مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران

[ad_1]

سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای آمریکایی و انگلیسی در کشور بودیم.

به گزارش مشرق، دکتر ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری به مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر دریافت مالیات از خرده فروشی سیگار اشاره کرد و افزود: این مصوبه خوبی است که دولت هم موافق آن است و در صورت تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، دستارودهای خوبی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود ۷.۷ میلیون نفر سیگاری در کشور، گفت: ۹۰ درصد موارد سرطان ریه و ۸۰ درصد سرطان ریه در زنان ناشی از مصرف سیگار است.

حریرچی به نقش سیگار در اقتصاد خانواده اشاره کرد و افزود: ۴۰ درصد هزینه خانواده ها صرف سیگار می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه در بین کشورهای منطقه کمترین مالیات بر سیگار را دارد، گفت: مهمترین عامل کاهش مصرف سیگار در کشورهای مشابه ایران، افزایش مالیات بر خرده فروشی سیگار است.

وی با اشاره به اقدام کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر دریافت مالیات از خرده فروشی سیگار، افزود: بر اساس آنچه در این کمیسیون موافقت شده است، بابت هر نخ سیگار وطنی ۱۰ تومان، تولید مشترک ۳۵ تومان و سیگار وارداتی ۵۰ تومان مالیات اضافه شود.

حریرچی ادامه داد: اگر این اتفاق در صحن مجلس تصویب شود، بزرگترین اتفاق خوشایند در کاهش مصرف سیگار خواهد بود.

سخنگوی وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم که از دادن وسایل پزشکی و دارو به ایران خودداری می کردند، تولید سیگارهای آمریکایی و انگلیسی در کشور وجود داشت.

وی، افزایش مالیات بر سیگار را بی ارتباط با قاچاق سیگار دانست و افزود: سیگار قاچاق با کوله بری وارد نمی شود بلکه در حجم و مقدار زیاد است.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 آوريل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ...18 آوريل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ...18 آوريل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ...خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ...سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای آمریکایی و ...سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای آمریکایی و ...خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ...18 آوريل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم.19 آوريل 2016 ... از این کشور معادل 13 هزار و 722 دلار سیگار حاوی توتون، به ایران وارد شده ... این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در ...18 آوريل 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر ، دکتر ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری به مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر دریافت مالیات از خرده فروشی ...


کلماتی برای این موضوع

قرائتی مبارز کلیپمحسن پاسخ در تاریخ اسفند ۲۱م ۱۳۹۳ ۱۸۰۹ راه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن مامایی پزشکان ایران۱اثر بر روی رشد و نمو کودکان مصرف سیگار مادر باردار ،باعث قرار گرفتن جنین وی در معرض ترک اعتیاد ، ترک مواد مخدر ترک سیگار ترک کراک …ترک اعتیاد ترک اعتیاد تضمینی ترک سیگار ترک اعتیاد به کراک ترک اعتیاد به الکل ترک توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش پایگاه اطلاع رسانی سالم باشافزایش چربی خون را متوقف کنیم یکشنبه شهریور آیا می دانید چگونه می توانید در زمانی پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تصرف حلب توسط ارتش سوریه، پایان انقلاب نیستآنفولانزا با سرماخوردگی چه تفاوتهایی دارد ؟ پزشکان ایران مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت مقایسه تعرفه واردات خودرو در ایران با سایر کشورهاهرچند تردد خودروهای وارداتی در خیابان های کشور از سال و با آزاد سازی واردات خودرو در تدابیر دوران بارداری ارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه



لینک منبع :برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران

برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران/ماجرای سیگارهای دوران تحریم ... www.mehrnews.com/.../برنامه-دشمن-برای-مصرف-سیگار-در-ایران-ماجرای-سیگارهای-دوران-تحریم‎Cached18 آوریل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ... برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/.../برنامه-دشمن-برای-مصرف-سیگار-در-ایران‎Cached18 آوریل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ... برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../برنامه-دشمن-برای-مصرف-سیگار-در-ایران 18 آوریل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ... برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران | رسانه تی وی javanonline.rasanetv.com/page-827608.html‎Cachedبرنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران. خبری خبری ۱۱ خرداد ۱۳۹۶- ۰۱:۵۹. مهر: دکتر ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری به مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبنی ... وزارت بهداشت ایران: دشمن برای مصرف سیگار در کشور برنامه دارد ... farsi.alarabiya.net/.../iran/.../وزارت-بهداشت-ایران-دشمن-برای-مصرف-سیگار-در-کشور-برنامه-دارد.html‎Cached18 آوریل 2016 ... ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت ایران، با عنوان این مطلب که دشمنان برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، مدعی شد که در دوران تحریم شاهد ایجاد. برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران/سیگارهای خارجی دوران تحریم ... khabarone.ir/.../برنامه-دشمن-برای-مصرف-سیگار-در-ایران-سیگارهای-خارجی-دوران-تحریم 18 آوریل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه‌های سیگارهای ... برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران - سایت خبری تحلیلی پارس نیوز tnews.ir/news/aa3c61163518.html‎Cachedسخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای آمریکایی و ... برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران - رجا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17110879 18 آوریل 2016 ... برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران. سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران ... برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران - روزنامه آذربایجان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17163098 19 آوریل 2016 ... سخنگوی وزیر بهداشت ادامه داد: در ایران سالانه بین 55 تا 65 میلیارد نخ سیگار مصرف می شود که بر اساس آمارهای مختلف بین 20 تا 40 درصد آن سیگار ... تمام نیوز : برنامه دشمن برای مصرف سیگار در ایران/سیگارهای خارجی ... www.tamamnews.com/.../برنامه-دشمن-برای-مصرف-سیگار-در-ایرانسیگارهای-خارجی-دوران-تحریم 18 آوریل 2016 ... سخنگوی وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که دشمنان ما برای مصرف سیگار در ایران برنامه دارند، گفت: در دوران تحریم شاهد ایجاد کارخانه های سیگارهای ...