مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا

[ad_1]

فارس: شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است.

 

 کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا

از جمله این امکانات می توان به کنترل ضربان قلب و هدایت هوشمند صدا اشاره کرد. فروش این هدفون ها از 30 اکتبر یعنی اوایل پاییز به قیمت 249 دلار آغاز خواهد شد.

عمر باتری این هدفون برای سه ساعت پخش موسیقی مناسب است و قاب این هدفون به گونه‌ای طراحی شده که باتری را در خود جای دهد.

هدفون یاد شده دارای استاندارد IP67 است و لذا ضدآب محسوب می شود، بنابراین می توانید آن را به مدت 30 دقیقه در عمق 91 سانتیمتری آب قرار دهید. قابلیت دیگری موسوم به passthrough به کاربران امکان می دهد تا صدای محیط بیرون را هم در صورت لزوم بشنوند و در عین حال به موسیقی نیز گوش دهند.

قابلیت کنترل ضربان قلب این هدفون دارای دقت 90 درصدی است و برنامه موبایلی Sport Life پیگیری دقیق میزان فعالیت‌های بدنی هر فرد در هنگام دویدن یا نرمش را ممکن و با توجه به میزان ضربان قلب به کاربر در مورد افزایش یا کاهش فعالیت های بدنی توصیه هایی ارائه می کند.

هدفون یاد شده کیفیت صوتی بالایی برای گوش کردن به موسیقی یا برقراری تماس های تلفنی دارد و در هر گوشی آن دو میکروفون برای دریافت صدای کاربر و بررسی و فیلتر کردن صداهای مزاحم محیطی پیش بینی شده است. در صورت تماس با کاربر، پاسخ به آن از طریق فرمان صوتی ممکن خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... از جمله این امکانات می توان به کنترل ضربان قلب و هدایت هوشمند صدا اشاره کرد. فروش این هدفون ها از 30 اکتبر یعنی اوایل پاییز به قیمت 249 دلار ...3 سپتامبر 2016 ... کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا | ITIRAN شنبه 13 شهريور 1395 فروش این هدفونها از اوایل پاییز به قیمت 249 دلار آغاز میشودشرکت jabra اولین ...کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا. ,هدفون جبرا,هدفون جبرا Move,هدفون بلوتوث جبرا,قیمت هدفون جبرا,هدفون های جبرا,خرید هدفون جبرا,نمایندگی هدفون جبرا,هدفون بی ...شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد ...شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد ...شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است.3 سپتامبر 2016 ... به جمله این امکانات می توان به کنترل ضربان قلب و هدایت هوشمند صدا اشاره داد. فروش این هدفون ها به ۳۰ اکتبر یعنی اوایل پاییز به ارزش ۲۴۹ دلار آغاز ...شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است.شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است.


کلماتی برای این موضوع

قیمت یخچال فریزر ال جی زنبیل…ال جییخچال فریزرامکانات ویژه درب جدید با قابلیت دسترسی سریع به اقلام پرمصرف کمپرسور اینورتر خطی کم نمایندگی رسمی فروش ساعت مچی و زیورآلات اسپریت …فروش اینترنتی محصولات اسپیریت با گارانتی اصلی و با بهترین قیمت، خرید انواع ساعت کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت سامسونگ لیست قیمت هدستلیستقیمت~~~~آخرین قیمت واقعی خرید و فروش اینترنتی ، نقد و بررسی ، مشخصات ، انواع هدست سامسونگ



لینک منبع :کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا

کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا | ITIRAN itiran.com/هدفون-جبرا-ضربان-قلب‎Cached3 سپتامبر 2016 ... کمپانی جبرا از هدفون جدیدی رونمایی کرده که قابلیت کنترل ضربان قلب دارد. این هدفون دقت 90 درصدی دارد و ضد آب هم هست. Images for کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا عصر تعادل - کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا www.asretaadol.ir/news/79248/کنترل-ضربان-قلب-هدفون-جبرا 3 سپتامبر 2016 ... از جمله این امکانات می توان به کنترل ضربان قلب و هدایت هوشمند صدا اشاره کرد. فروش این هدفون ها از 30 اکتبر یعنی اوایل پاییز به قیمت 249 دلار ... کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا - سرویس خبری servicekhabari.com/110524 3 سپتامبر 2016 ... فارس: شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است. هدفون جبرا مدل Elite Sport Jabra Elite Sport Headphones | فروشگاه ... https://www.digikala.com/Product/.../هدفون-جبرا-مدل-elite-sport‎Cached Rating: 3.8 - 35 reviews هدفون «Elite Sport» که شرکت «جبرا» آن را تولید کرده که ضربان قلب کاربر را محاسبه ... ارگونومی هدفون بی‌سیم Elite Sport کاملا سازگار با گوش است و به‌سادگی از روی گوش ... یکی از توگوشی‌ها در این هدفون، توگوشی اصلی بوده و کنترل ضربان قلب و ... کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا - مجله اینترنتی کشاورز جوان https://keshavarzejavan.ir/blog/1395/.../کنترل-ضربان-قلب-با-هدفون-جبرا/ از جمله این امکانات می توان به کنترل ضربان قلب و هدایت هوشمند صدا اشاره کرد. فروش این هدفون ها از ۳۰ اکتبر یعنی اوایل پاییز به قیمت ۲۴۹ دلار آغاز خواهد شد. کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا | ITIRAN - دانش نیوز www.daneshnews.com/view/FA/57665.aspx 3 سپتامبر 2016 ... کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا | ITIRAN  شنبه 13 شهریور 1395 فروش این هدفون‌ها از اوایل پاییز به قیمت 249 دلار آغاز می‌شودشرکت jabra اولین ... کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا | برترینها vista.ir/news/30376291/کنترل-ضربان-قلب-با-هدفون-جبرا‎Cachedشرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است. هدفون بی سیم جبرا با کنترل ضربان قلب - وبلاگ فناوری اطلاعات ... https://blog.datiran.com/هدفون-بی-سیم-جبرا-با-کنترل-ضربان-قلب/‎Cachedهدفون بی سیم جبرا با کنترل ضربان قلب. ارسال شده توسط Admin / تازه های تکنولوژی / 0 دیدگاه. شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه ... کنترل ضربان قلب با هدفون جبرا - ساندویچ پانل tehranlipomatic.ir/2016/09/03/کنترل-ضربان-قلب-با-هدفون-جبرا/‎Cachedکنترل ضربان قلب با هدفون جبرا. شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت ...