آب‌لیمو چه شد؟ - مفیدستان mofidestan.ir/سرانجام-آبلیموهای-بدون-آب‌لیمو-چه-شد؟/‎Cachedسرانجام آبلیموهای بدون آبلیمو چه شد؟ رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به بررسی آبلیموهای موجود در بازار در سال گذشته، از تقلب در ۶۰ درصد این آبلیموها خبر داد و در عین ... شناسایی ۱۷ شرکت که بدون لیمو آب‌لیمو تولید می‌کنند | جامعه | DW ... www.dw.com/fa-ir/شناسایی-۱۷...که-بدون...آبلیمو.../a-18760895‎Cached Similar4 ا کتبر 2015 ... شناسایی ۱۷ شرکت که بدون لیمو آب‌لیمو تولید می‌کنند ... از کارخانه "دست‌چین" مشخص شد که این شرکت ۵۵۰ تن آب‌لیموی تقلبی تولید کرده که بخشی ... پایتخت - آبلیموهای بدون "آب لیمو" www.paytakhtpress.ir/fa/doc/news/76479/آبلیموهای-بدون-آب-لیمو‎Cachedسرانجام بررسی آبلیموهای موجود در بازار چه شد؟ آبلیموهای بدون "آب لیمو" ... کلمات کلیدی: دیناروند،رییس سازمان غذا ،آبلیموهای تقلبی ،آبلیمو طبیعی ،اخبار سلامت، ... سرانجام آبلیموهای بدون آب لیمو چه شد؟ - آکا - آکاایران akairan.com/havades-akhbar/.../news20164232254059984.html رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به بررسی آبلیموهای موجود در بازار در سال گذشته، از تقلب در 60 درصد این آبلیموها خبر داد و در عین حال گفت: امیدوارم در استانداردهای مان ... بهار نیوز - آبلیموهای بدون "آب لیمو" baharnews.ir/news/105664/‎Cachedسرانجام بررسی آبلیموهای موجود در بازار چه شد؟ آبلیموهای بدون "آب لیمو" ... بتوانند این آبلیموی غیرطبیعی را به نحوی تولید کنند که دیگر تقلبی شکل نگیرد. الف - اگر آبلیموی تقلبی، آبِ لیمو نیست پس چیست؟ alef.ir/vdcg7y9xqak9yz4.rpra.html?299081‎Cached Similar9 ا کتبر 2015 ... بهمن ماه سال گذشته بود که آبلیمو هم خبر ساز شد و اخبار تقلبی بودن آن کام مردم را ... و گوگرد، می‌توان بدون استفاده از لیمو ١٠ تن آبلیموی تقلبی تهیه کرد. ..... هی بگید مرگ بر آمریکا،مرگ بر آل سعود اینکار ها را حتی آل سعود هم در حق ... اگر آبلیموی تقلبی، آبِ لیمو نیست پس چیست؟ - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/.../اگر-آبلیموی-تقلبی-آبِ-لیمو-نیست-پس-چیست‎Cached3 ا کتبر 2015 ... بهمن ماه سال گذشته بود که آبلیمو هم خبر ساز شد و اخبار تقلبی بودن آن کام مردم را ترش کرد. ... و گوگرد، می‌توان بدون استفاده از لیمو ١٠ تن آبلیموی تقلبی تهیه کرد. ..... تنها چیزی که تاحالا ناخالصی نداشته وتوش تقلب نکردن مرگ موشه. آبلیموهای بدون "آب لیمو"؛ سرانجام بررسی آبلیموهای بازار چه شد؟ - قطره www.ghatreh.com/.../آبلیموهای-بدون-لیمو-سرانجام-بررسی-آبلیموهای-بازار 23 آوریل 2016 ... رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به بررسی آبلیموهای موجود در بازار در سال گذشته، از تقلب در 60 درصد این آبلیموها Ø.