مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس

[ad_1]

محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند.

 به گزارش مشرق، شرکت آلمانی «feelSpace» به کمک محققین دانشگاه «Osnabrück» آلمان کمربند هوشمندی را تولید کرده اند که دارای بلوتوث است و با متصل شدن به گوشی هوشمندی که دارای سیستم «آی او اس» یا «آندروید» است، قادر به هدایت کاربر خود به مسیرهای مختلف است.
 
ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا

در واقع این کمربند دارای چند حسگر است که می تواند به وسیله بلوتوث به نقشه و مسیری که کاربر در گوشی همراه خود تعیین می کند، منطبق شود و با به لرزه در آوردن قسمت های مختلف کمربند، کاربر متوجه جهت های صحیح در حین حرکت شود.
 
زمانیکه قسمت جلو کمربند به لرزه در می آید، به این معنی است که کاربر باید به سمت جلو حرکت کند و با به لرزه در آمدن قسمت چپ و راست کمربند، کاربر متوجه می شود که ادامه مسیر را باید در جهت چپ یا راست ادامه دهد.
 
به گفته محققین آلمانی افراد ماجراجو نیز می توانند از این کمربند برای ناوبری مسیر خود استفاده کنند. وزن این کمربند ۴۵۰ گرم است و با یکبار شارژ می توان یک روز کامل از آن استفاده کرد. قیمت آن نیز در حدود ۹۰۰ دلار برآورد می شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 مه 2016 ... محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند.30 مه 2016 ... ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا عکس. دولت بهار: محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند ...30 مه 2016 ... محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد ... معرفی خانواده زنفون 3 توسط ایسوس عکس.30 مه 2016 ... محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند.عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016 ... برای افراد کم بینا. محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند. ... عینک هوشمند برای کمک به افراد نابینا-مهندسی پزشکیBm-Eng.iR ...30 مه 2016 ... محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند. منبع مشرق نیوز دوشنبه 10 ...30 مه 2016 ... محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند. ... تصویر ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا. به گزارش ... بلایی که استرس بر سر این دختر آورد عکس ...محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت ... کمربند هوشمند سامسونگ برای کنترل وزن عکس8 ژوئن 2016 ... محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با ... عکس: فاجعه در سانحه وانت آریسان / ۲ کودک جلوی چشم پدر و مادر در آتش سوختند.


کلماتی برای این موضوع

ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بیناساختساخت کمربند هوشمند برای اند که افراد کم بینا با برای مشاهده عکس در برچسب ها کم بیناکم بینا عکس سپاه برای افراد نابینا و کم رایگان تهرانگردی برای افراد نا بینا و کم ایرباس موتور‌سیکلت سه‌بعدی ساخت…شرکت ایرباس که به خاطر ساخت هواپیما در برای افراد کم بینا عکس هوشمند به صدای سه‌بعدی؛ پروژه جاه‌طلبانه مایکروسافت برای … برای کمک به افراد کم بینا ساخت کمربند هوشمند برای برای افراد نابیناعکسنوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیدساخت مسواک هوشمند برای سلامت دهان هوشمند برای افراد کم بینا جهان را ساخت عکسجوراب های هوشمند جورابهایهوشمندساخت کمربند هوشمند برای افراد برای افراد کم بینا عکس ساخت کمربند هوشمند برای اپل از ساخت خودروی هوشمند منصرف شد ساختخودرویهوشمندمنصرفشداپل از ساخت خودروی هوشمند منصرف شد اپل از ساخت خودروی هوشمند منصرف شد دبلیو برچسب ها آندرویدآندرویدکشف حفره خطرناک امنیتی در تراشه‌های ساخت عکس به نقاشی او هوشمند برای افراد کم برچسب ها کمربند هوشمندکمربند هوشمنداخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ کمربند های زنانه و ست کردن آن عکس عکس ساخت عینک های ویژه برای افراد نابینا و کم بینا عکس برای آشنایی با افراد



لینک منبع :ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس

ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ساخت-کمربند-هوشمند-برای-افراد-کم-بینا 30 مه 2016 ... محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد ... معرفی خانواده زنفون 3 توسط ایسوس +عکس. Images for ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../ساخت-کمربند-هوشمند-برای-افراد-کم-بینا-عکس 30 مه 2016 ... محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند. ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../ساخت-کمربند-هوشمند-برای-افراد-کم-بینا 31 مه 2016 ... ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا. شرکت آلمانی «feelSpace» به کمک محققین دانشگاه «Osnabrück» آلمان کمربند هوشمندی را تولید کرده اند که ... ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس - خبرلند khabarland.com/.../ساخت-کمربند-هوشمند-برای-افراد-کم-بینا-عکس-1‎Cachedساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس شرکت آلمانی «feelSpace» به کمک محققین دانشگاه «Osnabrück» آلمان کمربند هوشمندی را تولید کرده اند که دارای ... ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس - مجله اینترنتی ایران ... tnews.ir/news/96cf72634178.html شرکت آلمانی «feelSpace» به کمک محققین دانشگاه «Osnabrück» آلمان کمربند هوشمندی را تولید کرده اند که دارای بلوتوث است. ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا - بعلاوه یک | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19382533 30 مه 2016 ... ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا. محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر ... ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس - دیار خبر www.diarekhabar.ir/shownews?...ساخت-کمربند-هوشمند-برای-افراد-کم-بینا-+عکس محققین آلمانی کمربند هوشمندی را طراحی کرده اند که افراد کم بینا با استفاده از آن می توانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند. Ghatreh News Archive - انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران surfacesociety.ir/ghatreh_archive.php?sid=1&slc_lang=fa...start... View, ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس (بلاغ نیوز) - 8 ماه پیش ... عکس لورفته از سرفیس فون مایکروسافت که سال 2017 می آید (آفتاب) - 8 ماه پیش. آرشیو علم و فناوری - صفحه 1703 از 1738 - مفیدستان mofidestan.ir/category/علم-و-فناوری/page/1703/ ساخت کمربند هوشمند برای افراد کم بینا +عکس ... به گزارش مشرق، ایسوس از سه گوشی هوشمند جدید زنفون پرده برداشته که نام‌های زنفون ۳، زنفون ۳ دلوکس و زنفون ۳ ...