مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت

[ad_1]

معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه 5 میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند گفت: سالانه در ایران 10 هزار میلیارد تومان هزینه مصرف دخانیات می‌شود.

ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت
به گزارش مشرق، علی‌اکبر سیاری معاون بهداشتی وزیر بهداشت امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه امسال شعار هفته سلامت «غلبه بر دیابت» است، اظهار داشت: 422 میلیون نفر در دنیا مبتلا به دیابت هستند که 50 درصد آنها از این موضوع خبر ندارند و در ایران 5 میلیون نفر مبتلا به دیابت وجود دارد.

وی افزود: بیماران دیابتی و افرادی که در معرض دیابت هستند می‌توانند زندگی سالم و طول عمر مفید داشته باشند که شرط نخست این موضوع مدیریت بیماری، رژیم غذایی مناسب و سلامت خودشان است.

سیاری با بیان اینکه مردم ایران روزانه 10 تا 12 گرم نمک مصرف می‌کنند، خاطرنشان کرد: افراد کمتر از 50 سال باید 5 گرم نمک در روز مصرف کنند و افرادی که بالای 50 سال سن دارند باید روزانه 3 گرم مصرف نمک داشته باشند؛ با نان و پنیر مردم روزانه 7 گرم نمک مصرف می‌کنند که این نمک زیادی باعث فشار خون می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 ژوئن 2016 ... متخصص غدد گفت: براساس مطالعات مختلف در حال حاضر حدود 4.5 تا 5 میلیون نفر در کشورمان مبتلا به دیابت هستند که نیمی از آنها از بیماری خود ...معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه 5 میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند گفت: سالانه در ایران 10 هزار میلیارد تومان هزینه مصرف دخانیات میشود.رییس ستاد برگزاری هفته سلامت افزود: نیمی از مرگهای زودهنگام در منطقه مدیترانه شرقی به علت دیابت است. در ایران نیز حدود 5 میلیون نفر به این بیماری مبتلا هستند ...معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه 5 میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند گفت: سالانه در ایران 10 هزار میلیارد تومان هزینه مصرف دخانیات میشود.ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت/ 10 هزار میلیارد تومان سالانه در ایران صرف دخانیات میشود.16 ژوئن 2016 ... ابتلای ۵ میلیون ایرانی به دیابت. برآورد میشود که در سال ۲۰۳۰ بیماری دیابت هفتمین عامل مرگ و میر در انسان خواهد بود. مرگ و میر ناشی از دیابت در ...چند روز پيش از اين نيز دبير كميسيونهاي انجمنهاي علمي گروه پزشكي وزارت بهداشت از ابتلاي 500هزار ايراني به ديابت نوع يك و ضرورت آموزش مربيان بهداشت و معلمان ...17 ژوئن 2016 ... متخصص غدد گفت: براساس مطالعات مختلف در حال حاضر حدود ۴.۵ تا ۵ میلیون نفر در کشورمان مبتلا به دیابت هستند که نیمی از آنها از بیماری خود ...وزیر بهداشت در همایش پیاده روی خانوادگی: یکی از آسیب های بزرگ در کشور مسئله چاقی و افزایش وزن است /ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت. وزیربهداشت در همایش پیاده ...17 ژوئن 2016 ... مداد برادران محمد نمایندگان درگیری اتفاق قاچاقچی هیات که و کمک مح.


کلماتی برای این موضوع

ابتلای یک‌ونیم میلیون ایرانی به زخم پای دیابتی ……کنترل دیابت اصلا کار سختی نیست متاسفانه اغلب بیماران دیابتی الفبای کنترل قند رو بلد دیابت چطور با داشتن دیابت نوع دو بهتر زندگی کنید؟ همه افراد مبتلا به دیابت نوع دو دارو مصرف دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، …دیابتعلائم دیابتدرمان دیابتنشانه های دیابتدیابت نوع دوقند خونمرض قندافزایش قند دیابت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاددیابتمقایسه دیابت نوع یک و دو مشخصات دیابت نوع ۱ دیابت نوع ۲ بروز ناگهانی تدریجی سن بروزپزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …مطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد به گزارش مهر، یافته دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله است ؟ …دیابت چیست و چگونه باید با آن مقابله است ؟ قندخون انسولین کاهش وزن رژیم غذایی مراقبت طلاق به در خواست زن پادشاه ایرانیطلاقبهدرخواستزنبه گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ایسکانیوز در این شماره طلاق به درخواست زن دانستنیهای پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانالکل به هر میزان می‌تواند باعث سرطان شود محققان با بررسی شواهد و یافته‌های علمی به ژن خوب از مادر و ژن بد از پدر به ارث می رسدمحققان بیشتر از همه توسط ژن دیابت نوع دو تحت تاثیر قرار گرفتند به گفته آنها، تغییرات مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …شمار زیادی از شهدای حله ایرانی وافغانستانی های مقیم ایران هستند قاتل نامرئی و ساعت



لینک منبع :ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت

ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/474805/ابتلای-5-میلیون-ایرانی-به-دیابت ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت. برآورد می‌شود که در سال 2030 بیماری دیابت هفتمین عامل مرگ و میر در انسان خواهد بود. مرگ و میر ناشی از دیابت در سال 2011 معادل با ... در گفت‌وگو با فارس مطرح شد ابتلای ۵ میلیون ایرانی به دیابت ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950312000968‎Cached16 ژوئن 2016 ... متخصص غدد گفت: براساس مطالعات مختلف در حال حاضر حدود 4.5 تا 5 میلیون نفر در کشورمان مبتلا به دیابت هستند که نیمی از آن‌ها از بیماری‌ خود ... ابتلای 5میلیون ایرانی به دیابت/خطر اپیدمی بیماری تا 10 سال آتی ... www.isna.ir/.../ابتلای-5میلیون-ایرانی-به-دیابت-خطر-اپیدمی-بیماری-تا-10-سال-آتی 18 آوریل 2016 ... رییس ستاد برگزاری هفته سلامت ضمن اعلام آمار 11.37 درصدی ابتلا به دیابت در کشور، نسبت به ایجاد اپیدمی این بیماری طی 10 تا 15 سال آینده در ... ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت - تدبیر24 tadbir24.ir/fa/news/65213/ابتلای-5-میلیون-ایرانی-به-دیابت 16 ژوئن 2016 ... تدبیر24 :برآورد می‌شود که در سال 2030 بیماری دیابت هفتمین عامل مرگ و میر در انسان خواهد بود. مرگ و میر ناشی از دیابت در سال 2011 معادل با مجموع ... ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/561464/ابتلای-5-میلیون-ایرانی-به-دیابت 22 آوریل 2016 ... معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه 5 میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند گفت: سالانه در ایران 10 هزار میلیارد تومان هزینه مصرف دخانیات می‌شود. 5 میلیون ایرانی دیابت دارند - دانشگاه علوم پزشکی ارتش ajaums.ac.ir/DesktopModules/.../NewsView.aspx?...0...‎Cachedچند روز پیش از این نیز دبیر کمیسیون‌های انجمن‌های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت از ابتلای 500هزار ایرانی به دیابت نوع یک و ضرورت آموزش مربیان بهداشت و معلمان ... ابتلای 5 میلیون ایرانی به بیماری قند - onvansho onvansho.ir/result/ابتلای-5-میلیون-ایرانی-به-بیماری-قند.html وزیر بهداشت با اشاره به ابتلای 5 میلیون ایرانی به بیماری قند گفت 5 میلیون نفر در کشور . دانلود مقاله بیماری دیابت مرض قند به بیماری دیابت یا قند به 4 میلیون ... ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت - پایگاه اطلاع رسانی، خبر، تحلیلی ... www.ifsm.ir/news/34623/ابتلای-5-میلیون-ایرانی-به-دیابت‎Cached25 آوریل 2016 ... معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه 5 میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند گفت: سالانه در ایران 10 هزار میلیارد تومان هزینه مصرف دخانیات می abcdشود. ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت | گیل خبر gilkhabar.ir/186342/ابتلای-5-میلیون-ایرانی-به-دیابت/‎Cached16 ژوئن 2016 ... ابتلای ۵ میلیون ایرانی به دیابت. برآورد می‌شود که در سال ۲۰۳۰ بیماری دیابت هفتمین عامل مرگ و میر در انسان خواهد بود. مرگ و میر ناشی از دیابت در ... بهار نیوز - ابتلای 5 میلیون ایرانی به دیابت baharnews.ir/news/109577/ 17 ژوئن 2016 ... گروه سلامت: متخصص غدد گفت: براساس مطالعات مختلف در حال حاضر حدود ۴.۵ تا ۵ میلیون نفر در کشورمان مبتلا به دیابت هستند که نیمی از آن‌ها از ...