مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس

[ad_1]

یک شرکت کانادایی سیستم تولید برقی را ابداع کرده که با راه رفتن وسایل را شارژ می کند.

 به گزارش مشرق، با استفاده روز افزون از وسایل برقی و نیاز به شارژ آنها و مسائل پیش رو برای شارژ گجت ها این بار یک شرکت کانادایی شارژری را تولید کرده که با نصب کردن آن بر روی پا می توان انرژی مورد نیاز وسایل برقی خود را تامین کرد.
 
نام این شارژر جالب PowerWalk است که در واقع با انرژی جنبشی برق تولید می کند. با بستن PowerWalk در اطراف زانو می توان بعد از یک ساعت پیاده روی گجت های خود را شارژ کرد.
 
با راه رفتن وسایل برقی خود را شارژ کنید

این شارژر دارای یک محفظه کوچکی است که به طور مکانیکی سرعت حرکت زانو را به سرعت بالاتری تبدیل می کند تا به یک ژنراتور برق تبدیل شود.  PowerWalk می تواند برق ۱۰ تا ۱۲ وات تولید کند.   
 
با بستن این شارژر به هر زانو می توان بعد از یک ساعت پیاده روی، ۴ تلفن همراه هوشمند را شارژ کرد. از مزیت دیگر PowerWalk این است که خستگی در ماهیچه را به هنگام پیاده روی کاهش و خطر آسیب دیدگی به زانو را پایین می آورد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 مه 2016 ... به گزارش مشرق، با استفاده روز افزون از وسایل برقی و نیاز به شارژ آنها و مسائل پیش رو برای شارژ گجت ها این بار یک شرکت کانادایی شارژری را ...30 مه 2016 ... به گزارش مشرق، با استفاده روز افزون از وسایل برقی و نیاز به شارژ آنها و مسائل پیش رو برای شارژ گجت ها این بار یک شرکت کانادایی شارژری را ...30 مه 2016 ... با بستن PowerWalk در اطراف زانو می توان بعد از یک ساعت پیاده روی گجت های خود را شارژ کرد. این شارژر دارای یک محفظه کوچکی است که به طور ...30 مه 2016 ... یک شرکت کانادایی سیستم تولید برقی را ابداع کرده که با راه رفتن وسایل را شارژ می کند.یک شرکت کانادایی سیستم تولید برقی را ابداع کرده که با راه رفتن وسایل را شارژ می کند. منبع مشرق نیوز دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 13:15. اشتراک Facebook ...14 ژوئن 2016 ... ساعت 24-دستگاه اندروید یا iOS شما به دلایل زیادی ممکن است آهسته شارژ ... هدر موبایل تلگرام ساعت 24 ... ما این نظریه را با یک مدل لپتاپ Dell قدیمی آزمایش کردیم که همواره مشکل ... شروع به شارژ با سرعت نرمال کرد. 4. گوشی خود را به پریز متصل کنید ... (تصاویر)ستاره دونالدترامپ در پیاده روی مشهور هالیوود تخریب شد ...اگر یک مایل را آهسته پیاده طی کنید، در هر دقیقه میتوانید 5 کالری بسوزانید و اگر ... طبق این محاسبات ، یک فرد 150 کیلویی زمانیکه هر مایل را در هر ساعت طی میکند در هر ... طی میکند 5 کالری میسوزاند ؛ و 6.6 کالری در هر دقیقه زمانیکه 4 مایل را طی میکند. پس زمانیکه فردی با سرعت متوسط پیاده روی میکند 180 کالری میسوزاند (20x5( و ...با بستن PowerWalk در اطراف زانو می توان بعد از یک ساعت پیاده روی گجت های خود را ... با آی ترون سهدقیقهای موبایل خود را شارژ کنید / سریعترین شارژر دنیا را ببینید ... آی پد مینی 4 در 11 دقیقه و آی پد ایر 2 در 15 دقیقه بهطور کامل شارژ میشوند.فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت ... شاید برای شما هم پیش امده است یک ساعت دیگر قرار دارید اما شارژ شما در ناحیه قرمز ... شارژ کردن موبایل با آب نمک! عکس, یک مهندس از اعضای گروه صلح سبز با .... 4- تیک را از کنار Enable modem speaker بردارشته (UnMark) و سپس ok کنید.به گزارش بلاغ ، با استفاده روز افزون از وسایل برقی و نیاز به شارژ آنها و مسائل پیش رو برای شارژ گجت ها این بار یک شرکت کانادایی شارژری را تولید کرده که با ...


کلماتی برای این موضوع

با شارژر جدید کوالکام دقیقه شارژ کنید ساعت … دقیقه شارژ کنید ساعت عکس‌ها از پیاده‌روی با پای پیاده به با پیاده روی دور کمرتان را کم کنیدبا پیاده‌روی دور کمرتان را کم کنید، سلامتتان را بهبود بخشید برای استفاده بردن از الف دقیقه شارژ کنید ساعت استفاده ساخت یک شارژر جدید شدند که هرگز گوشی هوشمند شما را بدون شارژ شارژ کنید ساعت آشنایی با سئول؛ هوشمندترین شهر جهان عکسآشناییباسئول موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید عکس عدد حمله سایبری به کشور وحشتناک موبایل خود را با تکان دادن شارژ کنید دانلود آن را شارژ…موبایل خود را با آن را شارژ کنید سواری و پیاده روی نیز موبایل دانلود نرم افزار سرعت پیاده روی های خودتان را پیگیری موبایل ساعت کنید شارژ بخرید دو فضانورد در یک پیاده روی فضایی عکس در یک پیاده روی فضایی عکس روسی ساعت پیاده روی در فضا را شارژ با حرارت بدن موبایل خود را با تکان دادن شارژ کنید دانلود دوباره آن را شارژ کنید موبایل خود را با تکان سواری و پیاده روی نیز می شارژ تلفن همراه خود را با نفس کشیدن پر کنید عکس ماسک را شارژ کند یک طراح با با نفس کشیدن پر کنید عکس پیاده روی بازی دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس داشته با پیاده ایکس را حل کنید



لینک منبع :4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس

4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس sadkhabar.ir/.../4-موبایل-را-با-یک-ساعت-پیاده-روی-شارژ-کنید-عکس‎Cached30 مه 2016 ... یک شرکت کانادایی سیستم تولید برقی را ابداع کرده که با راه رفتن وسایل را شارژ می کند. 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../4-موبایل-را-با-یک-ساعت-پیاده-روی-شارژ-کنید-عکس 30 مه 2016 ... یک شرکت کانادایی سیستم تولید برقی را ابداع کرده که با راه رفتن وسایل را شارژ می کند. 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس - دولت بهار ... www.dolatebahar.com/view-266242.html 30 مه 2016 ... مهر نوشت: با استفاده روز افزون از وسایل برقی و نیاز به شارژ آنها و مسائل پیش رو برای شارژ گجت ها این بار یک شرکت کانادایی شارژری را تولید ... 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس - دولت بهار www.dolatebahar.com/.../-4-موبایل-را-با-یک-ساعت-پیاده-روی-شارژ-کنید-عکس 30 مه 2016 ... مهر نوشت: با استفاده روز افزون از وسایل برقی و نیاز به شارژ آنها و مسائل پیش رو برای شارژ گجت ها این بار یک شرکت کانادایی شارژری را تولید ... 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس - دولت بهار | خبر ... khabarfarsi.com/u/19388205 30 مه 2016 ... 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس. دولت بهار: یک شرکت کانادایی سیستم تولید برقی را ابداع کرده که با راه رفتن وسایل را شارژ ... 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس - مشرق نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/19376419 30 مه 2016 ... 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس. یک شرکت کانادایی سیستم تولید برقی را ابداع کرده که با راه رفتن وسایل را شارژ می کند. 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس - بلاغ مازندران ... khabarfarsi.com/u/19405685 30 مه 2016 ... 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس. یک شرکت کانادایی سیستم تولید برقی را ابداع کرده که با راه رفتن وسایل را شارژ می کند . 4 موبایل را با یک ساعت پیاده روی شارژ کنید +عکس - پایگاه اطلاع ... tnews.ir/news/8d1863835154.html‎Cached30 مه 2016 ... با بستن PowerWalk در اطراف زانو می توان بعد از یک ساعت پیاده روی گجت های خود را شارژ کرد. این شارژر دارای یک محفظه کوچکی است که به طور ... شارژ تلفن همراه با کفی کفش جدید - ایسنا www.isna.ir/news/.../شارژ-تلفن-همراه-با-کفی-کفش-جدید‎Cached5 ژانویه 2015 ... یک شرکت امریکایی به نام SolePower کفی کفشی عرضه کرده که پس از یک ساعت پیاده‌روی، شارژ تلفن همراه کاربر را به مدت دو‌ ساعت‌ و‌ نیم تامین ... موبایل را با دویدن شارژ کنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../موبایل-را-با-دویدن-شارژ-کنید‎Cached19 ا کتبر 2014 ... با گجت جدید شرکت انگلیسی «Ampy Holdings»، در آینده کاربران می‌توانند با دویدن یا پیاده‌روی گوشی‌های هوشمندشان را شارژ کنند. ... چنانچه کاربران به شارژ فوری نیاز داشته باشند، یک ساعت دوچرخه‌سواری یا 30 دقیقه دویدن همان میزان شارژ را ... تلفن همراه را با کمربند شارژ کنید + عکس ... دوشنبه 4 آبان 1394 16:00.