مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هک اسرار نظامی فرانسه

[ad_1]

فارس: مقامات فرانسوی و هندی در حال تحقیقات در مورد نحوه نشت اطلاعات هزاران سند متعلق به یک شرکت پیمانکار صنایع دفاعی فرانسه هستند. این شرکت قرار بود تا شش زیردریایی کلاس Scorpene را تا قبل از پایان سال 2016 تحویل نیروی دریایی هند دهد.

 

  هک اسرار نظامی فرانسه

هکرها بیش از 22 هزار صفحه سند را به سرقت برده‌اند که شامل اطلاعات مفصل فنی این زیردریایی‌ها است. این اطلاعات به یک سایت خبری استرالیایی موسوم به The Australian  تحویل داده‌شده و این سایت هم بخشی از این اطلاعات را منتشر کرده است.

شرکت DCNS می‌گوید از موضوع آگاه است و مقامات فرانسوی در حال تحقیق در مورد این موضوع هستند. امید می‌رود این تحقیقات ماهیت دقیق اسناد افشاشده را مشخص کند، زیرا این امر به مشتریان این شرکت و خود آن آسیب رسانده است. دولت هند هم خواستار دریافت نتایج این بررسی‌ها شده است.

برخی کارشناسان امنیتی معتقدند این اقدام با حمایت یک دولت خارجی انجام‌شده یا ممکن است توسط یک گروه خلاف‌کار سازمان‌یافته طراحی‌شده باشد. دسترسی به این اطلاعات می‌تواند به نفع کشورهای متخاصم با هند و فرانسه و همین‌طور به نفع شرکت‌های رقیب DCNS باشد.

DCNS اخیراً بزرگ‌ترین قرارداد کاری خود را با استرالیا نیز منعقد کرد تا 12 زیردریایی را برای نیروی دریایی ارتش این کشور طراحی کند. این رویداد هکری ممکن است مقامات استرالیایی را وادار به بازنگری در قرارداد یادشده کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... هک اسرار نظامی فرانسه. مقامات فرانسوی و هندی در حال تحقیقات در مورد نحوه نشت اطلاعات هزاران سند متعلق به یک شرکت پیمانکار صنایع دفاعی فرانسه ...3 سپتامبر 2016 ... مقامات فرانسوی و هندی در حال تحقیقات در مورد نحوه نشت اطلاعات هزاران سند متعلق به یک شرکت پیمانکار صنایع دفاعی فرانسه هستند این شرکت قرار ...این شرکت قرار بود تا شش زیردریایی کلاس Scorpene را تا قبل از پایان سال 2016 تحویل نیروی دریایی هند دهد. هک اسرار نظامی فرانسه هکرها بیش از 22 هزار صفحه سند ...مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری کشاورزنیوز: هک اسرار نظامی فرانسه ... وزیر دفاع فرانسه در راستای تقویت همکاریهای نظامی و امنیتی به قطر رفت و به مقامات این ...3 سپتامبر 2016 ... مقامات فرانسوی و هندی در حال تحقیقات در مورد نحوه نشت اطلاعات هزاران سند متعلق به یک شرکت پیمانکار صنایع دفاعی سرزمین فرانسه هستند.هک اسرار نظامی فرانسه ... تصاویر سفر رییس جمهور به ایتالیا و فرانسه تصاویر سفر رییس جمهور به ایتالیا و فرانسه تصاویر سفر رییس جمهور به ایتالیا و فرانسه ...19 سپتامبر 2016 ... مرد چینی و هک اسرار نظامی آمریکا! ... آنجا آغاز شد که شکایات مختلفی از طرف چند مرد چینی به دست پلیس رسید و همه ... اسرار نظامی فرانسه در دست هکرها.6 سپتامبر 2016 ... شبکه اطلاع رسانی راه دانا-اسرار نظامی فرانسه در دست هکرها : در تازه ترین اقدامات هکرها اسرار نظامی فرانسه به سرقت رفته است. ... در تازه ترین اقدامات هکرها اسرار نظامی فرانسه به سرقت رفته است. ... هک فرماندهی سایبری کره جنوبی ...1 سپتامبر 2016 ... هکرها اسرار نظامی فرانسه را دزدیدند ... تیم داعس هکر اینبار برخی از سایتهای معاونت های قوۀ قضائیه هک شدند. ... حساب تویتر مالک فیس بوک، هک شد.هک شدن سامانه مـوشکی پیشرفته پاتریوت آمریکا میلیتاری نیوز : به نقل از وبسایت خبری تحلیلی اشپیگل آلمان، بخشی از مرز ترکیه که سامانه دفاع موشکی ...


کلماتی برای این موضوع

کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیکهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتی اخبار،داستان،خاطرات و آخرین دستاوردهای مهم‌ترین جوایز ادبی فرانسه برای یاسمینا رضا و …دو جایزه مهم ادبی کشور فرانسه یعنی گنکور و رنودو نصیب دو نویسنده زن شداخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز رمان معرفی و دانلود رایگان بهترین کتابمستندکتاب صوتیمجله داخلی و خارجیمقالهسخنرانی عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانویکی‌لیکس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…ویکی‌لیکس به انگلیسی سازمانی ناسودبر و بین‌المللی است که به ارسال و افشای کاملترین مجموعه مستند در مورد نجوم و کیهان …نگاهی به فصل اول مستند کیهان انسان از آغاز تاریخ همواره پرسشهایی را پیرامون معرفی پلیس فتا فضای تولید و تبادل اطلاعات …وب‌سایت پلیس فتا نسبت به انعکاس فعالیت‌های این پلیس در فضای مجازی و همچنین تولید و جواب های کامل بازی جدولانه اندروید جدید گهرجوابهایکاملبازیجدولانهجواب جدولانهجواب بازی جدولانهپاسخ های بازی جدولانهجوابهای جدولانهجواب تمام مراحل دانلود رایگان هملت شکسپیر هملت ترجمه به آذین …هملتویلیامشکسپیرمحموددانلود رایگان هملت شکسپیرهملت ترجمه به آذیننمایشنامه هملت شکسپیردانلود آثار



لینک منبع :هک اسرار نظامی فرانسه

هک اسرار نظامی فرانسه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/381397/هک-اسرار-نظامی-فرانسه‎Cached3 سپتامبر 2016 ... هک اسرار نظامی فرانسه. مقامات فرانسوی و هندی در حال تحقیقات در مورد نحوه نشت اطلاعات هزاران سند متعلق به یک شرکت پیمانکار صنایع دفاعی فرانسه ... هک اسرار نظامی فرانسه | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/هک-اسرار-نظامی-فرانسه‎Cachedمقامات فرانسوی و هندی در حال تحقیقات در مورد نحوه نشت اطلاعات هزاران سند متعلق به یک شرکت پیمانکار صنایع دفاعی فرانسه هستند. هک اسرار نظامی فرانسه - روزنه rozane.avablog.ir/post/1475/هک+اسرار+نظامی+فرانسه 6 دسامبر 2016 ... هک اسرار نظامی فرانسه. هکرها بیش از 22 هزار صفحه سند را به سرقت برده‌اند که شامل اطلاعات مفصل فنی این زیردریایی‌ها است. این اطلاعات به یک سایت ... اسرار نظامی فرانسه در دست هکرها - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5765027/اسرار-نظامی-فرانسه-در-دست-هکرها‎Cached5 سپتامبر 2016 ... در تازه ترین اقدامات هکرها اسرار نظامی فرانسه به سرقت رفته است. ... آیفون در خطر جدی هک شدن/ همین الان دستگاه خود را آپدیت کنید ... نقش جاسوسی و هک در رشد اقتصادی و نظامی چین - Persian Epoch Times persian.epochtimes.com/.../نقش-جاسوسی-و-هک-در-رشد-اقتصادی-و-نظامی-چ-27081.html‎Cached Similar9 ا کتبر 2015 ... عناصر نظامی، دولتی، تجاری و دانشگاهی چین در‌ طول ده‌ های گذشته با یک هدف در‌ هم آمیخته و سازمان‌ دهی شده‌ اند : سرقت اسرار و اطلاعات از کشورهای غربی. هکرها در کمین خودروهای هوشمند asreertebat.com/پرینت-خبر872 هک خودروها تا کنون بارها موجب شده خودروسازان فراخوان های عمومی برای بازگشت صدها هزار خودرو بدهند تا بتوانند آسیب پذیری ها را ... هکرها اسرار نظامی فرانسه را دزدیدند ... اسرار نظامی فرانسه در دست هکرها - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/news/Hot.../2358-اسرار-نظامی-فرانسه-در-دست-هکرها.html‎Cachedاسرار نظامی فرانسه در دست هکرها. اسرار نظامی فرانسه ... صدها میلیون حساب کاربری در MySpace و Tumblr هک شد · مراقب نامه‌های ... هشدار فتا در مورد روشی برای هک تلگرام ... رسانه ها: هک سرور نیروی هوایی ایتالیا با هکرهای روسی پیوند دارد ... https://af.sputniknews.com/world/201701151081901/‎Cached15 ژانویه 2017 ... در ماه جون سال 2016 هکرهای که با هک سرور نیروی هوایی ایتالیا می خواستند به معلومات محرمانه در ... چندین مرتبه چنین حملاتی را به سرورهای فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ و دیگر کشورها انجام داده اند. ... پسکوف: هکرها امریکایی نتوانستد اسرار کرملین را بداند ... ترامپ اسرار نظامی آمریکا را در تویئتر فاش ساخت +تویئت. سایت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی هک شد - صراط نیوز www.seratnews.ir/.../سایت-سازمان-جاسوسی-رژیم-صهیونیستی-هک-شد‎Cached22 نوامبر 2016 ... هکرهای مذکور پس از هک کردن سایت موساد تأکید کردند که «از این به بعد حق را به حق‌دار خواهند رساند و به زودی ... هکرها اسرار نظامی فرانسه را دزدیدند. هشدار فرانسه درباره بازنشر اطلاعات هک شده ستاد انتخاباتی ماکرون ... rooydad24.com/.../هشدار_فرانسه_درباره_بازنشر_اطلاعات_هک_شده_ستاد_انتخاباتی_ماکرون 6 مه 2017 ... به گزارش ایسکانیوز ، کمیسیون انتخابات فرانسه روز شنبه اعلام کرد رسانه ها نباید اطلاعات هک شده ستاد تبلیغاتی امانوئل ماکرون نامزد میانه روی ...