مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد

[ad_1]

توییتر برنامه های خود برای تبدیل این سایت به یک ابزار خرید آنلاین را متوقف کرد تا بر روی طرح های دیگری متمرکز شود.

 به گزارش مشرق، توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در بخش های مختلف به این کار اشتغال داشته‌اند، مرخص شدند.
 
این ابتکار عمل که توسط دیک کاستتولو مدیر قبلی توییتر آغاز شد، شامل اقداماتی همچون افزودن دکمه خرید به پست های توییتری بود تا کاربران بتوانند به طور مستقیم از این شبکه اجتماعی خرید کنند.
 
اما مساله این است که کاربران توییتر را شبکه‌ای اجتماعی برای تبادل اخبار و اطلاعات می دانند و نه ابزاری برای خرید کالا و دسترسی به خدمات.

تغییر سیاست توییتر در این زمینه به معنای غیرفعال شدن دکمه خرید نیست و قرار است این شرکت بر روی انتشار آگهی های محصولات مختلف خود متمرکز شود.نمایش تبلیغات برای کاربران توییتر بر مبنای سابقه استفاده آنها از توییتر صورت می گیرد.
 
توییتر هفته گذشته اعلام کرد افزودن لینک، تصویر و ویدئو به پست های کاربران را بخشی از محدودیت 140 کاراکتری پست های این شبکه اجتماعی محسوب نمی کند تا کاربران مجال بیشتری برای ارسال مطالب متنوع داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 مه 2016 ... خبرگزاری فارس: توییتر سرانجام بلااستفاده بودن سرویس خرید خود را پذیرفت ... ترندز، توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در ... توییتر هفته گذشته اعلام کرد افزودن لینک، تصویر و ویدئو به پست های ...اگر شما هم از آن دسته کاربران تلفن های هوشمند هستید که شب ها پیش از خواب، از دیوایس خود استفاده می کنید، منتظر خبرهای خوبی باشید. به نظر می رسد که توییتر با ...30 مه 2016 ... به گزارش مشرق، توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در بخش های مختلف به این کار اشتغال داشته اند، مرخص شدند.به گزارش مشرق، توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در بخش های مختلف به این کار اشتغال داشتهاند، مرخص شدند. این ابتکار عمل که توسط دیک ...11 سپتامبر 2016 ... همسر مهناز افشار به دلیل مشکلات پیش آمده برای شرکت منحل شده رشد هلال احمر ممنوع الخروج شده است. دلیل ممنوع الخروجی همسر مهناز افشار رئیس سازمان ...31 مه 2016 ... خبرگزاری فارس: توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد و افرادی که در بخشهای مختلف به این کار اشتغال داشتهاند، مرخص شدند. این ابتکار ...برترین ها: تام کروز، بازیگر توانمند هالیوود، هم بر روی پرده نقره ای چهره ای شناخته شده است، هم در دنیای دیجیتال، فعالیتهایی دارد که هر از گاهی سوژه رسانه ها میشود.31 مه 2016 ... خبرگزاري فارس: توييتر گروه تجارت و بازرگاني خود را منحل کرد و افرادي ... تغيير سياست توييتر در اين زمينه به معناي غيرفعال شدن دکمه خريد ...توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد پیش از این چندین بار خبرهای از این که توییتر تعداد زیادی از کاربران خود را از دست داده به گوش میرسید حال این خبر ...30 مه 2016 ... 1395.04.01 ایران بدهیهایش را تسویه کرد ... فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز، توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل ...


کلماتی برای این موضوع

بولتن نیوز زنگنه بعد از رأی اعتماد از مجلس راهی عسلویه شد و در اولین سفر نفتی خود با مدیران نفتی انواع شرکتهای تجاری در ایراندر این نوشتار قصد داریم به معرفی انواع شرکتهای تجاری در قانون تجارت ایران بپردازمخبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریدادستان تهران دستور جلب محمود صادقی به قوت خود باقی است سرخط مهمترین خبرهای اجتماعی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریصبحت بخیر و رنگی قرار نیست همه از یک راه مشخص موفق بشن دانستنی هایی درباره سرطانپورتال پرتال حقوقراهنمای حقوق تجارت الکترونیک نویسنده جمال تراز سه‌شنبه ۳۱ امرداد ،۱۳٩۱ حقوق



لینک منبع :توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد

توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../توییتر-گروه-تجارت-و-بازرگانی-خود-را-منحل-کرد 30 مه 2016 ... توییتر برنامه های خود برای تبدیل این سایت به یک ابزار خرید آنلاین را متوقف کرد تا بر روی طرح های دیگری متمرکز شود. توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/.../توییتر-گروه-تجارت-و-بازرگانی-خود-را-منحل-کرد- 30 مه 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در بخش های مختلف به این کار اشتغال داشته‌اند، ... توییتر گروه تجارت بازرگانی خود را منحل کرد - onvansho onvansho.ir/result/توییتر-گروه-تجارت-بازرگانی-خود-را-منحل-کرد.html توییتر گروه تجارتبازرگانی خود را منحل کرد پیش از این چندین بار خبرهای از این که . تاریخ روم تاریخ ایرانجهان خورده خود را جمعاوری کرداز ارتش خود را منحل می کرد ... توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد - دیار خبر www.diarekhabar.ir/shownews?...توییتر-گروه-تجارت-و-بازرگانی-خود-را-منحل-کرد توییتر برنامه های خود برای تبدیل این سایت به یک ابزار خرید آنلاین را متوقف کرد تا بر روی طرح های دیگری متمرکز شود. توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../توییتر-گروه-تجارت-بازرگانی-خود-منحل.html 30 مه 2016 ... گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد، گروه بازرگانی توییتر، توییتر گروه بازرگانی خود را منحل کرد، توییتر، مشرق، ابزار خرید آنلاین را ... توییتر پروژه خرید آنلاین را متوقف کرد - وبلاگ فناوری اطلاعات داتیران https://blog.datiran.com/توییتر-پروژه-خرید-آنلاین-را-متوقف-کرد/‎Cachedتوییتر برنامه های خود برای تبدیل این سایت به یک ابزار خرید آنلاین را متوقف کرد ... به گزارش فارس، توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در ... بلااستفاده بودن سرویس خرید توییتر | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/بلااستفاده-بودن-سرویس-خرید-توییتر توییتر برنامه‌های خود برای تبدیل این سایت به یک ابزار خرید آنلاین را متوقف کرد تا بر ... اطلاعات سایبربان؛ توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در ... توییتر هفته گذشته اعلام کرد افزودن لینک، تصویر و ویدئو به پست‌های ... پویاسازان | توییتر سرانجام بلااستفاده بودن سرویس خرید خود را ... https://www.pouyasazan.org/.../توییتر-سرانجام-بلااستفاده-بودن-سرویس-خری‎Cachedپویاسازان فناوری اطلاعات: توئیتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در ... توئیتر هفته گذشته اعلام کرد افزودن لینک، تصویر و ویدئو به پست‌های ... بازار دیجیتال-سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/3778/digital‎Cached31 مه 2016 ... آی تی ایران: شرکت ARM در کامپیوتکس 2016 که درحال برگزاری است، محصول ... خبرگزاری فارس: توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد و ... بلا استفاده بودن سرویس خرید توییتر - عصر بانک asrebank.ir/news/90629/بلا-استفاده-بودن-سرویس-خرید-توییتر 31 مه 2016 ... توییتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرد و افرادی که در بخش‌های مختلف به این کار اشتغال داشته‌اند، مرخص شدند.