مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید

[ad_1]
 به گزارش مشرق، بسیاری از افراد از آنتی‌ویروس‌های مختلف روی دیوایس خود استفاده می‌کنند یا اپلیکیشن‌هایی که در پس‌زمینه در حال کار هستند را می‌بندند. در این مطلب با ۵ کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید آشنا می‌شوید.

۱- استفاده از Task Killer‌ها (بستن دستی اپلیکیشن‌ها)

بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی از Task Killer‌ها استفاده می‌کنند و برخی دیگر نیز اپلیکیشن‌های فعال در پس‌زمینه را به صورت دستی می‌بندند. فارغ از اینکه نمی‌دانند انجام این کارها، باعث وارد شدن آسب به پردازنده دیوایس می‌شود. زمانی که ما ابتدا یک اپلیکیشن را باز می‌کنیم، قسمتی از اطلاعات پردازشی آن در رم دستگاه ذخیره می‌شود.

به این ترتیب، زمانی که شما برای بار دوم وارد این نرم‌افزار می‌شوید، عملیات بارگذاری آن با سرعت بیشتری انجام می‌شود. اگر شما اپلیکیشن‌های فعال در پس‌زمینه را به صورت دستی ببندید یا کش دستگاه خود را خالی کنید، اطلاعاتی که در رم ذخیره شده‌اند نیز از بین می‌روند. اگر مجددا اقدام به باز‌کردن نرم‌افزار اشاره شده بکنید، این روند دوباره از سر گرفته می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم تنها در صورتی اپلیکیشن‌ها را ببندید که یا مصرف باطری زیادی دارند، یا مشکلاتی در اجرای آنها پیش آمده باشد. در غیر این صورت، هرگز این کار را انجام ندهید. چرا که باعث آسیب دیدن پردازشگر دیوایس شما خواهد شد.

۲- استفاده از بیش از یک آنتی‌ویروس

اگر حس می‌کنید که به یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس برای دیوایس خود نیاز دارید، در ذهن خود داشته باشید که این قبیل اپلیکیشن‌ها مقدار زیادی از رم و باطری دستگاه را مورد استفاده قرار می‌دهند. آنتی‌ویروس‌ها به صورت مداوم در پس زمینه سیستم عامل در حال فعالیت هستند.

اما استفاده از بیش از یک آنتی‌ویروس، به هیچ وجه نمی‌تواند امنیت دستگاه شما را بالا ببرد. اگر تصمیم به استفاده از آنتی‌ویروس گرفتید، سعی کنید از بین اپلیکیشن‌های موجود، انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و فقط یک مورد را نصب کنید.

۳- بی توجهی به انجام به‌روزرسانی دستگاه

سیستم عامل دستگاه باید همواره به‌روزرسانی شود تا ایرادات آن در طول زمان برطرف گردد و امنیت آن نیز بالا رود. به محض اینکه آپدیتی برای سیستم عامل دیوایس خود دریافت کردید، با آن موافقت کرده و دستگاه خود را به‌روز نمایید. همچنین می‌توانید تنظیم کنید تا عملیات به‌روزرسانی سیستم عامل به صورت خودکار انجام شود. به این ترتیب، قسمت امنیت دیوایس مطمئنا از شما متشکر خواهد بود و باعث بالا رفتن بازدهی آن می‌شود.

۴- دانلود اپلیکیشن از منابع نامعتبر

فایل‌های APK سیستم عامل اندروید می‌تواند حاوی ویروس یا مسائل امنیتی باشد که با دانلود آنها، دیوایس شما به خطر می‌افتد. همواره سعی کنید تا دانلودهای خود را از منابع معتبر و مطمئن مانند فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی انجام دهید.

۵- ریستارت نکردن دستگاه

به شما پیشنهاد می‌کنیم که دیوایس خود را هفته‌ای یک بار ریستارت کنید. به این ترتیب فضای اشغال شده حافظه و کش دستگاه شما خالی شده و به اصطلاح دیوایس استراحت می‌کند. برخی مواقع پیش می‌آید که حافظه دستگاه از اطلاعات موقتی که شاید خیلی هم نیاز نباشد پر می‌شود و تنها راه رهایی از آنها، ریستارت کردن دیوایس است که باعث خالی شدن حافظه می‌شود.

منبع: آی‌تی‌رسان


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


19 ژوئن 2016 ... اما آیا انجام این کارها، به صلاح تلفن هوشمند شما است؟ در این مطلب میخواهیم ۵ کاری که نباید با دیوایس اندرویدی خود انجام دهید را با شما در میان بگذاریم.19 ژوئن 2016 ... اما آیا انجام این کارها، به صلاح تلفن هوشمند شما است؟ در این مطلب میخواهیم ۵ کاری که نباید با دیوایس اندرویدی خود انجام دهید را با شما در میان بگذاریم.در این مقاله به 5 مورد از کارهایی که نباید با دستگاه اندرویدی انجام دهید اشاره خواهیم کرد پس در ادامه مطلب با فارنت همراه باشید.30 مه 2016 ... ما از تلفن های هوشمند خود برای انجام بسیاری از کارهای روزانه و شخصی استفاده می کنیم. به همین منظور، باید از صحت.کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید! ۵ کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید! Saba Karbar. ۵ کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید!5 کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید. بخش دانش و فناوری الف،10 خرداد95. ما از تلفنهای هوشمند خود برای انجام بسیاری از کارهای روزانه و شخ . Let”s block ...30 مه 2016 ... در این مطلب با 5 کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید آشنا می شوید. - 1- استفاده از Task Killer ها (بستن دستی اپلیکیشن ها) - بسیاری از ...5 ژوئن 2016 ... برای استفاده مفید در مدت زمان بیشتر از دستگاه هوشمند خود بهتر است نکاتی را رعایت کنیم.در اینجا برای دوستان اندرویدی 5 نکته داریم.با ما همراه ...29 مه 2016 ... ما از تلفنهای هوشمند خود برای انجام بسیاری از کارهای روزانه و شخصی استفاده میکنیم. به همین منظور، باید از صحت و سلامتشان اطمینان حاصل کنیم و در ...بسیاری از افراد از آنتیویروسهای مختلف روی دیوایس خود استفاده میکنند یا اپلیکیشنهایی که در پسزمینه در حال کار هستند را میبندند. اما آیا انجام این کارها، به صلاح ...


کلماتی برای این موضوع

سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومیآموزشسوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با ۲۰ سوال عمومیچگونه گوشی اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه‌ای …به طور حتم دلایل زیادی برای برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه‌ای وجود دارد، اما بهترین لپ تاپ‌های بازار با قیمت ۱۵ میلیون تا ۲۵ …با اینکه برای مدتی تبلت‌ها به بازار لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی حمله بردند، اما دیجیاتو – زندگی با تکنولوژیزندگی با تکنولوژی تحمل سرمای زمستان شاید از گرمای کشنده تابستان هم سخت تر باشدچگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهیدچگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهید هنگامی که طراحی و ساخت سایت خود را با مهارت به آموزش روت گوشی‌های اندروید با روش مختلف زومیتروش اول روت کردن با اپلیکیشن ساخته‌ی این روش تقریبا روی اکثر گوشی‌ها که الف حقوق ۵ ساله یک کارمند در فیش ماهانه جناب مدیراگر رئیس بیمه مرکزی با استعفای خود به جرم خود معترف است باید توسط دستگاه قضا محاکمه دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز …اولا رمی که رو کامپیوتره با رم گوشی متفاوته دوما لطف بفرمایید دفعه بعدی مودبانه تر اندرویدینا فارسی ساز کامل اندرویدبرنامه اندرویدابزارهادانلود فارسی ساز کامل اندروید فارسی ساز کامل اندروید به نسخه ۲٫۳ مراحل نصب بسته بندی آموزش …۴با توجه به نرم افزاری که می خواید بنویسید باید یکی از نسخه های اندروید رو دانلود



لینک منبع :۵ کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید

۵ کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید! - آی‌تی‌رسان itresan.com/121018/۵-کاری-که-نباید-با...اندرویدی-خود-ا/.html‎Cachedدر این مطلب می‌خواهیم ۵ کاری که نباید با دیوایس اندرویدی خود انجام دهید را با شما در میان ... اما استفاده از بیش از یک آنتی‌ویروس، به هیچ وجه نمی‌تواند امنیت دستگاه شما را ... 5 کاری که نباید با گوشی‌های اندرویدی خود انجام دهید! - تک بوک www.techbook.ir/.../5-کاری-که-نباید-با-گوشیهای-اندرویدی-خود-انجام-دهید‎Cached28 نوامبر 2016 ... در ادامه به معرفی 5 کاری که نباید با دستگاه‌های اندرویدی خود انجام دهید، ... لازم به ذکر است که انجام چنین عملی می‌تواند به عملکرد دستگاه آسیب برساند. پنج کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید! | فارنت farnet.ir/1395/03/.../5-things-you-should-not-do-with-your-android-device/ در این مقاله به 5 مورد از کارهایی که نباید با دستگاه اندرویدی انجام دهید اشاره خواهیم کرد پس در ادامه مطلب با فارنت همراه باشید. ۵ کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید! - تیم امنیتی ... https://www.fatehgar.org/cc/thread1050.html‎Cachedما از تلفن های هوشمند خود برای انجام بسیاری از کارهای روزانه و شخصی استفاده می کنیم. به همین منظور، باید از صحت و سلامت شان اطمینان حاصل کنیم و ... ۵ کاری که نباید با گوشی های اندرویدی انجام دهید! - نت نوشت netnevesht.ir/روش-استفاده-گوشی-اندرویدی/‎Cached23 نوامبر 2016 ... ۵ کاری که نباید با گوشی های اندرویدی انجام دهید! ... معمولا هر چند وقت یکبار توسعه دهندگان اپ ها یا دستگاه های اندرویدی بروز رسانی هایی را برای بهبود ... پنج کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید! | روزگاران roozegaran.com/2016/06/03/8106/android-operating-system/ 3 ژوئن 2016 ... در واقع حتی می‌توانید تنظیمات گوشی خود را به نحوی تغییر دهید که به محض دریافت آپدیت، به طور خودکار به‌روز رسانی دستگاه انجام شود. با انجام این ... 5 کاری که در گوشی اندروید خود نباید انجام دهید. - Beroozresani beroozresani.com/.../3162-5-کاری-که-در-گوشی-اندروید-خود-نباید-انجام-دهید.html‎Cached5 ژوئن 2016 ... برای استفاده مفید در مدت زمان بیشتر از دستگاه هوشمند خود بهتر است نکاتی را رعایت کنیم.در اینجا برای دوستان اندرویدی 5 نکته داریم.با ما همراه ... ۵ کاری که نباید با گوشی های اندرویدی انجام دهید! - نت نوشت - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/147987906024082‎Cached23 نوامبر 2016 ... ۵ کاری که نباید با گوشی‌های اندرویدی انجام دهید! با شما هستیم با ۵ نکته کاربردی برای استفاده بهتر از گوشی های اندرویدیتان! لطفا هر یک از موارد ... ۵ کاری نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../۵_کاری_نباید_با_دستگاه_اندرویدی_خود_انجام_دهید‎Cachedدانلود 12 کاری که توریست ها نباید در تایلند انجام دهند (فیلم) · دانلود آموزش کار با سرویس IFTTT روی اندروید. ۵ کاری نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید. 5 کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید - سایت سرگرمی و ... www.javaniha.com/5-کاری-که-نباید-با-دستگاه-اندرویدی-خود-ا/ 5 کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید. بخش دانش و فناوری الف،10 خرداد95. ما از تلفن‌های هوشمند خود برای انجام بسیاری از کارهای روزانه و شخ . Let”s block ...