مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دیگر نیازی به روت کردن گوشی‌های اندرویدی نیست

[ad_1]

همواره گوشی‌های هوشمند اندرویدی به دلایل مختلفی از جمله شخصی‌سازی تنظیمات و بهینه‌سازی ویژگی‌ها نیازمند به دسترسی روت و یا بهتر بگوئیم روت کردن بوده‌اند، اما آیا این نسخه‌ایست که تا ابد برای اندروید پیچیده شده است؟

 به گزارش مشرق، در این مطلب دلایل عدم نیاز گوشی هوشمند اندرویدی به روت را برای کاربران معمولی مورد بررسی قرار دهیم.

دلایل روت کردن گوشی‌های اندرویدی
 
در مطلبی پیش از این در مورد اینکه روت کردن چیست توضیحات کاملی داده شد و حتی در مطلبی دیگر روت کردن و حتی آنروت کردن را به طور کامل توضیح داده‌ایم.
 
برای مدت طولانی دلایل بسیار مختلفی برای روت کردن گوشی‌های هوشمند وجود داشت. برای مثال نصب یک اپلیکیشن خاص مربوط به صرفه‌جویی در مصرف باتری و یا شخصی‌سازی تنظیمات GPS نیازمند دسترسی روت بوده و بدون روت انجام بسیاری از این اعمال تقریبا غیر ممکن به شمار می‌رفت.
 

دیگر نیازی به روت کردن گوشی‌های اندرویدی نیست؟
 
بسیاری از اپلیکیشن‌های تهیه نسخه پشتیبان یا همان بک‌آپ مانند اپلیکیشن Titanium Backup به دسترسی روت نیاز دارند. یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که نیازمند دسترسی روت است اپلیکیشنی است که سرعت کلاک پردازنده را افزایش می‌دهد و استفاده از چنین اپلیکیشنی در گوشی‌های هوشمند قدیمی‌ بسیار کاربردی است چرا که با استفاده از آن می‌توان از سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند قدیمی نهایت استفاده را کرد. همچنین برای تغییر در فایل‌های سیستمی نیازمند دسترسی روت هستیم.
 
در صورت روت نبودن دستگاه اندرویدی، حافظه آن می‌تواند بسیار مشکل‌ساز باشد. اپلیکیشن‌های حافظه که نیازمند دسترسی روت هستند مانند SD Maid Pro به پاک‌سازی حافظه به طور بسیار موثری کمک می‌کند. به کمک آن‌ها می‌توان پایگاه داده اپلیکیشن‌ها را بهینه‌سازی کرد و در بعضی از موارد حتی چند صد مگابایت از حافظه را آزاد نمود. همان‌طور که اشاره شد برای دسترسی به برخی از این قابلیت‌های بسیار کاربردی نیازمند گوشی هوشمند روت شده هستیم.

دلایل عدم نیاز به روت کردن گوشی‌های اندرویدی
 
امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه چیز در حال تغییر است. گوشی‌های هوشمند در همان ابتدا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری خوبی ارائه می‌شوند که کاربران را از استفاده از اپلیکیشن‌های بهینه‌ساز بی‌نیاز می‌کنند. قابلیت‌هایی همچون GPS و یا حالت Power-saving به قدر کافی مناسب هستند که دیگر نیازی به انجام هیچ‌گونه تغییری در آن‌ها نیست.
 
در خصوص اپلیکیشن‌های تهیه نسخه پشتیبان نیز می‌توان به این نکته اشاره کرد که امروزه دیگر نیازی به ذخیره اطلاعات بر روی گوشی‌های هوشمند نیست چرا که به راحتی می‌توان آن‌ها را بر روی فضای ابری یا همان cloud ذخیره کرد. بیشتر بازی‌‌ها در گوگل‌پلی نیز با قابلیت ذخیره شدن اطلاعات آن‌ها بر روی cloud ارائه می‌شوند. اگرچه این موضوع همچنان باری کاربران ایران به طور کامل برطرف نشده اما شرایط بسیار بهتر از گذشته شده است و خواهد شد.
 
برخی از اپلیکیشن‌ها قابلیت اجرا بر روی گوشی‌های هوشمند روت شده را ندارند
 
در صورت نصب برخی از اپلیکیشن‌ها بر روی گوشی روت شده امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد. در این‌صورت در هنگام استفاده از این اپلیکیشن ممکن است با پیغام این اپلیکیشن بر روی دستگاه‌های روت شده قابلیت اجرا ندارد، رو به رو شویدو طبیعتاً این محدودیت باعث خواهد شد از روت کردن گوشی اندرویدی خود پشیمان شوید! در عین حال استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی می‌تواند در گوشی‌های روت شده امنیت حساب بانکی شما را به خطر بیندازد.

کاستوم‌رام؛ تنها انگیزه‌ای که برای روت کردن خواهید داشت!
 
با بررسی موارد بالا و ذکر دلایل عدم نیاز به روت دستگاه اندرویدی، دلایل کمی برای روت کردن این گوشی‌ها باقی می‌ماند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل روت کردن دستگاه امکان دسترسی نامحدود به کارت حافظه است که از زمان معرفی نسخه کیت‌کت اندروید مشکل‌ساز شده بود اما با معرفی نسخه مارشملو اندروید این مشکل نیز برطرف شده است. با این حال روت کردن دستگاه‌های اندرویدی یک مزیت منحصر به فرد دارد که  به سادگی نمی‌توان از آن عبور کرد و این مزیت قابلیت نصب کاستوم رام‌ها است.
 

دیگر نیازی به روت کردن گوشی‌های اندرویدی نیست؟
 
نتیجه‌گیری
 
امروزه دیگر نیاز ضروری به روت کردن دستگاه‌های اندرویدی نسبت به گذشته احساس نمی‌شود و همانطور که گفتیم حتی می‌توان این‌گونه بیان کرد که تنها دلیلی که برای روت کردن دستگاه‌های اندرویدی باقی مانده و بسیار به چشم می‌آید قابلیت نصب کاستوم رام‌ها است و بقیه موارد قابلیت جایگزینی دارند.

منبع: فارنت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


چرا میتوان گفت دیگر نیازی به روت کردن گوشیهای اندرویدی نداریم؟ ... به طور کامل توضیح دادهایم اما به نظر میرسد بد نیست دوباره نگاهی به دلایل روت کردن بیندازیم.روش های مختلفی برای روت کردن موبایل های اندرویدی وجود دارد. در مقاله زیر میتوانید بهترین ... قطعا گوشی توسط کاربر دیگری روت شده است. پاسخ دادن. Hamed .... بنابر این اگر نیاز به دسترسی روت ندارید احتیاجی به روت کردن نیست. پاسخ دادن. پارسا.10 مه 2016 ... در این مقاله روت کردن گوشی تنها با یک لمس را به شما آموزش خواهیم داد - زومیت. ... برای اتصال آیفون 7 به مک بوک پرو 2016 به یک کابل جدید نیاز دارید ..... نیست اما باتوجه به گفتههای توسعهدهنده اکثریت گوشیهای دیگر برندها توانایی ...1 – برخی از اپلیکیشن های اندرویدی، نیاز به روت بودن گوشی شما دارند که از آن ها می ... 6 – یکی دیگر از مزیت های روت کردن امکان استفاده از آخرین نسخه ی اندروید است به ... آن نصب کنید قادر خواهید بود رام های رسمی که مربوط به ریجن گوشی شما نیستند و ...12 ژوئن 2016 ... دیگر نیازی به روت کردن گوشیهای اندرویدی نداریم؟ ... به طور کامل توضیح دادهایم اما به نظر میرسد بد نیست دوباره نگاهی به دلایل روت کردن بیندازیم.روت کردن گوشی چیست : برای اینکه بتوانیم دسترسی کامل به گوشی و برنامه های کاربردی اندروید و تمامی اطلاعات مهم گوشی دسترسی ..... نیازی به اینترنت نیست و حجم زیادی مصرف نمیکنه .... به پست دیگری که مورد Root در سایت هست مراجعه کنید.اطلاعات نرم افزارها و اپلیکیشن های لازم برای روت کردن گوشی چگونه گوشی خود را روت ... دیگر آموزش های سایت: ... نصب اپلیکیشن هایی که نیاز به روت کردن دارند ... گوشی شما در این لیست، لزوماً به معنی عدم پشتیبانی این نرم افزار ازمدل گوشی نیست.10 آوريل 2015 ... روت کردن گوشی به چه مفهوم است و چه فوایدی دارد آموزش و ارائه برنامه هایی برای روت ... دیگه نیازی نیست هزینه زیادی برای دندانپزشکی بپردازی ... خدمت کاربران جلوگیری می کنند و دلیل دیگر اینکه با روت شما قادر به نصب ریکاوری ...9 ا کتبر 2013 ... روت کردن گوشی های اندروید برای دسترسی به فایل های سیستمی گوشی است، که ... آپدیت کنید دیگر نیازی به نصب و خرید دوباره برنامه ها نیست.25 دسامبر 2014 ... همانطور که چندی پیش در این مقاله درباره روت کردن گوشی های اندرویدی به وسیله ... iRoot یک نرم افزار اندروید میباشد که مانند دیگر برنامه های اندروید , با ... این نرم افزار بدون نیاز به کامپیوتر و یا هیچ کابلی , تنها با یک کلیک , گوشی اندرویدی .... گه که گوشی شما روت نیست وبعضی برنامه هم میگن باید گوشیتو روت ...


کلماتی برای این موضوع

روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون …در این پست از فارسروید قصد معرفی اپلیکیشن جالب و بسیار کاربردی برای سیستم عامل بهترین روش روت کردن انواع گوشی های اندرویدبهترین روش روت کردن انواع گوشی های اندروید سیستم عامل اندروید جزو سیستم عامل های دانلود روت کردن روت کردن گوشی های آندرویدی با دانلود نرم افزار ابزاری رایگان قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …مکان یابی و کنترل فرزندان دیگر نگران رفت و آمد فرزندان خود در بیرون از کانون گرم آموزش روت کردن با یک کلیک بدون نیاز به کامپیوترآموزشروتکردنبایککلیکدر این آموزش قصد داریم یکی از ساده ترین و بهترین روش های روت گوشی های اندروید را معرفی دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزاردر بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها دانلود برنامه پارسی ساز بدون نیاز به روتدانلودبرنامهپارسیسازسلام دوستان برای فارسی کردن گوشیاتون این برنامه خیلی عالیه اگه نشد و پیغام داد که انتقال برنامه های اندرویدی به کارت حافظه با …سلام تمام کارها به درستی انجام شد با گوشی گلکسی گرند فقط یه سوال بزرگ و مهم وقتی سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومیآموزشپیوستن به دنیای تبلت ها یا یک گوشی جدید باید خیلی جالب باشد تا چند وقت خیلی آرام آن را



لینک منبع :دیگر نیازی به روت کردن گوشی‌های اندرویدی نیست

روت نکردن گوشی توصیه‌ای که بهتر است جدی بگیرید! چرا دیگر نیازی ... hotappnews.ir/45310/روت-نکردن-گوشی‎Cached14 فوریه 2017 ... چرا روت نکردن گوشی را توصیه می‌کنیم؟ با پیشرفت‌های اخیر اندروید نیازی به روت کردن نیست یکی از بهترین دلایل برای روت نکردن گوشی ... چرا دیگر نیازی به روت کردن گوشی نیست؟ www.eghtesadnews.com/.../162061-چرا-دیگر-نیازی-به-روت-کردن-گوشی-نیست‎Cached21 فوریه 2017 ... با روت کردن گوشی‌های اندرویدی امکان دسترسی به بخش‌های خاصی از سیستم عامل را خواهید یافت که در حالت عادی ممکن نیست، با دستکاری این بخش‌ها ... چرا دیگر نیازی به روت گوشی نیست؟ - onvansho onvansho.ir/result/چرا-دیگر-نیازی-به-روت-گوشی-نیست؟.html نیازی به روت کردن نیست چرا دیگر نیازی به روت نیازی به روت کردن گوشی . Kingo Android Root 1 4 6 2750 دانلود نرم افزار روت اندروید این کار دیگر نیازی به نصب ... چرا دیگر نیازی به روت کردن گوشی نیست - آفتاب www.aftabir.com/.../چرا-دیگر-نیازی-به-روت-کردن-گوشی-نیست‎Cached20 فوریه 2017 ... با روت کردن گوشی های اندرویدی امکان دسترسی به بخش های خاصی از سیستم عامل را خواهید یافت که در حالت عادی ممکن نیست, با دستکاری این بخش ها ... دیگر نیازی به روت کردن گوشی‌های اندرویدی نیست - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../دیگر-نیازی-به-روت-کردن-گوشی-های-اندرویدی-نیست‎Cached30 مه 2016 ... همواره گوشی‌های هوشمند اندرویدی به دلایل مختلفی از جمله شخصی‌سازی تنظیمات و بهینه‌سازی ویژگی‌ها نیازمند به دسترسی روت و یا بهتر بگوئیم روت ... روت Root گوشی‌های اندرویدی | موبایل‌ کمک https://mobilekomak.com/howto/روت-root-گوشی-اندروید/‎Cachedبرخی از اپلیکیشن‌ها هستند که نیاز دارند تا گوشی شما حتماً روت Root شده باشد تا ... در اصل روت Root کردن پروسه‌ای است که به کاربر اندروید اجازه می‌دهد تا کنترل همه جانبه ... تعداد این برنامه‌ها کم نیست و به دلیل دسترسی روت Root کارهایی فراتر از ... دیگر برداشته شود شامل گارانتی نخواهد شد و اگر بعد از روت Root کردن، گوشی شما ... Framaroot 1.9.3 - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc ! www.farsroid.com/framaroot/‎Cached Similar1 – برخی از اپلیکیشن های اندرویدی، نیاز به روت بودن گوشی شما دارند که از آن ها می ... 6 – یکی دیگر از مزیت های روت کردن امکان استفاده از آخرین نسخه ی اندروید است به ... آن نصب کنید قادر خواهید بود رام های رسمی که مربوط به ریجن گوشی شما نیستند و ... روت کردن گوشی را فراموش کنید - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148782780071288‎Cached23 فوریه 2017 ... گوشی اندرویدی روت شده حساس‌تر خواهد شد چون ROM گوشی شما دیگر مثل قبل، هر ماه با ... با پیشرفت‌های اخیر اندروید، نیازی به روت کردن نیست. دیگر نیازی به روت کردن گوشی‌های اندرویدی نداریم؟ - تالار فوق ... www.1p30sat.xyz/thread74105.html‎Cachedهمواره گوشی‌های هوشمند اندرویدی به دلایل مختلفی از جمله شخصی‌سازی تنظیمات و بهینه‌سازی ... موضوع: دیگر نیازی به روت کردن گوشی‌های اندرویدی نداریم؟ ... کرد که امروزه دیگر نیازی به ذخیره اطلاعات بر روی گوشی‌های هوشمند نیست چرا که به راحتی می‌توان ... روت کردن گوشی را فراموش کنید - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/12/05/forget-rooting-smartphones/‎Cachedلازم به ذکر نیست که روت کردن گوشی اندروید در را به روی بدافزارها خواهد گشود. ... که در آن قرار دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت و دیگر نیازی به روت کردن نخواهد بود.